Σελίδα 2 από 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Δεκ 2006, 10:33
από BillyP
Θα πρότεινα την αγορά μεταχειρισμένου Pinin 2-3 ετών. Ισως να έχεις πρόβλημα με του χώρους στο πορτ-μπαγκαζ, αλλά αναλογίσου πόσες φορές το χρόνο θα χρειαστεί να το γεμίσεις. Έχει χαμηλό προφίλ φόρτωσης και βοηθάει πολύ όταν έχεις γυναίκα, παιδί, καρότσια, ρούχα, φαγητά και τη ...μαμά (Παθών).
Έχει τα γρήγορα, τα αργά, τα κλειδώματα, την αξιοπιστία και θα σου μείνει η διαφορά 7-10χιλ ευρώπουλα να τα ξοδέξεις σε αξεσσουάρ, βενζίνες και πιθανές ζημιές, και όταν το βαρεθείς θα διατηρεί τότε μια εξίσου καλή αξία μεταπώλησης...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Δεκ 2006, 17:14
από Pajerinho
BillyP έγραψε:Θα πρότεινα την αγορά μεταχειρισμένου Pinin 2-3 ετών. Ισως να έχεις πρόβλημα με του χώρους στο πορτ-μπαγκαζ, αλλά αναλογίσου πόσες φορές το χρόνο θα χρειαστεί να το γεμίσεις. Έχει χαμηλό προφίλ φόρτωσης και βοηθάει πολύ όταν έχεις γυναίκα, παιδί, καρότσια, ρούχα, φαγητά και τη ...μαμά (Παθών).
Έχει τα γρήγορα, τα αργά, τα κλειδώματα, την αξιοπιστία και θα σου μείνει η διαφορά 7-10χιλ ευρώπουλα να τα ξοδέξεις σε αξεσσουάρ, βενζίνες και πιθανές ζημιές, και όταν το βαρεθείς θα διατηρεί τότε μια εξίσου καλή αξία μεταπώλησης...

και θα έχεις και 4-5 χρονάκια εργοστασιακή εγγύηση :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2006, 08:49
από MauroPaltoudias
Dreamaster έγραψε: Ποια ειναι η διαφορά του να κλειδώσεις το 4x4 με το να μπεί μόνο του???

Ευχαρηστώ


Στην παραπάνω ερώτηση μήπως αναφερόσουν στο κουμπί αριστερά του ταμπλώ για το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού ; (μοντέλα Tucson και Sportage). Αν ναι, τότε αυτό (υποτείθεται - μιας και δεν το έχω δοκιμάσει για να είμαι ειλικρινής - ) χρησιμεύει για να ξεκινά το όχημα όντας βρισκόμενο υπό δύσκολες συνθήκες (λάσπη ΜΕΤΑ από βροχή και όχι επειδή το όχημα προσπάθησε να περάσει και κόλλησε / χιόνι ΜΕΤΑ από ένα βράδυ π.χ. όπου χιόνισε πολύ και όχι επειδή το όχμηα προσπάθησε να διασχίσει χιονισμένη περιοχή και κόλλησε). Λάβε υπόψην σου ότι όλα αυτά είναι θεωρητικά και δεν γνωρίζω κατά πόσο αποδεικνύονται στην πράξη. Επίσης, σε ενδεχόμενη χρήση του κουμπιού "4x4 - LOCK" απενεργοποιείς (από το αντίστοιχο κουμπί λειτουργίας) το TCS (Traction Control System) αφήνοντας ουσιαστικά το αυτοκίνητο να σπινιάρει ΜΕΝ (δεν "κόβει" την κίνηση των τροχών) αλλά ταυτόχρονα να προσπαθεί να κινηθεί μέσω της ταυτόχρονης λειτουργίας ΚΑΙ των 4 τροχών, χωρίς να χρειαστεί να διαγνώσει μέσω αυτόματης εμπλοκής τετρακίνησης ποσοστά που θα μοιράσει σε μπρος - πίσω άξονες (λειτουργεί δηλ. σε κατάσταση 50 εμπρός και 50 πίσω).