Σελίδα 6 από 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2006, 20:58
από tasos953
Tuc έγραψε:Και τί γίνεται όταν με τα "μακρια" έχεις 25 kgrm ροπή (όσο ένα άλλο μετα "κοντα") και αυτόματο κιβώτιο και Traction control για να μην "χαζοσπινιαρει"?

Απλά είσαι πολύ καλός για τις ανηφόρες του Κολωνακίου (ή και του Πανοράματος) και για τα πεζοδρόμια της πλατείας.... :wink: :wink: :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2006, 16:04
από Tuc
Η τεχνική αρτιότητα της απάντησής σου με εξέπληξε όπως πάντα. Άραγε ποιά είναι πιό κοντή στο pinin η δευτέρα "αργή" ή η πρώτη "γρηγορη"??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2006, 18:42
από tasos953
Tuc έγραψε:Η τεχνική αρτιότητα της απάντησής σου με εξέπληξε όπως πάντα. Άραγε ποιά είναι πιό κοντή στο pinin η δευτέρα "αργή" ή η πρώτη "γρηγορη"??

Ανάλογα με το χρώμα του φουλαριού του οδηγού του..... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2006, 20:55
από Tuc
Και η απάντηση για ατ φουλάρια... από αγγλικό τεστ:
The car is a nice, little rig with enough space for 4 adults. It is build with the well-known quality of all Mitsubishis and it is quite capable off road. Its main limitations are:

* Too high 4Low ratio (1.54:1), it badly needs lower gears

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2006, 10:49
από tasos953
Tuc έγραψε:Και η απάντηση για ατ φουλάρια... από αγγλικό τεστ:
The car is a nice, little rig with enough space for 4 adults. It is build with the well-known quality of all Mitsubishis and it is quite capable off road. Its main limitations are:

* Too high 4Low ratio (1.54:1), it badly needs lower gears

Αγαπητέ συνφορουμίστα "Τuc"
Επειδή απ' ότι βλέπω το έχεις πάρει σοβαρά και επειδή είσαι μάλλον καινούριος (ώστε να να μή γνωρίζεις πρόσωπα και πράγματα στα σκληροπυρηνικά μας φόρουμ), σε πληροφορώ πως έχω απόλυτη επίγνωση των δυνατοτήτων του σουβλακίου που έχω την χαρά να είμαι κάτοχος, απλά χωρίς να τις μεγαλοποιώ, σε πληροφορώ πως αυτές υπερβαίνουν του θάρρους μου και οτι εγώ στα δύσκολα φοβάμαι πρίν αυτό "κολώσει".
Ίσως να φταίει το ότι εδώ και 3 χρόνια πάτησα τα πρώτα " ...ήντα ".
Συνέχισε πάντως με το ίδιο χιούμορ και θα τα πάμε καλά.
Φιλικά
Τάσος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2006, 12:02
από Tuc
Φίλε Tasos953 θα σου πάρω δώρο ένα φουλάρι ίδιο με το δικό μου , αλλά λίγο πιό σκούρο.
Φιλικά Tuc

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2006, 12:33
από Pajerinho
The car is a nice, little rig with enough space for 4 adults. It is build with the well-known quality of all Mitsubishis and it is quite capable off road. Its main limitations are:

* Too high 4Low ratio (1.54:1), it badly needs lower gears


Πράγματι το Pinin έχει σχέση 1.54:1 (αργό προς γρήγορο) ωστόσο η 1η και η 2τέρα κανονική είναι αρκετά κοντές ούτως ή άλλως, συν του ότι ο GDI κινητήρας έχει πολύ καλή ροπή χαμηλά δεν πρόκειται ποτέ ν' αντιμετωπίσεις πρόβλημα..... εκτός αν θες ν'ανέβεις 90% κλίση και να σέρνεις και σκάφος (ή κανένα soft SUV που έχει κολλήσει :D :D)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2006, 15:39
από xtrail
Φίλε Tuc ο Tasos ειναι ο γνωστός γεροπαράξενος πλακατζής των φόρουμ :D :D . Μην τον παρεξηγείς :D :D (Τάσο πλάκα κάνω!!!)Δώρο από ένα φουλάρι με logo του off-road
Και επειδή έγινε ερώτηση για τον αν υπήρχαν κοντές αν θα έκανε δουλειά στην άμμο, τα κοντά αυτό που κάνουν είναι να δίνουν την ροπή σε χαμηλότερες στροφές και έτσι ο κινητήρας να μην ζορίστει, το αυτοκίνητο να μην σπινιάρει ή ο συμπλέκτης να μην ζοριστεί. Σου δίνουν επίσης την δυνατότητα να κινήσε με μικρές ταχύτητες χωρίς να φοβάσαι να μην σβήσει η μηχανή. Οι χειρισμοί ενος οδηγού και η εμπειρία του, ακόμα και χωρίς αργά μπορούν να ξεπεράσουν αρκετά εμπόδια (με ζόρισμα του αυτοκινήτου βεβαιως βεβαίως)
Ενα πολύ καλό αρθράκι για γρανάζια θα βρείτε στο Tετρακίνηση mag του Ιανουαρίου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2006, 20:09
από Bandit
Το κιβώτιο πολλαπλασιασμού ή αλλιώς κοντά για εμάς, είναι η μεγαλύτερη αξία για ένα όχημα off-road.
Καθώς και στη λάσπη τη πολύ με 1η ή 2τέρα κοντή το αυτοκίνητο μπορεί να γυρνά τους τροχούς ακόμη και όταν αυτοί είναι μέχρι τα επάνο
πέλμα στο βούρκο, καθώς η δύναμη του αυτοκινήτου πολλαπλασιάζεται... Επίσης ένα κοντό που ΄σεβεται τον εαυτό του πρέπει να είναι τουλάχιστον 2:1...

Όσοι δεν έχετε δοκιμάσει αυτοκίνητο με κοντά καλό θα ήταν να πάνε μια βόλτα και να δοκιμάσουν ότι έκαναν με το δικό τους πριν και να το κάνουν τώρα με κοντά... ΕΠίσης προτείνω να κατέβεται πλαγιά με κλίση και 40% με 1η κοντό... Τότε θα καταλάβετε τη
ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ... ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ μην το επιχειρήσετε με αυτοκίνητο που δεν έχει κοντά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2006, 20:45
από Tuc
Σαφώς και τα κοντά είναι εργαλείο αλλά να είναι κοντά και όχι ημίψηλα. Επίσης εάν ένα όχημα έχει κοντά υποθέτω μπορείς να αλλάξεις της σχέση τους. ¨Αν δεν έχει τότε φοράς φουλάρι σαν και του λόγου μου.
Πάντως δεν είναι πανάκεια. Υπάρχουν περιπτωσεις που κολλάς όχι λόγω έλλειψης ροπής αλλά λόγω έλλειψης πρόσφυσης. Σ' αυτές τις περιπτώσεις (όπως και η συγκεκριμένη του Tucson στην λάσπη) υποθέτω είναι καλύτερο να ξεκινάς με μεγάλη σχέση για να μειώσεις πιθανό σπινάρισμα των τροχών.

Περιμένω σχόλια αν τα λέω λάθος.