Σελίδα 1 από 1

Ερωτηση!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2006, 00:34
από Ntisco
Εχω το Σορεντο 2.4 του 2004..Οχι αυτο με το TOD..Εχει δηλαδη και 2H kai 4H kai 4L.θελω να ρωτησω...1..Ποσα διαφορικα εχει...2.Που και εαν εχει μπλοκε...3.Πως λειτουργει γενικα η τετρακινηση που εχει, δηλαδη 50-50 Μπρος πισω...4.Η φθηνοτερη λυση για να το συκωσω οσο μπορει να παρει και με οσο το δυνατων λιγοτερα λεφτα...5.Λαστιχα On Off φθηνα...Εαν υπαρχουν..Σας ευχαριστω και συγνωμη εαν σας κουρασα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2006, 01:30
από vayero4_4
Καταρχην καλως ηρθες! Εγω εχω ακριβως το ιδιο μοντελο (Απρ 2004) αλλα με diesel κινητηρα.

1. Εχει 2 διαφορικα, ενα μπροστα ενα πισω

2. Δεν εχει μπλοκε πουθενα, το πισω διαφορικο ομως ειναι περιορισμενης ολισθησης (LSD). Το LSD με απλα λογια ειναι ενα διαφορικο που δινει και καμποση ροπη στον τροχο που δε φαινεται οτι τη χρειαζεται. Αυτο σε σωζει οταν ο ενας τροχος γυριζει τρελα (σπινιαρει). Σε αυτην την περιπτωση, αν το διαφορικο ηταν ελευθερο θα ακινητοποιουσε το αυτοκινητο γιατι θα επαιρνε ολη τη ροπη ο τροχος που σπινιαρει. Τωρα με το LSD θα παρει ροπη και ο αλλος τροχος που μπορει να παταει γερα και να περασεις το κολλημα.

3. Οταν εμπλεκεις την τετρακινηση, κομπλαρονται οι 2 αξονες (μπρος και πισω) με ενα γραναζι. Αυτο σημαινει οτι δεν μπορει να κανει κατανομη της ροπης αναλογα με τις συνθηκες, δινει σταθερο ποσοστο και στους 2 αξονες. Λεγεται και part-time γιατι δεν μπορεις να την εχεις μονιμα κομπλαρισμενη. Για περισσοτερα διαβασε το φορουμ, πχ ενα προσφατο -> http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-3759.html

4. Για σηκωμα... Καλη τυχη! και αν βρεις τπτ πες μας κι εμας. Δυστυχως δεν ειναι ευκολο γιατι εχει (απ οτι λενε οι ειδικοι) ιδιομορφια στην μπροστινη αναρτηση. Μπορεις να παρεις ελατηρια και αμορτισερ Old Man Emu, δεν ξερω το κοστος ομως και αν οντως σηκωνουν το οχημα ή απλα σκληραινουν την αναρτηση.

5. Λαστιχα off θα βρεις αρκετα, μπορεις να βαλεις πχ BFG Mud Terrain απο 225/75R16 (28,5 ιντσες διαμετρο) έως 245/75R16 (32 ιντσες διαμετρο) ανετα. Σε αυτες τις διαστασεις υπαρχουν και φθηνα, αναγομωμενα κλπ. Το On/Off ομως που λες χρειαζεται επεξηγηση, να μας πεις ποια θα ειναι η χρηση που θες να κανεις, διοτι δεν υπαρχει λαστιχο να τα κανει ολα και να συμφερει. Ενα που μου αρεσει εμενα ειναι το General Tyre Grabber AT/2, λαστιχο 50-50 on-off αλλα λιγο πιο αγριο απο τα κοινα All Terrain.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2006, 02:05
από Ntisco
Οκ Δηλαδη εχει 50-50 την κινηση μπρος πισω...και στα αργα φανταζομαι ετσι και αν θελεις πες μου και τα αργα ετσι δουλευουνε φανταζομαι...Εχω κινηση και στους 4 τροχους ιση δυναμη σε ολους μονο που στον πισω αξονα αμα μια ροδα γλιστραει ενα μερος της δυναμης παει στην αλλη ροδα του ιδιου αξονα....σωστα??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2006, 02:10
από Ntisco
οσο αφορα τα λαστιχα θα ηθελα να εχει καλη επιδωση εκτος λασπες και χωμα αλλα και στην ασφαλτο..για να καταλαβεις παω ασφαλτο 60%και χωμα λασπη 40%...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2006, 22:00
από kia-blue
Φίλε μου για τα λάστιχα, κατ'αρχήν, για τη χρήση που τα θέλεις θα σου πρότεινα cooper discoverer A/T (είμαι λίγο κολλημένος μ'αυτά).
Για το σήκωμα μπορείς να ανατρέξεις σε σχετικά πρόσφατες συζητήσεις του site (αμορτισερ ελατήρια για sportage, εδώ έχει γίνει μια αρκετά καλή συζήτηση για το θέμα.) Εγώ, αν και έχω το sportage (όπου μάλλον και σένα έχει την ίδια δυσκολία το μπροστινό σύστημα λόγω γόνατος Mac Ferson.) κατέληξα σε σήκωμα με προσθήκες στα ελατήρια και αλλαγή αμορτισέρ (μεγαλύτερη διαδρομή). Το θεωρώ πιό σωστό, γιατί αλλάζοντας ελατήρια μπορεί (λόγω πιθανής αλλαγής στη σκληρότητα) να έχεις πρόβλημα στα ζαμφόρ μπροστά. (ρίξε μια ματία στή συζήτηση που σου είπα προηγουμένως και θα καταλάβεις). Αν καταλήξεις σε μια τέτοια λύση μπορώ να σου πω λεπτομέρειες.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Μαρ 2006, 19:52
από poky30
Γεια σας φίλοι.ειμαι νεος στην ομορφη παρεα σας αλλα παλιος με τα sorento.φιλε ntisco συμφωνω με τον φιλο kia-blue οσο αφορα τα λαστιχα.φοραω τα cooper discoverer A/T και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.δεν χρειστηκε να κανω καμια μετατροπη και στο δρομο-χωμα περπατανε πολυ καλα.