Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ερωτηση!!!!

Ερωτηση!!!!

Δημοσίευσηαπό Ntisco » 23 Μαρ 2006, 00:34

Εχω το Σορεντο 2.4 του 2004..Οχι αυτο με το TOD..Εχει δηλαδη και 2H kai 4H kai 4L.θελω να ρωτησω...1..Ποσα διαφορικα εχει...2.Που και εαν εχει μπλοκε...3.Πως λειτουργει γενικα η τετρακινηση που εχει, δηλαδη 50-50 Μπρος πισω...4.Η φθηνοτερη λυση για να το συκωσω οσο μπορει να παρει και με οσο το δυνατων λιγοτερα λεφτα...5.Λαστιχα On Off φθηνα...Εαν υπαρχουν..Σας ευχαριστω και συγνωμη εαν σας κουρασα
Άβαταρ μέλους
Ntisco
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 23 Μαρ 2006, 00:31
Τοποθεσία: Αθηνα Ν.Ηρακλειο

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 23 Μαρ 2006, 01:30

Καταρχην καλως ηρθες! Εγω εχω ακριβως το ιδιο μοντελο (Απρ 2004) αλλα με diesel κινητηρα.

1. Εχει 2 διαφορικα, ενα μπροστα ενα πισω

2. Δεν εχει μπλοκε πουθενα, το πισω διαφορικο ομως ειναι περιορισμενης ολισθησης (LSD). Το LSD με απλα λογια ειναι ενα διαφορικο που δινει και καμποση ροπη στον τροχο που δε φαινεται οτι τη χρειαζεται. Αυτο σε σωζει οταν ο ενας τροχος γυριζει τρελα (σπινιαρει). Σε αυτην την περιπτωση, αν το διαφορικο ηταν ελευθερο θα ακινητοποιουσε το αυτοκινητο γιατι θα επαιρνε ολη τη ροπη ο τροχος που σπινιαρει. Τωρα με το LSD θα παρει ροπη και ο αλλος τροχος που μπορει να παταει γερα και να περασεις το κολλημα.

3. Οταν εμπλεκεις την τετρακινηση, κομπλαρονται οι 2 αξονες (μπρος και πισω) με ενα γραναζι. Αυτο σημαινει οτι δεν μπορει να κανει κατανομη της ροπης αναλογα με τις συνθηκες, δινει σταθερο ποσοστο και στους 2 αξονες. Λεγεται και part-time γιατι δεν μπορεις να την εχεις μονιμα κομπλαρισμενη. Για περισσοτερα διαβασε το φορουμ, πχ ενα προσφατο -> http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-3759.html

4. Για σηκωμα... Καλη τυχη! και αν βρεις τπτ πες μας κι εμας. Δυστυχως δεν ειναι ευκολο γιατι εχει (απ οτι λενε οι ειδικοι) ιδιομορφια στην μπροστινη αναρτηση. Μπορεις να παρεις ελατηρια και αμορτισερ Old Man Emu, δεν ξερω το κοστος ομως και αν οντως σηκωνουν το οχημα ή απλα σκληραινουν την αναρτηση.

5. Λαστιχα off θα βρεις αρκετα, μπορεις να βαλεις πχ BFG Mud Terrain απο 225/75R16 (28,5 ιντσες διαμετρο) έως 245/75R16 (32 ιντσες διαμετρο) ανετα. Σε αυτες τις διαστασεις υπαρχουν και φθηνα, αναγομωμενα κλπ. Το On/Off ομως που λες χρειαζεται επεξηγηση, να μας πεις ποια θα ειναι η χρηση που θες να κανεις, διοτι δεν υπαρχει λαστιχο να τα κανει ολα και να συμφερει. Ενα που μου αρεσει εμενα ειναι το General Tyre Grabber AT/2, λαστιχο 50-50 on-off αλλα λιγο πιο αγριο απο τα κοινα All Terrain.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό Ntisco » 23 Μαρ 2006, 02:05

Οκ Δηλαδη εχει 50-50 την κινηση μπρος πισω...και στα αργα φανταζομαι ετσι και αν θελεις πες μου και τα αργα ετσι δουλευουνε φανταζομαι...Εχω κινηση και στους 4 τροχους ιση δυναμη σε ολους μονο που στον πισω αξονα αμα μια ροδα γλιστραει ενα μερος της δυναμης παει στην αλλη ροδα του ιδιου αξονα....σωστα??
Άβαταρ μέλους
Ntisco
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 23 Μαρ 2006, 00:31
Τοποθεσία: Αθηνα Ν.Ηρακλειο

Δημοσίευσηαπό Ntisco » 23 Μαρ 2006, 02:10

οσο αφορα τα λαστιχα θα ηθελα να εχει καλη επιδωση εκτος λασπες και χωμα αλλα και στην ασφαλτο..για να καταλαβεις παω ασφαλτο 60%και χωμα λασπη 40%...
Άβαταρ μέλους
Ntisco
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 23 Μαρ 2006, 00:31
Τοποθεσία: Αθηνα Ν.Ηρακλειο

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 23 Μαρ 2006, 22:00

Φίλε μου για τα λάστιχα, κατ'αρχήν, για τη χρήση που τα θέλεις θα σου πρότεινα cooper discoverer A/T (είμαι λίγο κολλημένος μ'αυτά).
Για το σήκωμα μπορείς να ανατρέξεις σε σχετικά πρόσφατες συζητήσεις του site (αμορτισερ ελατήρια για sportage, εδώ έχει γίνει μια αρκετά καλή συζήτηση για το θέμα.) Εγώ, αν και έχω το sportage (όπου μάλλον και σένα έχει την ίδια δυσκολία το μπροστινό σύστημα λόγω γόνατος Mac Ferson.) κατέληξα σε σήκωμα με προσθήκες στα ελατήρια και αλλαγή αμορτισέρ (μεγαλύτερη διαδρομή). Το θεωρώ πιό σωστό, γιατί αλλάζοντας ελατήρια μπορεί (λόγω πιθανής αλλαγής στη σκληρότητα) να έχεις πρόβλημα στα ζαμφόρ μπροστά. (ρίξε μια ματία στή συζήτηση που σου είπα προηγουμένως και θα καταλάβεις). Αν καταλήξεις σε μια τέτοια λύση μπορώ να σου πω λεπτομέρειες.
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό poky30 » 25 Μαρ 2006, 19:52

Γεια σας φίλοι.ειμαι νεος στην ομορφη παρεα σας αλλα παλιος με τα sorento.φιλε ntisco συμφωνω με τον φιλο kia-blue οσο αφορα τα λαστιχα.φοραω τα cooper discoverer A/T και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.δεν χρειστηκε να κανω καμια μετατροπη και στο δρομο-χωμα περπατανε πολυ καλα.
Άβαταρ μέλους
poky30
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 25 Μαρ 2006, 18:45
Τοποθεσία: θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 36 επισκέπτες