Σελίδα 1 από 43

Hyundai Tucson

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2005, 09:14
από JATH
ΓΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ HYUNDAI TUCSON

ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ?????
ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ 2000 ΚΥΒ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Μάιος 2005, 11:35
από dark749
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ TUCSON ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟ SUV ΜΕ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΑΣΑΦΕΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΔΙΣΚΟ- ΠΛΑΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ. ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ( ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ )

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2005, 10:21
από tacouson
Πήρα ένα πριν από 1 μήνα (το 2.7).
Πολύ καλό αυτοκίνητο. Ξεκίνησα για το 2000 αλλά το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επιεικώς χάλια κι έτσι κατέξηξα στο αυτόματο. Εϊναι το πρώτο μου 4χ4 και δεν μπορώ να πω πολλά για εκτός δρόμου. Στον δρόμο είναι καταπληκτικό, τρομερά αθόρυβο (από τα πιό αθόρυβα αυτοκίνητα που έχω μπεί) (έχω ακόμη ένα corrola, ενα xsara και έχω οδηγήσει RAV4 και CRV φίλων).
Το ταξίδι με 160 είναι απίστευτο. Καίει τον άπατο (αλλά απότι ξέρω όλα τα 4χ4 το κάνουν) και είναι εξίσου γρήγορο (ίσως και πιό γρήγορο στα πολλά χιλιόμετρα >100) από τα δίλιτρα.
Περισσότερα όταν το βγάλω εκτός δρόμου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2005, 21:38
από tacouson
Hyundai Tucson

The Best New Crossover Winner 2005 “Hyundai Tucson”

The newly crowned Canadian crossover winner 2005 by Automobile Journalist Association of Canada is also described as the “Civilized Adventure” a perfect blend of sophistication and adventure coupled with a mix of styles of an SUV and comfort of a passenger car.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2005, 08:47
από firelord
φίλτατε τακουσόν, το όλα τα 4χ4 καίνει τον άπατο είναι σχετικότατο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2005, 19:21
από tacouson
Θα ήθελα και κάποια νούμερα αν έχεις αντιθετη άποψη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2005, 20:32
από firelord
τo discovery 2.0, από 10-11 ως 15

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2005, 22:51
από michailbm
Το Hyundai Galloper 3.0 auto , που μόλις πριν από λίγες μέρες απέκτησα και του έχω κάνει 1120 χλμ μέχρι τωρα , καίει από 13,5 έως 15 lt/100klm αναλόγως την χρήση και το τερεν (εθνική - μικτή χρήση συμπεριλαμβανόμενου και βουνού με δόκιμες στις ικανότητες του αυτοκίνητου)!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Αύγ 2005, 19:08
από tacouson
To tucson 2.7 καίει:
ΣΤην εθνική με 120 11,5 lt/100 km
με 140 12.5
με 160 14.5
-------------------
Στην πόλη >17 (έχω δεί και 22)
------------------------
όταν ένα οικογενειακό 1600άρι κάιει στην εθνική 8.5-9.5 λίτρα τότε νομζω δικαίως λέω τι τα 4χ4 καίνε τον άπατο.
Π.χ. με ένα 1400 και 45 λίτρα πάς Θεσσαλονίκη - Αθήνα και περισσέυει βενζίνη. Με ένα 4χ4 (π.χ. tucson, CRV,RAV4) στον Σείριο πρπει να βάλεις βενζίνη.(Το Tucson Μάση κατανάλωση σε όλο το ταξίδι 13Lt/100 χλμ.)
΄¨Αλλες καταναλώσεις?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Αύγ 2005, 10:27
από Caravan
Λοιπόόόόόόννννν,

Επειδή τόσην ώρα μιλάτε για ονειρικές για εμένα καταναλώσεις,
Grand Cherokee 5.2 V8 με BFG A/T στα 1.250 χλμ. μικτή οδήγηση (Εθνική εώς 170 χλμ, πόλη, βουνό και παραλία) έχει μικτή κατανάλωση 19,7 lt./100 χλμ.

Στην Εθνική, όταν οδηγώ μέχρι 150-160 χλμ, η κατανάλωση είναι περίπου 16-17 lt.
Οφείλω να ομολογήσω ότι όταν ακολουθούσα φίλο για το trail ride πηλίου ο οποίος είχε mud λάστιχα σε Range Rover και πήγαινε με 100-120 χλμ., είχα 10,5-11 lt εώς το Βόλο (μαζί με το βουνό πήγε στο 13 lt)

Αυτά τα ολίγα για τον πραγματικό άπατο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Αύγ 2005, 10:55
από A.Man
Suzuki Grand Vitara 1,6 - 9.5 Lt/100 χλμ σε μικτή διαδρομή.
Μήπως όμως μπερδευόμαστε λιγάκι?
όταν ένα οικογενειακό 1600άρι κάιει στην εθνική 8.5-9.5 λίτρα τότε νομζω δικαίως λέω τι τα 4χ4 καίνε τον άπατο.
Π.χ. με ένα 1400 και 45 λίτρα πάς Θεσσαλονίκη - Αθήνα και περισσέυει βενζίνη. Με ένα 4χ4 (π.χ. tucson, CRV,RAV4) στον Σείριο πρπει να βάλεις βενζίνη.(Το Tucson Μάση κατανάλωση σε όλο το ταξίδι 13Lt/100 χλμ.)

Τι σχέση έχει ένα 1400άρι ή ένα 1600άρι επιβατικό με αμάξια με κινητήρες από 2000 κυβικά και πάνω (στη συζήτηση αυτή αναφερονται κινητήρες 2.7 και 5.2) τα οποία είναι φτιαγμένα για άλλη χρήση και όχι να πηγαίνουν με 180 στην εθνική?
Μη ξεχνάτε να συγκρίνετε όμοια πράγματα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Αύγ 2005, 11:43
από Caravan
Φίλε eteakth,

Έχεις δίκιο, και θέλω να σου διευκρινήσω ότι εγώ έγραψα για την κατανάλωση μου για να δείξω τα χειρότερα και όχι για να τα συγκρίνω με άλλα.
Αυτό που θεώρησα ότι δεν χρειαζόταν να γράψω είναι ότι το αυτοκίνητο αυτό ήταν επιλογή μου, με έχει κάνει να ξανανιώσω και χ@στηκα για την κατανάλωση.

Να δεις τώρα που θα πάει η κατανάλωση που παρήγγειλα το lift της Rubicon 3,5 ίντσες για να βάλω και 31Χ10,5 λάστιχο.
Ώρε γλέντια ο βενζινάς μου (αυτός έχει Yamaha 360 quad και Subaru Impreza STi 330 ps - κάποιος πρέπει να του πληρώσει τις δόσεις).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Αύγ 2005, 13:37
από A.Man
Αυτό που θεώρησα ότι δεν χρειαζόταν να γράψω είναι ότι το αυτοκίνητο αυτό ήταν επιλογή μου, με έχει κάνει να ξανανιώσω και χ@στηκα για την κατανάλωση.

Τώρα μάλιστα!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Αύγ 2005, 17:37
από michailbm
Αυτό που θεώρησα ότι δεν χρειαζόταν να γράψω είναι ότι το αυτοκίνητο αυτό ήταν επιλογή μου, με έχει κάνει να ξανανιώσω και χ@στηκα για την κατανάλωση.


Εδώ θα συμφωνήσω μαζί σου !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Αύγ 2005, 18:19
από tacouson
Κι εγώ συμφωνώ αλλά
15lt/100 km είναι αισίώς 50 δρχ/km
ή αλλιώς με 1 μικρό μποκάλι κοκα κολα βενζίνη κάνεις 1,5 km.
Αν αυτό δεν είναι ο άπατος τοτε ποιός είναι?

(με 20,000 km τον χρόνο δίνεις 3000€ για βενζίνη ήτοι το 10% τη αξίας του αυτοκινήτου.