http://www.in.gr/auto/tests/introductio ... stID=47236
Συνοψίζοντας θα λέγαμε ότι πρόκειται για ένα "άλλο" αυτοκίνητο σε σχέση με το απερχόμενο Santa Fe, με σημαντικές μεταφορικές δυνατότητες και μία πρωτόγνωρη, για τα δεδομένα της Hyundai, αύρα. Το μέγεθος, η εξωτερική εμφάνιση και η άνεση λειτουργούν υπέρ του, ενώ η δυνατότητα αγοράς του και ως επταθέσιο του δίνει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα, σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=810
Έτσι, ο τετρακύλινδρος του Santa Fe μπορεί να διαθέτει χωρητικότητα 2,2 λίτρων, ωστόσο καταναλώνει όσο περίπου ένα 1.600άρι βενζινοκίνητο• μάρτυς μας ο υπολογιστής ταξιδιού, ο οποίος έδειξε 8,5-9,5 λίτρα/100 χλμ. Η ροπή των 34,1 χλγμ. δίνει το "παρών" από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας, ενώ η δύναμη των 150 ίππων γίνεται αισθητή από τις 2.000 σ.α.λ., όταν αρχίζει και παίρνει τα πάνω του ο στροβιλοσυμπιεστής. Ο κινητήρας συνεργάζεται με μηχανικό πεντάρι κιβώτιο,
http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=171
Έτσι όπως πάνε τα πράγματα, η έννοια της «εξέλιξης» στο χώρο του αυτοκινήτου τείνει να ταυτιστεί με τις κορεατικές αυτοκινητοβιομηχανίες.....Το ταξίδι, πάντως, με το Santa Fe είναι πραγματική απόλαυση, καθώς μπορείς να κινηθείς με μεγάλη ταχύτητα σε ήσυχο περιβάλλον, με πολύ καλή ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης που θα ζήλευαν αρκετά ακριβότερα SUV. Οι κλίσεις στις στροφές είναι λογικές, το τιμόνι διαθέτει αρκετά καλή αίσθηση και το μόνο που ίσως προβληματίσει είναι η κάπως αυξημένη κατανάλωση καυσίμου (περίπου στα 15 λίτρα/100 χλμ.).
Αρχοντικό…
…και πέρα από την άσφαλτο εμφανίζεται το Santa Fe. Η ανάρτησή του καταφέρνει και φιλτράρει το μεγαλύτερο μέρος των κακουχιών του οδοστρώματος, ενώ εντύπωση προκαλεί η καταπληκτική δουλειά που έχουν κάνει οι Κορεάτες στο εμπρός υποπλαίσιο της ανάρτησης, χωρίς να περνούν κραδασμοί στο τιμόνι.
http://www.in2life.gr/indulgence/car/ar ... ticle.aspx
Η Hyundai ανεβάζει τον πήχη στην κατηγορία των Suv/τζιπ παρουσιάζοντας το ολοκληρωμένο και ικανό Santa Fe, ένα μοντέλο με προσιτή τιμή και ελκυστική σχεδίαση