Σελίδα 6 από 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2006, 09:43
από fokion
οντως κατεβηκε το αρπαγμα του.... καλο αυτο.... κοιτα να δεις που μακροπροθεσμα θα δεις και οικονομια στη βενζινα....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2006, 09:43
από notis
Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΕΜΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΜΜΕΙΝΕ, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΙΝ (ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ) ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΕΦΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΝ ΝΑ ΓΟΝΑΤΙΖΕ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΜΜΕΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2006, 09:45
από fokion
Μηπως εχεις 2 αισθητηρες???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2006, 09:45
από notis
ΟΧΙ ΕΝΑΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2006, 09:46
από sportagek1k
ΕΑΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΑΠΟ 2500σαλ ΕΙΣΑΙ ΟΚ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2006, 09:52
από notis
ΠΑΙΔΙΑ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2006, 09:56
από fokion
ναι και ειδικα αν σου εχει σπασει ηδη η πολλαπλη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2006, 10:42
από dodo
Ποσο και πού???
Αντε μπας και λύσω και εγω το πρόβλημα με την δυναμη του κινητηρα... :(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2006, 11:59
από notis
ΝΙΝΟ, 400Ε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2006, 09:04
από notis
ΦΩΚΙΟΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,
ΣΗΜΕΡΑ ΣΟΥ ΕΧς ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΕΧΤΕΣ , ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2006, 09:14
από fokion
Που....... ειπαμε οτι μενεις????? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Αχχχχχχ με μπριζωνεις ασκημα.....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2006, 10:10
από notis
ΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝς ΠΛΑΚΑ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΦΕ, ΒΑΡΚΙΖΑ
ΕΧΕΙΣ ΣΚΕΦΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ, ΚΑΛΟ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2006, 12:46
από notis
εχεισ καμμια αλλη ιδεα για βελτιωση ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2006, 13:01
από fokion
Αυτο που παντα ηθελα να ψαξω παραπανω, ειναι βασικα να αλλαξω το συστημα αναφλεξης του ΚΙΑ με αυτο του αδερφου μαζντα........ αυτο ομως προυποθετει ΚΑΙ αλλο εγκεφαλο καθωτι οπως ειναι τα πραγματα τωρα ο γκεφαλος λειτουργεί και σαν προτευον κυκλωμα αναφλεξης...