Σελίδα 1 από 2

Κάτι μύρισε!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2006, 01:51
από vriolas
Λοιπόν, χθες ο vriolas, αποφασισε να υποβάλει σε πυρινικη δοκιμη τον εαυτο του!! :beer: :givemebeer: Ως εκει όλα καλά. όμως μετα απο ένα μπουκάλι Chivas και κάτι μπύρες αποφασισε να υποβαλει και το σορεντο του (2,5CRDi) σε αναλογη δοκιμή:riding: . Και εκει που πηγαινε με τα αργα του σε εναν χιονισμενο απατητο χωραφοδρομο επεσε σε ανεμοσουρι ανω του μισου μετρου και για αποσταση 20 μέτρα περιπου. μετα το περας του δυσβατου εμποδίου που οι χειρισμοι ειναι μη θυμησιμοι(νέος δοκιμος όρος- δεν θυμαμαι τιποτα), το καημενο αρχισε να αναδυει μια μυρουδια καμμενου:flames:, την οποια αντιλειφθηκε ο εταιρος πυρινικος επιστημων(συνοδηγος) και στο κατοπιν ο οδηγος (ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ του πυρινικου εγχειρηματος- οδηγος- vriolas). Μήπως καποιος μπορει να υποθέσει τι μυρισε? Να ανησυχησω? Η έκβαση πάντως ήταν θετική γυρισα σπίτι!!!\:D/ Κάθε γνωμη δεκτή!!!!
Υ.Γ. Η πυρινικη δοκιμη του vriola συνεχίζεται!!!!!!!! Αυτός δεν μυρισε ακόμη!! :roll:

Κάτι μύρισε!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2006, 02:57
από denis
Ισως αν ζοριστηκε λιγο να μυρισε ο συμπλεκτης.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2006, 04:22
από TLG
Mηπως , λεω ......μηπως ο εταιρος πυρηνικος επιστημων εκανε καμια βρωμοδουλεια και εριξε το φταιξιμο στο αυτοκινητο ????? \:D/


Για να σοβαρευτουμε και λιγο , οπως λεει και ο Denis 99% συμπλεκτης ηταν .....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2006, 04:51
από aenaon02
Yeap ....συμπλεκτης.... εαν δεν επεμεινες πολλυ μετα την μυρωδια ειναι οκ .....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2006, 05:55
από vriolas
Οχι μετα δεν το ζορισα καθολου. Σημερα σε αναλογο πειραμα ουτε μυρισε ούτε τίποτα. οπότε...... μάλλον οκ!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2006, 10:24
από panosktm
ρε παιδια μπας και το κερασατε καθολου chivas το αμαξι? :beer:
δουλευει και σαν προσθετο καυσιμου!!περα απο την πλακα οπως ειπανε και οι υπολοιποι μαλλον ο
συμπλεκτης ειναι.εχει μυρισει και εμενα μερικες φορες οταν το ζοριζω.μπορει παλι επειδη εκαιγε πολυ η εξατμιση μολις ηρθε σε επαφη με το χιονι να μυρισε.δεν σας εχει τυχει να περνατε καποιο ποταμακι και να βγαζει καπνους απο το βρασιμο και να μυριζει καπως?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2006, 10:43
από vayero4_4
Ναι συμπλεκτης, αλλα ποιος συμπλεκτης? εγω σε παρομοιες καταστασεις δεν ειχα καμμια μυρωδια, βεβαια δεν "ανακατευα και το γιαουρτι" ( = πολλες αλλαγες ταχυτητων). Αρα υποθετω πως μυρισε ο κεντρικος συνεκτικος συμπλεκτης. Αν ειναι ετσι, ειναι πολυ κακο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2006, 11:29
από TLG
vayero4_4 έγραψε:Αρα υποθετω πως μυρισε ο κεντρικος συνεκτικος συμπλεκτης. Αν ειναι ετσι, ειναι πολυ κακο...



Τον κεντρικο συνεκτικο συμπλεκτη εννοω και εγω ....
Μυριζει οταν ζοριστει λιγο παραπανω ....
Ειχε μυρισει και στο δικο μου RAV οταν πηγα να ανεβω καπου με αρκετη κλιση , και στο Xtrail ενος ενος φιλου οταν εκανε παρατεταμενη βολτα σε αμμο , καθως και σε ενα Maverick οταν τα βρηκε λιγο σκουρα με κατι χιονια ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2006, 19:17
από fokion
Αχ...... αθανατα γραναζια...........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2006, 02:51
από vriolas
Μαλλον αυτο που ειπε ο πανοςκτμ(μυρουδια απο την εξάτμιση) πρεπει να ήταν γιατι σε πιο δυσκολες καταστασεις εως και σημερα δεν μυρισε τιποτα. θα δειξει και αν δειξει κλαφτα....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2006, 22:32
από aenaon02
vayero4_4 έγραψε:Αρα υποθετω πως μυρισε ο κεντρικος συνεκτικος συμπλεκτης. Αν ειναι ετσι, ειναι πολυ κακο...

Αλεξανδρε σε περιπτωση που ειναι ο συνεκτικος συμπλεκτης δεν θα επρεπεπε να παρουσιαζει προβλημα στην κινηση το αυτοκινητο ?
Και σε ρωταω αυτο διοτι και φιλου αυτοκινητο εχει μυρισει μετα απο τραβηγμα/ξεκολλημα/ξεριζωση δεντρου και ειναι οκ μεχρι σημερα ...
Ποια ειναι τα '' συμπτωματα'' ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2006, 09:39
από TLG
Δεν παρουσιαζει προβληματα απο την αρχη ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2006, 10:55
από aenaon02
Ναι οκ αλλα τι παρουσιαζει ρε παιδια ? Δεν τραβαει το αμαξι ? Δεν επιταχυνει ? Τι χαλει τελος παντων και πως το καταλαβενεις ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2006, 04:14
από vayero4_4
Οχι ρε Νικητα, μη μασας. Αυτο που λεω ειναι πως, οπως ολοι οι συμπλεκτες, ετσι και ο κεντρικος εχει τη φθορα του. Δεν ξερω πως θα συμπεριφερεται οταν φθαρει αρκετα και αρχισει να "πατιναρει" (μετα απο σκληρη χρηση ετων φανταζομαι), πιθανον στα ζορικα να σε κρεμαει. Εκει ειναι και η διαφορα με το απλο γραναζι που ειτε κουμπωνει και περνας αερατος, ή δεν κουμπωνει και πας αδιαβαστος :D

Ξαναλεω, μαλλον θελει πολυ σκληρη μεταχειριση για να αρχισει να χαλαει τοσο που να σου φαινεται. Σε οποιαδηποτε περιπτωση και φυσικα αμα δεις μεγαλη αλλαγη στη συμπεριφορα, ας εχεις απο κοντα τα μαστορια στο συνεργειο για να στον αλλαξουν λιγες μερες πριν το τελος της εγγυησης :D :D :D Επίσης δε χανεις τπτ να κανεις βολτιτσα προς τον Παναγιωτη, να πιεις εναν καφε και να γυρισεις με ενα ακομη κουμπακι στο ταμπλο σου που θα γραφει τη μαγικη λεξη "LOCK" :D :D Πλακα - πλακα, ο Παναγιωτης πρεπει να το κανει μπιζνα μου φαινεται!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2006, 04:28
από vayero4_4
Επισης, τωρα που ξαναδιαβαζω το σχολιο του panosktm, μου ηρθε στο μυαλο συμβουλη: εμεις με τα τουρμπα καλον ειναι να σταματαμε για κρυωμα πριν περασουμε κανα ποταμι, διοτι η τουρμπινα ως γνωστον ανεβαζει πολυ θερμοκρασια και δεν ειναι και οτι καλυτερο να κρυωνει αμεσα με το νερο. Γι αυτο ισως η ΚΙΑ λεει διαβαση υδατινου εμποδιου μεχρι 45cm, παροτι τουλαχιστον τα πετρελαιοκουνητα δεν εχουν πολλα ηλεκτρικα για να τα παρουμε στο χερι με το πρωτο ντους. Αν ομως η τουρμπινα ειναι στους 300-400 βαθιμους (που λεει κι ο Αναστο) και την καταβρεξουμε, μαλλον θα γινει σαν τελικο ς :D

Προσοχη λοιπον στα ποταμια, σταματαμε, κατεβαινουμε να δουμε απο που θα περασουμε, κοιταμε 2η φορα και 3η, αναβουμε ενα τσιγαρο οι καπνιστες να το σκεφτουμε λιγο καλυτερα το θεμα (ΟΚ υπερβολη, 2 λεπτα ειναι αρκετα), κρυωνουμε στο ενδιαμεσο και παμε στην ευχη του Θεου με την τουρμπινα μας ευθυτενη και απαστραπτουσα :wink: