kia-blue έγραψε:Το ιδανικότερο σε σήκωμα αυτοκινήτου είναι να αυξήσεις την απόσταση των διαφορικών από το έδαφος και ένας τρόπος είναι με μεγαλύτερα λάστιχα!!!
Νομίζω ότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος.
Απλά είμαι της γνώμης ότι δεν πρέπει να ξεφεύγεις πολύ από τα στάνταρ του κατασκευαστή. Εκτός κι αν το έχεις το αυτοκίνητο για αποκλειστικά εκτός δρόμου χρήση. Κακά τα ψέματα, η περισσότερη χρήση γίνεται στην άσφαλτο (για μένα μιλάω), όπου οι κύριες απαιτήσεις είναι:
- Ασφάλεια.
- Αποφυγή ενοχλητικών (όσο είναι δυνατό) θορύβων.
- Κατανάλωση.
- Λιγότερες φθορές.
Παρ'όλα αυτά 1-2 νούμερα μεγαλύτερα λάστιχα θα τα βάλω όταν έρθει η ώρα.[/quote]
Τότε δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί το ψήλωσες το αυτοκίνητο. Με το ψήλωμα πέτυχες ακριβώς το αντίθετο από αυτό που ζητάς
Λιγότερη ασφάλει λογο κέντρου βάρους πιο ψηλά
Θόρυβο αεροδυναμικό
Κατανάλωση λόγω μεγαλύτερης αεροδυναμικής αντίστασης
Περισσότερες φθορές λόγω μεγαλύτερης γωνίας σε κεντρικούς και ημιαξόνια
Όλα αυτά τα ξέρουμε αλλά ψηλώνουμε τα αυτοκίνητά μας για να βάλουμε μεγαλύτερα λάστιχα και για να αυξήσουμε τις εκτός δρόμου ικανότητες
Τώρα για το υλικό, η εμπορική του ονομασία είναι ερταλόν