Σελίδα 2 από 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2006, 22:14
από panosktm
εγω απο οτι ξερω αυξανει την πιεση του καυσιμου.
ναι αυξανει την ροπη,ισχυς και τελικη.
το καλο ειναι οτι δεν αυξανει την πιεση του τουρμπο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2006, 12:58
από giorgio
Φίλοι μου σχεδόν το έχω αποφασίσει θα το επιχειρίσω!!!!!!!!!!
Και θα σας γραψω εντυπώσεις.
αenaon2 επικοινωνουμε, σου εχω στείλει μύνημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2006, 14:19
από g@st
φιλε aenaon02 μπορεις να πεις περισσοτερες λεπτομερειες σχετικα με το προιον(χωρα κατασκευης,site της εταιριας,αν υπαρχει καπποια εγγυηση, κ.τ.λ),γιατι κυκλοφορουν παρα πολλα στην αγορα.Σε καποια φαση πηγα να βαλω ενα τετοιο κιτ και ειχε γινει μεγαλο μπερδεμα....Ετσι παραμενω ακομα επιφυλακτικος στα after market kit.
Α και κατι αλλο:η επιπλεον ιπποδυναμη ειναι μετρημενη σε δυναμομετρο η απλως δινεται μεσω αλλων υπολογισμων?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2006, 15:32
από kyran
εγω το εχω ηδη παραγγειλει μεσω του aenaon και θα το εχω την αλλη εβδομαδα. εκανα βολτα το Sorento του aenaon και μετα οταν καβαλησα το δικο μου καταλαβα την διαφορα. περισσοτερες λεπτομεριες την αλλη εβδομαδα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2006, 14:22
από g@st
aenaon περιμενω ακομα τα στοιχεια....!!!δε εχω αμφιβολια για αυτα που αναφερεις,απλα θελω λεπτομεριες γιατιειχα τοποθετησει προ τριων μηνων power box της 'stein bouer' η οποια εχει αντιπροσωπεια στη θεσσαλονικη και μου διμιουργησε προβλημα στο κιβωτιο ταχυτητων.Aιτια ηταν τελικα ,οτι,το powr box προοριζονταν για το αυτοματο σασμαν 4ων σχεσεων και οχι γαι το νεο των 5 με sensodrive.Αργοτερα ειδα στο site της εταιριας οτι διεθεται kit και για το δικο μου μοντελο.Για την αποφυγη τετοιων προβληματων,ζηταω αυτες της πληροφοριες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2006, 23:15
από aenaon02
Φιλε gost απεφευγα να απαντησω για να μην θεωρηθω οτι κανω διαφημιση για να πουλησω μεσω φορουμ και φαω κανα ban. Γενικα θα σου πω οτι οχι δεν εχω δυναμομετρηση επισημη, ειναι γερμανικο ( οχι αυτο που ειχες βαλει ...) , στα ξενα site-foroum που ειμαι γραμμενος 8 στους 10 κατοχους sorento το εχουν βαλει και δεν εχουν κανενα προβλημα μεχρι τωρα και ολοι δηλωνουν ευχαριστημενοι ( μαρτυρας και ο kyran που επισης ειναι μελος ) . Η διαφορα παντως στην ιπποδυναμη ειναι ολοφανερη και η καταναλωση δεν εχει και τοσο μεγαλη διαφορα .... Περισσοτερες πληροφοριες ( site κτλ ) σου στελνω με pm

A!! και κατι αλλο ..... το power box που ειχες πως και σου δημιουργησε προβλημα με το σασμαν ? Αφου δεν ερχετε σε επαφη με κανενα εγκεφαλο του αυτοκινητου , απλα το μονο που κανει ειναι να λεει στο common rail ψεκασε λιγο παραπανω πετρελαιο ,εκτος και εαν το δικο σου που ειχες ηταν με αλλο συστημα που πραγματικα επεμβενε στον εγκεφαλο και τοτε πια δεν ηταν power box αλλα κατι σε στυλ τσιπακι που λεμε στις βενζινες .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2006, 04:29
από g@st
Eυχαριστω aenaon02 για το mail.
Οσον αφορα το τσιπακι που ειχα τοποθετησει ειχε συμβει το εξεις.
Το κιβωτιο μου ειναι οπως προανεφερα 5αρι με επιλογη και για σειριακο.Μετα την τοποθετηση του τσιπ οι σχεσεις αλλαζαν σε διαφορετικο ευρος στροφων και εφτανε μεχρι 4η ενω το σειριακο ειχε απενεργοποιηθει τελειως.Φυσικα το αφαιρεσα!Πιθανον το power box αυτο προοοριζονταν για το αυτοματο σασμαν 4αρων σχεσεων χωρις σειριακο.Παντως σιγουρα ηταν power box και οχι αλλο τσιπακι τυπου βενζινης,το οποιο οπως αποδειχτηκε απορυθμιζε το σασμαν.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2006, 10:10
από kozagio
AN ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟ POWER BOX ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ 74 ΕΥΡΩ ΜΕΧΡΙ 600 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΧΩ ΧΑΘΕΙ :oops: :oops: :oops:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2006, 10:43
από panayiotis
kozagio έγραψε:AN ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟ POWER BOX ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ 74 ΕΥΡΩ ΜΕΧΡΙ 600 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΧΩ ΧΑΘΕΙ :oops: :oops: :oops:

Το ιδιο εχω παθει και εγω
Τελικα αυτο που εχει το ebay τι ειναι?Κανει την ιδια δουλεια?
http://cgi.ebay.co.uk/Sorento-2-5-CRDI- ... dZViewItem

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2006, 12:32
από kozagio
ΠΑΝΤΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ POWER BOX ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΛΑ Ο ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΒΑΡΑΕΙ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2006, 13:10
από g@st
Λοιπον παιδια εχετε υποψιν οτι ολα τα τσιπακια ειναι ακριβως το ιδιο τυπωμενο κυκλωμα!!Η καθε φιρμα απλα αυξανει την τιμη οσο θελει.ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ!!Η πραγματικη του αξια ειναι πολυ μικρη.
Οσον αφορα τον τομεα επιδοσεις ειναι αληθεια οτι υπαρχει σημαντικη(εμφανης) αυξηση ροπης και ισχυος και ελαφρια αυξηση της καταλωσης.Εγω τοποθετησα τετοιο τσιπακι το οποιο πηρα απο αντιπροσωπο στην ιταλια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2006, 13:16
από kozagio
MHΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΣΙΠΑΚΙ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2006, 10:56
από aenaon02
το δικο μου και αυτο που φερνω εγω ελλαδα ειναι στο www.griffinmotortuning.com και ειναι στα 350 euro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2006, 20:10
από kozagio
aenaon02 έγραψε:το δικο μου και αυτο που φερνω εγω ελλαδα ειναι στο www.griffinmotortuning.com και ειναι στα 350 euro


ΚΑΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΟ.... ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΟΤΕΡ V12 ΜΕ 7000 ΚΥΒΙΚΑ ΣΤΟ SORENTO ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΘΑ ΛΕΕΙ < ΕΕΕ ΝΑ ΜΩΡΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΤΕΜΠΕΛΙΑΖΕΙ ΛΙΓΑΚΙ ΣΤΙΣ 5000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΛΙΓΑ ΑΛΟΓΑΚΙΑ ΑΚΟΜΑ? :violent1: :violent1: :violent1: :bom: :bom: :bom:
ΕΡΕ ΠΟΥ ΝΑ ΗΞΕΡΑΝ ΟΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΙ ΟΙ ΚΟΡΕΑΤΕΣ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΕΝΑΝ ΤΑ ΣΟΡΕΝΤΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.... :shock: :shock: :shock:........... ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΙ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΟΓΑ ΘΕΛΩ.. :D :D :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2006, 16:42
από g@st
Kozagio αν τελικα την κανεις τη δουλεια :P περιμενω να στειλεις και τις δικες σου εντυπωσεις!!