Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νεο Hyundai Santa Fe 2.7 V6 2006

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 18 Μάιος 2006, 15:55

Στην έκδοση CRDi είχε ένα κλασσικό συμπλέκτη που μόλις διαπίστωνε ολίσθιση τους μπροστινούς τροχούς έδινε κίνηση και στους πίσω.
Η έκδοση 2.7 είχε ένα μπροστινό διαφορικό με τρεις εξόδους (μία για κάθε ημιαξόνιο και άλλη μία για το πισω διαφορικό). Επιπλέον το πίσω διαφορικό ήταν LSD. To αποτέλεσμά ήταν ότι το 2.7 είχε μία εξαιρετική 4κίνηση που περιόριζε ελάχιστα το σπινιάρισμα τον μπροστινών τροχών σε αντίθεση με την CRDi στην οποία το σπινιάρισμα ήταν περισσότερο έντονο

Δηλαδη δεν καταλαβα η διαφορα στις 2 παλιες εκδοσεις ηταν απλα η ελλειψη LSD πισω στο πετρελαιο?
Ας μας διαφωτισουν οι almak kai warrior
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό meco » 19 Μάιος 2006, 11:28

panayiotis έγραψε:
Στην έκδοση CRDi είχε ένα κλασσικό συμπλέκτη που μόλις διαπίστωνε ολίσθιση τους μπροστινούς τροχούς έδινε κίνηση και στους πίσω.
Η έκδοση 2.7 είχε ένα μπροστινό διαφορικό με τρεις εξόδους (μία για κάθε ημιαξόνιο και άλλη μία για το πισω διαφορικό). Επιπλέον το πίσω διαφορικό ήταν LSD. To αποτέλεσμά ήταν ότι το 2.7 είχε μία εξαιρετική 4κίνηση που περιόριζε ελάχιστα το σπινιάρισμα τον μπροστινών τροχών σε αντίθεση με την CRDi στην οποία το σπινιάρισμα ήταν περισσότερο έντονο

Δηλαδη δεν καταλαβα η διαφορα στις 2 παλιες εκδοσεις ηταν απλα η ελλειψη LSD πισω στο πετρελαιο?
Ας μας διαφωτισουν οι almak kai warrior

Eκτός από το LSD είχαν και διαφορά στην 4κίνηση. Στο post μου (που κάνεις μάλιστα quote) εξηγώ ποια είναι αυτή.
Ας το αναλύσω λίγο καλύτερα:
Η έκδοση 2.7 είχε ένα μπροστινό διαφορικό με τρεις εξόδους (μία για κάθε ημιαξόνιο και άλλη μία για το πισω διαφορικό). Έτσι στο SantaFe 2.7 οι πίσω τροχοί έπαιρναν διαρκώς ένα ποσοστό ροπής το οποίο ήταν σημαντικό και το οποίο μπορούσε να μεταβληθεί χάρη στην ύπαρξη συνεκτικής σύζευξης στο μπροστινό διαφορικό (στο κομμάτι που αφορούσε την έξοδο προς το πίσω διαφορικό).
Στο CRDi υπήρχε ένας απλός συμπλέκτης παρόμοιος με αυτόν που υπάρχει στα Huyndai Tucson, Kia Sportage (new) κ.λ.π.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 19 Μάιος 2006, 12:08

Οταν λες συνεκτικη συζευξη εννοεις ιξωδοελαστικο υλικο ή πολυδισκο συμπλεκτη με αυξανομενη συμπλεξη απο ενα πηνιο(ηλεκτρο μαγνητικα)?
Και πώς δουλευε ο απλος συμπλεκτης του πετρελαιοκινητου,αν οχι οπως οι προαναφερομενοι τροποι?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό meco » 19 Μάιος 2006, 14:43

panayiotis έγραψε:Οταν λες συνεκτικη συζευξη εννοεις ιξωδοελαστικο υλικο ή πολυδισκο συμπλεκτη με αυξανομενη συμπλεξη απο ενα πηνιο(ηλεκτρο μαγνητικα)?
Και πώς δουλευε ο απλος συμπλεκτης του πετρελαιοκινητου,αν οχι οπως οι προαναφερομενοι τροποι?

Δεν γνωρίζω τι υλικό είχαν, ή πώς ήταν κατασκευασμένοι οι συμπλέκτες.
Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι στο μεν 2,7 το υλικό υπήρχε για να ρυθμίζει τη ποσοστό της ροπής στο πισω διαφορικό (ανάλογες κατασκευές υπάρχουν και σε κεντρικά διαφορικά (forester, RAV4MK2, impreza, EVO) και όχι για να συμπαρασύρει το πίσω διαφορικό σε κίνηση όπως γίνεται στα Ηonda CRV-HRV στα Volvo XC90-70 κ.λ.π.
Επιπλέον μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι το CRDi είχε/έχει έντονο σπινάρισμα (στους μπροστινούς τροχούς) σε βίαιη επιτάχυνση από στάση ενώ το 2,7 ελάχιστο σπινάρισμα, σα να ήταν πραγματικό 4κίνητο με κεντρικό διαφορικό. :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Santa » 20 Μάιος 2006, 13:50

ΕΘΕΑΘΗ SANTA FE,

Σημερα στην Αγ. Παρασκευή, στην οδό Χαλανδρίου συγκεκριμένα, εθεάθη Santa fe χρώματος μπλε του ονυχα.....που επιχειρούσε να βάλει συναγερμό στο Mr.Sound...
Και φυσικά ήρθε και γνωριστήκαμε....

Γεια σου Παναγιώτη SantaFe_2006_lover !!!!! :D :D
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό Santa » 21 Μάιος 2006, 18:15

Παναγιώτη,
Το τιμόνι κλειδώνει.
Βγάλε το κλειδί και απλά κάνε μιση περιστροφή το τιμονι και θα δείς.
Πρέπει μαλλον να στρίψει ο τροχός ώστε να ακινητοποιείται το αμάξι καλύτερα σε κατηφόρες κλπ....για αυτό το έχουν ετσι..

Λέω και εγώ...να μένει ακλείδωτο?
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό almak » 21 Μάιος 2006, 23:50

meco έγραψε:Επιπλέον μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι το CRDi είχε/έχει έντονο σπινάρισμα (στους μπροστινούς τροχούς) σε βίαιη επιτάχυνση από στάση ενώ το 2,7 ελάχιστο σπινάρισμα, σα να ήταν πραγματικό 4κίνητο με κεντρικό διαφορικό. :wink:
Tο 2.7 του 2005 δηλαδή το δικό μου δεν σπινιάρει με τίποτα!!!!!!!!
Εγώ χοντρικά καταλαβαίνω πως το καινούργιο santa fe έχει την ίδια 4κίνηση με το παλιό , εκτός από την δυνατότητα να κλειδώνει την 4κίνηση με κουμπί ( που έχει το νέο :cry: ).
Παραπάνω δεν γνωρίζω.

Ερώτηση:
Το νέο santa fe έχει περιορισμένης (LSD)πίσω ???????
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό TLG » 22 Μάιος 2006, 00:06

Δεν το νομιζω ...δεν εχω δει να αναφερουν καπου οτι εχει LSD πισω ....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό SantaFe_2006_lover » 22 Μάιος 2006, 01:37

Φίλε Παναγιώτη (Santa),

σε ευχαριστώ για την πληροφορία με το τιμόνι. Θα σου απαντήσω πιο συγκεκριμένα αύριο από Θεσσαλινίκη, γιατι τώρα είμαι πτώμα μιας και όπως σου είπα μετακομίζουμε.

Χάρηκα πολύ για τη γνωριμία thanks για τα αυτοκόλλητα του off-road.gr και εύχομαι να τα ξαναπούμε σύντομα, μιας και εκτός από το αμάξι μας ενώνει και το επάγγελμα.

Οι υπόλοιποι κάντε λίγο υπομονή να βρώ λίγο χρόνο και θα σας πω αναλυτικά τις εμπειρίες μου μέχρι τώρα, αν και μπορείτε να βασιστείτε στον Santa μιας και έχει σχεδόν τις ίδιες.

Προς το παρόν γεια χαρά σε όλους!
Άβαταρ μέλους
SantaFe_2006_lover
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 18:09

Mexri 33.000

Δημοσίευσηαπό far&away » 08 Ιουν 2006, 15:00

Paidia bravo sas pou enhmerwnete ki emas tous asxetous sthn 4xkinhsh. Problhmatzomai konta 6 mhnes gyrw apo thn agora 4x4. Den exw prohgoumenh empeiria. Exw Golf IV 1.6 kai Punto Sporting 2004. Palia eixa to palio Punto GT, ena Peugeot 307 1.6 kai Fiat Uno Fire (to mono ektos dromou... :P )
Eimai anamesa sto SANTA-FE kai to GV 2000. Ti na kanw? Shmeiwteon oti 8a kinoumai entos, alla de 8elw na exw problhmata kai sta ektos dromou (p.x. To Golf briskei pantou... :( ). Oxi pws 8a bgazw gia plaka thn pista tou Attart...
Epishs: Den mporw na parw to auto Santa Fe- too expensive- a3izei to mhxaniko kibwtio?
Euxaristw gia to xrono sas. Na eisaste kala! :wink:
far&away
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 08 Ιουν 2006, 10:35

Mexri 33.000

Δημοσίευσηαπό fokion » 08 Ιουν 2006, 16:13

GV λογω "κοντων" εστω και με ψαλιδια..... you never know.....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Re: Mexri 33.000

Δημοσίευσηαπό Santa » 08 Ιουν 2006, 19:18

far&away έγραψε:Paidia bravo sas pou enhmerwnete ki emas tous asxetous sthn 4xkinhsh. Problhmatzomai konta 6 mhnes gyrw apo thn agora 4x4. Den exw prohgoumenh empeiria. Exw Golf IV 1.6 kai Punto Sporting 2004. Palia eixa to palio Punto GT, ena Peugeot 307 1.6 kai Fiat Uno Fire (to mono ektos dromou... :P )
Eimai anamesa sto SANTA-FE kai to GV 2000. Ti na kanw? Shmeiwteon oti 8a kinoumai entos, alla de 8elw na exw problhmata kai sta ektos dromou (p.x. To Golf briskei pantou... :( ). Oxi pws 8a bgazw gia plaka thn pista tou Attart...
Epishs: Den mporw na parw to auto Santa Fe- too expensive- a3izei to mhxaniko kibwtio?
Euxaristw gia to xrono sas. Na eisaste kala! :wink:


Far&away,
Η απάντηση στο ερώτημά σου είναι πολύπλοκη και θα εξαρτηθεί καθαρά απο την καθημερινή χρήση που θα του κάνεις.
Θα σου πώ για το Santa Fe οτι η φθηνή έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο είναι παρα πολύ καλή μιας με 33.000 ευρώ συνδυάζεις επιδόσεις (10,7'' στα 100 και 195 χλμ τελική) καλύτερες απο αυτές του αυτόματου κιβωτίου. Επίσης χώρους, μέγεθος, ηχομόνωση, αίσθηση κυρίαρχου στο δρόμο, ομορφιά και σκληροτράχηλο αρκετά (για suv μέχρι στιγμής).
Τα αρνητικά του είναι για μένα δύο: καίει αρκετά (15 lt στην πόλη) και θα πρέπει να εξοικειωθείς στο παρκάρισμά λόγω μεγέθους. Κατα τα αλλα δεν θα έχεις κανένα παράπονο. Σχετικά σχόλια και τεστ μπορείς να δείς στο περιοδικό topgear.
Τώρα για το GV θα σου πούν οι αρμόδιοι συνάδελφοι. Η γνώμη μου για το GV μεταφράζεται στην απόφασή μου να αγοράσω το Santa Fe 2.7 auto. (Αυτό τα λέει όλα νομίζω).
Θα βάλεις πρώτα κάτω τα πλήν και σύν του κάθε μοντέλου και πώς θα τα χρησιμοιήσεις (αν τα χρησιμοποιήσεις) και όποιο σου αρέσει θα το πάρεις.
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Re: Mexri 33.000

Δημοσίευσηαπό far&away » 08 Ιουν 2006, 19:45

Φίλε Παναγιώτη 1000 ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση! Έχεις δίκιο. Η κατανάλωση φρενάρει, αλλά από την άλλη πόσες ευκαιρίες υπάρχουν για τέτοιο κινητήρα σε τέτοια τιμή; ΟΥΟΥΦ!!! Πόσα αυτοκίνητα πρέπει να έχει κανείς...
far&away
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 08 Ιουν 2006, 10:35

Δημοσίευσηαπό Santa » 14 Ιουν 2006, 22:28

Νοιώθω μόνος......θέλω παρέα.....ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ SANTA FE....??

Προς ενημέρωση των υποψηφίων και συναναγνωστών μου έχω ένα σοβαρό πρόβλημα:
Στα 4500 χλμ που εχω ήδη κάνει, το αμάξι δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα απολύτως!!
Το πρόβλημά μου είναι οτι δεν έχω με τι να ασχοληθώ....
Είμαι σοβαρά γιατρέ μου ?

Συμπέρασμα:
Τελικά εμείς οι ανθρωποι δεν παιζόμαστε με τίποτα.
Και τέλειο να είναι κατι μας πειράζει.....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 14 Ιουν 2006, 23:52

Αν πρώτη σου προτεραιότητα δεν είναι οι εκτός δρόμου μετακινήσεις , και δεν σε νοιάζει να δίνεις και κάτι παραπάνω σε βενζίνα και όλα τα σχετικά , πάρε το Santa . Έχε βέβαια υπ’όψιν σου ότι το νέο G.V. είναι καταλληλότερο για εκτός δρόμου χρήση . Η τελική απόφαση είναι δική σου . :wink:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 29 επισκέπτες