Σελίδα 4 από 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2006, 12:13
από fokion
Μια λοιπον που δεν λετε εσεις την ιδεα τοσο καιρο :D :D :D :D :D :D :D εβρεθει ο ενοχος... ειναι ο κολλημενος μισανοιχτος θερμοστατης...

Η βαλβιδα ειναι μολις πριν τον θερμοστατη. Και
οταν οι στροφες ειναι λιγες ας πουμε χοντρικα εως 2000 και το μοτερ δεν πιεζετα, ειμαστε σε ευθεια ή κατηφορα με αρκετη ταχυτητα και δεν παταμε πολυ το γκαζι, το ανοιγμα που εχει μεινει απο το κολλημα αρκει για ομαλη ροή του νερου οποτε και αυτο κρυωνει κ.λ.π. κ.λ.π.

Οταν ομως ειπαρξει αυξημενη ρωη λογω στροφων τοτε το ανοιγμα που προφανως δεν επαρκει πλεον οποτε το μοτερ ζεσταινεται αλλα κατακρατει ( στροβιλιζει?????) το νερο με αποτελεσμα να μενει το καυτο νερο εκει που ειναι η βαλβιδα.....

Νεοτερα απο τον captain που ειχε το ιδιο προβλημα αλλαξε θερμοστατη εβαλε καινουργιο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2006, 16:39
από lysis
Sorry φιλε αλλα δεν φτεμε εμεις... μας ειχες πει οτι τον ειχες βγάλει τον θερμοστατη και εισουν χωρις αυτον. :crazy: .....Τες πα μεγαλος ανθρωπος εισε... δεν σε παρεξηγούμε..... Πες μου ομως κάτι αλλο γιατι μπορει να συμβενει και αυτο ( το επαθα στην αρχη εγω). Το Sender (αισθητηρας της θερμοκρασιας ) είναι με ένα ή δυο καλώδιάκια ? δλδ είναι ο τυπος με την βίδα επάνω που πας και βιδώνεις το καλώδιο απευθείας ή με δύο (κοκκινο - μαυρο καλώδιο?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2006, 16:47
από fokion
Κακε ανθρωπε.... ακου.... μεγαλος...... :D :D :D :D :D :D :D :D το παρακαμπτω :D :D :D :D :D :D :D :D

Λοιπον που λετε ΠΗΓΑ να βγαλω το θερμοστατη.... ΑΛΛΑ επειδει ειχε να λυθει 30 χρονια και παρολο το WD-40 κουρεψα την πρωτη βιδα που πηγα να βγαλω... και βεβαια σταματησα εκει......


Ειναι με ενα καλωδιο................

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2006, 17:01
από lysis
Λοιπον ακουστε τα ωραια.... και εμενα ο πρωτος sensor ηταν με ενα καλωδιο.... μετρουσα απο εδω , μετρουσα απο εκει... τπτ ειχα προβλημα - με θερμοκρασια νερου 80 (απο laser ψηφιακο οργανο) το οργανο μου εδινε 90-95 ασε που μου εκανε και εμενα κατι τετοια περιεργα δλδ ο θερμοστατης κλειστος και η θερμοκρασια 100 και βαλε. Παω λοιπον και (κακια μεν αλλα δεν γινεται διαφορετηκα) απαιτω την αλλαγη του sensor. Μου δινουν λοιπον την νεα version του sensor ο οποιος ειναι με 2 καλωδια ενα για την γειωση (-) και ενα για συνδεση του οργανουν με (παρακαλω πολυ !!!!) πραγματικα μεταβλητη αντισταση εισοδου εξοδου. Απο τοτε....ηρεμησα. Το μονο που εχω προβλημα ειναι οταν δεν ειναι σωστα τα υγρα που τοτε μου διχνει αλλα αντι αλλων, αλλα και αυτο (αν το σκεφτεις) δεν ειναι προβλημα. Εκανα και μια πατεντα και πλεων βλεπω και σε τι κατασταση ειναι και το ρελε (ανοιχτο - κλειστο) και η βαλβιδα και το φαν (αν γυριζει ή εχει μπλοκαρει) και εβαλα και ξεχωριστες ασφαλειες για τα οργανα.

αααααα..... παω να σας βγαλω φοτο ΤΩΡΑ!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2006, 17:13
από lysis
Εχω καψει ασφαλεια (κοκκινο LED)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2006, 17:15
από lysis
εχω εντολη απο την βαλβιδα (κιτρινο LED) και το φαν δουλευει κανονικα (πρασινο LED).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2006, 17:18
από lysis
να και μια με ολη την τριαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2006, 18:02
από fokion
Λαμπρα!!!!!
Ερωτηση πρωτη. Τι και τι ειναι τα 3 οργανα???
Ερωτηση δευτερη... Κανα σχεδιο της καλωδιωσης????
Ερωτηση τριτη εκανες τιποτα με το Κυκλωματακι κιια την προοδευτικη αυξηση των στροφων του ανεμιστηρα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Νοέμ 2006, 01:11
από lysis
Απάντηση 1η. Πανω θερμοκρασια νερου στην μεση πιεση λαδιου (να εχουμε και μια ιδεα τι γινεται και με τα λαδακια μας) κατω βολτομετρο (λογο car pc και inverter και βιντσι και 2 προβολια τερατα μπροστα εεεε καλο ειναι να ξερεις και σε τι κατασταση ειναι η μπαταρια αλλα και τι κανει το δυναμο)

Απαντηση 2η Τωρα ειναι αργα και βαριεμε να το κανω.....αυριο το πρωι στο γραφειο. :jail:

Απαντηση 3η >>>> βλεπε την δυο :haha2:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Νοέμ 2006, 09:55
από fokion
Μια που το εφερε η κουβεντα θελω μια χαρη αν μπορεις... μετρα σε διαφορα σημεια τα βολτ που θα δεις....
Εχω μετρησει ας πουμε, με την μπαταρια να εχει 13.6 bolt me λειτουργεια του μοτερ, με το θετικο του πολυμετρου στο θετικο πολο και το αρνητικο ασ πουμε στο πλην του Α/C 12,κατι..
Εσυ απο που πηρες ενδηξη για το βολτομετρο, κατευθειαν απο την μπαταρια???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Νοέμ 2006, 19:48
από lysis
Χαρη εγκρινεται..... #-o πες μου μονο που ακριβώς και τι θελεις να μετρήσω κανε μου εναν πινακα πχ κατι τετοιο + μπαταριας -ac με μηχανη on - off , σασι με - μπαταριας (αντισταση εισοδου) κλπ. ή οτι αλλο θες. Εχω πολυ καλα οργανα ακριβειας (λογο δουλειας) οποτε δεν εχω προβλημα να σου μετρησω οτι θες.

Τα αλλα 2 που χρωσταω απαντησεις μεσα στο ΣΚ γιατι δεν καθισα καθολου στο γραφειο για να τα φτιαξω. :director::badairday:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2007, 15:34
από fokion
Λοιποοοοοοοννν


Θυμάστε τις παλαβές ενδείξεις που είχα στο πρόσθετο όργανο της θερμοκρασίας?????
Θυμάστε που έλεγα ότι είναι πρόβλημα γείωσης καθότι είχα πάρει γείωση ( και ρεύμα) από το ταμπλό????

Ε. Είχα δίκιο...

Χτες μου την βάρεσε και επιτέλους ασχολήθηκα ( κατάφερα είναι το σωστό) να τραβήξω ένα καλώδιο κατευθείαν από την μπαταρία στο οργανάκι...

Και τέλος, ούτε «κουνήματα όταν πατάς το φρένο, ούτε τινάγματα με το A/C ( Δημήτρη δεν έχω τσεκάρει τις ενδείξεις σε κίνηση ακόμα) ούτε επίσης με τα φωτά.

Για μένα αυτό αποτελεί ένδειξη ( αν όχι απόδειξη ) ότι κάτι τρέχει....

Επόμενη δουλειά είναι να τραβήξω αντίστοιχα καλώδια γείωσης προς τον εγκέφαλο και προς το ταμπλό, ξεχωριστά καλώδια αν και γειώνονται δίπλα – δίπλα απλά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο με τον εγκέφαλο...

Αίτια??? Κατά την άποψη μου η πλημμελής «μεταφορά» της γείωσης ανά το αμάξωμα... και ακριβώς κάτω από την μπαταρία ( ένα κομμάτι λαμαρινά σφίγγει το καλώδιο), αλλά και κάτω από το αμάξωμα, περίπου στην πόρτα του συνοδηγού ΟΠΟΥ υπάρχει μια λωρίδα γείωσης που γειώνει το σασί με τις λαμαρίνες....

Ιδωμεν....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2007, 08:35
από notis
kalhmera fokiona kai xronia polla egw poy to exw kanei ayto me thn geiwsh den eida kammia diafora ,alla den eixa kai problima h alitheia, vevaia exw valei megalyterh mpataria kai exw allaxsei ekei thn thiki poy mpainei mesa isws giayto..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2007, 08:44
από fokion
Λοιπον... ειδα και... εξακολουθω να βλεπω διαφορά.......

Το εργανακι της θερμοκρασιας εχει γινει πλεον σταθερο στις ενδειξεις του....
το αν ειναι και σωστες ειναι μια αλλη ιστορια... ΔΕΙΧΝΟΥΝ προς το παρον να ειναι σωστες με την ενοια οτι δεν εχω τελειωσει ολες τις δοκιμες μου...

Απο κει και περα

Υπαρχει θεμα με τις γειωσεις.. μην ξεχνας οτι ειμαι και 2 χρονια "παλιοτερος"....
Η επομενη δοκιμη θα ειναι να γειωσω κατευθειαν το ταμπλό. Αν τοτε σταματησει να δειχνει παραπανω βενζινα οταν αναβω το A/C, ή/και σταματησει να πεφτει και να ξαναρχεται η ενταση του φωτισμου του ταμπλο σε σχεση με τα αλλαρμ ή/και αν αναβω ή σβηνω τα φωτα κ.λ.π. κ.λ.π.
θα προχωρησω στο να γειωσω κατευθειαν τον εγκεφαλο και τους πολλαπλασιαστες... ( ή τουλαχιστον να μετρησω με ενα πολυμετρο και εκει τι γινεται)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2007, 09:04
από notis
ναι δεν αντιλεω απλα εμμενα δεν εχει παρουσιασει καννενα τετοιο προβλημε ακτος το στερεφωνικο που μου κανει εναν ηχο οταν αναβω το αιρκοντισιον, και παλι οταν το εψαξα εφταιγε το στερεοφωνικο τπτ αλλο..