Σελίδα 11 από 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2006, 18:00
από Dark_kronos
Ελπιζω τωρα το πασχα να θερισετε ολες τις off-road διαδρομες που βρησκωνται κοντα σας. Με τον πατερα μου ολο και καπου θα παμε και θα βγαλω και φοτο να σας στειλω, τοσο καιρο ουτε μια pic του Sportgae δεν εχετε δει :p

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Απρ 2006, 23:09
από aenaon02
Αυριο βραδυ θα πεσουν φωτο μαζι με τον kyran απο πρωινη βολτα διοτι αυτος ειναι ντροπαλουλης :) και δεν θελει να ανεβασει φωτο :)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Απρ 2006, 09:38
από aenaon02
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ :)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Απρ 2006, 21:09
από Santa
Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά !!
Μηπώς μπορεί να μου πεί κάποιος με αυτοματο κιβώτιο πώς παρκάρει σε ανηφόρες-κατηφόρες? Όταν παρκάρω σε ανηφόρα ή κατηφόρα βάζω park αφου δέσω το χειρόφρενο σωστά? Όταν θέλω να ξεκινήσω παω να βάλω το drive ή το Reverse και μου βρίσκει ο μοχλός ζόρι κάνοντας ένα θόρυβο στο Reverse (γρανάζια).
Πώς μπορώ να αποφύγω την φθορά του κιβωτίου ωστε να μήν βρίσκουν τα γρανάζια της όπισθεν?
Σημειωτέον οτι δένοντας το αμάξι με χειρόφρενο δεν είναι ικανό να το ακινητοποιήσει τελείως και τσουλάει...βάζοντας το park ακινητοποιείται πλήρως.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Απρ 2006, 23:11
από Dark_kronos
Χρηστος ανεστη, χρονια πολλα και ειδικα σε εμας που γιορταζουμε!

Ο πατερας μου (αν και με Sportage 2.7) τραβαει χειροφρενο, το βαζει στο Park και ετοιμο. Και μετα για να φυγει βγαζει το Park και βαζει Drive, μετα απασφαλιζει το χειροφρενο και φευγει μια χαρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Απρ 2006, 23:34
από Santa
Dark_kronos έγραψε:Χρηστος ανεστη, χρονια πολλα και ειδικα σε εμας που γιορταζουμε!

Ο πατερας μου (αν και με Sportage 2.7) τραβαει χειροφρενο, το βαζει στο Park και ετοιμο. Και μετα για να φυγει βγαζει το Park και βαζει Drive, μετα απασφαλιζει το χειροφρενο και φευγει μια χαρα


Το θέμα είναι οτι για να πάς απο το park στο drive θα πρέπει ο λευγές να περάσει απο το Reverse. Μόλις πάει να μπέι στο reverse ακουγεται ένα ντούπ σαν να βάζουμε καρφωτή μια ταχυτητα....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2006, 16:54
από Dark_kronos
Σε εμας δεν ακουγετε κανενας ηχος. Δεν πας να ρωτισεις στο service τις εταιριας μην τυχων και τρεχει τπτ;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2006, 17:32
από Santa
Dark_kronos έγραψε:Σε εμας δεν ακουγετε κανενας ηχος. Δεν πας να ρωτισεις στο service τις εταιριας μην τυχων και τρεχει τπτ;


Μαλλον αυτο θα κανω ....
Ευχαριστω!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2006, 22:19
από Dark_kronos
Πηγενετο γιατι ποτε δεν ξερεις τι παιζει...
Παρακαλω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2006, 08:44
από dashmod
Santa έγραψε:Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά !!
Μηπώς μπορεί να μου πεί κάποιος με αυτοματο κιβώτιο πώς παρκάρει σε ανηφόρες-κατηφόρες? Όταν παρκάρω σε ανηφόρα ή κατηφόρα βάζω park αφου δέσω το χειρόφρενο σωστά? Όταν θέλω να ξεκινήσω παω να βάλω το drive ή το Reverse και μου βρίσκει ο μοχλός ζόρι κάνοντας ένα θόρυβο στο Reverse (γρανάζια).
Πώς μπορώ να αποφύγω την φθορά του κιβωτίου ωστε να μήν βρίσκουν τα γρανάζια της όπισθεν?
Σημειωτέον οτι δένοντας το αμάξι με χειρόφρενο δεν είναι ικανό να το ακινητοποιήσει τελείως και τσουλάει...βάζοντας το park ακινητοποιείται πλήρως.


Εγώ πρώτα τραβάω χειρόφρενο και μετά βάζω park, το χειρόφρενο και σε εμένα δεν πιάνει τέλεια αν και το αμάξι είναι 1 μηνός. Όταν είναι να ξεκινήσεις δοκίμασε να τραβήξεις το μοχλό γρήγορα τέρμα κάτω ,και εννοείτε με πατημένο το φρένο και το κουμπί στο μοχλό, στο drive και δεν θα ακούσεις τον θόρυβο που λές. Όταν είναι να φύγω από το park (και μόνο όταν το αμάξι έχει εξαντλήσει τον τζόγο που έχει στο park ακούω ένα ανεπαίσθητο τακ) που νομίζω ότι είναι λογικό.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2006, 10:56
από almak
kι εγώ περίπου τα ίδια θα πω με άλλα λόγια.
Θα ξεκινήσω την ιστορία πριν την στιγμή που ακούς αυτό το βίαιο ξεκούμπωμα.

Όταν σκοπεύεις να σταματήσεις το αυτοκίνητο σε ανηφόρα ή κατηφόρα ακίνητοποίησε το αυτοκίνητο πρώτα με φρένο και αμέσως με το χειρόφρενο.Εφόσον το αυτοκίνητο είναι πλέον ακινητο βάζεις το P και είσαι μια χαρά!!........όταν είναι να φύγεις τα κάνεις ανάποδα.
Δηλαδή βάζεις μπρος ....βάζεις D ή R και τελευταίο λύνεις το χειρόφρενο :wink: Εάν κάνεις όλα αυτά και εξακολουθείς να ακούς γκούπ πάρεμε τηλέφωνο (6979794611) να με φτύσεις τηλεφωνικά :lol: :lol: :lol:

Το γκουπ ακούγετε διότι ακινητοποιήτε το αυτοκίνητο με το P και τρώει όλο το ζόρι το σύστημα που μεταφέρει την κίνηση.....

Όταν λοιπόν έρχεται η στιγμή να πάτε από το P στο D ή R με τόσο ζόρι που τραβά για να κρατήσει το όχημα στην κατηφόρα είναι λογικό να κάνει γκούπ για να ξεκουμπώσει.

ΥΓ. Είπα λογικό αλλά όχι θεμιτό.
Γι αυτό κοιτάχτε να ακινητοποιήτε το όχημα με χειρόφρενο και αν δεν το καταφέρνει το χειρόφρενο ασχοληθείτε με την βλάβη του χειρόφρενου :wink: :wink: :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2006, 10:58
από Santa
Πήγα σημερα στη Hyundai και το φτιάξανε. Ήθελε λιγο σφιξιμο το χειροφρενο για να ακινητοποιειται καλυτερα στις κατηφορες. Τελος καλο ολα καλα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2006, 16:34
από Dark_kronos
Τι σου ειναι η μαζικη παραγωγη... Ολο κατι τετια προβληματακια βγαζουν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Απρ 2006, 20:33
από vriolas
Άμα δεν βαριέστε τσεκαρετε λιγο αυτό........
http://www.4x4grevena.gr/news.php?id=117
Όσοι πιστοί προσέλθετε να γνωριστούμε κιόλας... όποιος θελει το τηλ μου να συννενοηθούμε ας στειλει πμ.
Θα είμαι εκεί!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Μάιος 2006, 00:35
από aenaon02
Τι αμαξι εχει αυτος ο Χρηστος ?