Σελίδα 3 από 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2006, 01:44
από kia-blue
Νομίζω ότι μετά το Σαββατοκύριακο θα έχω πιο ολοκληρωμένη εικόνα, που θα βγω εκτός Αθήνας. Από το λίγο που πήγα χθές από το συνεργείο στο σπίτι (Κεραμικός - Ελληνικό) έχω καλές εντυπώσεις. Μπορώ να πω ότι είναι πιο σφιχτό από πριν και το έστω και λίγο ύψος παραπάνω είναι αισθητό στη θέση οδήγησης και σου δίνει άλλη οπτική.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2006, 01:48
από fokion
................... και που ν' αρχισεις να στριβεις :D :D :D :D :D :D
Δραμαμινες παρε :D :D :D :D :D

Τα ανωτερω ειναι πλακα ετσι????

Να υποθεσω οτι ευθυγραμιση εχεις κανει....

Καλο θα ηταν ( καλου κακου ) μετα απο κανα χωματακι να ξανακανεις...

Α ναι αν δεν βαριεσαι ελενξε και ολες τις βιδες οτι ειναι σφιγμενες.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2006, 07:07
από kia-blue
Ευθυγράμμιση έκανα αμέσως. (Δεν του είχα κάνει ποτέ στα 120000χλμ) Είναι αλφάδι!!! Όσο για τις στροφές από το λίγο που το κυκλοφόρησα χθες και σήμερα (πήγα στον "δικό σου", στον Καρέα), πάει καλύτερα από πριν (στην άσφαλτο).

Σχετικά με τις βίδες.... πίστεψέ με δεν σφίγγουν άλλο.

Ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον και για κάθε χρήσιμη πληροφορία.

Α, το υλικό των προσθηκών λέγεται πολυακετιλένιο. Θα προσπαθήσω να στείλω φωτό.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2006, 07:24
από markd
Από ότι βλέπω στις φωτογραφίες, χρειάζεσαι επειγόντως μεγαλύτερα λάστιχα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2006, 08:57
από kia-blue
markd έγραψε:Από ότι βλέπω στις φωτογραφίες, χρειάζεσαι επειγόντως μεγαλύτερα λάστιχα!


Όταν έρθει η ώρα τους (αργεί ακόμα ) λέω να μεγαλώσω ένα νούμερο το πέλμα και ένα το προφίλ. Φοράω 205/70/15 και λέω να βάλω 215/75/15. Κερδίζω ύψος στο διαφορικό περίπου 18 χιλ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2006, 18:32
από markd
kia-blue έγραψε:Όταν έρθει η ώρα τους (αργεί ακόμα ) λέω να μεγαλώσω ένα νούμερο το πέλμα και ένα το προφίλ. Φοράω 205/70/15 και λέω να βάλω 215/75/15. Κερδίζω ύψος στο διαφορικό περίπου 18 χιλ.


Εγώ στο sportage μου χωρίς να το έχω σηκώσει, φόραγα 225/80-15.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2006, 19:33
από fokion
Επεισεις φορεμενο οχι απο εμενα ειναι 235/75/15

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2006, 19:35
από fokion
Α και να προσεχεις με τη σκαρα!!!!!!!!! Εχεις Ψηλωσει!!! προσεχε τα υπογεια γκαραζ!!!!!!!!!!!!!!! Στο Carffour μπαινω στο ποντο με τη σκαρα!!!!!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2006, 02:21
από kia-blue
Σχετικά με τα λάστιχα δεν είμαι της γνώμης ότι πρέπει να μπαίνουν τα μεγαλύτερα που χωράνε, όταν μάλιστα ξεφεύγεις τρία και τέσσερα νούμερα απ'αυτά του κατασκευαστή. Άλλωστε δεν σημαίνει ότι όσο πιο φαρδύ το λάστιχο τόσο καλύτερο. Πάντα κάτι κερδίζεις - κάτι χάνεις.

Όσο για τη σχάρα, Φωκίωνα, είναι δική μου κατασκευή από νεροσωλήνα 1/2". Σε λίγο έτσι που το πάμε με τα σηκώματα δε θα κοιτάμε μόνο τα υπόγεια γκαράζ αλλά και τις γέφυρες στους δρόμους !!! (αστειάκι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2006, 05:37
από markd
kia-blue έγραψε:Σχετικά με τα λάστιχα δεν είμαι της γνώμης ότι πρέπει να μπαίνουν τα μεγαλύτερα που χωράνε, όταν μάλιστα ξεφεύγεις τρία και τέσσερα νούμερα απ'αυτά του κατασκευαστή. Άλλωστε δεν σημαίνει ότι όσο πιο φαρδύ το λάστιχο τόσο καλύτερο. Πάντα κάτι κερδίζεις - κάτι χάνεις.


Το ιδανικότερο σε σήκωμα αυτοκινήτου είναι να αυξήσεις την απόσταση των διαφορικών από το έδαφος και ένας τρόπος είναι με μεγαλύτερα λάστιχα!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2006, 08:42
από kia-blue
Το ιδανικότερο σε σήκωμα αυτοκινήτου είναι να αυξήσεις την απόσταση των διαφορικών από το έδαφος και ένας τρόπος είναι με μεγαλύτερα λάστιχα!!![/quote]

Νομίζω ότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος.

Απλά είμαι της γνώμης ότι δεν πρέπει να ξεφεύγεις πολύ από τα στάνταρ του κατασκευαστή. Εκτός κι αν το έχεις το αυτοκίνητο για αποκλειστικά εκτός δρόμου χρήση. Κακά τα ψέματα, η περισσότερη χρήση γίνεται στην άσφαλτο (για μένα μιλάω), όπου οι κύριες απαιτήσεις είναι:
- Ασφάλεια.
- Αποφυγή ενοχλητικών (όσο είναι δυνατό) θορύβων.
- Κατανάλωση.
- Λιγότερες φθορές.

Παρ'όλα αυτά 1-2 νούμερα μεγαλύτερα λάστιχα θα τα βάλω όταν έρθει η ώρα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2006, 09:35
από georgek
kia-blue έγραψε:Το ιδανικότερο σε σήκωμα αυτοκινήτου είναι να αυξήσεις την απόσταση των διαφορικών από το έδαφος και ένας τρόπος είναι με μεγαλύτερα λάστιχα!!!


Νομίζω ότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος.

Απλά είμαι της γνώμης ότι δεν πρέπει να ξεφεύγεις πολύ από τα στάνταρ του κατασκευαστή. Εκτός κι αν το έχεις το αυτοκίνητο για αποκλειστικά εκτός δρόμου χρήση. Κακά τα ψέματα, η περισσότερη χρήση γίνεται στην άσφαλτο (για μένα μιλάω), όπου οι κύριες απαιτήσεις είναι:
- Ασφάλεια.
- Αποφυγή ενοχλητικών (όσο είναι δυνατό) θορύβων.
- Κατανάλωση.
- Λιγότερες φθορές.

Παρ'όλα αυτά 1-2 νούμερα μεγαλύτερα λάστιχα θα τα βάλω όταν έρθει η ώρα.[/quote]


Τότε δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί το ψήλωσες το αυτοκίνητο. Με το ψήλωμα πέτυχες ακριβώς το αντίθετο από αυτό που ζητάς

Λιγότερη ασφάλει λογο κέντρου βάρους πιο ψηλά
Θόρυβο αεροδυναμικό
Κατανάλωση λόγω μεγαλύτερης αεροδυναμικής αντίστασης
Περισσότερες φθορές λόγω μεγαλύτερης γωνίας σε κεντρικούς και ημιαξόνια

Όλα αυτά τα ξέρουμε αλλά ψηλώνουμε τα αυτοκίνητά μας για να βάλουμε μεγαλύτερα λάστιχα και για να αυξήσουμε τις εκτός δρόμου ικανότητες

Τώρα για το υλικό, η εμπορική του ονομασία είναι ερταλόν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2006, 14:05
από kia-blue
Θα ήθελα στο σημείο αυτό να γράψω τις εντυπώσεις μου από το σήκωμα των τεσσάρων πόντων που έκανα στο sportage, μετά από 3500 χλμ που έκανα.

Στην εθνική πάει μια χαρά. Με ταχύτητες γύρω στα 120 κανένα πρόβλημα, αλλά και σε μεγαλύτερες δεν ήτανε ... βάρκα.
Σε στροφές πάλι δεν είχα πρόβλημα (Υλίκη γύρω στα 130).
Χώμα - χιόνια - λάσπες σαφώς καλύτερα από πρίν (όσο αφορά κάποια περάσματα)

Συμπερασματικά λοιπόν (και αναφέρομαι για τα δικά μου και μόνο δεδομένα, φίλε georgek) οι επιδόσεις εκτός δρόμου σαφώς μεγαλώνουν και τα πράγματα στην άσφαλτο δεν είναι τόσο τραγικά απ'ό,τι μου λέγανε κάποιοι (και εκτός forum). Φυσικά χρειάζεται λίγο περισσότερος συντηρητισμός στην άσφαλτο, αλλά μπορείς να κινήσαι με αξιοπρεπέστατες ταχύτητες. (αν και προσωπικά δεν είμαι γκαζάκιας. Οι ταχύτητες που έγραψα παραπάνω είχαν κατ'ουσία χαρακτήρα test drive.)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2006, 18:32
από NIKOLAS_L200
Τελικά,αν βάλεις ένα σετ ελατίρια +4 cm έχεις κάποιο πρόβλημα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2006, 20:39
από kia-blue
Σαφώς και μπορεί να έχεις πρόβλημα. Και εξηγούμαι.

Αν βάλεις ελατήρια +4 εκ. θα πρέπει να αλλάξεις ΚΑΙ αμορτισέρ, γιατί μεγαλώνει η διαδρομή τους και τα παλιά θα τερματίζουν και θα ξεπατωθούν. Απο 'κει και μετά είναι αυτό που έγραψα και στο προηγούμενο post, ότι δηλαδή δεν υπάρχουν από την αντιπροσωπεία μεγαλύτερα ελατήρια (+4) και πάμε σε πατέντες. Έτσι λοιπόν αν η σκληρότητα βγει πιο μαλακή ή πιο σκληρή κάνουμε ζημιά. Γιαυτό προσωπικά προτίμησα τη λύση με τις προσθήκες στα ελατήρια (χωρίς να τα αλλάξω) και έβαλα αμορτισέρ (+4 εκ.). Πάντως για το sportage σου ξαναλέω ότι όλη η ιστορία είναι το μπροστινό σύστημα, λόγω γόνατος Μακ Φέρσον.