Σελίδα 5 από 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2005, 12:34
από Egglezo
markd έγραψε:265/70-16 περίπου 750 ευρώ η τετράδα.


Βρέ μ@λ@κ@ :P τι γράφεις στον κόσμο??? :P :lol: :P :lol: :P
Εξάδα πήρες, όχι τετράδα :!: :P :!: :P :!:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2005, 12:38
από markd
Egglezo έγραψε:
markd έγραψε:265/70-16 περίπου 750 ευρώ η τετράδα.


Βρέ μ@λ@κ@ :P τι γράφεις στον κόσμο??? :P :lol: :P :lol: :P
Εξάδα πήρες, όχι τετράδα :!: :P :!: :P :!:


Ούπς :oops: :?
Λάθη είμαστε.........ανθρώπους κάνουμε :!: :oops: :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2005, 12:45
από A.Man
Απ' ότι κατάλαβα από την στιχομυθία και για να μην ξαναρχίσουμε τα ίδια φίλτατε markd τα πήρες 125€ το ένα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2005, 12:50
από markd
Ακριβώς!!!!!
Καλά δεν είναι???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2005, 13:15
από A.Man
Ναι,νομίζω πως είναι!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2005, 10:00
από panosktm
εγω παιδια τα εβαλα 110 ευρω το ενα!235-70-16.τιμη λιανικη.
αν εχει καποιος δικο γνωστο ισως φθηνωτερα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2005, 10:19
από markd
panosktm έγραψε:εγω παιδια τα εβαλα 110 ευρω το ενα!235-70-16.τιμη λιανικη.
αν εχει καποιος δικο γνωστο ισως φθηνωτερα.


Είναι όμως 235 και όχι 265.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2005, 12:56
από magic
Δειτε κι αυτο !!! ισως βοηθησει .... http://www.dataparts.net/more.php?partid=00297

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2005, 17:25
από markd
Τέτοια είχα στο sportage.
Για αναγομωμένα καλά είναι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2005, 12:56
από alp
παιδιά για να μην τρελλαίνεστε και αρχίσετε να χώνετε ευρά σε λάστιχα, μπλοκέ, εργάτες ή καινούργια αυτοκίνητα, απλά προμηθευτείτε δύο σετ αλυσίδες χιονιού βαρέως τύπου (ανά όχημα)....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2005, 01:37
από KiLL_BiLL
Αlp δηλαδή ποιές και πόσο?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2005, 08:27
από teroulas
Ναι alp για πες θέλω κι εγώ ένα σετ heavy duty

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2006, 13:40
από gpelekanos
gmav έγραψε:στο σημείο που κόλησε το freelander, κόλησα προς στιγμή και εγώ. βασικά σταμάτησα (χωρίς φρένο) και όταν προσπάθησα να ξεκινήσω, λόγο έλειψης ισχύς του κινητήρα μου έσβηνε.... (βέβαια προσπαθούσα να ξεκινήσω σα να είμουν στην άσφαλτο, με λίγες στροφές, για αποφυγή φθοράς).
η άμμος είχε καλύψει το ελαστικό (ίσα που έφτανε την αρχή της ζαντας).
κλειδωσα κεντρικό διαφορικό, ανέβασα τις στροφές στις 2500-3000, ξεκίνησα λίγο πατιναριστός (για να μη μου ξανασβήσει) και βγήκα.

Συγνώμη αλλά ευκαιρία να μάθω: Εδώ κάνει δουλειά το "κοντό";

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2006, 10:41
από gmav
gpelekanos έγραψε:
gmav έγραψε:στο σημείο που κόλησε το freelander, κόλησα προς στιγμή και εγώ. βασικά σταμάτησα (χωρίς φρένο) και όταν προσπάθησα να ξεκινήσω, λόγο έλειψης ισχύς του κινητήρα μου έσβηνε.... (βέβαια προσπαθούσα να ξεκινήσω σα να είμουν στην άσφαλτο, με λίγες στροφές, για αποφυγή φθοράς).
η άμμος είχε καλύψει το ελαστικό (ίσα που έφτανε την αρχή της ζαντας).
κλειδωσα κεντρικό διαφορικό, ανέβασα τις στροφές στις 2500-3000, ξεκίνησα λίγο πατιναριστός (για να μη μου ξανασβήσει) και βγήκα.

Συγνώμη αλλά ευκαιρία να μάθω: Εδώ κάνει δουλειά το "κοντό";


πιστεύω πως ναι....
αν ειχα κοντό, θα δοκίμαζα 2η κοντή ή και 3η κοντή. με τα κοντά έχεις τον κινητήρα σε στροφές που σου δίνουν καλή ροπή, με πολύ μικρή κίνηση των τροχών...
έτσι αποφευγεις το χαζοσπινιάρισμα που στην συγκεκριμένη περίπτωση θα σε βυθίσουν ποιο βαθεια στην άμμο....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2006, 20:41
από Tuc
Και τί γίνεται όταν με τα "μακρια" έχεις 25 kgrm ροπή (όσο ένα άλλο μετα "κοντα") και αυτόματο κιβώτιο και Traction control για να μην "χαζοσπινιαρει"?