Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

και μια που μαζευτηκαν αρκετα sorento

Δημοσίευσηαπό kyran » 23 Ιαν 2006, 09:53

μολις μιλησα με τον κολλητο μου που πηγε να παρει για το pinin του αλυσιδες και του ζητησα να μου παρει και εμενα ενα ζευγαρι. 80 ευρω εχουν.
Kia Sorento 2.5 CRDi - KUMHO A/T 255/70/16
Άβαταρ μέλους
kyran
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 15:57
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 23 Ιαν 2006, 11:01

Εχω κι εγω ενα ζευγαρι heavy-duty αλυσιδες. Δεν τις εχω βαλει ποτε γιατι δε χρειαστηκε, δεν εχω βρει ομως (ακομα) εντελως παγωμενο δρομο. Στο χιονι (εως και 40-50 ποντους) που εχω παει, τα Μ/Τ ηταν παραπανω απο αρκετα για να με πανε.

Οσον αφορα την τροχαια, στα μερη μου που ειμαστε μαθημενοι απο χιονια και παγους και δεν κανουμε σαν να ηρθε η συντελεια του κοσμου, η τροχαια δεν αναγκαζει κανεναν να τις εχει φορεμενες, παρα μονο τα φορτηγα. Ωστοσο, αρκετα νωρις σε σταματανε (πχ αν πηγαινεις για Μετσοβο ή Κατάρα κλπ σε σταματανε 10-20 χλμ απο τα Γιαννενα) και σε βαζουν να τους δειξεις οτι εχεις αλυσιδες. Αν δεν εχεις σε γυρνανε πισω και δε σε αφηνουν, οτι λαστιχο ή αυτοκινητο και να εχεις.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Manual Variable TOD

Δημοσίευσηαπό Ckrasos » 25 Ιαν 2006, 08:28

Παναγιώτη καλησπέρα απο την Αθήνα είμαι και εγώ ενας ευτυχής κατοχος Sorento 2.4 EX και περιμένω αν εχεις την διαθεση να με πληροφορήσεις με σχέδια και διαδικασία για να το τοποθετήσω και στο δικόμου, θα το προτιμούσα με ποτενσιόμετρο για ρύθμιση της τασης αρα της ρυθμισης της εμπλοκης του κεντρικου συμπλέκτη εάν δεν ειναι ετσι θα το τροποποιήσω μια και ειμαι ηλεκτρονικός και θα στο στείλω για να το τοποθετήσεις και εσύ.
Το Iσπανικό SITE http://www.sorentoweb.cjb.net δεν εχει πια την συγκεκριμένη modification

Σέ ευχαριστώ εκ των προτέρων

ckrasos@hotmail.gr
ckrasos@hol.gr
Άβαταρ μέλους
Ckrasos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:12
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Manual Variable TOD

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 25 Ιαν 2006, 10:13

Χμμμ καλο και αυτο .... Υπαρχει και ψηφιακο πoντεσιομετρο ? ( Καλα ε σε λιγο θα φτιαξει ο Παναγιωτης και κανα συστημα οπως του νεου discovery 3 χε χε χε )
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 25 Ιαν 2006, 23:53

vayero4_4 έγραψε:Εχω κι εγω ενα ζευγαρι heavy-duty αλυσιδες. Δεν τις εχω βαλει ποτε γιατι δε χρειαστηκε, δεν εχω βρει ομως (ακομα) εντελως παγωμενο δρομο. Στο χιονι (εως και 40-50 ποντους) που εχω παει, τα Μ/Τ ηταν παραπανω απο αρκετα για να με πανε.

Οσον αφορα την τροχαια, στα μερη μου που ειμαστε μαθημενοι απο χιονια και παγους και δεν κανουμε σαν να ηρθε η συντελεια του κοσμου, η τροχαια δεν αναγκαζει κανεναν να τις εχει φορεμενες, παρα μονο τα φορτηγα. Ωστοσο, αρκετα νωρις σε σταματανε (πχ αν πηγαινεις για Μετσοβο ή Κατάρα κλπ σε σταματανε 10-20 χλμ απο τα Γιαννενα) και σε βαζουν να τους δειξεις οτι εχεις αλυσιδες. Αν δεν εχεις σε γυρνανε πισω και δε σε αφηνουν, οτι λαστιχο ή αυτοκινητο και να εχεις.

Vayero στο βιβλιο γραφει οτι το Sorento θελει αλυσιδες τυπου S class(μειωμενη αποσταση απο μπρατσα,σωληνακια φρενων,εσωτερικο θολων).
Τι γνωριζεις επ'αυτου?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Re: Manual Variable TOD

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 26 Ιαν 2006, 00:03

Ckrasos έγραψε:Παναγιώτη καλησπέρα απο την Αθήνα είμαι και εγώ ενας ευτυχής κατοχος Sorento 2.4 EX και περιμένω αν εχεις την διαθεση να με πληροφορήσεις με σχέδια και διαδικασία για να το τοποθετήσω και στο δικόμου, θα το προτιμούσα με ποτενσιόμετρο για ρύθμιση της τασης αρα της ρυθμισης της εμπλοκης του κεντρικου συμπλέκτη εάν δεν ειναι ετσι θα το τροποποιήσω μια και ειμαι ηλεκτρονικός και θα στο στείλω για να το τοποθετήσεις και εσύ.
Το Iσπανικό SITE http://www.sorentoweb.cjb.net δεν εχει πια την συγκεκριμένη modification

Σέ ευχαριστώ εκ των προτέρων

ckrasos@hotmail.gr
ckrasos@hol.gr

Οσοι πιστοι προσελθετε,κατεχωρηθεις και εσυ!!
Επεξεργαζομαι λιγο περισσοτερο τα στοιχεια και τα εμπλουτιζω ωστε να μην μπορει κανεις να ισχυριστει οτι το κιτ θα εχει καποιο προβλημα ,ή οτι ειναι ανορθοδοξη λυση.
Εχεις πμ.
Vayero μου ειχες πει οτι εισαι μηχανολογος μηχανικος.
Θυμασαι στη σχολη που καναμε (τουλαχιστον εγω στην Πατρα) στην Ηλεκτροτεχνια,Αυτοματισμους για τα σηματα PWM(pulse width modulated)?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Re: Manual Variable TOD

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 27 Ιαν 2006, 21:27

Παναγιωτη περιμενουμε νεα σου ....
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 27 Ιαν 2006, 22:14

Παναγιωτη δεν ξερω αν αυτες που πηρα εχουν τετοιο διακριτικο, θα κοιταξω και θα σου πω. Δεν τις εχω φορεσει ποτε για να ξερω αν ειναι επιφοβες, εχω και μια υποψια μηπως και δεν δουλευουν με τα Μ/Τ, αν μπαινουν μεσα στα τακουνια και δεν κανουν δουλεια δλδ.

Προς το παρον εχω το εργαλειο για σερβις 30.000 χλμ. Δυστυχως δεν ειχε φιλτρο καυσιμου (τα κακα του παγετου, δεν ηρθε παραλαβη με ανταλλακτικα) οποτε θα το αλλαξω αλλη φορα. Στο βιβλιο λεει αλλαγη του φιλτρου καυσιμου καθε 45Κ χλμ, εγω ομως (οπως εχω ξαναπει εδω μεσα) το αλλαζω καθε 15Κ χλμ, για τον φοβο των ιουδαιων. Αλλαζω λαδια, φιλτρο λαδιου, φιλτρο αερα, λαδια στα διαφορικα και θα κοιταξω αν διορθωνεται ενα τριξιμο στην πορτα μετα απο σκληρη και γρηγορη οδηγηση σε τραχαλο (κατι λασκαρε μεσα). Θα σας δωσω και το κοστος για να εχετε και μια εκτιμηση για παρτι σας.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Re: Manual Variable TOD

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 27 Ιαν 2006, 22:27

aenaon02 έγραψε:Παναγιωτη περιμενουμε νεα σου ....

Καλα εσυ εισαι διπλα ,θα τα μαθεις πρωτος :P
Καθυστερησα γιατι μου εστειλε μηνυμα o superspy να κανουμε ενα αρθρο και να το ανεβασουμε στα θεματα.Εκει θα μπορουν να ενημερωθουν ολοι.
Vayero περιμενουμε νεα σου.Το βιβλιο γραφει πχ.λαδια καθε 15000κμ,εγω εχω κανει 7000κμ μεχρι τωρα,μαλλον θα παω να τα αλλαξω εκτος ΚΙΑ.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Re: Manual Variable TOD

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 27 Ιαν 2006, 22:40

ρε boys τι λαδια βαζετε εσεις ( μαρκα και ειδος ) ? στα ξενα forum συστηνουν ημισυνθετικα ( ρωταω γιατι πλησιαζω και εγω για σερβις )
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 28 Ιαν 2006, 20:38

Λεποοοον, το κουστουμακι βγηκε στα 210€, αλλαγη λαδια κινητηρα, φιλτρο λαδιου, φιλτρο αερα, λαδια στα 2 διαφορικα και γενικο τσεκαρισμα (αυτο το τελευταιο να το παιρνουμε ολοι λιγο ελαφρα, κανεις δεν κοιταει τπτ απο τοτε που βγηκε η "φισσα"!!!). Διορθωθηκε και το τριξιμο στην πορτα μου, ειχε ξεκολλησει το καπακι απο το μοτερακι του ηλεκτρικου παραθυρου. Αρα, δυνατο το Sorento, απο ολοκληρο χτυπημα με 80χλμ/ωρα δεν εσπασε τπτ και απλα ξεκολλησε ενα καπακι. Ωραια πραμματα! Επισης δεν ειχε φιλτρο καυσιμου που τιμαται γυρω στα 40-45 ευρω, αρα το γενικο συνολο καμμια 250αρια ευρα.

aenaon02: μην την πολυψαχνεις, τα λαδια που εχουν στην αντιπροσωπεια, Hyundai Service Oil Κλπ κλπ κλπ, ειναι μια χαρα. Ειναι ημισυνθετικα (η καλυτερη επιλογη για diesel), καταλληλα για υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες diesel και αρκετα φτηνα.

Παναγιωτη: Εγω αλλαζω οπως σου εχω ξαναπει καθε 7.500, αναμεσα στα σερβις. Δεν εχει νοημα να πας εκτος ΚΙΑ, καλο ειναι να πας κιολας να σε βλεπουν, οτι δεν κανεις παπαριες και τους εμπιστευεσαι (τροπος του λεγειν :lol: ). Το λαδακι της Hyundai ειναι μια χαρα, οποτε κανενα προβλημα. Παρεμπιπτοντως, στην πρωτη αλλαγη μου εβαλαν 20W-50, το οποιο ομως δεν προδιαγραφεται ουτε στο βιβλιο. Δεν παραπονεθηκα γιατι ηταν καλοκαιρι και δεν πειραζε και τοσο, απο την επομενη αλλαγη ομως που εμπαινε χειμωνας (περσι) αρχισα να βαζω 10W-40, πιο λεπτορευστα για το χειμωνα στα Γιαννενα ή και γενικως, προδιαγραφονται και στο βιβλιο. Εσεις εκει στην Καλαματα που βαραει ο ηλιος στα γιοματα το καλοκαιρι, ισως θα επρεπε να πατε σε κανενα 10W-50 (που δεν υπαρχει ομως στην Hyundai) ή στο 20W-50 να τελειωνετε...

Εγω παντως εχω πολυ καλη συμπεριφορα με το 10W-40, και στις 7.500 που τα αλλαζω φαινονται μια χαρα απο χρωμα, μπορει ομως να ειναι ελαφρως κομμενα (κατι που δε φαινεται ευκολα), τα λεπτορευστα λαδια κοβουν πιο γρηγορα. Ο κινητηρας μου γουργουριζει χαρουμενος ακομα και με την παγωνια, ενω με το 20W-50 ομολογω οτι μεχρι να παρουν φωτια ειχε κροταλισμα τρακτερ. Πιθανον βεβαια να μπορεις να κρατησεις τα 20W-50 για τα 15Κ χλμ που λεει το βιβλιο, εγω ομως δε θα το εκανα που να με βαραγατε ολοι μαζι!
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Re: Σχετικά με τo θέμα του TOD...

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 01 Φεβ 2006, 06:17

alexchania έγραψε:Παιδιά γειά σας.
Είμαι και εγω κάτοχος ενός KIA SORENTO CRDi εδώ και 14 μήνες. Το ονομά μου είναι Αλέξανδρος, από Χανιά.Με τον Παναγιώτη γνωριζόμαστε από το KiaForum όπου προσπαθούσαμε να πληροφορηθούμε για το πρόβλημα. Ο Παναγιώτης βέβαια ήταν αρκετά πιο δραστήριος και αποτελεσματικός από εμένα. Ωφείλω να ομολογήσω ότι είναι ίσως ο μόνος στην Ελλάδα που έψαξε τόσο πολύ αυτό το θέμα.
Εγω σε μία σειρά επικονωνιών με την ΚΙΑ ΕΛΛΑΣ το μόνο που κατάφερα ήταν να με ειρωνευθούν και να με παραπέμψουν στο εγχείριδιο του αυτοκινήτου.
Τέλος πάντων είναι κρίμα για μία αντιπροσωπεία που προσπαθεί να καθιερωθεί στα αυτοκίνητα 4Χ4 να μην έχει στελέχη που γνωρίζουν από στοιχειώδη θέματα σε όδήγηση off-road ( ή κάνουν τις πάπιες).

Τέλος πάντων εγώ θα ήθελα να εγκαταστήσω το σύστημα που κατασκευασες Παναγιώτη και προτίθεμαι να έρθω Καλαμάτα για τα περαιτέρω.Σε παρακαλώ δώσε μου μερικα στοιχεία για το θέμα.

Μέχρι τώρα για να λύσω το πρόβλημα και επειδή χρειάσθηκε αρκετές φορές να βάζω αλυσίδες σε λάσπη 30cm κατέληξα στην ιδιαίτερη λύση των Spikes spider. Ακριβές αλλά βρήκα την ησυχία μου. Σε 1 λεπτό τις βάζωκαι τις βγάζω σε οποιεσδήποτε συνθήκες, έστω και για λίγα μέτρα.

Αυτά για την πρώτη μου εμφάνιση στο forum, εύχομαι να ιδρύσουμε ένα ΚΙΑ CLUB και να μας δώσει ο θεός χρόνο να ταξιδεύουμε

Αφου σε ειρωνευτηκαν, ας μας απαντησουν οι κυριοι της ΚΙΑ τι ανταλλακτικο ειναι αυτο στη φωτογραφια?

Εδω το κιτ εχει παραχθει κανονικα και αυτοι δεν ξερουν τι τους γινεται.
Εν πασει περιπτωση άλλα περιμενα απο το Δαβαρη ,γιατι εχω ακουσει οτι τα λεφτα δεν του ηρθαν ουρανοκατεβατα,αλλα κοπιασε -ισως και με καποιες ευνοικες συγκιριες-τουλαχιστον θα επρεπε να διαλεγει τους συνεργατες του και να βλεπει στο προσωπο τους ανθρωπους με μερακι για το αυτοκινητο,οτι αναγκες ζητειται να καλυψει το εκαστοτε.
Πχ. το στεισον τον οικογενειαρχη,το 4χ4 τον οφροουντερ κοκ.
Εικόνα
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Re: Σχετικά με τo θέμα του TOD...

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 01 Φεβ 2006, 07:28

Παναγιωτη, εαν αυτο ειναι το κιτακι σου, εαν το ψαξουμε ( ενοω να τους παρουμε τηλ. 5 -6 ατομα που ενδιαφερονται να το βαλουν ) δεν μπορουμε να τους πουμε να μας το φερουν εστω και '' ειδικη παραγγελια '' ? ? ?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Σχετικά με τo θέμα του TOD...

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 01 Φεβ 2006, 08:33

aenaon02 έγραψε:Παναγιωτη, εαν αυτο ειναι το κιτακι σου, εαν το ψαξουμε ( ενοω να τους παρουμε τηλ. 5 -6 ατομα που ενδιαφερονται να το βαλουν ) δεν μπορουμε να τους πουμε να μας το φερουν εστω και '' ειδικη παραγγελια '' ? ? ?

Νικητα αυτο γινεται,απλα εγω ηθελα να ασχοληθω μονος μου για την ηθικη μου ικανοποιηση βρε παιδι μου.
Επιπροσθετως αυτο που εφτιαξα εγω εχει και επιλογη να πηγαινω πισωκινητα,ενω το κιτ της ΚΙΑ Ισπανιας ειναι μονο για κλειδωμα 50-50.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Re: Σχετικά με τo θέμα του TOD...

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 01 Φεβ 2006, 18:20

Ok να σου πω κατι '' αλλο '' τοτε και πιστευω οτι μιλαω εκ μερους της πλειοψηφιας οσων ενδιαφεροντε να βαλουν αυτο το ''κιτακι'' σου. Το καλυτερο ειναι να μας πεις μια τιμη και να φτιαξεις εσυ 5 ή 6 κιτακια για οσους θελουν και να τα εγκαταστησεις που ξερεις κι'ολας και το εχεις φτιαξει και επ'ευκαιριας ( διοτι η ημερομηνια τοποθετησης θα ειναι stantard ) θα τα δοκιμασουμε ολοι μαζι στον Ταυγετο ( γουσταρω...... 6 sorento μαζι ... αμα θελετε - αμα δεν θελετε εκδρομη δεν εχει και kitακι ετσι απλα χε χε χε χε.Σωστος ? ? ) :megaman:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες