Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αμορτισερ - ελατήρια για sportage

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 16 Φεβ 2006, 01:44

Νομίζω ότι μετά το Σαββατοκύριακο θα έχω πιο ολοκληρωμένη εικόνα, που θα βγω εκτός Αθήνας. Από το λίγο που πήγα χθές από το συνεργείο στο σπίτι (Κεραμικός - Ελληνικό) έχω καλές εντυπώσεις. Μπορώ να πω ότι είναι πιο σφιχτό από πριν και το έστω και λίγο ύψος παραπάνω είναι αισθητό στη θέση οδήγησης και σου δίνει άλλη οπτική.
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό fokion » 16 Φεβ 2006, 01:48

................... και που ν' αρχισεις να στριβεις :D :D :D :D :D :D
Δραμαμινες παρε :D :D :D :D :D

Τα ανωτερω ειναι πλακα ετσι????

Να υποθεσω οτι ευθυγραμιση εχεις κανει....

Καλο θα ηταν ( καλου κακου ) μετα απο κανα χωματακι να ξανακανεις...

Α ναι αν δεν βαριεσαι ελενξε και ολες τις βιδες οτι ειναι σφιγμενες.
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 16 Φεβ 2006, 07:07

Ευθυγράμμιση έκανα αμέσως. (Δεν του είχα κάνει ποτέ στα 120000χλμ) Είναι αλφάδι!!! Όσο για τις στροφές από το λίγο που το κυκλοφόρησα χθες και σήμερα (πήγα στον "δικό σου", στον Καρέα), πάει καλύτερα από πριν (στην άσφαλτο).

Σχετικά με τις βίδες.... πίστεψέ με δεν σφίγγουν άλλο.

Ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον και για κάθε χρήσιμη πληροφορία.

Α, το υλικό των προσθηκών λέγεται πολυακετιλένιο. Θα προσπαθήσω να στείλω φωτό.
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό markd » 16 Φεβ 2006, 07:24

Από ότι βλέπω στις φωτογραφίες, χρειάζεσαι επειγόντως μεγαλύτερα λάστιχα!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 16 Φεβ 2006, 08:57

markd έγραψε:Από ότι βλέπω στις φωτογραφίες, χρειάζεσαι επειγόντως μεγαλύτερα λάστιχα!


Όταν έρθει η ώρα τους (αργεί ακόμα ) λέω να μεγαλώσω ένα νούμερο το πέλμα και ένα το προφίλ. Φοράω 205/70/15 και λέω να βάλω 215/75/15. Κερδίζω ύψος στο διαφορικό περίπου 18 χιλ.
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό markd » 16 Φεβ 2006, 18:32

kia-blue έγραψε:Όταν έρθει η ώρα τους (αργεί ακόμα ) λέω να μεγαλώσω ένα νούμερο το πέλμα και ένα το προφίλ. Φοράω 205/70/15 και λέω να βάλω 215/75/15. Κερδίζω ύψος στο διαφορικό περίπου 18 χιλ.


Εγώ στο sportage μου χωρίς να το έχω σηκώσει, φόραγα 225/80-15.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό fokion » 16 Φεβ 2006, 19:33

Επεισεις φορεμενο οχι απο εμενα ειναι 235/75/15
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 16 Φεβ 2006, 19:35

Α και να προσεχεις με τη σκαρα!!!!!!!!! Εχεις Ψηλωσει!!! προσεχε τα υπογεια γκαραζ!!!!!!!!!!!!!!! Στο Carffour μπαινω στο ποντο με τη σκαρα!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 17 Φεβ 2006, 02:21

Σχετικά με τα λάστιχα δεν είμαι της γνώμης ότι πρέπει να μπαίνουν τα μεγαλύτερα που χωράνε, όταν μάλιστα ξεφεύγεις τρία και τέσσερα νούμερα απ'αυτά του κατασκευαστή. Άλλωστε δεν σημαίνει ότι όσο πιο φαρδύ το λάστιχο τόσο καλύτερο. Πάντα κάτι κερδίζεις - κάτι χάνεις.

Όσο για τη σχάρα, Φωκίωνα, είναι δική μου κατασκευή από νεροσωλήνα 1/2". Σε λίγο έτσι που το πάμε με τα σηκώματα δε θα κοιτάμε μόνο τα υπόγεια γκαράζ αλλά και τις γέφυρες στους δρόμους !!! (αστειάκι)
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό markd » 17 Φεβ 2006, 05:37

kia-blue έγραψε:Σχετικά με τα λάστιχα δεν είμαι της γνώμης ότι πρέπει να μπαίνουν τα μεγαλύτερα που χωράνε, όταν μάλιστα ξεφεύγεις τρία και τέσσερα νούμερα απ'αυτά του κατασκευαστή. Άλλωστε δεν σημαίνει ότι όσο πιο φαρδύ το λάστιχο τόσο καλύτερο. Πάντα κάτι κερδίζεις - κάτι χάνεις.


Το ιδανικότερο σε σήκωμα αυτοκινήτου είναι να αυξήσεις την απόσταση των διαφορικών από το έδαφος και ένας τρόπος είναι με μεγαλύτερα λάστιχα!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 17 Φεβ 2006, 08:42

Το ιδανικότερο σε σήκωμα αυτοκινήτου είναι να αυξήσεις την απόσταση των διαφορικών από το έδαφος και ένας τρόπος είναι με μεγαλύτερα λάστιχα!!![/quote]

Νομίζω ότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος.

Απλά είμαι της γνώμης ότι δεν πρέπει να ξεφεύγεις πολύ από τα στάνταρ του κατασκευαστή. Εκτός κι αν το έχεις το αυτοκίνητο για αποκλειστικά εκτός δρόμου χρήση. Κακά τα ψέματα, η περισσότερη χρήση γίνεται στην άσφαλτο (για μένα μιλάω), όπου οι κύριες απαιτήσεις είναι:
- Ασφάλεια.
- Αποφυγή ενοχλητικών (όσο είναι δυνατό) θορύβων.
- Κατανάλωση.
- Λιγότερες φθορές.

Παρ'όλα αυτά 1-2 νούμερα μεγαλύτερα λάστιχα θα τα βάλω όταν έρθει η ώρα.
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό georgek » 19 Φεβ 2006, 09:35

kia-blue έγραψε:Το ιδανικότερο σε σήκωμα αυτοκινήτου είναι να αυξήσεις την απόσταση των διαφορικών από το έδαφος και ένας τρόπος είναι με μεγαλύτερα λάστιχα!!!


Νομίζω ότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος.

Απλά είμαι της γνώμης ότι δεν πρέπει να ξεφεύγεις πολύ από τα στάνταρ του κατασκευαστή. Εκτός κι αν το έχεις το αυτοκίνητο για αποκλειστικά εκτός δρόμου χρήση. Κακά τα ψέματα, η περισσότερη χρήση γίνεται στην άσφαλτο (για μένα μιλάω), όπου οι κύριες απαιτήσεις είναι:
- Ασφάλεια.
- Αποφυγή ενοχλητικών (όσο είναι δυνατό) θορύβων.
- Κατανάλωση.
- Λιγότερες φθορές.

Παρ'όλα αυτά 1-2 νούμερα μεγαλύτερα λάστιχα θα τα βάλω όταν έρθει η ώρα.[/quote]


Τότε δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί το ψήλωσες το αυτοκίνητο. Με το ψήλωμα πέτυχες ακριβώς το αντίθετο από αυτό που ζητάς

Λιγότερη ασφάλει λογο κέντρου βάρους πιο ψηλά
Θόρυβο αεροδυναμικό
Κατανάλωση λόγω μεγαλύτερης αεροδυναμικής αντίστασης
Περισσότερες φθορές λόγω μεγαλύτερης γωνίας σε κεντρικούς και ημιαξόνια

Όλα αυτά τα ξέρουμε αλλά ψηλώνουμε τα αυτοκίνητά μας για να βάλουμε μεγαλύτερα λάστιχα και για να αυξήσουμε τις εκτός δρόμου ικανότητες

Τώρα για το υλικό, η εμπορική του ονομασία είναι ερταλόν
Να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις!!!
Άβαταρ μέλους
georgek
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 22 Μαρ 2004, 17:03
Τοποθεσία: SERRES

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 28 Μαρ 2006, 14:05

Θα ήθελα στο σημείο αυτό να γράψω τις εντυπώσεις μου από το σήκωμα των τεσσάρων πόντων που έκανα στο sportage, μετά από 3500 χλμ που έκανα.

Στην εθνική πάει μια χαρά. Με ταχύτητες γύρω στα 120 κανένα πρόβλημα, αλλά και σε μεγαλύτερες δεν ήτανε ... βάρκα.
Σε στροφές πάλι δεν είχα πρόβλημα (Υλίκη γύρω στα 130).
Χώμα - χιόνια - λάσπες σαφώς καλύτερα από πρίν (όσο αφορά κάποια περάσματα)

Συμπερασματικά λοιπόν (και αναφέρομαι για τα δικά μου και μόνο δεδομένα, φίλε georgek) οι επιδόσεις εκτός δρόμου σαφώς μεγαλώνουν και τα πράγματα στην άσφαλτο δεν είναι τόσο τραγικά απ'ό,τι μου λέγανε κάποιοι (και εκτός forum). Φυσικά χρειάζεται λίγο περισσότερος συντηρητισμός στην άσφαλτο, αλλά μπορείς να κινήσαι με αξιοπρεπέστατες ταχύτητες. (αν και προσωπικά δεν είμαι γκαζάκιας. Οι ταχύτητες που έγραψα παραπάνω είχαν κατ'ουσία χαρακτήρα test drive.)
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 28 Μαρ 2006, 18:32

Τελικά,αν βάλεις ένα σετ ελατίρια +4 cm έχεις κάποιο πρόβλημα?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 28 Μαρ 2006, 20:39

Σαφώς και μπορεί να έχεις πρόβλημα. Και εξηγούμαι.

Αν βάλεις ελατήρια +4 εκ. θα πρέπει να αλλάξεις ΚΑΙ αμορτισέρ, γιατί μεγαλώνει η διαδρομή τους και τα παλιά θα τερματίζουν και θα ξεπατωθούν. Απο 'κει και μετά είναι αυτό που έγραψα και στο προηγούμενο post, ότι δηλαδή δεν υπάρχουν από την αντιπροσωπεία μεγαλύτερα ελατήρια (+4) και πάμε σε πατέντες. Έτσι λοιπόν αν η σκληρότητα βγει πιο μαλακή ή πιο σκληρή κάνουμε ζημιά. Γιαυτό προσωπικά προτίμησα τη λύση με τις προσθήκες στα ελατήρια (χωρίς να τα αλλάξω) και έβαλα αμορτισέρ (+4 εκ.). Πάντως για το sportage σου ξαναλέω ότι όλη η ιστορία είναι το μπροστινό σύστημα, λόγω γόνατος Μακ Φέρσον.
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 32 επισκέπτες