Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Hyundai Tucson

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 23 Φεβ 2008, 23:20

TENGAI έγραψε:γεια σας
ειμαι καινουριος στο site και θα ηθελα να σας ρωτησω για το tucson 2.0lt 2ΑΒ (22500 ευρω) σκεφτομαι να το αγορασω(ειναι και η 10ετης εγγυηση) και θα ηθελα τη γνωμη σας .η χρηση του θα ειναι λιγο μεσα στη πολη (υπαρχει μηχανη) βολτες σε βουνα και το καλοκαιρι εκδρομες με τροχοσπτιτο (1100 κιλα).φανταζομαι δε θα εχω προβλημα στο τραβηγμα.
απο τη μηχανη ειστε ευχαριστημενοι ; εχει παρουσιασει προβληματα ;καποιος ανεφερε στην αρχη του post για το κιβωτιο ταχυτητων οτι ειναι ''χαλια'' δηλαδη;

ευχαριστω



Aν ειδες οτι τα αρχικα post γρaφτηκαν οταν πρωτοκυκλοφορησε το tucson αλλα με τον καιρο αποδειχθηκε οτι δεν παθαινει τιποτα!!!Ενταξει ο λεβιες δεν σε προδιαθετει για αστραπιαιες αλλαγες και καγκουριες :wink: απλα αυτο το μειον εχει.Μπορεις να κινηθεις ανετα και σβελτα.Οσο αφορα τη μηχανη θα ηθελα να εχει πιο καλο τραβηγμα στις χαμηλες στροφες(οπως και ολα τα 2λιτρα με βενζινη suv) κατι που φαινεται σε ορεινες διαδρομες.Και παλι δεν ειναι κατι το ενοχλητικο.Εξαρταται βεβαια και τι οδηγουσες πριν,αν οδηγουσες GTI τοτε θα σου φανει καπως....Eννοειται οτι προσπερνας με ασφαλεια και ανετα αρκει να το κανεις με καπως ψηλες στροφες πχ 4000 σ.α.λ.Τωρα για το τροχοσπιτο δεν ξερω μιας και δεν εχω ρυμουλκυσει ποτε μου παρα μονο ενα αυτοκινητο μια φορα.Αυτα απο επιδοσεις.Τωρα απο αξιοπιστια απλα δεν βγαζει τιποτα.Τουλαχιστον εμενα αλλα και πολλων γνωστων μου εχουν φτασει και 90000χλμ.Για την 10ετη εγγυηση να ξερεις οτι 3 χρονια ειναι για αλοκληρο το αμαξι και τα υπολοιπα 7 χρονια μονο για καποια τμηματα της μηχανης και του συστηματος μεταδοσης.Οπως καταλαβες διαφημιστικο τρικ ειναι.Αν εχεις δικο σου αξιοπιστο μηχανικο προτιμησε να κανεις εκει τα σερβις για να σου ρχονται φθηνοτερα.Με λιγα λογια με την 10ετη εγγυηση σε αναγκαζουν να πηγαινεις 10 χρονια σε εξουσιοδοτημενα για σερβις τα οποια ειναι καπως ακριβα...Αν δεν εχεις προβλημα οκ.
Αυτα.
Εκανες κανενα τεστ drive? Πως σου φανηκε?
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 24 Φεβ 2008, 12:06

tucson2.0lt έγραψε:Mια ερωτηση...αυτο το κουμπι κατω απο τα αλαρμ τι ακριβως κανει?Το βιβλιο λεει ξεθαμπωμα του παρμπριζ αλλα το ξεθαμπωμα γινεται με τους αεραγωγους στο παρμπριζ.


Αυτό το κουμπί έχει την ίδια λειτουργία αν επιλέξεις ΑΙΡ ΚΟΝΤΙΣΙΟΝ και τη ροή του αέρα να πηγαίνει μόνο στους αεραγωγούς του παμπρίζ. Με άλλα λόγια ο σκοπός του μπουτόν είναι για να έχεις με μια κίνηση επιλογή ροής αέρος για ξεθάμπωμα και όχι να πηγαίνεις στον πίνακα κλιματισμού και να πρέπει κάθε φορά να κάνεις εκεί τις ρυθμίσεις σου! Πίστεψε με! είναι από τα πιο χρήσιμα κουμπάκια και μου έχει χρειαστεί πάμπολες φορές!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Researcher » 24 Φεβ 2008, 12:17

tucson2.0lt έγραψε:Και κατι αλλο..Στον παγο τι ειναι πιο αξιοπιστο για να κινηθεις??Χιονολαστιχο ή αλυσιδες?Παντως στο παγο δεν σε κραταει τιποτα απολυτως οσον αφορα 4χ4,tcs,esp,abs κτλ...Βρεθηκα σε ενα παγωμενο κατηφορικο στενο μεσα στην Αθηνα και εκανα μια τσουληθρα...αλλο πραγμα! και σταματησα εκει που τελειωνε ο παγος..ευτυχως δεν εγινε ατυχημα!


Κοίταξε, αν σκεφτείς ότι την Δευτέρα που μας πέρασε και όλα ήταν στο άσπρο, καθώς και την Τρίτη που ειχε πάγο, εγώ πήγα στην δουλειά μου που σε πληροφορώ ότι στην εθνική Αθηνών-Λαμίας είμασταν 3 αυτοκίνητα μόνο. Εγώ, ένα Land Rover και ένα συμβατικό με αλυσίδες. Φυσικά, κανείς μας δεν έιχε αλυσίδες! Αφού πήγαινε τι να κάνουμε! Αναλόγως βέβαια και την κατηφόρα που λές! Αν ήταν σαν κάτι περίεργες σαν αυτές στου Ζωγράφου, ναι, τότε πάμε για αλυσίδες χωρίς κουβέντα! Αλλά σκέφτηκες μήπως για την τσουλήθρα, φταίει και το ασφάλτινο ελαστικό που έχεις???
Εγώ πάντως για την επιλογή μεταξύ αλυσίδων και χιονοελαστικών θα προτιμούσα τις πρώτες καθώς τα χιονολάστιχα είναι βλακεία να τα βάλεις (σαν κάτοικος Αθηνών) που χιονίζει μια μέρα το χρονο (αν χιονίσει βέβαια) ή τα χρειαστείς για μια-δυο εκδρομούλες στο χιονάκι!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 24 Φεβ 2008, 15:50

Researcher έγραψε:
tucson2.0lt έγραψε:Mια ερωτηση...αυτο το κουμπι κατω απο τα αλαρμ τι ακριβως κανει?Το βιβλιο λεει ξεθαμπωμα του παρμπριζ αλλα το ξεθαμπωμα γινεται με τους αεραγωγους στο παρμπριζ.


Αυτό το κουμπί έχει την ίδια λειτουργία αν επιλέξεις ΑΙΡ ΚΟΝΤΙΣΙΟΝ και τη ροή του αέρα να πηγαίνει μόνο στους αεραγωγούς του παμπρίζ. Με άλλα λόγια ο σκοπός του μπουτόν είναι για να έχεις με μια κίνηση επιλογή ροής αέρος για ξεθάμπωμα και όχι να πηγαίνεις στον πίνακα κλιματισμού και να πρέπει κάθε φορά να κάνεις εκεί τις ρυθμίσεις σου! Πίστεψε με! είναι από τα πιο χρήσιμα κουμπάκια και μου έχει χρειαστεί πάμπολες φορές!


Και γω που νομιζα οτι ηταν για να ξεπαγωνουν οι υαλοκαθαριστηρες.Ξερεις κατω κατω στο παρμπριζ εχει μια μαυρη περιοχη που εκει ειναι οι υαλοκαθαριστηρες.Σε αυτη τη μαυρη περιοχη εχει κατι αντιστασεις αν το προσεξεις στο φως.Παντως για το ξεθαμπωμα εχει το κουμπακι απευθειας στο πινακα του κλιματισμου και ξεθαμπωνει στο πι και φι!!Μιας και το λες θα το δοκιμασω και αυτο το κουμπι.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 24 Φεβ 2008, 16:00

Researcher έγραψε: Αλλά σκέφτηκες μήπως για την τσουλήθρα, φταίει και το ασφάλτινο ελαστικό που έχεις???
Εγώ πάντως για την επιλογή μεταξύ αλυσίδων και χιονοελαστικών θα προτιμούσα τις πρώτες καθώς τα χιονολάστιχα είναι βλακεία να τα βάλεις (σαν κάτοικος Αθηνών) που χιονίζει μια μέρα το χρονο (αν χιονίσει βέβαια) ή τα χρειαστείς για μια-δυο εκδρομούλες στο χιονάκι!


Σιγουρα και εφταιγαν τα λαστιχα.Προσφατα διαβαζα ενα περιοδικο που συγκριναν χιονολαστιχα με λαστιχα all season και θερινα.Οχι για suv αλλα για συμβατικα.Στις μετρησεις στο χιονι και στον παγο απλα υπηρχε τεραστια διαφορα αναμεσα στο all season και στο θερινο(υπερ του all season).Καλα για το χιονολαστιχο δεν σου λεω...Ε κατι παρομοιο συμβαινει και στα Α/Τ με τα θερινα(ασφαλτινα).Δηλαδη το Α/Τ συμπεριφερεται πολυ καλυτερα απο το ασφαλτινο στο χιονι και στον παγο αλλα οχι και σαν χιονολαστιχο.Αν κανω λαθος πες....
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 24 Φεβ 2008, 16:06

Αν σκοπευεις να αλλαξεις φιλτρο καμπινας,βαλε ενεργου ανθρακα!!Εγω τουλαχιστον παρατηρησα διαφορα.Αισθητη μειωση στα καυσαερια που μπαινουν στην καμπινα!!!Καπου 30 ευρω εχει.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό TENGAI » 25 Φεβ 2008, 01:45

οχι δεν εχω κανει τεστ drive.ερχομαι απο peugeot 307sw που ουτε να ξανακουσω δε θελω .Kαι μιας και το καλοκαιρι κανω διακοπες με τροχπσπ, καταληγω στο tucson , τη ροπη την ειδα και εγω απο τα τεχνικα στοιχεια μακαρι να εβγαινε πιο χαμηλα αλλα δε νομιζω να εχω προβλημα ,περισσοτερο με νοιαζει η αξιοπιστια του.Οσο για τα service αν μετα τα 3 χρονια το πας αλλου χανεις τη 10ετη εγγυηση... το μεγαλο service ποσο κοστιζει στο εξουσιοδοτημενο ;
Άβαταρ μέλους
TENGAI
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 22 Φεβ 2008, 23:58
Τοποθεσία: αθηνα / καματερο

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 25 Φεβ 2008, 10:15

TENGAI έγραψε:οχι δεν εχω κανει τεστ drive.ερχομαι απο peugeot 307sw που ουτε να ξανακουσω δε θελω .Kαι μιας και το καλοκαιρι κανω διακοπες με τροχπσπ, καταληγω στο tucson , τη ροπη την ειδα και εγω απο τα τεχνικα στοιχεια μακαρι να εβγαινε πιο χαμηλα αλλα δε νομιζω να εχω προβλημα ,περισσοτερο με νοιαζει η αξιοπιστια του.Οσο για τα service αν μετα τα 3 χρονια το πας αλλου χανεις τη 10ετη εγγυηση... το μεγαλο service ποσο κοστιζει στο εξουσιοδοτημενο ;


Nα κανεις τεστ drive!Πρεπει να το οδηγησεις πριν το παρεις.Να οδηγησεις και αλλα μοντελα για να εχεις να συγκρινεις.Για την εγγυηση ετσι που τα λες ειναι,αν κανεις αλλου σερβις χανεις την εγγυηση.Βεβαια ρωτα στην αντιπροσωπεια αν ισχυει και με την 10ετη εγγυηση.Εγω μονο την βασικη 3ετη εχω.Το δευτερο σερβις μου κοστισε 265 ευρω αλλα δεν ειχε ιμαντες δυναμο,αιρκοντισιον κτλ..(Δεν εχει ιμαντα εκκεντροφορου αλλα καδενα).Στο τριτο εχει τους ιμαντες αυτους αλλα δεν το χω κανει ακομη.Υποθετω καπου 250-300 ευρω θα κανει και αυτο.Αν εχεις δικο σου μηχανικο τοτε μειωνεται κατα πολυ αυτο το κοστος διοτι η μιση τιμη ειναι εργασια μονο :x !!!!!
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό tucson2_gus » 26 Φεβ 2008, 14:01

Γειά σας παιδιά καινούργιος στην παρέα! Έχω ένα tucson 2.0 GLS εδώ και έξι μήνες! Απο την αρχή που το πείρα στις δεξιές στροφές έκανε σε χαμηλές ταχύτητες έως 40χλμ σε ανηφόρα, κατηφόρα, ευθεία (όχι πάντα) ένα συριγμό (σαν να έρχονται δύο σίδερα σε επαφή). Ειδικά μετά απο χωμάτινες διαδρομές το πρόβλημα μεγάλωνει. Με ένα ελαφρό τράβηγμα του χειροφρένου τις περισσότερες φορές στρώνει. Σε δύο εξουσιοδοτημένα δεν βρίσκουν κάτι. Εχετε καμιά ιδέα???
Άβαταρ μέλους
tucson2_gus
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 26 Φεβ 2008, 13:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 26 Φεβ 2008, 18:23

tucson2_gus έγραψε:Γειά σας παιδιά καινούργιος στην παρέα! Έχω ένα tucson 2.0 GLS εδώ και έξι μήνες! Απο την αρχή που το πείρα στις δεξιές στροφές έκανε σε χαμηλές ταχύτητες έως 40χλμ σε ανηφόρα, κατηφόρα, ευθεία (όχι πάντα) ένα συριγμό (σαν να έρχονται δύο σίδερα σε επαφή). Ειδικά μετά απο χωμάτινες διαδρομές το πρόβλημα μεγάλωνει. Με ένα ελαφρό τράβηγμα του χειροφρένου τις περισσότερες φορές στρώνει. Σε δύο εξουσιοδοτημένα δεν βρίσκουν κάτι. Εχετε καμιά ιδέα???


Καλως ηρθες!!Tι εννοεις δεν βρισκουν??Δεν το ακουνε ή το ακουνε και δεν ξερουν τι ειναι?Φανταζομαι ειναι σαν το γνωστο σφυριγμα των φρενων. Προσπαθησε να προσδιορισεις απο ποιον τροχο ερχεται ο ηχος.Κοιταξε τους πισω δισκους και τακακια και φυσηξε τα σε καποιο συνεργειο.Οπως και τα μπροστα.Επειδη το κανει απο την αρχη μαλλον δεν ειναι καποιο σκουπιδι αλλα μπορει να ειναι απο κακο υλικο τα τακακια.Ζητησε να το δει καποιος μηχανικος στο εξουσιοδοτημενο και οχι αυτοι που αλλαζουν λαδια......!
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 26 Φεβ 2008, 18:31

Και επισης μηπως ειναι καποιο ρουλεμαν σε καποιον τροχο.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό tucson2_gus » 27 Φεβ 2008, 00:20

Πίσω και αριστερά μου ακούγεται ρουλεμάν δεν είναι και τα παραπάνω έχουν ελεγχθεί και στα δύο συνεργεία στο πρώτο το ακουσαν έλυσαν τροχό και βάλαν γράσο! Μετά απο ένα μήνα πάλι τα ίδια τους το ξαναπήγα και μου "έσπασαν" με λίμα τις γωνίες απο τις σιαγόνες. Μετά άργησα να το ακούσω αλλά μετά σε μια εκτός δρόμου διαδρομή σε στεγνό χώμα ξανάρθε πάλι. Πήγα σε άλλο μεγάλο συνεργείο στη βόλτα που κάναμε δεν το ακούσαμε και λύνοντας τους τροχούς μου είπαν ότι ίσως είναι μια ασφάλεια σαν κουμπί των σιαγώνων. Μετά αργησα πάλι να το ακούσω αλλά τώρα ξανά τα ίδια μου' χει σπάσει τα νεύρα έχω πάρει τηλέφωνα σε εξουσοδοτημένα ακόμη και επαρχία σε κανένα tucson δεν έχει αναφερθεί το ίδιο. Ευχαριστώ για το καλοσώρισμα και την βοήθεια!
Άβαταρ μέλους
tucson2_gus
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 26 Φεβ 2008, 13:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 27 Φεβ 2008, 14:36

Aλλαξε τοτε προληπτικα τα πισω τακακια,φυσικα να μην στα χρεωσουν.Οταν πατας φρενο την ωρα που σφυριζει σταματει ο ηχος?Στο τελευταιο συνεργειο τι σου ειπαν να κανεις?
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό tucson2_gus » 27 Φεβ 2008, 16:17

tucson2.0lt έγραψε:Aλλαξε τοτε προληπτικα τα πισω τακακια,φυσικα να μην στα χρεωσουν.Οταν πατας φρενο την ωρα που σφυριζει σταματει ο ηχος?Στο τελευταιο συνεργειο τι σου ειπαν να κανεις?


Όχι με το φρένο δεν επηρεάζεται μόνο με το χειρόφρενο! Στο δεύτερο συνεργείο μου είπαν ότι ίσως είναι μια ασφάλεια σαν κουμπί των σιαγώνων την οποία "άλλαξαν" λίγο τη θέση της και με έστειλαν σπίτι μου με την "ελπίδα" οτι οκ. Αλλα μπά??? Ευχαριστώ για τη συμβουλή !!!
Τελευταία επεξεργασία από tucson2_gus και 08 Ιούλ 2009, 20:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
tucson2_gus
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 26 Φεβ 2008, 13:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 28 Φεβ 2008, 12:34

Περιεργο!!!Δεν παει καπου αλλου το μυαλο μου στο τι μπορει να ειναι...Παντως αν τελικα βρεθει η αιτια πες μας και μας για να ξερουμε.Και μην το αφησεις αλλα να το ψαξεις και να το φτιαξεις μιας που υπαρχει εγγυηση..Ρωτα και καπου σε συνεργειο εξω(αν εχεις δικο σου καλο μηχανικο ακομα καλυτερα) στο τι μπορει να ειναι και τελικα ειναι κατι σοβαρο να το πας στο εξουσιοδοτημενο για επισκευη.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες