Σελίδα 5 από 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2006, 16:56
από sportagek1k
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2006, 19:41
από notis
ΑΡΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ Ε? ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΦΩΤΟ ΕΤΣΙ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2006, 19:57
από sportagek1k
ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2006, 10:06
από notis
ΦΟΚΙΟΝ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ SPORTAGE EXEIS? ΨΗΛΩΜΑ ΚΤΛ.
ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΣΗΚΩΣΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 12 CM ΑΛΛΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΒΑΣΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ
ΓΙΑΥΤΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2006, 10:25
από fokion
Τα γνωστα Ηλ. βαντιλατερ, χειροκ. πλυμνες φαρδυτερο σωληνα στην εξατμηση μεγαλυτερα λαστιχα προσφατα ιδιοκατασκευη ποδια...
Τοποθετηση CB... τι εχεις υποψη σου?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2006, 10:36
από sportagek1k
ΤΑ 12cm ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΝΟ :shock: :shock: :shock:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2006, 11:47
από notis
ΟΧΙ 7 CΜ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 5 ΚΑΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ, ΕΓΩ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΥΓΕΙΟ 1,5 ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΨΥΞΗ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ, ΠΛΥΜΝΕΣ ΟΧΙ ΜΕ ΥΠΟΠΙΕΣΗ, ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΧΤΑΠΟΔΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΣΚΑΣΕΙ, KAI KΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΤΩΡΑ ΦΤΙΑΧΝΩ SNORKEL KAI ΨΑΧΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΕΡΓΑΤΗ ,CB EXW BALEI ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΗΜΕΙΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2006, 11:52
από sportagek1k
ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΡΟΠΗ???
ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΜΠΙΝΑΣ ΔΗΜ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2006, 12:39
από notis
sportagek1k έγραψε:ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΡΟΠΗ???
ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΜΠΙΝΑΣ ΔΗΜ

ΚΟΙΤΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΟΜΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ 3 ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΝΙΓΜΕΝΟ ,ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΝΕΠΝΕΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ (ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΞΑΝΑΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ) ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑΙΑ ΕΙΧΕ ΔΙΑΦΟΡΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΠΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΠΑΜ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2006, 12:43
από notis
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΕΦΤΕΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ,ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΑΡΚΕΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2006, 12:56
από sportagek1k
ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΗΛ ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΕΙΔΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ
ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?
ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΙΛΤΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΡΟΗΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΖΙ IRIDIUM ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2006, 13:02
από notis
ΟΧΙ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΣΩΛΗΝΑ ΑΠΟ ΕΜΠΡΟΣ , ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΦΡΑΞΕΙ, ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΕΤΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΑΛΛΑ ΟΛΗ Η ΔΥΝΑΜΗ ΗΤΑΝ ΨΥΛΑ, ΘΥΜΑΜΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΟΤΙ ΑΛΛΑΖΑ 3-4 ΚΑΙ ΚΛΩΤΣΟΥΣΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΘΟΡΥΒΟΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ , ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΙ ΛΕΜΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΥΠΟΨΗΝ ΣΟΥ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2006, 13:17
από sportagek1k
ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΟ ΨΑΧΝΩ ΑΚΟΜΑ
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΜΠΙΝΑΣ ΔΗΜ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2006, 13:19
από fokion
Δε σας προλαβαινω :D :D :D :D :D :D :D :D

Ενα ενα λοιπον
α. εξατμιση εχω βαλει καταλυτη με μεταλικη σιτα καστομ καζανακι πολυ πιο μαζεμενο σε διαστασεις και φαρδυτερη σωληνα απο καζανακι μεχρι πισο. Ολα αυτα στον ΝΙΝΟ.
β. Μεγαλη βελτιωση στην αποδωση θα δειτε αν ταιριαξετε α. τους αυλους εισαγωγης πανω στον κινητηρα με την εισαγωγη. εχουν σκαλι. β. το ιδιο συμβαινει και με την εξαγωγη. οι τρυπες του μπλοκ ειναι μεγαλυτερες απο τις τρυπες του χταποδιου της εξαγωγης
αν θελετε λεπτομεριες πειτε μου, δεν το εχω κανει εγω αλλα το εχω δει.
γ. Αν εχετε βαλει σκετη φιλτροχωανη στον χωρο του κινητηρα την πατησατε. Διοτι πολυ απλα ρουφαει ΚΑΥΤΟ αερα που α. ειναι αραιωτερος απο τον κρυο β. αν εχετε να μοτερ με OBDII αυτα εχουν ΚΑΙ μετρηση θερμοκρασιας εισερχομενου αερα στο φιλτρο που σας κοβει το αβανσ αν βρει τον αερα ζεστο
Ιδανικο για μενα ειναι ενα βαρελακι τυπου BMC και αν θελετε στην συνεχεια του ενωμενο σνορκελ..

Χταποδι ετοιμο για το ΚΙΑ δεν υπαρχει απο εταιρεια τουλαχιστον. Εκτός ισως ΑΝ ταιριαζει απο ΜΑζδα 626 που δεν το νομιζω καθωτι τα μοτερ ειναι διαφορετικα προσανατολισμενα.

εχετε υποψη σας τα εξεις τρια σχεδον σιγουρα πραγματα για το μοτερ
εχει συμπιεση 9.2 το Μαζδα 9.6 ή και παραπανω σε εκδοση με σουπερ βενζινα και 170 αλογα
ο εγκεφαλος ειναι ρυθμιζμενος για 87 οκτανια βενζινα... αμερικη γαρ.... ΕΔΩ ειναι το μεγαλυτερο θεμα..... Στην αυστραλια υπαρχει εταιρεια που τσιπαρει τον εγκεφαλο μονο γι αυτο να εκμεταλευεται τα παραπανω οκτανια της βενζινας.... + 15-20 αλογα ετσι χωρις πολλα πολλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2006, 13:33
από sportagek1k
ΦΩΚΙΩΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΒΑΛΩ ΧΤΑΠΟΔΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΤΕΛΙΚΟ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ OBDII