Χιλιο-ειπωμενα αλλα δεν πειραζει. Για να δουλεψει σωστα η συμβατικη τετρακινηση, δλδ με συνεκτικο γραναζι στο κεντρο και οχι με διαφορικο ή συνεκτικο συμπλεκτη, θα πρεπει ενας τροχος (συνηθως ο πισω εσωτερικος στη στροφη) να μπορει να σπινιαρει για να "παρει" τις στρεβλωσεις που αναποφευκτα δημιουργουνται απο τις διαφορές των τροχιών των τροχων.
Αυτο σημαινει πως για να βαλεις την τετρακινηση πρεπει να μην εχεις καλες συνθηκες προσφυσης, και καλες συνθηκες εννοουνται αυτες κατα τις οποιες το αυτοκινητο δεν "γλιστραει". Τουτεστιν, εαν τα ελαστικα σου ειναι καλα, δε θα γλιστραει και με βροχη. Προσοχη χρειαζεται στις ανηφορικες κλειστες στροφες, οπου η αποτομη μεταφορα βαρους σε συνδυασμο με την πισω κινηση και τη λειτουργια του διαφορικου περιορισμενης ολισθησης μπορει να προκαλεσει αποτομη υπερστροφη. Για αυτες τις στιγμες ομως δεν αξιζει να εχεις μονιμα μπλοκαρισμενη την τετρακινηση και να τη ζοριζεις σε ολη την υπολοιπη διαδρομη. Αν πιστευεις οτι δεν μπορεις να εισαι προσεκτικος, τοτε παρε TOD να σωθεις