Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ SANTA FE

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ SANTA FE

Δημοσίευσηαπό dim75 » 25 Απρ 2009, 11:13

http://www.in.gr/auto/tests/introductio ... stID=47236
Συνοψίζοντας θα λέγαμε ότι πρόκειται για ένα "άλλο" αυτοκίνητο σε σχέση με το απερχόμενο Santa Fe, με σημαντικές μεταφορικές δυνατότητες και μία πρωτόγνωρη, για τα δεδομένα της Hyundai, αύρα. Το μέγεθος, η εξωτερική εμφάνιση και η άνεση λειτουργούν υπέρ του, ενώ η δυνατότητα αγοράς του και ως επταθέσιο του δίνει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα, σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=810
Έτσι, ο τετρακύλινδρος του Santa Fe μπορεί να διαθέτει χωρητικότητα 2,2 λίτρων, ωστόσο καταναλώνει όσο περίπου ένα 1.600άρι βενζινοκίνητο• μάρτυς μας ο υπολογιστής ταξιδιού, ο οποίος έδειξε 8,5-9,5 λίτρα/100 χλμ. Η ροπή των 34,1 χλγμ. δίνει το "παρών" από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας, ενώ η δύναμη των 150 ίππων γίνεται αισθητή από τις 2.000 σ.α.λ., όταν αρχίζει και παίρνει τα πάνω του ο στροβιλοσυμπιεστής. Ο κινητήρας συνεργάζεται με μηχανικό πεντάρι κιβώτιο,

http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=171
Έτσι όπως πάνε τα πράγματα, η έννοια της «εξέλιξης» στο χώρο του αυτοκινήτου τείνει να ταυτιστεί με τις κορεατικές αυτοκινητοβιομηχανίες.....Το ταξίδι, πάντως, με το Santa Fe είναι πραγματική απόλαυση, καθώς μπορείς να κινηθείς με μεγάλη ταχύτητα σε ήσυχο περιβάλλον, με πολύ καλή ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης που θα ζήλευαν αρκετά ακριβότερα SUV. Οι κλίσεις στις στροφές είναι λογικές, το τιμόνι διαθέτει αρκετά καλή αίσθηση και το μόνο που ίσως προβληματίσει είναι η κάπως αυξημένη κατανάλωση καυσίμου (περίπου στα 15 λίτρα/100 χλμ.).
Αρχοντικό…
…και πέρα από την άσφαλτο εμφανίζεται το Santa Fe. Η ανάρτησή του καταφέρνει και φιλτράρει το μεγαλύτερο μέρος των κακουχιών του οδοστρώματος, ενώ εντύπωση προκαλεί η καταπληκτική δουλειά που έχουν κάνει οι Κορεάτες στο εμπρός υποπλαίσιο της ανάρτησης, χωρίς να περνούν κραδασμοί στο τιμόνι.

http://www.in2life.gr/indulgence/car/ar ... ticle.aspx
Η Hyundai ανεβάζει τον πήχη στην κατηγορία των Suv/τζιπ παρουσιάζοντας το ολοκληρωμένο και ικανό Santa Fe, ένα μοντέλο με προσιτή τιμή και ελκυστική σχεδίαση
Άβαταρ μέλους
dim75
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 14:17

Δημοσίευσηαπό dim75 » 25 Απρ 2009, 11:14

http://www.epitrohon.gr/article-17.html
Το πρώτο πράγμα που εντυπωσιάζει στις χωμάτινες διαδρομές είναι η άνεση της ανάρτησης. Οι πάσης φύσεως λακκούβες και ανωμαλίες, ξεπερνιούνται χωρίς να γίνονται αντιληπτές από τον οδηγό και τους επιβάτες. Παράλληλα, η δυνατότητα κλειδώματος της τετρακίνησης και απενεργοποίησης του ESP από τον οδηγό, αυξάνουν κατά πολύ τις εκτός δρόμου ικανότητες του αυτοκινήτου........

http://new.e-go.gr/auto/article.asp?cat ... bid=910178
Οπως ακριβώς ισχύει και με τη βενζινοκίνητη έκδοση, έτσι ακριβώς και με την ντίζελ, το Santa Fe έχει να επιδείξει την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, που πλησιάζει στα επίπεδα μοντέλων του ευρωπαϊκού ανταγωνισμού. Σταθερό στον αυτοκινητόδρομο, με απροβλημάτιστες κλίσεις στις στροφές -ελέω μαλακής ανάρτησης-, με ικανοποιητικά σε αίσθηση και απόδοση φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι/ δίσκοι), με μοναδικό «πλην» την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και του επιλογέα ταχυτήτων. Στα high lights του αυτοκινήτου, το στάνταρ σύστημα το οποίο διατηρεί σταθερή την απόσταση του πίσω άξονα από το έδαφος, ανεξαρτήτως φορτίου, και φυσικά το σύστημα τετρακίνησης. Περιλαμβάνει έναν ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη, ο οποίος φροντίζει να στέλνει τη ροπή στους πίσω τροχούς έως και 50%


http://wheels.ana-mpa.gr/articleview1.php?id=1969
Η άνεση και η πολυτέλεια που προσφέρει, αγγίζουν τα κορυφαία επίπεδα της κατηγορίας και αποπνέουν αίσθηση επιβατικού αυτοκινήτου. Το νέο Santa Fe τραβάει αμέσως τα βλέμματα με τις εξαιρετικές γραμμές του και το Ευρωπαϊκό design!

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=27& ... e=25072007
Για τις εκτός δρόμου εξορμήσεις προβλέπεται εξάλλου ένα αρκετά ικανό σύστημα τετρακίνησης (υπό κανονικές συνθήκες μεταδίδεται η ισχύς στον μπροστινό άξονα), ενώ βοηθά και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

http://www.alfa-omega.gr/article.asp?AID=1151
Πραγματικά εξαιρετικό αποδεικνύεται το Σάντα Φε στο μακρινό ταξίδι στην Εθνική Οδό, αφού τα πάντα θυμίζουν λιμουζίνα πολυτελείας ... Το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβέστατο με τα μέτρα των τζιπ, τα φρένα είναι προοδευτικά και με καλή αίσθηση, ενώ η ανάρτηση καταφέρνει να περιορίσει αρκετά τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Σε γενικές γραμμές, θα λέγαμε ότι η οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο και στις υψηλές ταχύτητες είναι άψογη, ...........Όσο κι αν προσπαθήσαμε, το Σάντα Φε δεν κόλλησε πουθενά, αποδεικνύοντας ακόμα και στους πιο δύσπιστους ότι ένα σύγχρονα σχεδιασμένο αυτοκίνητο δεν έχει ανάγκη από κοντά διαφορικά για να κινείται εκτός δρόμου.

http://www.facebook.com/group.php?gid=93991798318
Τελευταία επεξεργασία από dim75 και 25 Απρ 2009, 11:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
dim75
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 14:17

Δημοσίευσηαπό dim75 » 25 Απρ 2009, 11:15

http://www.autotriti.gr/Autotriti/_maga ... hema=32081
(+): Σχεδίαση, χώροι, ποιότητα, εκτός δρόμου δυνατότητες αίσθηση ανάρτησης
(-): Αίσθηση τιμονιού στη θέση της ευθείας, άβολη θέση οδήγησης σχετικά αργή λειτουργία αυτόματου κιβωτίου
Η άνεση και η διακριτική πολυτέλεια έρχονται σαν το κατάλληλο επιστέγασμα μιας προσπάθειας η οποία πληροί τις προϋποθέσεις να πρωταγωνιστήσει.

http://www.autotriti.gr/Autotriti/_maga ... 601&admin=
Hyundai Santa Fe 2,7
Γραμμικότητα κινητήρα, ποιότητα εσωτερικού, ποιότητα κύλισης, συμπεριφορά στην άσφαλτο, αίσθηση κιβωτίου ταχυτήτων, value for money.
Βαθμολογία Hyundai Santa Fe: 8,70
Βαθμολογία Chevrolet Captiva: 8,50
Βαθμολογία Kia Sorento: 8,50

http://www.autotriti.gr/Autotriti/_maga ... 072&admin=
Το νέο μοντέλο διαθέτει ευρωπαϊκή εμφάνιση, αναβαθμισμένα -όπως ανακοινώνει η Hyundai- υλικά κατασκευής και αρκετά τεχνολογικά highlights

http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11203
Η σχεδόν ισοπεδωτική λειτουργία των αναρτήσεων και η εξαιρετική ηχομόνωση δημιουργούν έναν πρώτης τάξεως «ταξιδευτή».
Πάντως τίποτα δεν λείπει από το Santa Fe. Εντυπωσιακή εμφάνιση, επιβλητικός όγκος με ανάλογους χώρους, αρχοντική ποιότητα κύλισης και καλός κινητήρας, έστω και αν αδικείται, όπως είπαμε, από το κιβώτιο. Όλα αυτά όμως έχουν το τίμημά τους, το οποίο μεταφράζεται και σε ένα υψηλότερο κόστος χρήσης.

http://www.facebook.com/topic.php?topic ... topic=9318
Μπορεί τα πλαστικά να είναι από σκληρό υλικό, αλλά η συναρμογή είναι άψο-γη, τα χρώματα φωτεινά και η εργονομία σε υψηλό επίπεδο
Το νέο Santa Fe είναι ένα ακόμα μεγάλο βήμα της Hyundai, που πλέον έχει μπει για τα καλά σε «ξένα» χωράφια. Η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλού ε-πιπέδου, σε ακόμα υψηλότερο επίπεδο η άνεση της ανάρτησης και ο εξοπλι-σμός, ενώ από χώρους, θα πρέπει να ψάξουμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες για περισσότερους
Άβαταρ μέλους
dim75
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 14:17

Δημοσίευσηαπό dim75 » 26 Απρ 2009, 02:47

http://www.autotriti.gr/data/newcars/ma ... NTA_FE.asp

http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /90841.asp
Το Hyundai Santa Fe θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το μοντέλο που έφερε την άνοιξη στην κορεάτικη εταιρεία, πριν την εμφάνιση της σειράς «i». Μεγάλο και εντυπωσιακό συνδυάζει την ικανή συμπεριφορά στην άσφαλτο, με την κίνηση εκτός δρόμου. Ωστόσο εκείνο που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι η απτή ποιότητα στο εσωτερικό του αλλά και οι αχανείς χώροι για επιβάτες και αποσκευές. Οδική ασφαλής συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Ακόμα και αν ο κινητήρας των 2,7 λίτρων αποτελούσε μέχρι τώρα ανασταλτικό παράγοντα αγοράς, με τις νέες μειώσεις αυτό δεν ισχύε
Άβαταρ μέλους
dim75
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 14:17

Δημοσίευσηαπό dim75 » 27 Απρ 2009, 22:33

Άβαταρ μέλους
dim75
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 14:17

Δημοσίευσηαπό dim75 » 02 Μάιος 2009, 10:11

δοκιμή μακράς διάρκειας για το ντιζελοκίνητο θηρίο:
http://www.caradvice.com.au/29664/2009- ... rm-review/
Άβαταρ μέλους
dim75
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 14:17

Δημοσίευσηαπό dim75 » 02 Μάιος 2009, 10:28

κινεζική εταιρεία παράγει και διαθέτει με τα δικά της σήματα το θηρίο πρώτης γενιάς νομίμως, με την άδεια των κορεατών και το όνομα του μοντέλου στα κινέζικα προφέρεται “San-da-i-fe.”:
http://joongangdaily.joins.com/article/ ... id=2904180
Άβαταρ μέλους
dim75
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 14:17

Δημοσίευσηαπό dim75 » 18 Μάιος 2009, 22:48

http://www.facebook.com/group.php?gid=93991798318
ελάτε να γίνουμε πολλοί
Άβαταρ μέλους
dim75
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 14:17


Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες