Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Hyundai Tucson

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 03 Απρ 2007, 22:10

Φιλε researcher ποσα χλμ. εχεις κανει? Σου εχει παρουσιασει καποιο προβλημα?

Τα a/t λαστιχα τι συμπεριφορα εχουν στη βρεγμενη ασφαλτο? Σκεφτομαι βαλω τα cooper a/t (γιατι με τα δικα του ουτε λογος για οff).Εχω ακουσει πολυ καλα σχολια.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 03 Απρ 2007, 23:29

Φίλε tucson2.0 όπως είπα και πριν στον φίλο μας, το αμάξι είναι καινούργιο (3.000χλμ) και μέχρι στιγμής κανένα απολύτως πρόβλημα! Ισα-ίσα που όπου πάω με αυτό (στα χωριά και λασπωμένο!) όλοι με ρωτάνε: "ΩΡΕ! ΤΙ ΠΡΑΜΑ ΕΙΝ΄ΤΟΥΤΟ? ΘΗΡΙΟ!!" χαχαχα(έτσι για να γελάσουμε λίγο)...
Τώρα όσον αφορά τα ελαστικά, τα μόνα που ξέρω είναι τα DUELLER λόγω του φίλου μου (tucson και αυτός) και είναι βαθύτατα ικανοποιημένος!!! Τώρα για τα COOPER ότι και να σου πω θα είναι ψέματα καθώς μόνο φορεμένα τα βλέπω σε τζιπάκια και δεν τα έχω οδηγήσει ποτέ. Αλλά για να τα φοράνε και τόσοι πολλοί αυτό κάτι λέει...
Πιστεψέ με πάντως, σε off και με τα μαμίσια μια χαρά τα πήγα (αν εξαιρέσεις κάποιες φοβερά απότομες και λασπωμένες ανηφοριές! εκεί, ΝΑΙ!! ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ Α/Τ!!!)΄.
Όχι πως δεν θα τα αλλάξω, αλλά κάτσε λίγο να τα ...... και μετά ΦΥΣΙΚΑ Α/Τ!!!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 05 Απρ 2007, 19:24

Απο αξεσουαρ (parking radar,pull bar κ.τ.λ) εχεις βαλει τιποτα? Εμενα μονο parking radar με 2 αισθητηρες και οθονη μου εβαλαν (δωρο) και πραγματικα ειναι πολυ χρησιμο! :wink:

Εχεις ψαξει σχετικα με την τετρακινηση του tucson?Τι συνεκτικο συμπλεκτη εχει,σιλικινουχο,ηλεκρομαγνητικο,υδραυλικο? Τα εχω ακουσει ολα..........αλλοι λενε οτι εχει ηλεκτρονικη τετρακινηση, αλλοι υδραυλικη, και αλλοι σιλικονουχα.Τι να πιστεψω? Τελικα εχω μπερδευτει! Φυσικα στο βιβλιαρακι δεν γραφει τιποτα για αυτο το θεμα.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 06 Απρ 2007, 08:15

tucson2.0lt έγραψε:Απο αξεσουαρ (parking radar,pull bar κ.τ.λ) εχεις βαλει τιποτα? Εμενα μονο parking radar με 2 αισθητηρες και οθονη μου εβαλαν (δωρο) και πραγματικα ειναι πολυ χρησιμο! :wink:

Εχεις ψαξει σχετικα με την τετρακινηση του tucson?Τι συνεκτικο συμπλεκτη εχει,σιλικινουχο,ηλεκρομαγνητικο,υδραυλικο? Τα εχω ακουσει ολα..........αλλοι λενε οτι εχει ηλεκτρονικη τετρακινηση, αλλοι υδραυλικη, και αλλοι σιλικονουχα.Τι να πιστεψω? Τελικα εχω μπερδευτει! Φυσικα στο βιβλιαρακι δεν γραφει τιποτα για αυτο το θεμα.


ΟΘΟΝΗ??? KΑΛΟ!!! Δυστυχώς εμένα μόνο το παρκινγκ ρανταρ (2 αισθ) και μου είχε γίνει πρόταση για Bar σε χαμηλή τιμή αλλά να σου πω την αλήθεια (λόγω ομορφιάς) προτίμησα την αλλαγή μάσκας που του δίνει πιο δυναμικό χαρακτήρα. Όσον αφορά τον συμπλέκτη αυτό που ξέρω από άρθρα και εγώ και από ερώτηση σε άνθρωπο της εταιρείας έχει ως παρακάτω:
Η μετάδοση της κίνησης περνά αρχικά στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων το οποίο χαρακτηρίζεται από την καλή κλιμάκωσή του. Το σύστημα τετρακίνησης απαρτίζεται από ένα κλασικό πολύδισκο συμπλέκτη ο οποίος λειτουργεί ηλεκτρομαγνητικά και αποτελεί εξέλιξη αυτού που τοποθετείται στο Santa Fe.
Το όλο σύστημα ονομάζεται Electronic InterActive Torque και κατασκευάζεται από την αμερικανική εταιρία Borg-Warner. Όταν η πρόσφυση των εμπρός τροχών δεν είναι ικανοποιητική τότε η κίνηση μεταφέρεται και στους πίσω τροχούς σε αναλογία, θεωρητικά, 50:50. (in.gr άρθρο)

Καλή σελίδα είναι και αυτή που περιγράφει συνοπτικά τα μηχανικά μέρη κίνησης και μετάδοσης :
http://www.hyundai.co.in/tucson/tucson. ... ngineering

Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο αλλά τι τα ψάχνεις, το θέμα είναι αν είσαι ευχαριστημένος και για ποιο λόγο το θέλεις το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Να σκέφτεσαι πάντα ότι το μεγαλύτερο του ατού είναι το 4WD LOCK! Αυτό σώζει!!! Φίλος με Maverick έμεινε στα χιόνια γιατί έτσι όπως κόλλησε, το σύστημα καταλάβαινε μόνο απώλεια στους εσωτερικούς τροχούς (πάνω σε φουρκέτα) με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ξεκολλήσει!!! Σκέψου να είχε την επιλογή κλειδώματος, Θα ξεκόλλαγε αμέσως! Εγώ να σου πώ την αλήθεια όποτε βλέπω από μέτρια εώς δύσκολα πάντα σταματάω και βάζω το LOCK, γιατί ποτέ δεν ξέρεις.... Όχι πως δεν εμπιστεύομαι το αυτόματο, αλλά,...αλλά,... και αν δεν...?........
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 09 Απρ 2007, 23:04

Παρατηρησα οτι η μηχανη τωρα με 18000χλμ εχει ανοιξει, δηλαδη εχει γινει πιο ελαστικη κυριως στις χαμηλες στροφες.Π.χ σε συγκεκριμενα σημεια που επρεπε να κατεβασω σε 2α για να περασω τωρα περναω ανετα με 3η!Οχι τιποτα φοβερο αλλα σιγουρα διαφορετικο!Οπως και στην καταναλωση εχω παρατηρησει μειωση πιο πολυ στις ορεινες διαδρομες.Την ιδια διαδρομη που εκανα οταν το πηρα εκαιγε 14+lt/100 ενω τωρα (στην ιδια διαδρομη εννοειται) 11,8-12,3lt/100 :P Για μεση καταναλωση λεω, οχι για στιγμιαιες.Σε επαρχιακο δρομο με πολυ ελαφρυ ποδι εχει αγγιξει και 8lt/100 και αν συνεχιζα ετσι θα επεφτε πιο πολυ. :P :P Τωρα στην πολη οσο πιο πολυ ωρα περιμενω στη κινηση τοσο ανεβαινει.Δεν εχω δει που μπορει να φτασει,μεχρι 13,5lt/100 εχω δει, αλλα ειχε ανοδικες τασεις. :-x :)
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό MauroPaltoudias » 10 Απρ 2007, 09:58

tucson2.0lt έγραψε:Απο αξεσουαρ (parking radar,pull bar κ.τ.λ) εχεις βαλει τιποτα? Εμενα μονο parking radar με 2 αισθητηρες και οθονη μου εβαλαν (δωρο) και πραγματικα ειναι πολυ χρησιμο! :wink:



Μπορώ να σου πω εγώ τι έχω βάλει στο αυτοκίνητο και μου φάνηκε αρκετά χρήσιμο :

α) τον σένσορα που ΄χεις και εσύ (με ένδειξη δηλ. απόστασης από το πίσω όχημα),
β) ηχομονωτικό στο εσωτερικό μέρος του καπώ (μειώνει σε πολύ καλά επίπεδα τον θόρυβο της μηχανής),
γ) Πλαϊνούς ανεμοθραύστες (πολύ καλή περίπτωση για τους καπνιστές και για αυτούς που θέλουν να ΄χουν "σκαστό" το παράθυρο σε μεγάλες ταχύτητες),
δ) φίλτρο αέρα Κ&Ν (αποτυχημένη αγορά, παραλίγο να δημιουργήσει πρόβλημα),
ε) (αυτό είναι λίγο off αν δεν έχεις κρατήσει το αρχικό radio-cd της SONY) χειριστήριο τύπου joystick στην κολώνα του τιμονιού (πολύ χρήσιμο ),
στ) λάστιχα Bridgestone Dueler 694 A/T (κάνουν τη διαφορά).


Επίσης, ψάχνω για αλλαγή μάσκας. Αν γνωρίζει κανείς τίποτα (τιμές, σημεία πώλησης κλπ) ας γράψει τίποτα.


Υ.Γ. Ό,τι σε ενδιαφέρει, ρώτησε με να σου πω τιμές και που τα βρήκα.
Άβαταρ μέλους
MauroPaltoudias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 05 Αύγ 2005, 23:32

Δημοσίευσηαπό MauroPaltoudias » 10 Απρ 2007, 10:00

tucson2.0lt έγραψε:Παρατηρησα οτι η μηχανη τωρα με 18000χλμ εχει ανοιξει, δηλαδη εχει γινει πιο ελαστικη κυριως στις χαμηλες στροφες.Π.χ σε συγκεκριμενα σημεια που επρεπε να κατεβασω σε 2α για να περασω τωρα περναω ανετα με 3η!


Ισχύει αυτό. Το παρατήρησα και εγώ (έχω περίπου 13.500 χλμ). Επίσης, μεγάλη διαφορά κάνει και η 100άρα που φροντίζω επιμελώς να βάζω (τελείως διαφορετικά "τραβήγματα" σε ανωφέρειες).
Άβαταρ μέλους
MauroPaltoudias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 05 Αύγ 2005, 23:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 10 Απρ 2007, 17:18

Που να δεις εμένα όταν το πήρα και η πρώτη ένδειξη στο TRIP ήταν....44λτ/100ΚΜ!!!! ΈΜΕΙΝΑ!!!! Τους λέω, καλά ρε παιδιά δεν μου το λέγατε πιο πριν??? Και αυτοί γελάγανε!!!! Οχι μου λένε, είναι γιατί δεν έχει δουλέψει ο κινητήρας καλά ακόμα!
Τώρα παίζει από 9,5 εώς 12,4 και όσο το δουλέυω, κατεβαίνει κι΄άλλο,...Τώρα που θα φτάσει,....Πάντως οι τιμές που αναφέρατε είναι σωστές και συμφωνώ ότι ο κινητήρας γίνεται όλο και πιο ελαστικός.
(Να σημειώσω ότι τις τιμές των καταναλώσεων δεν τις παίρνω όπως τις αναφέρει το TRIP αλλά κάθε φορά που βάζω βενζίνη μετράω τα λίτρα που μπαίνουν με τα διανυθέντα χλμ για να χω πιο σωστή εικόνα)
Συγνώμη αλλά για την μάσκα δεν πήρα τιμή, αλλά πόσο να κοστίζει,? ένα πλαστικό εξάρτημα είναι...Πιστεύω γύρω στα 100 με 150 ευρώ στην αντιπροσωπέια ρώτα να θες.
Πάντως φίλε tucson2.0, το πιο χρήσιμο εξάρτημα που χρησιμοποιώ στο αμάξι και δεν το αποχωρίζομαι ποτέ είναι το,...GPS!!!! Φίλε μου, πιστεψέ με!!! ΣΩΖΕΙ!!! καθώς και ο κλασσικός εξοπλισμός που πάντα πρέπει να έχεις μαζί σου (ιμάντες, κλειδιά, φτυάρι..κλπ)
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MauroPaltoudias » 10 Απρ 2007, 17:23

Researcher έγραψε:Συγνώμη αλλά για την μάσκα δεν πήρα τιμή, αλλά πόσο να κοστίζει,? ένα πλαστικό εξάρτημα είναι...Πιστεύω γύρω στα 100 με 150 ευρώ στην αντιπροσωπέια ρώτα να θες.


Μήπως τουλάχιστον έχεις κάποια φωτογραφία ή έστω ένα site για να καταλάβω περί τίνος μιλάμε ; Έχω δει πολλές μάσκες να κυκλοφορούν στο εμπόριο, για αυτό και ρωτάω.
Άβαταρ μέλους
MauroPaltoudias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 05 Αύγ 2005, 23:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 10 Απρ 2007, 18:54

Μπορείς να δεις εδώ τη μάσκα που φοράω http://www.teamfalconracing.com/en/prod ... 36012.html

σε ελληνικό site ακόμα δεν την έχω δει αλλά ψάχνωντας...
Πάντως στην αντιπροσωπεία που το πήρα μου την βάλανε σαν δώρο (άρα την έχουνε!).
Στην αρχή να σου πώ δεν μου άρεσε (μου φάνηκε γιάπικο) αλλά όταν μετά την σύγκρινα με της μάνας της,....μου φάνηκε τόσο φτωχή η μαμίσια....και κατέληξα στο,..ΝΑΙ! ΒΑΛΤΕ ΤΗΝ ΠΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ!!!!
και όπως καταλαβαίνεις αυτή η μάσκα μου έδωσε άλλα 50 άλογα στον κινητήρα!!! χαχαχα ατειεύομαι!! απλώς αυτά όπως καταλαβαίνεις είναι θέμα γούστου και ομορφιάς και όχι κάποιας τεχνικής αναβάθμισης,... άλλωστε τι την θέλουμε???
Ενδιαφέρον και αυτό που είπες πριν για χειριστήριο στο τιμόνι, είχα στο παλίο accent, αλλά να σου πω, αφήνω το mp3 να παίζει τώρα και δεν με απασχολεί,...
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 11 Απρ 2007, 18:30

MauroPaltoudias έγραψε:α) τον σένσορα που ΄χεις και εσύ (με ένδειξη δηλ. απόστασης από το πίσω όχημα),
β) ηχομονωτικό στο εσωτερικό μέρος του καπώ (μειώνει σε πολύ καλά επίπεδα τον θόρυβο της μηχανής),
γ) Πλαϊνούς ανεμοθραύστες (πολύ καλή περίπτωση για τους καπνιστές και για αυτούς που θέλουν να ΄χουν "σκαστό" το παράθυρο σε μεγάλες ταχύτητες),
δ) φίλτρο αέρα Κ&Ν (αποτυχημένη αγορά, παραλίγο να δημιουργήσει πρόβλημα),
ε) (αυτό είναι λίγο off αν δεν έχεις κρατήσει το αρχικό radio-cd της SONY) χειριστήριο τύπου joystick στην κολώνα του τιμονιού (πολύ χρήσιμο ),
στ) λάστιχα Bridgestone Dueler 694 A/T (κάνουν τη διαφορά).


Το ηχομονωτικο του καπω ελαττωνει τον θορυβο προς την καμπινα ή προς τα εξω?Μπαινει ευκολα?Καλο ακουγεται.Πες καμια τιμη για αυτο.
Οι ανεμοθραυστες ειναι χρησιμο αξεσουαρ αλλα δεν μου αρεσουν οπτικα.Στις υψηλες ταχυτητες προτιμω να ανυψωνω την ηλιοροφη και να εχω τους αεραγωγους ανοιχτους.Ετσι γινεται παρα πολυ καλος εξαερισμος με ελαχιστο βουητο.

Δεν σκοπευω να αλλαξω το radio-cd που εχει,βαζω ενα σταθμο ή cd και το ξεχναω.....και γενικα ειμαι ευχαριστημενος απο αυτο,δεν εχω ιδιαιτερες απαιτησεις.

Τωρα για τα λαστιχα...θα βαλω τα cooper a/t(στο ψαξιμο ειμαι).Ελεγα να τα αλλαξω απο την αρχη αλλα λεω κριμα να πεταξω καινουρια λαστιχα.Το ξερω πολυ καλα οτι κανουν τη διαφορα! :)



Να ρωτησω κατι ασχετο,εχει οδηγησει κανεις το diesel με τα 140 αλογα και το 6αρι κιβωτιο?Πρεπει να ειναι πολυ ροπατο το ατιμο!
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό MauroPaltoudias » 12 Απρ 2007, 22:12

tucson2.0lt έγραψε:Το ηχομονωτικο του καπω ελαττωνει τον θορυβο προς την καμπινα ή προς τα εξω?Μπαινει ευκολα?Καλο ακουγεται.Πες καμια τιμη για αυτο.


Προς τα μέσα φυσικά ! Αυτό έλειπε, να δώσω λεφτά για να τους έξω :-) Νομίζω έκανε γύρω στα 70-75 Ευρώ. Το βάζεις μόνος σου (είναι υπόθεση 5 λεπτών). Ουσιαστικά κουμπώνει με κάτι κλιπς (πρέπει να τους ζητήσεις να στα δώσουν μαζί - τα πληρώνεις ξεχωριστά αλλά είναι σχεδόν τσάμπα σε κόστος). Είναι αξεσουάρ που τοποθετείται στα μοντέλα με diesel κινητήρα.

tucson2.0lt έγραψε: Τωρα για τα λαστιχα...θα βαλω τα cooper a/t(στο ψαξιμο ειμαι).Ελεγα να τα αλλαξω απο την αρχη αλλα λεω κριμα να πεταξω καινουρια λαστιχα.Το ξερω πολυ καλα οτι κανουν τη διαφορα! :)


Εγώ δεν θα στα πρότεινα. Έχουν πιο πολύ ψηλό τακούνι από τα dueler 694, είναι ιδιαίτερα σκληρά οπότε όπως καταλαβαίνεις είναι εύκολο να πας "βόλτα" σε βρεγμένο οδόστρωμα (κάτι δηλαδή που έπαθε και ο λαστιχάς μου που τα 'χε σε ένα jimny - φανατικός τζιπάς που την ψάχνει αρκετά τη δουλειά - ο οποίος και με απέτρεψε να τα βάλω).
Άβαταρ μέλους
MauroPaltoudias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 05 Αύγ 2005, 23:32

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 13 Απρ 2007, 00:34

MauroPaltoudias έγραψε: Εγώ δεν θα στα πρότεινα. Έχουν πιο πολύ ψηλό τακούνι από τα dueler 694, είναι ιδιαίτερα σκληρά οπότε όπως καταλαβαίνεις είναι εύκολο να πας "βόλτα" σε βρεγμένο οδόστρωμα (κάτι δηλαδή που έπαθε και ο λαστιχάς μου που τα 'χε σε ένα jimny - φανατικός τζιπάς που την ψάχνει αρκετά τη δουλειά - ο οποίος και με απέτρεψε να τα βάλω).


Δηλαδη τα cooper κατι σαν 40-60(ασφαλτο-χωμα) αν καταλαβα καλα.....ενω τα dueler 694 ειναι πιο ισοροπημενα δηλαδη ανταποκρινονται πιο καλα στην ασφαλτο,με λιγα λογια ειναι πραγματικα 50-50.Αν κανω λαθος πες μου.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 13 Απρ 2007, 15:00

Α ξεχασα να ρωτησω,αν ξερεις πες τι διαφορες εχει το dueler 688 H/T απο το dueler 694 A/T? Tα 688 τα βλεπω και τα φορανε παρα πολλοι.


Ρωτησα για το ηχομονωτικο στην αντιπροσωπεια και ειπαν 89 ευρω και7 ευρω τα κλιπς.Με φπα.Εσυ απο που το πηρες? Οχι πως εχω προβλημα με τον θορυβο(που δεν κανει :) ) αλλα αφου υπαρχει καλο ειναι 8) .
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό MauroPaltoudias » 14 Απρ 2007, 18:14

tucson2.0lt έγραψε:Α ξεχασα να ρωτησω,αν ξερεις πες τι διαφορες εχει το dueler 688 H/T απο το dueler 694 A/T? Tα 688 τα βλεπω και τα φορανε παρα πολλοι.


Mόνος σου το 'γραψες ... Η/Τ = Highway Terrain (ασφαλτολάστιχα). Τα συγκεκριμένα (αν δεν κάνω λάθος) τα φοράει το Land Cruiser που 'χει ο πατέρας μου. Σε τέτοια βέβαια αυτοκίνητα, είτε υπάρχει κατάλληλο λάστιχο είτε όχι, λόγω ροπών και δυνατοτήτων δεν αντιμετωπίζει κανείς πρόβλημα (μέχρι και σε άμμο κατέβηκα φορτωμένος με άλλα 4 άτομα, το όχημα είναι θηρίο - δεν καταλαβαίνει τίποτα). Τα Α/Τ = All Terrain είναι λάστιχα για όλα τα εδάφη (τα λεγόμενα 50/50 που λένε). Επομένως, άλλη κατηγορία τα μεν, άλλη τα δε.

tucson2.0lt έγραψε:Ρωτησα για το ηχομονωτικο στην αντιπροσωπεια και ειπαν 89 ευρω και7 ευρω τα κλιπς.Με φπα.Εσυ απο που το πηρες? Οχι πως εχω προβλημα με τον θορυβο(που δεν κανει :) ) αλλα αφου υπαρχει καλο ειναι 8) .


Από την ΑUTOPOINT στην Κηφισίας. Αν παρατηρήσεις πάντως (όχι στο ρελαντί αλλά στις πολλές στροφές) το αυτοκίνητο μουγκρίζει ελαφρώς. Κάτι τέτοιους θορύβους ελαχιστοποιεί το μονωτικό.
Άβαταρ μέλους
MauroPaltoudias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 05 Αύγ 2005, 23:32

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης