Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ SANTA FE

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ SANTA FE

Δημοσίευσηαπό dim75 » 25 Απρ 2009, 11:09

ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΘΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΩ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΗΡΙΟ. ΕΝΑ 2.7 auto full extra. ΔΙΑΘΕΤΕΙ 4ΤΑΧΥΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΕ ΣΕΙΡΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.

ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ

Η ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΟΥ. ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΤΑΙ. ΕΥΡΥΧΩΡΗ, ΦΩΤΕΙΝΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ, ΚΑΛΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ, ΜΕ ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ, ΚΑΛΗ ΣΥΝΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΥΛΙΚΩΝ. ΤΟ ΒΡΑΔΥ Ο ΜΠΛΕ ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΡΙΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΤΥΛΑΤΟΣ.ΑΝ Η ΕΚΔΟΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΑ ΜΕ ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ, ΗΛΙΟΡΟΦΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΗΚΕΣ ΣΕ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΙΔΕΣ ΚΑΛΑ ΤΟ ΣΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΛΛΑ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ HYUNDAI.
ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΓΥΡΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗ ΜΙΖΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΘΩς ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΑΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ.
Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΤΟ 2.7 ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙ. V6 ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΟΓΑ, ΙΚΑΝΗ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΒΕΛΟΥΔΙΝΗ, ΡΑΦΙΝΑΡΙΣΜΕΝΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ. ΣΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΒΥΘΙΖΕΙΣ ΑΠΛΑ ΤΟ ΠΟΔΙ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΤΙΝΑΓΜΑ ΑΙΦΝΗΣ ΣΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΠΤΗΣΗ. ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΚΑΘΗΛΩΝΕΙ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ SUV.
ΤΡΕΧΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ, ΓΕΡΝΕΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΣΤΙς ΣΤΡΟΦΕΣ. ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΑ, ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΠΑΡΚΕΣ ΣΕ ΑΙΣΘΗΣΗ , ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΕΛΑΦΡΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΩΝ ΤΖΙΠΟΕΙΔΩΝ, ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΓΕΝΙΚΑ ΑΝ ΚΑΙ ΦΟΒΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΥΚΟΛΟΔΗΓΗΤΟ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΥΚΟΛΟ, ΑΝ ΧΩΡΑΕΙ ΒΕΒΑΙΑ, ΣΕ ΜΑΝΟΥΒΡΕΣ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΦΤΕΡΟ ΚΑΙ ΕΥΘΥΒΟΛΟ.
ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ. ΚΑΤΑΠΙΝΕΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΕΝΩ Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΘΟΡΥΒΗ. ΟΥΤΕ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ. ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ. ΟΙ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΦΡΟΜΟΥ ΕΚΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΚΑΙ ΟΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΦΤΑΝΟΥΝ ΑΤΣΑΛΑΚΩΤΟΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ. Η ΠΑΤΑΜΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΣΤΟ ΓΚΑΖΑΚΙ Η ΓΥΡΝΑΜΕ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΤΗ ΣΕΙΡΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΞΕΥΟΜΑΣΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΚΑΤΙ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΕΣ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΜΑΞΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΖΙΠΑΚΙΑ ΚΟΚΚΙΝΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑΤΙ ΜΕΝΟΥΝ ΚΟΚΑΛΟ ΝΑ ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΑ ΚΑΛΛΙΓΡΑΜΑ ΟΠΙΣΘΙΑ ΤΟΥ.
ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΒΟΧΕΣ, ΑΕΡΗΔΕΣ, ΝΕΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΗΡΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ, ΑΜΜΟ, ΚΑΚΟΤΡΑΧΑΛΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΝΕΤΑ. ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΚΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΡΙΑ Ή ΗΠΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΟΒΗΣΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΣΙΔΕΡΩΝΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΗΣΗΣ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΕΡΕΝ ΚΑΙ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΕ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΑ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ. ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΕΜΠΝΕΙΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΙΑ. ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ. ΑΡΧΟΝΤΙΚΟ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΨΗΛΑ ΕΧΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΚΑΛΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ.

+ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΗΣΗΣ
+ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ- ΥΛΙΚΑ
+ΕΜΦΑΝΙΣΗ
+ΧΩΡΟΙ
+ΑΝΕΣΗ ΑΝΑΡΗΤΗΣΗΣ
+ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ ΚΑΜΠΙΝΑΣ
+ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
+ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΡΧΟΝΤΙΑΣ- ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ

ΑΡΝΗΤΙΚΑ

ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ. ΚΑΘΕ ΤΙ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΙΩΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ.
1. ΤΟ 4ΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΓΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ. ΚΟΒΕΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΡΗΤΚΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.
2. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΗ. ΜΕ ΒΑΡΥ ΠΟΔΙ ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ 17/100ΧΛΜ. ΕΝ ΕΜΡΕΙ ΑΝΜΕΝΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΤΟΥ.
3. ΤΟ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΓΙΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΠΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΑΣΕΤΑ. ΠΩΣ ΤΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΟ?
4.ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ACCENT..ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΜΟΥΡΑΤΟ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟ ΘΑ ΤΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
5. ΤΟ PARK ASSIST ME MIA CAMERA ΟΠΙΣΘΟΠΟΡΕΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΙ ΣΤΑΝΤΑΡ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΞΤΡΑ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΕΙΑΝΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.
6. ΤΟ ESP ΔΕΝ ΕΦΟΔΙΑΖΕΙ ΤΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΤΑΙΤΗΤΟ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΓΙΑ ΟΓΚΩΔΗ ΨΗΛΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.
7.ΑΝ ΕΙΧΕ ΧΕΝΟΝ ΦΩΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΧΑΛΑΓΕ ΚΙΟΛΑΣ.

ΜΕΙΟΝ
-4ΑΡΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
-ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
-ΕΙΚΟΝΑ ΚΛΕΙΔΙΟΥ
-ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΟ
-ΑΠΟΥΣΙΑ ΕSP ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
-ΥΨΗΛΑ ΠΑΓΙΑ ΚΟΣΤΗ (ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ, ΤΕΛΗ)

ΤΑ ΜΕΙΩΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΚΑΙ ΤΑ ΥΨΗΛΑ ΠΑΓΙΑ) ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΥΨΗΛΗ ΟΠΟΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ 2.7 ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ. ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΑΛΖΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ.ΤΟ ΕSP ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΙΣ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ.
ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟΔΗΓΗΣΑ ΕΞΕΠΛΑΓΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑ ΜΕ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΚΟΜΑ. ΕΝΑ ΑΜΞΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕΓΕΘΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
Άβαταρ μέλους
dim75
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 14:17

Δημοσίευσηαπό dim75 » 25 Απρ 2009, 11:10

ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ.

1.ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ
ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ.ΧΩΡΑΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟΣ, ΟΛΟΣ ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΧΗ ΓΙΑ ΠΑΡΟΧΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΦΟΡΤΙΣΤΕΣ ΚΛΠ.

2. ΠΙΣΩ ΘΕΣΕΙΣ
ΟΙ ΠΙΣΩ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΠΟΔΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ.

3. ΠΟΔΟΦΡΕΝΟ
ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΑΛΛΑ ΠΟΔΟΦΡΕΝΟ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΣΥΝΗΘΗΣΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ.

4. ΣΕΙΡΑΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΓΥΡΝΑ ΣΤΗ ΣΕΙΡΙΚΑΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ. ΜΕ +,- ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΜΕ. ΑΝ ΠΑΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΔΝΕ ΜΠΡΟΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΔΙΑΛΥΣΟΥΜΕ.

5. ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΤΑ ΧΕΙΡΗΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ

6. ΔΕΡΜΑΤΑ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΗΔΗ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ.ΙΔΙΩΣ ΤΟ ΜΠΕΖ ΔΕΡΜΑ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΧΡΩΜΙΕΣ ΔΕΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ.

ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΟΠΟΙΣΟ ΤΟ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΟΘΟΝΗ . ΔΕΝΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ.
Άβαταρ μέλους
dim75
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 14:17

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 25 Απρ 2009, 15:33

Eμ ετσι παει,για την hyundai ειναι το καλυτερο αμαξι της.Και τωρα το νεο τουσον που θα βγει θα δουμε τι ποιοτητα θα εχει,κλασεις ανωτερο απο πολλα αναταγωνιστικα μοντελα.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό dim75 » 25 Απρ 2009, 16:24

Σωστά το λες φίλε μου. μάλλον θα λέγεται ΙΧ35, ο αντικαταστάτης, και θα είναι κλάσεις ανώτερο από το υπάρχον μοντέλο στην τιμή που δίνουν τώρα το SANTA FE είναι εξαιρετική επιλογή ενός πραγματικά πολύ καλού και ικανού αυτοκινήτου
Άβαταρ μέλους
dim75
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 14:17

Δημοσίευσηαπό dim75 » 26 Απρ 2009, 02:41

όποιος άλλος φίλος έχει οδηγήσει το θηρίο ας μας καταθέσει τις εντυπώσεις του και την εμπειρία του.
Άβαταρ μέλους
dim75
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 17 Απρ 2009, 14:17


Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες