Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Hyundai Tucson

Δημοσίευσηαπό Santa » 12 Σεπ 2006, 21:56

tucson2.0lt έγραψε:ΠΟΛΥ ΝΕΚΡΑ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΕΔΩ.ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΑ TUCSON ΤΟΥΣ? ΜΗΠΩΣ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΒΟΥΝΑ?ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ?


Ξέρεις τι συμβαίνει? Θα σου πώ εγώ.
Δέν υπάρχουν προβλήματα στα αμάξια μας (Hyundai) οπότε δεν έχουν λόγω να ασχοληθούν οι ιδιοκτήτες τους με αυτά.....
Εμείς οι δύο ομόσταβλοι μείναμε μου φαίνεται.... :oops: :oops:
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό almak » 13 Σεπ 2006, 23:23

Santa έγραψε:[Εμείς οι δύο ομόσταβλοι μείναμε μου φαίνεται.... :oops: :oops:
:wave: :wave: :wave: τρεις θες να πεις συνάδελφε.
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 14 Σεπ 2006, 00:27

Santa έγραψε:Δέν υπάρχουν προβλήματα στα αμάξια μας (Hyundai) οπότε δεν έχουν λόγω να ασχοληθούν οι ιδιοκτήτες τους με αυτά.....
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ!!!! :D :D
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό georgeC5 » 18 Σεπ 2006, 17:57

Take a look !! καλό ??
Άβαταρ μέλους
georgeC5
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 13:41
Τοποθεσία: Vironas

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 18 Σεπ 2006, 23:02

Υστερα από 9000χλμ παρατήρω οτι δεν μυρίζει πια το δισκο-πλατό,ουτε εχει σημάδια φθοράς(πατινάρισμα) :D .Νομιζα οτι θα πηγαινα για αλλαγη από τα 500χλμ.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 18 Σεπ 2006, 23:04

georgeC5 έγραψε:Take a look !! καλό ??

ΠΡΩΤΟ!!!!!
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό star-mkb » 09 Δεκ 2006, 14:18

Γεια σας φίλοι,είμαι καινούργιος ιδιοκτήτης ενός Tucson 2,0 crdi(3 μήνες περίπου) και έχω κάνει περίπου 7000 km.Στις 2000 km έσβηνε ο κινητήρας μόλις πατούσα συμπλέκτη.Ανέβαζε όμως στροφές κανονικά στο πάτημα του γκαζιού αλλά μόλις πατούσα συμπλέκτη έσβηνε.Το πήγα στην αντιπροσωπεία Autopoint,από όπου είχα πάρει το αυτοκίνητο και προσπαθούσαν να με πείσουν οτι φταίει το πετρελαίο.Δηλαδή αν μου πονούν τα πόδια φταίει το φαγητό που κατανάλωσα!!!!Η δική μου άποψη ήταν και παραμένει ότι το πρόβλημα προήρχετο από αστοχία υλικού στο σύνολο συμπλέκτης,πλατώ κ.λ.π.
Εν πάσει περιπτώσει τους το άφησα να το επισκευάσουν και το κράτησαν 3 ημέρες!!!!
Είπανε ότι έλεγξαν τα μπεκ στον εγκέφαλο,κατεύασαν τεπόζιτο και έστειλαν τα μπεκ στην Bosh για καθάρισμα,όλα τα παραπάνω γίνονται σε μία το πολύ δύο ημέρες.
Δεν αμφισβητώ τις εργασίες αλλά είμαι σίγουρος ότι έγιναν για το θεαθείναι ενώ στην πραγματικότητα επισκεύασαν τον συμπλέκτη,πιστεύοντας ότι έτσι προστατεύουν το όνομα της Hyundai.ΛΑΘΟΣ!!!!!εγώ από τότε δεν έχω εμπιστοσύνη στους ανθρώπους αυτούς.Θα προτιμούσα την αλήθεια και θα ένιωθα την σιγουριά ότι υπάρχει ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ και ΓΝΩΣΗ.Τώρα θα ψάξω για ένα συνεργείο ΕΚΤΟΣ αντιπροσωπείας όπου θα μπορώ με την παρουσία μου να ελέγχω τις εργασίες και για την ενημέρωση όλων των φίλων όλες οι εργασίες που γίνονται από πτυχιούχο μηχανικό,έστω και αν το συνεργείο είναι εκτός αντιπροσωπείας,καλύπονται από την εγγύηση.Απόφαση των δικαστηρίων της Ε.Ε.
Εκτοτε δεν είχα κανένα πρόβλημα και εύχομαι να μην έχω.
Άβαταρ μέλους
star-mkb
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2006, 20:46
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό MauroPaltoudias » 13 Δεκ 2006, 19:46

star-mkb έγραψε:Γεια σας φίλοι,είμαι καινούργιος ιδιοκτήτης ενός Tucson 2,0 crdi(3 μήνες περίπου) και έχω κάνει περίπου 7000 km.Στις 2000 km έσβηνε ο κινητήρας μόλις πατούσα συμπλέκτη.Ανέβαζε όμως στροφές κανονικά στο πάτημα του γκαζιού αλλά μόλις πατούσα συμπλέκτη έσβηνε.Το πήγα στην αντιπροσωπεία Autopoint,από όπου είχα πάρει το αυτοκίνητο και προσπαθούσαν να με πείσουν οτι φταίει το πετρελαίο.Δηλαδή αν μου πονούν τα πόδια φταίει το φαγητό που κατανάλωσα!!!!Η δική μου άποψη ήταν και παραμένει ότι το πρόβλημα προήρχετο από αστοχία υλικού στο σύνολο συμπλέκτης,πλατώ κ.λ.π.
Εν πάσει περιπτώσει τους το άφησα να το επισκευάσουν και το κράτησαν 3 ημέρες!!!!
Είπανε ότι έλεγξαν τα μπεκ στον εγκέφαλο,κατεύασαν τεπόζιτο και έστειλαν τα μπεκ στην Bosh για καθάρισμα,όλα τα παραπάνω γίνονται σε μία το πολύ δύο ημέρες.
Δεν αμφισβητώ τις εργασίες αλλά είμαι σίγουρος ότι έγιναν για το θεαθείναι ενώ στην πραγματικότητα επισκεύασαν τον συμπλέκτη,πιστεύοντας ότι έτσι προστατεύουν το όνομα της Hyundai.ΛΑΘΟΣ!!!!!εγώ από τότε δεν έχω εμπιστοσύνη στους ανθρώπους αυτούς.Θα προτιμούσα την αλήθεια και θα ένιωθα την σιγουριά ότι υπάρχει ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ και ΓΝΩΣΗ.Τώρα θα ψάξω για ένα συνεργείο ΕΚΤΟΣ αντιπροσωπείας όπου θα μπορώ με την παρουσία μου να ελέγχω τις εργασίες και για την ενημέρωση όλων των φίλων όλες οι εργασίες που γίνονται από πτυχιούχο μηχανικό,έστω και αν το συνεργείο είναι εκτός αντιπροσωπείας,καλύπονται από την εγγύηση.Απόφαση των δικαστηρίων της Ε.Ε.
Εκτοτε δεν είχα κανένα πρόβλημα και εύχομαι να μην έχω.



Πες τα ρε συ ! Βλέπω είσαι αρκετά διαβασμένος (και εσύ) στο Κοινοτικό Δίκαιο. Τέτοιες μαλακ*ιες μου έλεγαν και εμένα από την AUTOPOINT ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ (οι άνθρωποι είναι για τα ΜΑΥΡΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ) και έφτασα μέχρι τα κεντρικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι : "μην αλλάξεις τα λάδια με αντίστοιχα συμβατά (που αναγράφονται φυσικά στο βιβλιαράκι) γιατί θα χάσεις την εγγύηση !" και άλλες τέτοιες μαϊμουδιές. Υποστήριξαν δε, ότι αναγράφεται και στο βιβλίο οδηγιών (άλλο και τούτο - αν λέει δηλ. να κάνω 5 κωλοτούμπες το πρωί που ξυπνάω, θα πρέπει να τις κάνω).
Οι μισοί από τους όρους που δήθεν καλύπτουν τη σύμβαση μεταξύ κατασκευάστριας εταιρείας και πελάτη-αγοραστή είναι FULL καταχρηστικοί. Θεωρούν εν ολίγοις ότι επειδή αναγράφονται εκεί (όροι που με λίγα λόγια συντάχθηκαν μονομερώς) είναι και οι σωστοί ! (έτσι τους μαθαίνουν στα σεμινάρια κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης για αυτό και πέραν των προ-κατ εκφράσεων και απαντήσεων που χρησιμοποιούν, δεν ξέρουν να εμβαθύνουν).
Άβαταρ μέλους
MauroPaltoudias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 05 Αύγ 2005, 23:32

Δημοσίευσηαπό donald » 14 Δεκ 2006, 10:09

star-mkb έγραψε:Γεια σας φίλοι,είμαι καινούργιος ιδιοκτήτης ενός Tucson 2,0 crdi(3 μήνες περίπου) και έχω κάνει περίπου 7000 km.Στις 2000 km έσβηνε ο κινητήρας μόλις πατούσα συμπλέκτη.Ανέβαζε όμως στροφές κανονικά στο πάτημα του γκαζιού αλλά μόλις πατούσα συμπλέκτη έσβηνε.Το πήγα στην αντιπροσωπεία Autopoint,από όπου είχα πάρει το αυτοκίνητο και προσπαθούσαν να με πείσουν οτι φταίει το πετρελαίο.Δηλαδή αν μου πονούν τα πόδια φταίει το φαγητό που κατανάλωσα!!!!Η δική μου άποψη ήταν και παραμένει ότι το πρόβλημα προήρχετο από αστοχία υλικού στο σύνολο συμπλέκτης,πλατώ κ.λ.π.
Εν πάσει περιπτώσει τους το άφησα να το επισκευάσουν και το κράτησαν 3 ημέρες!!!!
Είπανε ότι έλεγξαν τα μπεκ στον εγκέφαλο,κατεύασαν τεπόζιτο και έστειλαν τα μπεκ στην Bosh για καθάρισμα,όλα τα παραπάνω γίνονται σε μία το πολύ δύο ημέρες.
Δεν αμφισβητώ τις εργασίες αλλά είμαι σίγουρος ότι έγιναν για το θεαθείναι ενώ στην πραγματικότητα επισκεύασαν τον συμπλέκτη,πιστεύοντας ότι έτσι προστατεύουν το όνομα της Hyundai.ΛΑΘΟΣ!!!!!εγώ από τότε δεν έχω εμπιστοσύνη στους ανθρώπους αυτούς.Θα προτιμούσα την αλήθεια και θα ένιωθα την σιγουριά ότι υπάρχει ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ και ΓΝΩΣΗ.Τώρα θα ψάξω για ένα συνεργείο ΕΚΤΟΣ αντιπροσωπείας όπου θα μπορώ με την παρουσία μου να ελέγχω τις εργασίες και για την ενημέρωση όλων των φίλων όλες οι εργασίες που γίνονται από πτυχιούχο μηχανικό,έστω και αν το συνεργείο είναι εκτός αντιπροσωπείας,καλύπονται από την εγγύηση.Απόφαση των δικαστηρίων της Ε.Ε.
Εκτοτε δεν είχα κανένα πρόβλημα και εύχομαι να μην έχω.


Σε ποιο συνεργείο της Autopoint πήγες: Ανατολικά ή Δυτικά:
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό apoazo » 14 Δεκ 2006, 11:48

donald έγραψε:
star-mkb έγραψε:Γεια σας φίλοι,είμαι καινούργιος ιδιοκτήτης ενός Tucson 2,0 crdi(3 μήνες περίπου) και έχω κάνει περίπου 7000 km.Στις 2000 km έσβηνε ο κινητήρας μόλις πατούσα συμπλέκτη.Ανέβαζε όμως στροφές κανονικά στο πάτημα του γκαζιού αλλά μόλις πατούσα συμπλέκτη έσβηνε.Το πήγα στην αντιπροσωπεία Autopoint,από όπου είχα πάρει το αυτοκίνητο και προσπαθούσαν να με πείσουν οτι φταίει το πετρελαίο.Δηλαδή αν μου πονούν τα πόδια φταίει το φαγητό που κατανάλωσα!!!!Η δική μου άποψη ήταν και παραμένει ότι το πρόβλημα προήρχετο από αστοχία υλικού στο σύνολο συμπλέκτης,πλατώ κ.λ.π.
Εν πάσει περιπτώσει τους το άφησα να το επισκευάσουν και το κράτησαν 3 ημέρες!!!!
Είπανε ότι έλεγξαν τα μπεκ στον εγκέφαλο,κατεύασαν τεπόζιτο και έστειλαν τα μπεκ στην Bosh για καθάρισμα,όλα τα παραπάνω γίνονται σε μία το πολύ δύο ημέρες.
Δεν αμφισβητώ τις εργασίες αλλά είμαι σίγουρος ότι έγιναν για το θεαθείναι ενώ στην πραγματικότητα επισκεύασαν τον συμπλέκτη,πιστεύοντας ότι έτσι προστατεύουν το όνομα της Hyundai.ΛΑΘΟΣ!!!!!εγώ από τότε δεν έχω εμπιστοσύνη στους ανθρώπους αυτούς.Θα προτιμούσα την αλήθεια και θα ένιωθα την σιγουριά ότι υπάρχει ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ και ΓΝΩΣΗ.Τώρα θα ψάξω για ένα συνεργείο ΕΚΤΟΣ αντιπροσωπείας όπου θα μπορώ με την παρουσία μου να ελέγχω τις εργασίες και για την ενημέρωση όλων των φίλων όλες οι εργασίες που γίνονται από πτυχιούχο μηχανικό,έστω και αν το συνεργείο είναι εκτός αντιπροσωπείας,καλύπονται από την εγγύηση.Απόφαση των δικαστηρίων της Ε.Ε.
Εκτοτε δεν είχα κανένα πρόβλημα και εύχομαι να μην έχω.


Σε ποιο συνεργείο της Autopoint πήγες: Ανατολικά ή Δυτικά:


ΦΙΛΟΙ ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΚΑΙ ΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ SPORTAGE ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΣΤΗΝ AUTOPOINT ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ. ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΗΣΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΑΚΡΗ.ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΑ 2 ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΘΑ ΜΟΥ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.
ΠΑΝΤΩΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΚΤΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΩ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Άβαταρ μέλους
apoazo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2006, 10:17

Δημοσίευσηαπό donald » 14 Δεκ 2006, 12:48

apoazo έγραψε:ΦΙΛΟΙ ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΚΑΙ ΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ SPORTAGE ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΣΤΗΝ AUTOPOINT ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ. ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΗΣΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΑΚΡΗ.ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΑ 2 ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΘΑ ΜΟΥ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.
ΠΑΝΤΩΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΚΤΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΩ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.


Είναι ένας kiaparts.gr κοντά στην Μαρτίου και ένα ακόμη που πηγαίνει ο άνδρας μου το φορτηγό του.Για καλά δεν ξέρω αν είναι πάντως ασχολούνται.
Για το άλλο της αντιπροσωπείας που είναι δυτικά ήθελα να μάθω. εντυπώσεις.
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 16 Δεκ 2006, 18:49

star-mkb έγραψε:Γεια σας φίλοι,είμαι καινούργιος ιδιοκτήτης ενός Tucson 2,0 crdi.................

Φιλε καλως ηρθες! Πες μας εντυπωσεις απο το tucson σου! Το εχεις παει καθολου εκτος δρομου?
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό star-mkb » 16 Δεκ 2006, 22:00

Το συνεργείο στο οποίο αναφέρομαι είναι ανατολικά,στο δρόμο προς Χαλκιδική.
Ακουσα καλά λόγια για το συνεργείο που βρίσκεται απέναντι από το FIX,στα σφαγεία.Δεν έχω προσωπική άποψη αλλά όταν το δοκιμάσω,γιατί πλησιάζω τα 7500 km οπότε θα κάνω την πρώτη αλλαγή λαδιών θα σας πω εντυπώσεις.
Για τις εντυπώσεις μου εκτός δρόμου,από το λίγο που το περπάτησα νομίζω ότι πάει πολύ καλά και πραγματικά φιλτράρει τις ανωμαλίες εντυπωσιακά.
Η διαδρομή που έκανα of road ήταν Νικήσιανη-Λιβάδι όπου πέρασε τις δυσκολίες με ιδιαίτερη ευκολία πράγμα που βοήθησε και μένα να νικήσω τις όποιες αναστολές και φοβίες λόγω έλειψης βοηθητικών σχέσεων.
Εμπειρίες,από εκτός δρομου,έχω πολλές αλλά πέρασαν πολλά χρόνια από τότε που είχα την τελευταία (1995).Εχω ένα renegade του 1970 μακρύ σασί το οποίο χρησιμοποιήται για δουλειά και το 1990-1995 είχα παράλληλα και ένα Niva :P με το οποίο τραβούσα ένα εξάμετρο φουσκωτο και πήγαινα μ'αυτό στο κυνήγι και στο ψάρεμα αλλά και σε of road εμπειρίες.Δεν μ'άφησε ποτέ,δεν κόλησε ποτέ,αλλά συμπεριφορά άγρια. Καμμιά σχέση με τον πολιτισμένο χαρακτήρα του Tucson,που καταπίνει τα χιλλ.με χαρακτηριστική ευκολία.Το κράτημα του δε πραγματικά με εντυπωσίασε.Τώρα περιμένω με αγωνία να το δω στα χιόνια!!!!
Φορώ τα λάστιχα μαμά και δεν διαπίστωσα τίποτα αρνητικό στην άσφαλτο,μόνο στην διαδρομή που ανέφερα πιο πάνω (Νικήσιανη-Λιβάδι)φοβήθηκα από τις πολλές φυτευτές πέτρες γιατί όπως και να το κάνουμε δεν είναι και τόσο ενισχυμένα για τέτοιες δοκιμασίες.
Αυτά για την ώρα φίλοι και ελπίζω να μη σας κούρασα.
Άβαταρ μέλους
star-mkb
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2006, 20:46
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Rallistatos » 20 Δεκ 2006, 01:13

Επιστρέφω μετά απο κάποιους μήνες απραξίας.

Καταρχάς:Το αυτοκίνητο (2.0 βενζίνη) έχει 23000χλμ τώρα και το χρησιμοποιώ μόνο σε άσφαλτο.Εφαγα ενα καλό κόλλημα το χειμώνα στα χιόνια (δεν έφταιγε το τουσον) και ένα αντίστοιχο στην άμμο το καλοκαίρι όπου ο συμπλέκτης μύρισε για τα καλα.Δεν δείχνει σημεία φθοράς όμως λειτουργεί κανονικότατα. Τουλάχιστον ξεκόλλησα,όμως αποφάσισα να μη το ταλαιπωρώ.

Η καταναλωση πλέον είναι ακριβώς στα 10 λίτρα μικτές διαδρομές και πόλη καμιά 11-11,5 με ελαφρύ πόδι.

Απο λειτουργία άψογη,κανένα πρόβλημα πέρα απο κάποιους ψιλοτριγμούς στα πλαστικα.

Εχει ακούσει κανείς για ανθεκτικό συμπλέκτη,επαναλαμβάνω?
Rallistatos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005, 23:06
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό MauroPaltoudias » 20 Δεκ 2006, 08:36

star-mkb έγραψε:Τώρα περιμένω με αγωνία να το δω στα χιόνια!!!!


Άψογη η συμπεριφορά του στα χιόνια (δοκιμάστηκε με επιτυχία πέρυσι στην Αθήνα και συγκεκριμένα στις περιοχές Κηφισιάς - Άνοιξης όπου είχε περίπου 20-25 εκ. χιόνι στις απάτητες περιοχές και φρέσκο στους δρόμους). Και στο δρόμο αλλά και σε εκκίνηση από απάτητο χιόνι, δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα (χωρίς αλυσίδες φυσικά). Μοναδική λεπτομέρεια : το αυτοκίνητο φοράει Bridgestone Dueler 694 Α/Τ (στις εργοστασιακές διαστάσεις).
Άβαταρ μέλους
MauroPaltoudias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 05 Αύγ 2005, 23:32

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες