Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νεο Hyundai Santa Fe 2.7 V6 2006

Δημοσίευσηαπό Santa » 23 Σεπ 2006, 08:54

TLG έγραψε:
Santa έγραψε:Με ταχύτητα μέχρι 180 δεν καταλαβαίνω τίποτα έντονο απο πλάγιους ανέμους. Πολλά σημεία στην Αττική οδό είναι ιδανικά για να το τεστάρει κανείς.



Iσως γιατι δεν φυσαγε οταν περασες απο εκει ???
Τα σημεια αυτα στην Αττικη οδο εναι χαρακτηριστικα ...και οταν υπαρχει ανεμος επιρεαζει ακομα και χαμηλα αυτοκινητα , ποσο μαλλον το Santa Fe με την τοσο μεγαλη πλευρικη επιφανεια ...
Τωρα το "εντονο" που λες ειναι σχετικο ... :wink:
Εγω οσα SUV/4χ4 εχω οδηγησει , ολα επιρεαζονταν απο τους πλευρικους ανεμους ...το καθενα φυσικα σε αλλο βαθμο ...


Έχεις δίκιο αλλα σε πληροφορώ οτι είχε ανέμους και μάλιστα σε ειδοποιούσαν στις ηλεκτρονικές πινακίδες για προσοχή.
Όσο αφορά τη διαφορά απο αμάξι σε αμάξι, ναί, είναι διαφορετική η ανίσταση ασφαλώς ειδικά στα suv είναι μεγαλύτερη λόγω όγκου και ύψους.
Π.χ σε μια ALFA 75 που είχα το 1993 οι πλευρικοί ήταν τόσο έντονοι που έπιανα πάντα δεξιά και έκοβα ταχύτητα με το φόβο μήν μου φύγει το αμάξι απο το δρόμο. Με το Santa Fe δεν έχω τέτοια προβλήματα.
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό anthrakisantafe » 23 Σεπ 2006, 14:33

Santa έγραψε:
anthrakisantafe έγραψε::D

Σου ευχομαι καλορίζικο και καλοταξιδο.
Όσο αφορα την πίσω ανάρτηση δεν είχα ούτε έχω θόρυβο.
Είναι φυσιολογική η διαδρομή της χωρίς σημάδια καταπόνεσης του αμορτισέρ.
Καλό θα είναι να το τσεκάρεις στη Hyundai.
Στο κάνει φαντάζομαι σε ανωμαλίες εγκάρσιες (δηλ.επαναλαμβανόμενες και κάθετες). Το έχεις δοκιμάσει σε χωματόδρομο για να σιγουρευτείς?
Το προηγούμενό σου αμάξι τι ήταν?
Αν είχες συμβατικό αυτοκίνητο η σύγκριση των αναρτήσεων και της οδηγικής συμπεριφοράς είναι μέρα με τη νύχτα...

Ευχαριστώ Santa.
Θα πρέπει πράγματι να το πάω στη Hyundai, το σκέφτομαι τόσο καιρό, αλλά λόγο δουλειάς και απόστασης από το συνεργείο δε βρήκα μέχρι τώρα το χρόνο.
Πράγματι αυτό συμβαίνει συνήθως σε εγκάρσιες ανωμαλίες αλλά και σε μεμονωμένες ανωμαλίες που μόνο μια ρόδα περνά από πάνω, όλος ο κραδασμός περνά μέσα στο αυτοκίνητο.
Το προηγούμενο μου αμάξι ήταν ένα Lantra, σίγουρα δε υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στα δύο. Καταρχάς και προς άρση κάθε παρεξήγησης, η αίσθηση μέσα στο Santafe είναι θεϊκή. Η ποιότητα κύλισης, η ευρυχωρία, η ποιότητα συναρμολόγησης, η ηχομόνωση και γενικά η όλη αίσθηση που έχεις μέσα σε αυτό το αυτοκίνητο σε απογειώνει. Παρά το ύψος του και το βάρος του σε εμπνέει με απόλυτη σιγουριά και επειδή οι περισσότερες διαδρομές μου είναι σε στενούς επαρχιακούς δρόμους με απότομες στροφές και έντονες κλίσεις, μπαίνω και βγαίνω σε στροφές με άνεση και κρατήματα που ούτε τα φανταζόμουνα.
Όσο για επιδόσεις, με ένα κατέβασμα και άσχετα με το πόσο φορτωμένο είναι φεύγει σε κάθε ανηφόρα. Ακόμα και σε μικρές ευθείες που στη αρχή το σκεφτόμουνα να τολμήσω προσπέραση, τώρα «φεύγω» με απόλυτη σιγουριά.
Και αυτό είναι τώρα το περίεργο, σε τέτοιες απότομες αλλαγές κατεύθυνσης το αμάξι αντιδρά υποδειγματικά, ούτε γέρνει ούτε μπαλαζάρει απλά άψογο…
Σε πέρασμα όμως πάνω από ακόμα και μικρές ανωμαλίες δε απορροφά η ανάρτηση.
Όπως και να΄χει, σε λίγες μέρες θα το πάω στη Hyundai ελπίζω μετά να ξέρω περισσότερα.
Άβαταρ μέλους
anthrakisantafe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 03:43
Τοποθεσία: Λέσβος

Δημοσίευσηαπό Stranger » 11 Οκτ 2006, 14:42

Καλησπέρα ,

άλλος ένας ευτυχισμένος κάτοχος ενός μαύρου με μπεζ δέρμα πανέμορφου Santa Fe και προηγούμενος κάτοχος ενός HONDA HRV VTEC.

Εχω κάνει τα πρώτα μου 2000 χλμ και είμαι ενθουσιασμένος .

Ολα αυτά που περιγράφει ο φίλος Santa ισχύουν και δεν είναι υπερβολές.
Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα εκτός δρόμου αλλά ο χειμώνας είναι κοντά και όλο και καμμιά εκδρομούλα θα κάνουμε.

Περι τριξίματος πάντως ούτε λόγος και το μοναδικό πράγμα που με έχει λίγο παραξενέψει είναι ότι εάν παρκάρεις σε κατηφορικό δρόμο με την μούρη προς το κάτω μέρος του δρόμου και βάλεις όπισθεν, το αυτοκίνητο τσουλάει προς τα εμπρός ,οπότε εαν έχεις παρκάρει τσιμα τσιμα με τον μπροστινό μάλλον τον έφαγες .
Το πρόβλημα στην συγκεκριμένη περίπτωση το επικεντρώνω στην απουσία του χειρόφρενου και αντικατάστασή του από ποδόφρενο όπως η Mersendes μόνο που εκείνη μένει ακίνητη στην περίπτωση αυτή.
Αντίστοιχα εαν παρκάρεις με την μούρη προς το πάνω μέρος του δρόμου
τότε υπάρχει η δυνατότητα να βάλεις στο σειριακό την δεύτερη ταχύτητα και το αυτοκίνητο δεν τσουλάει προς τα πίσω.

Θα ήθελα την αποψή σας στο συγκεκριμένο θέμα.



Ευχαριστώ πολύ

Κώστας
Άβαταρ μέλους
Stranger
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 11 Οκτ 2006, 14:14
Τοποθεσία: Melissia / Athina

Δημοσίευσηαπό Santa » 11 Οκτ 2006, 21:01

Stranger έγραψε:Καλησπέρα ,

άλλος ένας ευτυχισμένος κάτοχος ενός μαύρου με μπεζ δέρμα πανέμορφου Santa Fe και προηγούμενος κάτοχος ενός HONDA HRV VTEC.

Εχω κάνει τα πρώτα μου 2000 χλμ και είμαι ενθουσιασμένος .

Ολα αυτά που περιγράφει ο φίλος Santa ισχύουν και δεν είναι υπερβολές.
Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα εκτός δρόμου αλλά ο χειμώνας είναι κοντά και όλο και καμμιά εκδρομούλα θα κάνουμε.

Περι τριξίματος πάντως ούτε λόγος και το μοναδικό πράγμα που με έχει λίγο παραξενέψει είναι ότι εάν παρκάρεις σε κατηφορικό δρόμο με την μούρη προς το κάτω μέρος του δρόμου και βάλεις όπισθεν, το αυτοκίνητο τσουλάει προς τα εμπρός ,οπότε εαν έχεις παρκάρει τσιμα τσιμα με τον μπροστινό μάλλον τον έφαγες .
Το πρόβλημα στην συγκεκριμένη περίπτωση το επικεντρώνω στην απουσία του χειρόφρενου και αντικατάστασή του από ποδόφρενο όπως η Mersendes μόνο που εκείνη μένει ακίνητη στην περίπτωση αυτή.
Αντίστοιχα εαν παρκάρεις με την μούρη προς το πάνω μέρος του δρόμου
τότε υπάρχει η δυνατότητα να βάλεις στο σειριακό την δεύτερη ταχύτητα και το αυτοκίνητο δεν τσουλάει προς τα πίσω.

Θα ήθελα την αποψή σας στο συγκεκριμένο θέμα.



Ευχαριστώ πολύ

Κώστας


Καλώς τον και καλορίζικος !!!
Όσο αφορα την όπισθεν σε ανηφόρα με τη μούρη προς τα κάτω θα πρέπει να κάνεις το εξής:
Η όπισθεν αργεί να <δέσει> το αυτοκίνητο αμέσως. Περιμένεις 2 δευτερόλεπτα για να μπεί και αφήνεις το φρένο και πατάς γκάζι αμέσως. Θέλει λίγη προπόνηση αλλα δουλευει σωστά αν το κάνεις. Έτσι με δυσκόλευε και μένα στην αρχή αλλα είναι θέμα συνήθειας.
Το αυτόματο κιβώτιο τελικά δουλευει κάπως περίεργα σε σχέση με αλλα που έχω δεί και οδηγήσει. Αν είσαι σε πορεία και κάνεις πως μετακινείς τον μοχλό προς τα πάνω μπορεί ανετα να φτάσει μεχρι το P. !!!! Για αυτό προσοχή γιατι θα καταστραφεί εντελώς σε μεγάλη ταχύτητα.....

Καλές βόλτες !!!!
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό Stranger » 12 Οκτ 2006, 10:53

Ευχαριστώ πολύ φίλε Santa για την βοήθεια ,

μάλλον δεν το έχω συνηθήσει και κάθε φορά που προσπαθώ να κάνω όπισθεν με την μούρη του αυτοκινίτου στην κατηφόρα είτε με παίρνει λίγο μπροστά είτε από την προσπάθειά μου να πατήσω γρήγορα το γκάζι αφήνοντασ το φρένο για να μην με πάρει μπροστά το πατάω παραπάνω και αυτό ειναι ψιλοεπικινδυνο εάν είσαι μεταξύ δύο αυτοκινήτων που σε έχουν στριμώξει .

Προς το παρόν προσπαθώ να αποφεύγω να βρίσκομαι σε αυτην την κατάσταση ,ευτυχώς parking σε σπιτί και δουλειά αλλά όλο και κάτι συμβαίνει που σε αναγκάζει να παρκάρεις σε περίεργα σημεία .

Χαίρομαι πολύ που βρίσκω κάποιον να ανταλλάξω μερικές απόψεις.

Εχει κάνει κανείς service ή αλλαγή λαδιών ;

Από κατανάλωσει μέσα στην πόλη πώς πάτε;

Εγώ δεν το έχω μηδενίσει από τότε που το πήρα και έχω 14,2 κάνοντας περίπου 50 χλμ την ημέρα μέσα στην πόλη ,δεν έχω βγεί ακόμα εκτός Αθηνών (τότε σκέφτομαι να το μηδενίσω να δώ τι γίνεται εκτός πόλης) .

Κώστας
Άβαταρ μέλους
Stranger
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 11 Οκτ 2006, 14:14
Τοποθεσία: Melissia / Athina

Δημοσίευσηαπό anthrakisantafe » 12 Οκτ 2006, 17:38

Stranger έγραψε:Ευχαριστώ πολύ φίλε Santa για την βοήθεια ,

μάλλον δεν το έχω συνηθήσει και κάθε φορά που προσπαθώ να κάνω όπισθεν με την μούρη του αυτοκινίτου στην κατηφόρα είτε με παίρνει λίγο μπροστά είτε από την προσπάθειά μου να πατήσω γρήγορα το γκάζι αφήνοντασ το φρένο για να μην με πάρει μπροστά το πατάω παραπάνω και αυτό ειναι ψιλοεπικινδυνο εάν είσαι μεταξύ δύο αυτοκινήτων που σε έχουν στριμώξει .

Προς το παρόν προσπαθώ να αποφεύγω να βρίσκομαι σε αυτην την κατάσταση ,ευτυχώς parking σε σπιτί και δουλειά αλλά όλο και κάτι συμβαίνει που σε αναγκάζει να παρκάρεις σε περίεργα σημεία .

Χαίρομαι πολύ που βρίσκω κάποιον να ανταλλάξω μερικές απόψεις.

Εχει κάνει κανείς service ή αλλαγή λαδιών ;

Από κατανάλωσει μέσα στην πόλη πώς πάτε;

Εγώ δεν το έχω μηδενίσει από τότε που το πήρα και έχω 14,2 κάνοντας περίπου 50 χλμ την ημέρα μέσα στην πόλη ,δεν έχω βγεί ακόμα εκτός Αθηνών (τότε σκέφτομαι να το μηδενίσω να δώ τι γίνεται εκτός πόλης) .

Κώστας

Καλορίζικο και από μένα, και σου εύχομαι πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα :)
Έχω το Santa Fe με μηχανικό κιβώτιο και έτσι δε έχω εμπειρία με αυτόματο.
Με χρίση συνήθως σε επαρχιακό δρόμο και με αποστάσεις γύρω στα 120 χλμ μου παρουσιάζει μια μέση κατανάλωση μέχρι τώρα ( 7.000 χλμ) στα 11,2. Που τη βρίσκω πολύ λογική.
Σέρβις δε έχω κάνει και λάδια σύμφωνα με το συνεργείο μπορώ να περιμένω μέχρι τις 15000.
Από τη άλλη μου είπαν πως για 100% σιγουριά θα μπορούσα να τα αλλάξω στα 7500 χλμ.
Κάτι που θα κάνω σύντομα καθώς γύρω στις 20 του μήνα φεύγω για ταξίδι με το Santa για Ιταλία Αυστρία και θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Άβαταρ μέλους
anthrakisantafe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 03:43
Τοποθεσία: Λέσβος

Δημοσίευσηαπό Santa » 12 Οκτ 2006, 23:55

Θα αλλάξετε τα λαδια σας στα 7500 με 8000 χλμ. Ετσι πρέπει. Ασχετα αν οι κινητήρες αντέχουν μηδενίζουμε την πιθανότητα κάποιο γρέζι να έχει παραμείνει στον κινητήρα και να κάνει ζημια.
Τα αλλαξα τηο περασμένο μήνα και πάω τώρα για τα 15000. Έχω ήδη κάνει 10000 και το σοβαρότερο με το αυτοκίνητο είναι οτι δεν έχει προβλήματα !!!!
Εγω απο κατανάλωση είμαι γύρω στα 15 μέσα στην Αθήνα. Έξω με σταθερή πορεία και ελαφρύ γκάζι δείχνει και καμιά φορά και 7.
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό almak » 13 Οκτ 2006, 00:38

Santa έγραψε:...... Αν είσαι σε πορεία και κάνεις πως μετακινείς τον μοχλό προς τα πάνω μπορεί ανετα να φτάσει μεχρι το P. !!!! Για αυτό προσοχή γιατι θα καταστραφεί εντελώς σε μεγάλη ταχύτητα.....
Σοβαρά μιλάμε τώρα........santa αυτό που λες δυσκολεύομαι να το πιστέψω :shock: :shock: :shock:
Δηλαδή κινείς τον μοχλό από το D περνάει από N R και μπορεί να φτάσει στο Ρ.
Ενοείται πως στο δικό μου (προηγούμε νο μοντέλο) δεν γίνετε αυτό.........σταματά στο Ν.
Αν πράγματι συμβαίνει αυτό τότε ίσως έτσι εξηγείται για πιο λόγο αργεί να "δέσει" η όπισθεν....αλλά και πάλι δεν καταλαβαίνω την χρησιμότητα :? :? :?
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό anthrakisantafe » 13 Οκτ 2006, 14:22

Santa έγραψε:Θα αλλάξετε τα λαδια σας στα 7500 με 8000 χλμ. Ετσι πρέπει. Ασχετα αν οι κινητήρες αντέχουν μηδενίζουμε την πιθανότητα κάποιο γρέζι να έχει παραμείνει στον κινητήρα και να κάνει ζημια.
Τα αλλαξα τηο περασμένο μήνα και πάω τώρα για τα 15000. Έχω ήδη κάνει 10000 και το σοβαρότερο με το αυτοκίνητο είναι οτι δεν έχει προβλήματα !!!!
Εγω απο κατανάλωση είμαι γύρω στα 15 μέσα στην Αθήνα. Έξω με σταθερή πορεία και ελαφρύ γκάζι δείχνει και καμιά φορά και 7.


Μαζί με τα λάδια άλλαξες και φίλτρα ή δε χρειάζεται ακόμα?
Και μια άλλη ερώτηση: Ο δείκτης εξωτερικής θερμοκρασίας στη οθόνη του κλιματιστικού, δείχνει σωστή θερμοκρασία?
Σε μένα πολλές φορές κολλά και δείχνει μόνιμα 60 βαθμούς τη μέρα και 20 βαθμούς το βράδυ, χωρίς ενδιάμεσες θερμοκρασίες.
Άβαταρ μέλους
anthrakisantafe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 03:43
Τοποθεσία: Λέσβος

Δημοσίευσηαπό Santa » 13 Οκτ 2006, 20:57

anthrakisantafe έγραψε:
Santa έγραψε:Θα αλλάξετε τα λαδια σας στα 7500 με 8000 χλμ. Ετσι πρέπει. Ασχετα αν οι κινητήρες αντέχουν μηδενίζουμε την πιθανότητα κάποιο γρέζι να έχει παραμείνει στον κινητήρα και να κάνει ζημια.
Τα αλλαξα τηο περασμένο μήνα και πάω τώρα για τα 15000. Έχω ήδη κάνει 10000 και το σοβαρότερο με το αυτοκίνητο είναι οτι δεν έχει προβλήματα !!!!
Εγω απο κατανάλωση είμαι γύρω στα 15 μέσα στην Αθήνα. Έξω με σταθερή πορεία και ελαφρύ γκάζι δείχνει και καμιά φορά και 7.


Μαζί με τα λάδια άλλαξες και φίλτρα ή δε χρειάζεται ακόμα?
Και μια άλλη ερώτηση: Ο δείκτης εξωτερικής θερμοκρασίας στη οθόνη του κλιματιστικού, δείχνει σωστή θερμοκρασία?
Σε μένα πολλές φορές κολλά και δείχνει μόνιμα 60 βαθμούς τη μέρα και 20 βαθμούς το βράδυ, χωρίς ενδιάμεσες θερμοκρασίες.


Λάδια και φίλτρο πάνε πάντα μαζί...Οπότε να το αλλάξεις και αυτό.
Όσο αφορά τον δείκτη εξωτερικής θερμοκρασίας του κλιματιστικού όντως ειδικά τα πρωινά κάνει κανα 5λεπτο να έρθει στα ίσια του. Ίσως επειδή ο αισθητήρας είναι σε καλά προστατευμένο σημείο (στο ύψος του ψυγείου πίσω απο τις μπροστινές διακοσμητικές γρίλιες) Συνήθως όταν βρέχεται ύστερα απο πίεση (πλυντήριο) ξεκινά απο 17 βαθμούς και ανεβαίνει μετα στο κανονικό.
Τελευταία επεξεργασία από Santa και 14 Οκτ 2006, 00:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό Santa » 13 Οκτ 2006, 21:03

almak έγραψε:
Santa έγραψε:...... Αν είσαι σε πορεία και κάνεις πως μετακινείς τον μοχλό προς τα πάνω μπορεί ανετα να φτάσει μεχρι το P. !!!! Για αυτό προσοχή γιατι θα καταστραφεί εντελώς σε μεγάλη ταχύτητα.....
Σοβαρά μιλάμε τώρα........santa αυτό που λες δυσκολεύομαι να το πιστέψω :shock: :shock: :shock:
Δηλαδή κινείς τον μοχλό από το D περνάει από N R και μπορεί να φτάσει στο Ρ.
Ενοείται πως στο δικό μου (προηγούμε νο μοντέλο) δεν γίνετε αυτό.........σταματά στο Ν.
Αν πράγματι συμβαίνει αυτό τότε ίσως έτσι εξηγείται για πιο λόγο αργεί να "δέσει" η όπισθεν....αλλά και πάλι δεν καταλαβαίνω την χρησιμότητα :? :? :?


Και όμως almak. Είναι ίσως το μεγάλο bug του αυτοκινήτου για μένα. Μιας και δεν με έχει απασχολήσει τίποτα αλλο μέχρι τώρα.
Κατα λάθος μια φορά ενώ ήμουν εν κινήσει (ευτυχώς με λίγα χλμ 10 περίπου) και ενώ μιλούσα στο κινητό αφαιρέθηκα και <πήγα να αλλαξω ταχύτητα> νομίζωντας οτι οδηγώ τις γυναίκας μου. Σε πληροφορώ οτι έφτασε απο το D στο P χωρίς δισταγμό και φυσικά άκουσα και θόρυβο στο σαζμάν. Βέβαια σταμάτησα στα 3 μέτρα και απέφυγα φαίνεται το μοιραίο μιας και δεν έχω ακούσει απο τότε τίποτα περίεργο απο το σαζμάν.....
Μεγάλη προσοχή λοιπόν στο αυτόματο του νέου Santa fe... ενώ έχει ασύμετρα σκαλοπάτια η διαδρομή του λευγέ <γλιστρά> πολύ έυκολα προς τα πάνω....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό almak » 13 Οκτ 2006, 22:42

Λοιπόν το δοκίμασα σήμερα και ναι......όταν έχω πατημένο το μικρό κουμπάκι που έχει ο λεβιές του αυτόματου τότε πράγματι εν κινήση πήγα έως την "ραλύ" και ξαναγύρισα στο ντραϊβ γρήγορα και χωρίς να ακούσω ή να νιώσω τίποτα. Για πάρκιν δεν τόλμησα να δοκιμάσω.
Όμως δοκίμασα να σύρω τον λεβιέ χωρίς να έχω πατημένο το κουμπάκι και το μόνο που μου επιτρέπει να κάνω είναι κίνηση του λεβιέ μεταξύ ντραϊβ , νεκράς και σειριακού ( δεξιά + & -).
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό Santa » 13 Οκτ 2006, 23:59

almak έγραψε:Λοιπόν το δοκίμασα σήμερα και ναι......όταν έχω πατημένο το μικρό κουμπάκι που έχει ο λεβιές του αυτόματου τότε πράγματι εν κινήση πήγα έως την "ραλύ" και ξαναγύρισα στο ντραϊβ γρήγορα και χωρίς να ακούσω ή να νιώσω τίποτα. Για πάρκιν δεν τόλμησα να δοκιμάσω.
Όμως δοκίμασα να σύρω τον λεβιέ χωρίς να έχω πατημένο το κουμπάκι και το μόνο που μου επιτρέπει να κάνω είναι κίνηση του λεβιέ μεταξύ ντραϊβ , νεκράς και σειριακού ( δεξιά + & -).


Σε μένα δεν έχει κουμπάκι......
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό anthrakisantafe » 14 Οκτ 2006, 16:18

Για τον αισθητήρα ρώτησα στη Hyundai και μου είπαν ότι θα μου αλλάξουν τη βαλβίδα του αισθητήρα. Σε μια πρώτη ερώτηση που έκαναν στα κεντρικά στη Αθήνα τους είπαν πως δε υπάρχει ακόμα σαν ανταλλακτικό και θα το παραγγείλουν στη Κορέα. Έτσι περιμένουμε για τη ώρα. :(
Άβαταρ μέλους
anthrakisantafe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 03:43
Τοποθεσία: Λέσβος

Δημοσίευσηαπό Stranger » 17 Οκτ 2006, 12:18

Γεια και πάλι !

Λοιπόν ταξιδάκι στην Ζάκυνθο και καλά για να ψηφίσω στο χωριό .

Μέση κατανάλωση 13,1 στην εθνική με συνεχόμενα kick down ,προσπεράσεις ,περίπου 145 χλμ μέση ωριαία ταχύτητα σύμφωνα με το GPS oπου άγγιξα και τα 185 χωρίς ιδιαίτερο ζόρισμα .
Εντυπωσιακό πως από 130 χλμ πατώντας λίγο παραπάνω το γκάζι το αμάξι κατεβάζοντας ταχύτητα προσπέρασε φτάνοντας τα 160 χλμ σε απίστευτα μικρό χρόνο .(τουλάχιστον με το Honda δεν μπορούσα να το κάνω χωρίς να μουγγρίσει ).
Αισθηση ασφαλείας μιας και είμαι σχετικά συντηρητικός οδηγός αφού ανέβασα την μέση ταχύτητά μου τουλάχιστον κατα 15 χλμ.

Οσο αφορά το αυτόματο ,ναι μου έτυχε και εμένα την πρώτη ημέρα και άλλαξα ταχυτητα μέχρι την R .
Oσο για κουμπάκι στο λεβιέ δεν νομίζω ότι υπάρχει στο συγκεκριμένο μοντέλο ,εκτός εαν είχε το προηγούμενο .


Κώστας
Άβαταρ μέλους
Stranger
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 11 Οκτ 2006, 14:14
Τοποθεσία: Melissia / Athina

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης