Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

sorento και αυτόματη τετρακίνηση

sorento και αυτόματη τετρακίνηση

Δημοσίευσηαπό thanost » 08 Ιαν 2009, 01:24

αγαπητοί φίλοι
εδω και 16 μήνες έχω το νέο sorento diesel 2.5 tod 170 hp. Εχω κανει ήδη 35000 χλμ και είμαι αρκετά ευχαριστημένος από τη δύναμη την επιτάχυνση και τους χώρους που διαθέτει. δεν απαγοητεύτηκα ποτέ, έχω όμως κάποια ερωτηματικά για την τετρακίνησή του. Συγκεκριμένα οδηγώντας συχνά σε ορεινές ασφάλτινες διαδρομές με λίγο χιονάκι και βροχές διαπίστωσα ότι η εμπλοκή της αυτόματης τετρακίνησης γίνεται όταν χρειάζεται και βοηθάει ικανοποιητικά αφού όμως με τρομάξει λίγο για κλάσματα δευτερολέπτου (φεύγει λίγο ο κώλος μέχρι να εμπλακούν οι μπροστινοί τροχοί και να επανέλθει). Πρόσφατα με τις πολλές βροχές οδηγώντας σε ορεινη διαδρομή μάλλον γρήγορα σε άσφαλτο με καλα λάστιχα 50/50, σε μια στροφή που είχε κατέβει η λάσπη στην άσφαλτο,γύρισε η μούρη μου 45 μοίρες και χρειάστηκε πολύ ψυχραιμία και ανάποδο τιμόνι για να επανέλθω, χωρίς να αισθανθώ εμπλοκή των μπροστινών τροχών. Το ερώτημά μου είναι μήπως τελικά η αυτόματη τετρακίνηση δεν δρα τόσο γρήγορα η δεν δρα πάντα. Γιατι να μην έχω επιλογή μόνιμης τετρακίνησης σε τέτοιες διαδρομές. Μπορω άραγε να χρησιμοποιώ την επιλογή low σε όλη τη διαδρομή. Οποιος είναι ειδικός ας μου απαντήσει.
Άβαταρ μέλους
thanost
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 13 Μαρ 2007, 23:06
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 08 Ιαν 2009, 12:08

Για το TOD δεν ξέρω πόσο γρήγορα εμπλέκεται μια που εγώ έχω το απλό (με "παραδοσιακή" τετρακίνηση). Για το αργό τώρα , θεωρητι-κά ναι μπορείς να το έχεις σε όλη (πόσο μeγάλη ;) διαδρομή . Αλλά.... οι καταπονήσεις του συστήματος είναι οι μεγαλύτερες δυνατές . Γενικά το αργό το έχεις για να βγείς από μια δύσκολη κατάσταση περιορισμένης διάρκειας .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 08 Ιαν 2009, 13:48

Με το αργό πρέπει να πηγαίνεις και πιό αργά!! Οι σχέσεις πολλαπλασιάζονται και το στροφόμετρό σου θα δείς να εκτοξεύεται. Οπότε κρίνοντας απλά και λογικά δε θα μπορείς να πηγαίνεις με 6000στροφές συνέχεια! Ανάλογα πόσο κοντό είναι, μπορείς να πηγαίνεις με αργά μέχρι ενα όριο στροφών και χλμ. Αν κοιτάξεις το manual σίγουρα κάτι θα γράφει.
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Re: sorento και αυτόματη τετρακίνηση

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 14 Ιαν 2009, 21:42

thanost έγραψε:αγαπητοί φίλοι
εδω και 16 μήνες έχω το νέο sorento diesel 2.5 tod 170 hp. Εχω κανει ήδη 35000 χλμ και είμαι αρκετά ευχαριστημένος από τη δύναμη την επιτάχυνση και τους χώρους που διαθέτει. δεν απαγοητεύτηκα ποτέ, έχω όμως κάποια ερωτηματικά για την τετρακίνησή του. Συγκεκριμένα οδηγώντας συχνά σε ορεινές ασφάλτινες διαδρομές με λίγο χιονάκι και βροχές διαπίστωσα ότι η εμπλοκή της αυτόματης τετρακίνησης γίνεται όταν χρειάζεται και βοηθάει ικανοποιητικά αφού όμως με τρομάξει λίγο για κλάσματα δευτερολέπτου (φεύγει λίγο ο κώλος μέχρι να εμπλακούν οι μπροστινοί τροχοί και να επανέλθει). Πρόσφατα με τις πολλές βροχές οδηγώντας σε ορεινη διαδρομή μάλλον γρήγορα σε άσφαλτο με καλα λάστιχα 50/50, σε μια στροφή που είχε κατέβει η λάσπη στην άσφαλτο,γύρισε η μούρη μου 45 μοίρες και χρειάστηκε πολύ ψυχραιμία και ανάποδο τιμόνι για να επανέλθω, χωρίς να αισθανθώ εμπλοκή των μπροστινών τροχών. Το ερώτημά μου είναι μήπως τελικά η αυτόματη τετρακίνηση δεν δρα τόσο γρήγορα η δεν δρα πάντα. Γιατι να μην έχω επιλογή μόνιμης τετρακίνησης σε τέτοιες διαδρομές. Μπορω άραγε να χρησιμοποιώ την επιλογή low σε όλη τη διαδρομή. Οποιος είναι ειδικός ας μου απαντήσει.

Aν κανεις μια αναζητηση για το TOD θα δεις πολλα.
Να ξερεις οτι αν μπεις σε μια κατηφορικη στροφη και αφησεις το γκαζι το αυτοκινητο θα μπει πολυ περισσοτερο σαν πισωκινητο και λιγη ροπη θα παει μπροστα.Εκεινη τη στιγμη πρεπει να εισαι υποψιασμενος και να δωσεις γκαζι.
Παντως να ξερεις οτι την μονιμη τετρακινηση 50-50 εκτος δρομου δεν μπορει να την αντικαταστησει το TOD.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό thanost » 15 Ιαν 2009, 23:01

Σχετικά με το θέμα που έθεσα και μετα από πολυ διάβασμα που έριξα εδώ σ αυτά που γράψατε κατα καιρούς και από δοκιμές που έκανα ο ίδιος διαπίστωσα τα εξής:
προφανώς δεν μπορώ να χρησιμοποιώτο low στην άσφαλτο για να ανεβοκατέβω ολόκληρο βουνό εκτός αν ο δρόμος είναι αρκετά χιονισμένος. άρα πρέπει να αφεθώ στο ΤΟD.
Φίλε παναγιώτη, μπορει όντως να άφησα το γκάζι στην κατηφορική στροφή και γι αυτό κινδύνευσα, αλλα όταν εισαι στην ευθεία με κάποια ταχύτητα δεν μπορεις να μπεις και στη στροφή έτσι χωρίς να κόψεις. Μήπως πρέπει λοιπόν κανείς να κόβει στην ευθεία πριν τη στροφή και να γκαζώνει στη στροφή για να έχει ροπή και στον μπροστινό άξονα όταν χρειαστεί. Δεν είμαι όμως ο Σουμάχερ, αλλά ένας συνηθισμένος οδηγός και άν πρέπει να είμαι σε ετοιμότητα να κάνω κάτι εγώ σε μια light διαδρομή τοτε το σύστημα δεν είναι αυτόματο αλλά ημιαυτόματο, ημιαυτόματη τετρακίνηση ας τη πούμε.
Διάβασα τα άρθρα που έγραψες για TOD και ABS, σε συγχαίρω αρχικά, έχω κάποιες απορίες, ομολογώ όμως ότι δεν θα χρησιμοποιούσα κάποια μέθοδο που δεν συμφωνεί η αντιπροσωπεία μ αυτή. Εκτός αυτού αν κατάλαβα καλά αναφέρονται σε εξαιρετικές περιπτώσεις δύσκολων καταστάσεων ενώ αυτο που ζητάω εγώ είναι ασφαλή οδήγηση σε μέτριες καταστάσεις.
Αναρωτιέμαι μήπως θα έπρεπε να πάρω το απλό μοντέλο με την κατ επιλογήν τατρακίνηση. θα έμπαινα στο βουνό και θα έβαζα μόνιμο το 4χ4 και δεν θα είχα αγωνία. θα είχε πρόβλημα το αυτοκίνητο; ας μου απαντήσει κάποιος που έχει το απλό. κι αν είχε κάποιο μικρό πρόβλημα καλύτερα να τόχει αυτό παρά εγώ. Πάντως με άλλο τετρακίνητο που διαθέτω (daihatsu rocky) οδηγω στο βουνό σε άσφαλτο μονίμως με επιλογή 4χ4 χωρίς κανένα πρόβλημα παρά μόνο το ότι δεν κόβει πολύ το τιμόνι στις στροφές.[/list]
Άβαταρ μέλους
thanost
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 13 Μαρ 2007, 23:06
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 16 Ιαν 2009, 04:02

Εχω το Σορεντο με την απλη τετρακινηση, μοντελο 2004 με 140 ιππους. Απο την περιγραφη σου καταλαβαινω τα εξης: 1. Δεν εχεις και πολυ ιδεα για τα συστηματα 4κινησης ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ (αλλο το ιμπρεζα, αλλο το σορεντο), το οποιο βεβαιως και δεν ειναι κακο αρκει να θελεις να μαθεις, και 2. η αντιδραση σου ηταν η ενδεδειγμενη και γι αυτο το λογο καταφερες να βγεις απο τη δυσκολη θεση, ακομη και αν δεν το καταλαβες. Την εχω πατησει ετσι οντας μονο πισωκουνητος και εξηγουμαι παρακατω.

Το πισω διαφορικο ειναι LSD (περιορισμενης ολισθησης με συγκεκριμενο συντελεστη). Μολις εκανες αναποδο τιμονι ΚΑΙ ΠΑΤΑΓΕΣ ΚΑΙ ΓΚΑΖΙ, ο πισω εΞωτερικος τροχος στην στροφη θα σπινιαρε παραπανω, το διαφορικο θα εδινε στον πισω εΣωτερικο τροχο στην στροφη πιο πολυ ροπη απο οτι του χρειαζοταν και το αμαξι ολο θα εκανε μια αποτομη περιστροφη και θα εβλεπες το εΞωτερικο της στροφης, μεχρι να τρομαξεις εκ νεου (η αντανακλαστικα) και να ξανακανεις αναποδο τιμονι ΜΕ ΓΚΑΖΙ και να εχεις ακριβως την ιδια συμπεριφορα. Την εχω πατησει ετσι σε εξοδο σε εθνικη (στο ισιωμα) με βροχη και Μ/Τ, οπου μετρησα 4 φορες το "μια βλεπω νησιδα - μια βλεπω χαντακι" μεχρι να ζαλιστω και να αφησω το γκαζι. Μαγικα το αμαξι διορθωσε την πορεια του και επανηλθε στο ισιο δρομο!

Ο λογος ειναι πολυ απλος: με 2.170 κιλα (χωρις επιβατες και πραγματα) και με 140 (αντε και 170) ιππους, υπερστροφη ισχυος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ! Προφανως λοιπον οι καλοι ανθρωποι της Πορσε εχουν ρυθμισει την αναρτηση με τετοιον τροπο ωστε να διορθωνει το λαθος του οδηγου οταν αυτος κανει το πιο απλο πραγμα που θα κανει ο πιο απλος οδηγος: να αφησει το γκαζι γιατι φοβηθηκε. Αρα μη στενοχωριεσαι, απλα να προσεχεις περισσοτερο, οχι γιατι το TOD δεν δουλευει σωστα (ενας φιλος μου προσφατα διελυσε ενα Ford Maverick με την ιδια "μεθοδολογια", δεν το εσωσε και το εριξε στο γκρεμο), αλλα γιατι το αμαξι ειναι πολυ βαρυ και η αδρανεια δεν σηκωνει μαγκιες. Το φρενο λοιπον ειναι καλος σου φιλος και να του δινεις λιγο περισσοτερο συμμετοχη (ειδικα στις κατηφορες) στα αυτοκινητιστικα σου δρωμενα!

@panayiotis: ξεπερναω το γεγονος οτι δεν με πηρες τηλεφωνο να βρεθουμε, προφανως η παρεα δε σου το επετρεπε αλλα τελος παντων εναν καφε θα τον πιναμε. Δεν πειραζει, την επομενη φορα! Το χαρακτηριστικο ομως, ποτε το πηρες? Αν θυμαμαι καλα τοτε που ηρθα Καλαματα δεν το ειχες.

Καλη Χρονια σε ολους, με ασφαλη χιλιομετρα σε ομορφες διαδρομες!
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 19 Ιαν 2009, 12:09

vayero4_4 έγραψε:

Ο λογος ειναι πολυ απλος: με 2.170 κιλα (χωρις επιβατες και πραγματα) και με 140 (αντε και 170) ιππους, υπερστροφη ισχυος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!


Χμ.., χμ....Σε χωματόδρομο , σε βρεγμένη άσφαλτο , ή σε (αρκετά ) σκονισμένη άσφαλτο........γίνεται , γίνεται...!!!
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό thanost » 20 Ιαν 2009, 23:21

Ανατρέχοντας σε παλιές σας δηλώσεις βρήκα μεταξύ άλλων
Στις 14/4/05 ο vayero έγραψε «για να ειμαι ειλικρινης βεβαια, με TOD δεν θα το επαιρνα, ακομη και αν ηταν το μπιτ-και-κατα-καλυτερο TOD που φτιαχτηκε ποτε...»
ενώ στις 6/3/05 ο panayiotis έγραφε σε άλλο φόρουμ
«kia sorento 20005 tod- κίνδυνος-θάνατος»
Δηλώσεις που με σοκάρουν από δύο «γνώστες» του αντικειμένου.
Βέβαια αναφέρονται στο μοντέλο 2005 ενώ εγώ στο μετά face lift (Σεπτέμβριος 2007). Ελπίζω κάτι να χει αλλάξει προς το καλύτερο. Αν ξέρει κάποιος ας με ενημερώσει. Σημειωτέον ότι έχω το αυτόματο μοντέλο, δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό.
Φίλε vayero το ζήτημα δεν είναι αν στεναχωριέμαι αλλά αν υπάρχει πρόβλημα η όχι.
Δεν θέλω να κάνω μαγκιές αλλά κάτι περισσότερο από αυτό που έκανα με το προηγούμενο αυτοκινητό μου (ένα συνηθισμένο προσθιοκίνητο ι.χ.) το οποίο δεν πέταγε κώλο τόσο εύκολα, ούτε μούρη.
Προσπαθώ από σας να ενημερωθώ αλλά κάπου με μπερδεύετε.
Για τη συγκεκριμένη περίπτωση που έθεσα, εσύ μου προτείνεις να χρησιμοποιώ το φρένο περισσότερο ενώ ο vayero να δίνω γκάζι.
Μπορούν να σωστές και οι δύο τακτικές ταυτόχρονα η κατά περίπτωση, η κάποιος κάνει λάθος;
Άβαταρ μέλους
thanost
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 13 Μαρ 2007, 23:06
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 21 Ιαν 2009, 01:14

Αντιληπτο οτι σε μπερδευουμε, ωστοσο αυτο που λεει ο Παναγιωτης και αυτο που λεω εγω δεν ειναι 2 διαφορετικες τακτικες, ή τεχνικες αν θελεις, οδηγησης, αλλα διαφορετικες προσεγγισεις. Για αρχη πρεπει να κατανοησεις οτι με τον τροπο με τον οποιον εμπλεκεται η τετρακινηση μεσω του TOD, ουσιαστικα για να εχεις ροπη στον μπροστινο αξονα (το Σορεντο ειναι κατα βαση πισωκινητο) θα πρεπει να πατας γκαζι. Οχι τερμα, αλλα να το πατας. Πρακτικη συνεπεια αυτου ειναι οτι αν εσυ φρεναρεις, ή πας χωρις γκαζι, τετρακινηση δεν εχεις ακομα και αν εισαι σε παγοδρομιο! Ο Παναγιωτης εχει γραψει πολυ περιεκτικο και αναλυτικο αρθρο πανω στο θεμα που θα βρεις πανω-πανω στο τμημα ΚΙΑ στο φορουμ, ή στα ειδικα αρθρα του Site.

Τωρα, με το σκεπτικο οτι γενικα οι φορες που δεν πατας γκαζι ειναι ελαχιστες, το συστημα θα δουλευει οπως πρεπει, πιθανον με αυτην τη μικρη καθυστερηση που παρατηρησες. Οι φορες αυτες που δεν θελεις να πατας γκαζι ειναι π.χ. οταν κατεβαινεις αποτομη κατηφορα με λασπες / χιονια και θες να πας οσο το δυνατον πιο αργα. Εκει λοιπον πρεπει να εισαι ετοιμος οταν αντιληφθεις οτι το πισω μερος μετακινειται πλαγιως και πας για σβουρα, να τσιμπησεις το γκαζι για να στροφαρουν και οι μπροστινοι τροχοι και να ερθεις στα ισια. Περιεργη τεχνικη και μαλλον θελει κι εξασκηση, αλλα απ οτι λενε τα παιδια εδω ειναι εφικτο και σωτηριο. Αλλιως κανεις την πολυ απλη μετατροπη του Παναγιωτη και ξεμπλεκεις.

Στο 1ο σου ποστ ομως περιγραφεις "Πρόσφατα με τις πολλές βροχές οδηγώντας σε ορεινη διαδρομή μάλλον γρήγορα σε άσφαλτο με καλα λάστιχα 50/50" και σε αυτη σου τη φραση ειναι η δικη μου προτροπη να πατας και λιγο φρενο! Να το αναλυσω ομως:

1. Τα λαστιχα 50/50 ειναι ακριβως αυτο που λενε: μισο για ασφαλτο, μισο για χωμα-λασπη κλπ. Δηλαδη δεν κανουν τιποτα πολυ καλα, δεν ειναι το ιδιο καλα στην ασφαλτο σαν τα αμιγως ασφαλτινα και δεν ειναι το ιδιο καλα στα δυσκολα σαν τα αμιγως χωματινα. Ειναι μια μεση λυση, σε γρηγορη οδηγηση στην ασφαλτο δεν προσφερουν το ιδιο "κρατημα" με τα ασφαλτινα και θα σε προδωσουν και σε δυσκολα εδαφη δε σου παρεχουν τις ιδιες δυνατοτητες υπερπηδησης εμποδιων και θα κολλησεις. Αυτο σημαινει οτι θα πρεπει να γνωριζεις τις αδυναμιες των ελαστικων σου και να οδηγεις αναλογα.

2. Το Σορεντο μπορει να ειναι 4κινητο, με πολυ ροπη και 170 ιππους, δεν ειναι ομως GTi. Ειναι βαρυ, δηλαδη φρεναρει πιο δυσκολα και στριβει πιο δυσκολα. Εχει ψηλο κεντρο βαρους και αναρτησεις με μεγαλες διαδρομες, προσανατολισμενες για κινηση εκτος δρομου, δηλαδη γερνει πιο πολυ στις στροφες και εχει και μεγαλες μετατοπισεις βαρους, τα οποια με τη σειρα τους σημαινουν πως θα πρεπει να εισαι πιο φειδωλος οσον αφορα την ταχυτητα με την οποια μπαινεις στις στροφες. Σε βρεγμενο ασφαλτινο δρομο με λασπη ("γλιτσα" το λενε στο χωριο μου) παντως, ακομα και η Porsche Carrera 4 θα γλιστρουσε!

Τωρα στο προκειμενο: ο Παναγιωτης σου ειπε να πατησεις λιγο γκαζι ΑΦΟΥ σου εφυγε το πισω μερος, ωστε να παρουν ροπη οι μπροστινοι και να διορθωσεις την τροχια σου, κι εγω σου ειπα να πατησεις λιγο φρενο ΠΡΙΝ μπεις στη στροφη, ωστε να μη σου φυγει ο κωλος και η καρδια απο τη θεση της.

Οσον αφορα αυτο που ειχα πει παλιοτερα για το TOD, ειναι προσωπικη μου αποψη λογω ιδιοσυγκρασιας: θελω να εχω εγω τον ελεγχο για το που και πως θα μπει η 4κινηση και θελω να ειναι αληθινη τετρακινηση οταν τη βαλω και οχι οτι αποφασισουν τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου. Εμπιστευομαι δε περισσοτερο το συνεκτικο γραναζι απο τον συνεκτικο συμπλεκτη, ειδικα για τα δυσκολα. Στα ευκολα βεβαια χανω την αισθηση της ασφαλειας που σου παρεχει η αυτοματη 4κινηση αλλα το συνηθισα και προσεχω περισσοτερο.

Ελπιζω να μην ειναι ειρωνικο το "από δύο «γνώστες» του αντικειμένου". Δεν διεκδικω (πιστευω ουτε ο Παναγιωτης) κανεναν τιτλο, απλα να βοηθησουμε και να βοηθηθουμε θελουμε. Αν σε προσβαλα καπου, λυπαμαι αλλα δεν ηταν προθεση μου.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό thanost » 22 Ιαν 2009, 16:16

Φιλε vayero 4_4
Προφανως δεν προσβλήθηκα που με είπες ψιλοάσχετο (αφού έτσι είμαι,) και προφανώς δεν σας ειρωνεύτηκα με το «γνώστες». Τα εισαγωγικά εδώ σημαίνουν παραδοχή. Και παραδοχή σημαίνει ότι ακόμα κι αν έχω επιφυλάξεις, δέχομαι ότι μια θεωρία είναι σωστή (μέχρι ενδεχομένως να αποδειχθεί το αντίθετο) προκειμένου να συνεχίσω η κουβέντα. Εχω δει εδώ στο φόρουμ μεγάλες διαφωνίες σχετικά με την τετρακίνηση από κάποιους που εμένα κατά την ίδια έννοια μου φαίνονταν γνώστες.
Κατανοητά αυτά που λες και με βοήθησαν να καταλάβω λειτουργία του αυτοκινήτου μου, εξακολουθώ όμως να έχω τις εξής απορίες.
Θεωρώ κατ αρχάς ότι επιλέγοντας το αργό έχω εμπλοκή 50/50, ή τουλάχιστον καλή εμπλοκή του μπροστινού άξονα, αυτό τουλάχιστον διαπίστωσα εγώ δοκιμάζοντας το. Το πρόβλημα εδώ είναι ότι δεν μπορώ να πάω για πολύ ώρα έτσι και ειδικά στην άσφαλτο.
Η μετατροπή του παναγιώτη που προτείνεις αναφέρεται σε στις δύσκολες περιπτώσεις που καλύπτει και το αργό (πια) ή μπορεί να εφαρμόζεται και σε ενδιάμεσες
΄Εχει προαιρετικό χαρακτήρα; Δηλαδή θα μπορούσα σε μια λίγο δύσκολη διαδρομή που το αργό θα είναι υπερβολικό και επιζήμιο) πατώντας ένα κουμπί να την ενεργοποιήσω και μετα στην Εθνική οδό (όπου κάνω και το 90% των χιλιομέτρων μου) να την απενεργοποιήσω;
Αφού απ ότι φαίνεται έχει και το δικό μου μοντέλο το ίδιο πρόβλημα και αφού ήταν γνωστό αρκετά νωρίτερα γιατί δεν το διόρθωσε η kia με το face lift που έκανε;
Άβαταρ μέλους
thanost
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 13 Μαρ 2007, 23:06
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 22 Ιαν 2009, 17:31

thanost έγραψε:Η μετατροπή του παναγιώτη που προτείνεις αναφέρεται σε στις δύσκολες περιπτώσεις που καλύπτει και το αργό (πια) ή μπορεί να εφαρμόζεται και σε ενδιάμεσες
΄Εχει προαιρετικό χαρακτήρα; Δηλαδή θα μπορούσα σε μια λίγο δύσκολη διαδρομή που το αργό θα είναι υπερβολικό και επιζήμιο) πατώντας ένα κουμπί να την ενεργοποιήσω και μετα στην Εθνική οδό (όπου κάνω και το 90% των χιλιομέτρων μου) να την απενεργοποιήσω;


Ακριβως, ειναι προαιρετικο. Θα σου δουλεψει και με τις κανονικες σχεσεις οποτε το βαζεις και το βγαζεις κατα βουληση.

Εγω που δεν εχω αυτοματη τετρακινηση ομως, απλα εμαθα να οδηγω λιγο πιο προσεκτικα για να μη χρειαστει να βρεθω σε δυσκολια και την τετρακινηση με κανονικο κιβωτιο (4Η) την εμπλεκω μονο σε ειδικες περιπτωσεις στην ασφλατο (π.χ. λιγο χιονι σε δρομο για χιονοδρομικο).

Εχει σημασια παντως να μαθεις σιγα - σιγα το καινουριο σου αυτοκινητο και να σεβεσαι τις ιδιαιτεροτητες του. Το προηγουμενο μου αυτοκινητο ηταν ενα Citroen ZX το οποιο, εκτος του οτι ηταν μονο 970 κιλα, εστριβε εκπληκτικα γιατι ειχε στον πισω αξονα ενα συστημα που λειτουργουσε σαν τετραδιευθυνση και "μαζευε" την τροχια του οταν ξεφευγε πολυ. Το αποτελεσμα ηταν μολις πηρα το Sorento και εκανα το πρωτο μου ταξιδι, να κινδυνεψω να βγω απο το δρομο σε κατηφορικη στροφη γιατι πηγαινα πολυ γρηγορα και το αυτοκινητο πηγαινε προς τα εξω λογω της αδρανειας. Αυτο δεν διορθωνεται ουτε με τετρακινησεις ουτε με τπτ, μονο με προσεκτικη οδηγηση, λαμβανοντας υποψη τα δυναμικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου: βαρος, υψος απο το εδαφος, προσανατολισμος αναρτησης κλπ.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό thanost » 27 Ιαν 2009, 23:24

Μάλλον έχει κουράσει το ζήτημα γιατί είναι παλιό κι έχει προκαλέσει ήδη αρκετή ανησυχία. Εξακολουθούν αναπάντητα κάποια ερωτήματά μου, παρ όλα αυτά αν υπάρχει κανείς στην Αθήνα που έχει αυτό το σύστημα και μπορεί να μου το επειδείξει, ας μου απαντήσει.
Άβαταρ μέλους
thanost
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 13 Μαρ 2007, 23:06
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 03 Φεβ 2009, 21:45

thanost έγραψε:Μάλλον έχει κουράσει το ζήτημα γιατί είναι παλιό κι έχει προκαλέσει ήδη αρκετή ανησυχία. Εξακολουθούν αναπάντητα κάποια ερωτήματά μου, παρ όλα αυτά αν υπάρχει κανείς στην Αθήνα που έχει αυτό το σύστημα και μπορεί να μου το επειδείξει, ας μου απαντήσει.

Υπαρχουν πολλοι,αν θελεις θα σου κανω εγω αναλυση λεπτομερη,στειλε μου μηνυμα
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα


Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες