Σελίδα 16 από 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Μαρ 2007, 23:47
από almak
anthrakisantafe έγραψε:
almak έγραψε:Νομίζω πως η διαφορά των 4 περίπου χιλιάδων ευρώ της έκπτωσης έχει να κάνει με ......Όλες οι εταιρείες παίζουν με τα λόγια στις προσφορές τους.
Ψάχτο λίγο και θα δεις :wink:

Δε είναι πάντα έτσι, τον περασμένο Ιούλιο έσκασα 33000 για το χειροκίνητο και τώρα έχει 30900.
2100 λιγότερα ευρώ για κάποιο που θα το πάρει τώρα δε είναι λόγια, όπως δε είναι και για μένα που χάνω αμέσως από τη τιμή μεταπώλησης επίσης 2100 ευρώ :banging: :banging:
Λοιπόν κι άμα περίμενες 2~3 χρόνια ακόμα θα το αγόραζες 27000 και χωρίς πλάκα.
Αγοράσατε το καινούργιο santa fe σχεδόν με το που βγήκε.
Εμείς με το παλιό santa μόλις ακούσαμε την τιμή του καινούργιου πέσαμε από τα σύννεφα......10.000 πιο ακριβό από το τελευταίο παλιό που πουλήθηκε :shock:

Το δικό μου το αγόρασα Μάρτιο 2005 28.500 full έκδοση. :wink:
Το ίδιο πράμα Σεπτέμβρης 2004 κόστιζε 32.500 :o
Βέβαια καταλαβαίνετε πως έχω το παλιό μοντέλο αλλά καινούργιο αυτοκίνητο σε καλή τιμή.
Μέσα σε δύο χρόνια έχω χάσει 6.000~7.000 ( 21~22 πωλείτε τώρα) αλλά δεν παύω να έχω παλιό μοντέλο.

Εσείς που το πήρατε με το που βγήκε στην αγορά σας κόστισε παραπάνω :)
Αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

Εγώ πάντος θα το ξανακάνω ....προτιμώ μοντέλο στο τελειωμά του αλλά καινούργιο και φθηνό.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Μαρ 2007, 10:57
από mararis
Γειά σας. Είμαι νέος στο forum. Ενδιαφέρομαι για το Santa Fe αλλά πιστεύω οτι το 4-άρι αυτόματο κιβώτιο είναι μειονέκτημα. Γνωρίζει κάποιος αν πρόκειται να έρθει πεντατάχυτο; Εκανα σχετικό ερώτημα στην αντιπροσωπία αλλά δεν μου απάντησαν !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Μαρ 2007, 20:54
από Santa
mararis έγραψε:Γειά σας. Είμαι νέος στο forum. Ενδιαφέρομαι για το Santa Fe αλλά πιστεύω οτι το 4-άρι αυτόματο κιβώτιο είναι μειονέκτημα. Γνωρίζει κάποιος αν πρόκειται να έρθει πεντατάχυτο; Εκανα σχετικό ερώτημα στην αντιπροσωπία αλλά δεν μου απάντησαν !


Αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά να το αγοράσεις δεν θα έβλεπες κάν αν ειχε 4αρι ή 5αρι κιβώτιο. Εγω δεν εχω κανένα προβλημα απολυτως. Όλα ειναι θέμα συνήθειας. Το αυτόματο έχει αλλη χαρη. Ανεση, τεμπελιά, και καλύτερες αποδόσεις εκτός δρόμου. Όσο αφορά τις επιδόσεις στην ασφαλτο σαφώς θα μείνεις ευχαριστημένος με το 4αρι κιβώτιο. Απλά δουλεύει κάπως διαφορετικά απο τα συνηθισμένα αυτόματα κιβώτια αλλων εταιρειών.
Επειδή γράφω και σε ξένο φόρουμ σε πληροφορώ οτι δεν έχει βγεί 5αρι κιβώτιο για το Santa φε 2.7lt. Έχει κυκλοφορήσει το 3.3lt με 5αρι κιβώτιο αλλα δεν θα έρθει ποτέ στην Ελλάδα.
Φιλικά.

ΥΓ Δειτε περισσότερα εδώ -> http://www.hyundai-forums.com/f77-2g-2007-santa-fe.htm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2007, 08:07
από evan
Santa έγραψε:
mararis έγραψε:Γειά σας. Είμαι νέος στο forum. Ενδιαφέρομαι για το Santa Fe αλλά πιστεύω οτι το 4-άρι αυτόματο κιβώτιο είναι μειονέκτημα. Γνωρίζει κάποιος αν πρόκειται να έρθει πεντατάχυτο; Εκανα σχετικό ερώτημα στην αντιπροσωπία αλλά δεν μου απάντησαν !


Αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά να το αγοράσεις δεν θα έβλεπες κάν αν ειχε 4αρι ή 5αρι κιβώτιο.


Δεν την καταλαβαίνω αυτή τη λογική. Γνωστό περιοδικό που εκφράστηκε με καλά λόγια για το Santa Fe,χαρακτήρισε τεχνολογικό αναχρονισμό το 4αρι κιβώτιο και νομίζω ότι είχε δίκιο.Θεωρώ ότι μπορεί κάποιος πραγματικά να ενδιαφέρεται για το αυτοκίνητο αλλά να προβληματίζεται γι'αυτό το πολύ σημαντικό τμήμα του...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2007, 09:09
από Santa
evan έγραψε:
Santa έγραψε:
mararis έγραψε:Γειά σας. Είμαι νέος στο forum. Ενδιαφέρομαι για το Santa Fe αλλά πιστεύω οτι το 4-άρι αυτόματο κιβώτιο είναι μειονέκτημα. Γνωρίζει κάποιος αν πρόκειται να έρθει πεντατάχυτο; Εκανα σχετικό ερώτημα στην αντιπροσωπία αλλά δεν μου απάντησαν !


Αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά να το αγοράσεις δεν θα έβλεπες κάν αν ειχε 4αρι ή 5αρι κιβώτιο.


Δεν την καταλαβαίνω αυτή τη λογική. Γνωστό περιοδικό που εκφράστηκε με καλά λόγια για το Santa Fe,χαρακτήρισε τεχνολογικό αναχρονισμό το 4αρι κιβώτιο και νομίζω ότι είχε δίκιο.Θεωρώ ότι μπορεί κάποιος πραγματικά να ενδιαφέρεται για το αυτοκίνητο αλλά να προβληματίζεται γι'αυτό το πολύ σημαντικό τμήμα του...


Αν ειχες το αυτοκίνητο ενα χρόνο και ειχες κάνει 18,000 χλμ τότε το μονο που δεν θα σε ενοιαζε θα ηταν το 4αρι κιβωτιο. Εχουμε ξαναπει εδω οτι οτι λενε τα περιοδικά ειναι απλά αναφορές για διαφημιστικούς ή μή λόγους. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα και το αυτοματο κιβωτιο δεν μου δημιουργησε επισης κανενα προβλημα.
Να γνωριζεις οτι η αποψη ενος καταναλωτη ειναι παντα πιο σεβασιμη απο τις <θεωριες> των περιοδικών γιατι απλα έχει την εμπειρια και το προιον φυσικά στα χέρια του καθε μερα....

Τιποτα στη ζωη δεν είναι τέλειο. Ούτε το 4αρι κιβώτιο αλλα ούτε και ένα 5άρι.
Αν είχε 5αρι θα ζητούσαμε 6αρι.....
Αυτα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2007, 10:42
από billy284
καλημερα στο forum
ηθελα σημερα να σας θήξω το θέμα των servises και των εξουσιοδοτιμένων αντιπροσώπων.
εχω ενα santa fe 2.7 του 2005 με λίγα χλμ (μολις 11.700 ) και θα πρέπει να το πάω για δεύτερο servise των 30.000 χλμ. επει΄δη φτάνει ο δεύτερος χρόνος αγοράς.
ξέρετε τίποτα σχετικά με τισ εγγυήσεις κλπ αν κάποιος προτιμήσει κάποιο συνεργείο εκτός δικτύου?
και ας μου πει κάποιος υπάρχουν εξειδικευμένα μη εξουσιοδοτημένα σθνεργεία πουθενά?
Γενικά θέλω να σας πω πως στα δύο χρόνια που το έχω είναι θηρίο.εγώ το φορτώνω μέχρι τα μπούνια καθώς έχω τρία πιτσιρίκια (παρκοκρέβατα καροτσάκια αλαξιέρες καταλαβαίνετε)και μια γιαγιά μαζί και το αυτοκίνητο δεν καταλαβαίνει τίποτα.Ακόμα και οταν πάω στο χωριό όπου τα νεροφαγώματα τσο χωματοδρομο το χειμών ααγγίζουν τους 40 πόντους με λίγη προσοχή ακόμα και φορτωμένο δεν έχει κανένα πρόβλημα.Μόνο μιά μικρή διαροή μου έκανε από το τρίτο stop μετά την προχθεσινή μπόρα αλλά γιαυτό θα σας γράψωσε λίγες μέρες που θα το πάω στο συνεργείο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2007, 11:49
από mararis
Αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά να το αγοράσεις δεν θα έβλεπες κάν αν ειχε 4αρι ή 5αρι κιβώτιο.

1. Δηλαδή εσύ όταν το πήρες ούτε που είδες αν είχε 4άρι ή 5άρι ! Σου ήταν αρκετό που είναι όμορφο ;

Όλα ειναι θέμα συνήθειας.

2. Κάποτε στις μετακινήσεις συνήθιζαν να χρησιμοποιούν κάρα. Είναι λογική αυτή ;

σαφώς θα μείνεις ευχαριστημένος με το 4αρι κιβώτιο

3. Πως το ξέρεις οτι θα μείνω ευχαριστημένος; Μην κρίνεις εξ ιδίων. Προφανώς δεν έχουμε την ίδια εμπειρία.

Έχει κυκλοφορήσει το 3.3lt με 5αρι κιβώτιο αλλα δεν θα έρθει ποτέ στην Ελλάδα.

4. Το ξέρω για το 3.3 αλλά πως είσαι τόσο σίγουρος; Η αντιπροσωπεία μου είπε οτι δεν γνωρίζουν.

Εχουμε ξαναπει εδω οτι οτι λενε τα περιοδικά ειναι απλά αναφορές για διαφημιστικούς ή μή λόγους.

5. Επειδή το έχετε ξαναπεί εδώ, δεν σημαίνει οτι είναι έτσι. Είναι απλά η γνώμη σου με την οποία θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.

Να γνωριζεις οτι η αποψη ενος καταναλωτη ειναι παντα πιο σεβασιμη απο τις <θεωριες> των περιοδικών γιατι απλα έχει την εμπειρια και το προιον φυσικά στα χέρια του καθε μερα....

6. Τότε τα περιοδικά να καταργήσουν τις δοκιμές και να καταγράφουν μόνον τις απόψεις των καταναλωτών.

Τιποτα στη ζωη δεν είναι τέλειο

7. Συμφωνούμε !

Αν είχε 5αρι θα ζητούσαμε 6αρι

8. Ξανασυμφωνούμε (αλλά τότε αυτό δεν θα ήταν ανασταλτικός παράγων για την αγορά του)

Ειλικρινά σ΄ευχαριστώ (όπως και τον evan) που ασχολήθηκες με το θέμα.
Εκτιμώντας τον λόγο και τον αντίλογο, Φιλικά mararis.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2007, 12:01
από Santa
mararis έγραψε:
Αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά να το αγοράσεις δεν θα έβλεπες κάν αν ειχε 4αρι ή 5αρι κιβώτιο.

1. Δηλαδή εσύ όταν το πήρες ούτε που είδες αν είχε 4άρι ή 5άρι ! Σου ήταν αρκετό που είναι όμορφο ;

Όλα ειναι θέμα συνήθειας.

2. Κάποτε στις μετακινήσεις συνήθιζαν να χρησιμοποιούν κάρα. Είναι λογική αυτή ;

σαφώς θα μείνεις ευχαριστημένος με το 4αρι κιβώτιο

3. Πως το ξέρεις οτι θα μείνω ευχαριστημένος; Μην κρίνεις εξ ιδίων. Προφανώς δεν έχουμε την ίδια εμπειρία.

Έχει κυκλοφορήσει το 3.3lt με 5αρι κιβώτιο αλλα δεν θα έρθει ποτέ στην Ελλάδα.

4. Το ξέρω για το 3.3 αλλά πως είσαι τόσο σίγουρος; Η αντιπροσωπεία μου είπε οτι δεν γνωρίζουν.

Εχουμε ξαναπει εδω οτι οτι λενε τα περιοδικά ειναι απλά αναφορές για διαφημιστικούς ή μή λόγους.

5. Επειδή το έχετε ξαναπεί εδώ, δεν σημαίνει οτι είναι έτσι. Είναι απλά η γνώμη σου με την οποία θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.

Να γνωριζεις οτι η αποψη ενος καταναλωτη ειναι παντα πιο σεβασιμη απο τις <θεωριες> των περιοδικών γιατι απλα έχει την εμπειρια και το προιον φυσικά στα χέρια του καθε μερα....

6. Τότε τα περιοδικά να καταργήσουν τις δοκιμές και να καταγράφουν μόνον τις απόψεις των καταναλωτών.

Τιποτα στη ζωη δεν είναι τέλειο

7. Συμφωνούμε !

Αν είχε 5αρι θα ζητούσαμε 6αρι

8. Ξανασυμφωνούμε (αλλά τότε αυτό δεν θα ήταν ανασταλτικός παράγων για την αγορά του)

Ειλικρινά σ΄ευχαριστώ (όπως και τον evan) που ασχολήθηκες με το θέμα.
Εκτιμώντας τον λόγο και τον αντίλογο, Φιλικά mararis.


Αρα λοιπον αφου διαφωνείς σε πολλά (και δικαίωμά σου είναι) τι αμάξι θα πάρεις?
Εχεις καποια εναλλακτικη ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2007, 12:36
από mararis
Santa έγραψε:
mararis έγραψε:
Αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά να το αγοράσεις δεν θα έβλεπες κάν αν ειχε 4αρι ή 5αρι κιβώτιο.

1. Δηλαδή εσύ όταν το πήρες ούτε που είδες αν είχε 4άρι ή 5άρι ! Σου ήταν αρκετό που είναι όμορφο ;

Όλα ειναι θέμα συνήθειας.

2. Κάποτε στις μετακινήσεις συνήθιζαν να χρησιμοποιούν κάρα. Είναι λογική αυτή ;

σαφώς θα μείνεις ευχαριστημένος με το 4αρι κιβώτιο

3. Πως το ξέρεις οτι θα μείνω ευχαριστημένος; Μην κρίνεις εξ ιδίων. Προφανώς δεν έχουμε την ίδια εμπειρία.

Έχει κυκλοφορήσει το 3.3lt με 5αρι κιβώτιο αλλα δεν θα έρθει ποτέ στην Ελλάδα.

4. Το ξέρω για το 3.3 αλλά πως είσαι τόσο σίγουρος; Η αντιπροσωπεία μου είπε οτι δεν γνωρίζουν.

Εχουμε ξαναπει εδω οτι οτι λενε τα περιοδικά ειναι απλά αναφορές για διαφημιστικούς ή μή λόγους.

5. Επειδή το έχετε ξαναπεί εδώ, δεν σημαίνει οτι είναι έτσι. Είναι απλά η γνώμη σου με την οποία θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.

Να γνωριζεις οτι η αποψη ενος καταναλωτη ειναι παντα πιο σεβασιμη απο τις <θεωριες> των περιοδικών γιατι απλα έχει την εμπειρια και το προιον φυσικά στα χέρια του καθε μερα....

6. Τότε τα περιοδικά να καταργήσουν τις δοκιμές και να καταγράφουν μόνον τις απόψεις των καταναλωτών.

Τιποτα στη ζωη δεν είναι τέλειο

7. Συμφωνούμε !

Αν είχε 5αρι θα ζητούσαμε 6αρι

8. Ξανασυμφωνούμε (αλλά τότε αυτό δεν θα ήταν ανασταλτικός παράγων για την αγορά του)

Ειλικρινά σ΄ευχαριστώ (όπως και τον evan) που ασχολήθηκες με το θέμα.
Εκτιμώντας τον λόγο και τον αντίλογο, Φιλικά mararis.


Αρα λοιπον αφου διαφωνείς σε πολλά (και δικαίωμά σου είναι) τι αμάξι θα πάρεις?
Εχεις καποια εναλλακτικη ?
Δεν διαφωνούμε σε πολλά. Μόνο στο κιβώτιο. Δεν έχω εναλλακτική. Προς το παρόν περιμένω. Ευτυχώς το αυτοκίνητο που έχω είναι ικανοποιητικό, αυτό όμως δεν σημαίνει τίποτα. Το Santa Fe μου αρέσει πολύ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2007, 17:22
από anthrakisantafe
almak έγραψε:
anthrakisantafe έγραψε:
almak έγραψε:Νομίζω πως η διαφορά των 4 περίπου χιλιάδων ευρώ της έκπτωσης έχει να κάνει με ......Όλες οι εταιρείες παίζουν με τα λόγια στις προσφορές τους.
Ψάχτο λίγο και θα δεις :wink:

Δε είναι πάντα έτσι, τον περασμένο Ιούλιο έσκασα 33000 για το χειροκίνητο και τώρα έχει 30900.
2100 λιγότερα ευρώ για κάποιο που θα το πάρει τώρα δε είναι λόγια, όπως δε είναι και για μένα που χάνω αμέσως από τη τιμή μεταπώλησης επίσης 2100 ευρώ :banging: :banging:
Λοιπόν κι άμα περίμενες 2~3 χρόνια ακόμα θα το αγόραζες 27000 και χωρίς πλάκα.
Αγοράσατε το καινούργιο santa fe σχεδόν με το που βγήκε.
Εμείς με το παλιό santa μόλις ακούσαμε την τιμή του καινούργιου πέσαμε από τα σύννεφα......10.000 πιο ακριβό από το τελευταίο παλιό που πουλήθηκε :shock:

Το δικό μου το αγόρασα Μάρτιο 2005 28.500 full έκδοση. :wink:
Το ίδιο πράμα Σεπτέμβρης 2004 κόστιζε 32.500 :o
Βέβαια καταλαβαίνετε πως έχω το παλιό μοντέλο αλλά καινούργιο αυτοκίνητο σε καλή τιμή.
Μέσα σε δύο χρόνια έχω χάσει 6.000~7.000 ( 21~22 πωλείτε τώρα) αλλά δεν παύω να έχω παλιό μοντέλο.

Εσείς που το πήρατε με το που βγήκε στην αγορά σας κόστισε παραπάνω :)
Αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

Εγώ πάντος θα το ξανακάνω ....προτιμώ μοντέλο στο τελειωμά του αλλά καινούργιο και φθηνό.


Όπως έγραψα και στον tmsmast, δε με πείραξε αν "έχασα" κάποια λεφτά λόγω της προσφοράς, απλά το επεσήμανα για να δείξω ότι ήταν πραγματική προσφορά και όχι διαφημιστικό κόλπο όπως ισχυρίστηκες σε προηγούμενη αναφορά σου.
έχεις δίκιο ότι όποιος αγοράζει νέο μοντέλο με το που θα βγει στη αγορά πληρώνει το maximum της τιμής, αλλά στη φάση που ήμουν τότε δε μπορούσα να περιμένω.
Χρειαζόμασταν καινούργιο όχημα και επιπλέον ήταν βάσανο μεγάλο και δυσβάσταχτο να βλέπω το θεριό στη βιτρίνα και εγώ να περιμένω πότε θα αρχίσουν οι εκπτώσεις?
Αλλά φίλε μου πήραμε ΑΜΑΞΑΡΑ όχι αστεία... :twisted: :twisted:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2007, 21:48
από evan
anthrakisantafe έγραψε:.....Χρειαζόμασταν καινούργιο όχημα και επιπλέον ήταν βάσανο μεγάλο και δυσβάσταχτο να βλέπω το θεριό στη βιτρίνα και εγώ να περιμένω πότε θα αρχίσουν οι εκπτώσεις?
Αλλά φίλε μου πήραμε ΑΜΑΞΑΡΑ όχι αστεία... :twisted: :twisted:


Εισαι τόσο ερωτευμένος που δεν βλέπεις τα κουσούρια της αγαπημένης σου!(4αρι κιβώτιο) :love8:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2007, 00:28
από almak
evan έγραψε:
anthrakisantafe έγραψε:.....Χρειαζόμασταν καινούργιο όχημα και επιπλέον ήταν βάσανο μεγάλο και δυσβάσταχτο να βλέπω το θεριό στη βιτρίνα και εγώ να περιμένω πότε θα αρχίσουν οι εκπτώσεις?
Αλλά φίλε μου πήραμε ΑΜΑΞΑΡΑ όχι αστεία... :twisted: :twisted:


Εισαι τόσο ερωτευμένος που δεν βλέπεις τα κουσούρια της αγαπημένης σου!(4αρι κιβώτιο) :love8:
Θα σας περιγράψω λίγο το 4άρι όπως εγώ το βιώνω στο santa fe 2005.
1η έως 60χλμ περίπου κοντά στον κόφτη
2α έως 125χλμ περίπου κοντά στον κόφτη
3η & 4η δεν έχω δοκιμάσει τον κόφτη 8) 8)

Η 1η είναι ικανοποιητικά "κοντή" για να ξεκινήσεις σε ανηφοριές και με βάρος.
Η 2α είναι πολύ χρήσιμη για προσπεράσματα , όταν κινείσαι με ταχύτητα 50~80 χλμ και αποφασίζεις να προσπεράσεις...βυθίζεις το γκάζι μπαίνει αμέσως η 2α και το προσπέρασμα γίνεται σε χρόνο dt.

Η 3η είναι καλή για προσπεράσματα του 120~150 αλλά και να πηγαίνεις ρελαντί με 60χλμ

Η 4η για να πηγαίνεις με 120 στην εθνική και να καις 10~11lit/100km

H μοναδική έλλειψη που έχω νιώσει είναι ανάμεσα στην 1η και 2α. Εκεί βρίσκω ένα μικρό κενό αλλά μόνο σε αγωνιστικούς ρυθμούς στο βουνό.

Για όποιον θεωρεί μειονέκτημα το 4άρι θα του έλεγα ότι η επιλογή του σειριακού που έχουμε και η σωστή του χρήση καλύπτει κάθε κενό.

Βεβαίως και θα ήθελα και πέντε και έξι στο αυτόματο μου , αλλά μιλάμε για αυτοκίνητα των 30.000 με 35.000 ευρώ με τεράστιους χώρους και όχι για αυτοκίνητα των 45.000 με πεντάρι και μικρότερους χώρους.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2007, 09:52
από mararis
almak έγραψε:
evan έγραψε:
anthrakisantafe έγραψε:.....Χρειαζόμασταν καινούργιο όχημα και επιπλέον ήταν βάσανο μεγάλο και δυσβάσταχτο να βλέπω το θεριό στη βιτρίνα και εγώ να περιμένω πότε θα αρχίσουν οι εκπτώσεις?
Αλλά φίλε μου πήραμε ΑΜΑΞΑΡΑ όχι αστεία... :twisted: :twisted:


Εισαι τόσο ερωτευμένος που δεν βλέπεις τα κουσούρια της αγαπημένης σου!(4αρι κιβώτιο) :love8:
Θα σας περιγράψω λίγο το 4άρι όπως εγώ το βιώνω στο santa fe 2005.
1η έως 60χλμ περίπου κοντά στον κόφτη
2α έως 125χλμ περίπου κοντά στον κόφτη
3η & 4η δεν έχω δοκιμάσει τον κόφτη 8) 8)

Η 1η είναι ικανοποιητικά "κοντή" για να ξεκινήσεις σε ανηφοριές και με βάρος.
Η 2α είναι πολύ χρήσιμη για προσπεράσματα , όταν κινείσαι με ταχύτητα 50~80 χλμ και αποφασίζεις να προσπεράσεις...βυθίζεις το γκάζι μπαίνει αμέσως η 2α και το προσπέρασμα γίνεται σε χρόνο dt.

Η 3η είναι καλή για προσπεράσματα του 120~150 αλλά και να πηγαίνεις ρελαντί με 60χλμ

Η 4η για να πηγαίνεις με 120 στην εθνική και να καις 10~11lit/100km

H μοναδική έλλειψη που έχω νιώσει είναι ανάμεσα στην 1η και 2α. Εκεί βρίσκω ένα μικρό κενό αλλά μόνο σε αγωνιστικούς ρυθμούς στο βουνό.

Για όποιον θεωρεί μειονέκτημα το 4άρι θα του έλεγα ότι η επιλογή του σειριακού που έχουμε και η σωστή του χρήση καλύπτει κάθε κενό.

Βεβαίως και θα ήθελα και πέντε και έξι στο αυτόματο μου , αλλά μιλάμε για αυτοκίνητα των 30.000 με 35.000 ευρώ με τεράστιους χώρους και όχι για αυτοκίνητα των 45.000 με πεντάρι και μικρότερους χώρους.
Η πραγματικά προσεκτική ανάλυση που κάνεις για το κιβώτιο, δείχνει ακριβώς οτι ο κινητήρας "ζητάει" καλύτερη διαβάθμιση σχέσεων, δηλαδή τουλάχιστον 5 ταχύτητες.
Όσο για τις τιμές, δεν είναι "αυτοκίνητο 30.000 με 35.000" αλλά 35.000 με 38.000 ευρώ σύμφωνα με το site της Hyundai.
evan συμφωνώ μαζί σου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2007, 16:20
από Santa
evan έγραψε:
anthrakisantafe έγραψε:.....Χρειαζόμασταν καινούργιο όχημα και επιπλέον ήταν βάσανο μεγάλο και δυσβάσταχτο να βλέπω το θεριό στη βιτρίνα και εγώ να περιμένω πότε θα αρχίσουν οι εκπτώσεις?
Αλλά φίλε μου πήραμε ΑΜΑΞΑΡΑ όχι αστεία... :twisted: :twisted:


Εισαι τόσο ερωτευμένος που δεν βλέπεις τα κουσούρια της αγαπημένης σου!(4αρι κιβώτιο) :love8:


Evan,
Δεν μου λές. Η δικιά σου αγαπημένη δεν έχει κουσούρια? Τι αυτοκίνητο οδηγάς? :lol: :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2007, 17:09
από anthrakisantafe
evan έγραψε:
anthrakisantafe έγραψε:.....Χρειαζόμασταν καινούργιο όχημα και επιπλέον ήταν βάσανο μεγάλο και δυσβάσταχτο να βλέπω το θεριό στη βιτρίνα και εγώ να περιμένω πότε θα αρχίσουν οι εκπτώσεις?
Αλλά φίλε μου πήραμε ΑΜΑΞΑΡΑ όχι αστεία... :twisted: :twisted:


Εισαι τόσο ερωτευμένος που δεν βλέπεις τα κουσούρια της αγαπημένης σου!(4αρι κιβώτιο) :love8:

Φίλε Evan, δε τα βλέπω τα κουσούρια, λες να θέλω οφθαλμίατρο?
Λεπτομέρεια…. το δικό είναι με μηχανικό κιβώτιο 8) 8)

Πάντως πέρα από τη πλάκα και από το ότι συνειδητά δε πείρα αυτόματο λόγω των καλύτερων επιδόσεων του μηχανικού, σε όποιο φόρουμ και να μπεις και στο εξωτερικό που οι περισσότεροι παίρνουν αυτόματο, όλοι είναι ευχαριστημένοι.
Και το ωραίο είναι ότι όλοι όταν μπαίνουν σαν νέοι στη συζήτηση είναι αρνητικά επηρεασμένοι από άρθρα «ειδικών» σε περιοδικά που ούτε λίγο ούτε πολλή το θάβουν το τεσσάρι στη αρχή που βγήκε τουλάχιστον.
Σημασία έχει, που οι χρήστες που τα αγόρασαν και τα οδηγούν και έχουν τις δικές τους εμπειρίες μένουν όλοι ευχαριστημένοι.