Σελίδα 2 από 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2006, 15:27
από MauroPaltoudias
Έλα ντε ... Και σε υποχρεώνουν να βάζεις και τα σαβουρόλαδα τους ... ! Αντιφατική αντιμετώπιση και συμπεριφορά : δωρεάν service εφ' όρου ζωής με χείριστης ποιότητας λάδια ... Ξέρουν καλά πως να τα βγάλουν τα ευρώ οι άνθρωποι !

Update

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2006, 12:34
από lysis
Ενα μικρό update.... ακουγα έναν θόρυβο από την αντλία νερού.... δεν πετάγομαι λέω 2 λεπτά δίπλα στο συνεργείο, να μουν πουν μην έχω κανένα χοντρό πρόβλημα. Πήγα περί τις 08.00. Ένα αυτοκίνητο μόνο μέσα, και 3 μαστορατζες που πίνουν καφέ στην υποδοχή μαζί με την κυρία στα ανταλακτικα. Πάω μέσα 'ρε παιδια αυτο και αυτό, μπορεί να μου πεί κάποιος τί μπορεί να είναι?'
Αποτέλεσμα... με άφησαν να περιμένω έξω από το συνεργείο περίπου 2 ώρες (τώρα θα έρθει κάποιος, μετά θα έρθεί κάποιος...) και τελικά έρχεται ένας αρχοντο-βλαχο-μαμακιας και μου λέει το εκπληκτηκό.... 'ραντεβού για διαγνωστικό σε 10 ημέρες εάν θελετε και κόστος 35€'....

Ρε παιδια δεν θέλω να κανω διαγνωστικό, θέλω έναν μηχανικό να μου πεί εάν έχει ξαναακούσει αυτό το σφύριγμα και ξέρει τι είναι ... μην μήνω στην μέση του πουθενα....

Αγενέστατος ο 'μαμακιας' επαναλαμβάνει τα ανωτέρω και κανοντας μεταβολή εξαφανιστικέ....

Μεταμορφωση 16-02-06....

Update

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2006, 14:16
από rav4cat
Γράψε σε ποιό συνεργείο με ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΑΤΑ
και το καλύτερο, βάλτο στην υπογραφή σου, με avatar τον "μαμακια"
Θα τρελαθούμε;;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2006, 13:25
από dark749
Αν και δεν ειμαι κατοχος KIA η HYUNDAI αλλα γνωριζω πολυ καλα καποια πραγματα για το συνεργειο της μεταμορφωσης ενα εχω να πω παιδια μακρυα!!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2006, 14:10
από MauroPaltoudias
Σε συνέχεια του θέματος του συνεργείου της Μεταμόρφωσης και μετά από πολύμηνη ενασχόληση (μέσω Γεν. Γραμματείας Καταναλωτή) μου 'ρθε ένα χαρτί από τα κεντρικά της Ελευσίνας στο οποίο υπήρχε εκτενής αναφορά του περιστατικού (πάντα από την οπτική γωνία του κου Σιαμίδη -> υπεύθυνου του συγκεκριμένου συνεργείου) που ανέφερε άλλα αντί αλλών ! (πράγματα δηλ. που δεν είχαν συμβεί και ταυτόχρονη αναίρεση άλλων που είχε πει - όπως π.χ. "το αυτοκίνητο σας κύριε ΔΕΝ έχει παραφλού" τη στιγμή που ήταν εξώφθαλμη η παρουσία σπασμένου σωλήνα που το 'χε πετάξει ΟΛΟ έξω, ελαττωματικό δηλαδή εξάρτημα). Οι άνθρωποι τελικά μάλλον ερασιτέχνες και κρύβονται πίσω από τις τυποποιημένες απαντήσεις που έχουν καλά αφομοιώσει στα σεμινάρια της Hyundai. Όσο για το ανταλλακτικό αν και το έχω ξαναναφέρει, έκανε περίπου 1 βδομάδα για να έρθει (υπόψην ότι τέτοιες συμπεριφορές αντικείνται στο Κοινοτικό Δίκαιο που αναφέρει ξεκάθαρα ορισμένες ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ προϋποθέσεις προκειμένου να κατέχουν τα πρότυπα ποιότητας κατά ISO, όπως π.χ. απαραίτητως επαρκές ΣΤΟΚ στις αποθήκες κλπ κλπ). Είναι γνωστό το επιχειρηματικό τρικ του "περιμένω να φορτώσω άλλα 1000 ανταλλακτικά που ζητήθηκαν για να τα φέρω με καράβι, φορτηγό σε 10 ημέρες και να ΜΗΝ πληρώσω αερομεταφορές κλπ κλπ".

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2006, 09:11
από donald
Καμιά κριτική για τα συνεργεία της ΚΙΑ στην Θεσσαλονίκη:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιούλ 2006, 19:06
από catsionson
ΘΕΤΙΚΗ ΨΗΦΟΣ ΓΙΑ SERVICE ΚΙΑ ΜΑΡΠΙΝΗΣ ΚΑΜΑΤΕΡΟ. ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙΣΑ ΑΠΟ ΚΙΑ SORENTO.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2006, 12:04
από Jugulator
donald έγραψε:Καμιά κριτική για τα συνεργεία της ΚΙΑ στην Θεσσαλονίκη:

Άν και έχω χρόνια να πάω ,το επίσημο στην Ευκαρπία ήταν ΦΑΡΜΑΚΙ από τιμές. Τώρα από τεχνογνωσία προσωπικά δεν είχα παράπονο (τουλάχιστον μεγάλο). Αφού έμαθαν προφανώς στου κασίδη το κεφάλι, στα πρώτα που έπεσαν στα χέρια τους δηλαδή .....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2006, 13:05
από donald
Άν και έχω χρόνια να πάω ,το επίσημο στην Ευκαρπία ήταν ΦΑΡΜΑΚΙ από τιμές. Τώρα από τεχνογνωσία προσωπικά δεν είχα παράπονο (τουλάχιστον μεγάλο). Αφού έμαθαν προφανώς στου κασίδη το κεφάλι, στα πρώτα που έπεσαν στα χέρια τους δηλαδή .....[/quote]

Η μονάδα στην Ευκαρπία έγινε Megapoint και ασχολείται μόνο με Ford. Είναι του ίδου ομίλου με την Autopoint, ενώ τα ΚΙΑ πήγαν με την HYUNDAI στην Μοναστηρίου όσο αναφορά το σέρβις.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2006, 20:21
από Jugulator
Η μονάδα στην Ευκαρπία έγινε Megapoint και ασχολείται μόνο με Ford. Είναι του ίδου ομίλου με την Autopoint, ενώ τα ΚΙΑ πήγαν με την HYUNDAI στην Μοναστηρίου όσο αναφορά το σέρβις.[/quote]

Όπως είπα , έχω πολύ καιρό να πάω. Και δεν νομίζω να πάω ποτέ ξανά . Κάτι σχετικό όμως τώρα : τα λεγόμενα tester που ελέγχουν τον κινητήρα , τα ηλεκτρονικά του , εγκέφαλο κ.λ.π. τα έχουν αποκλειστικά οι αντιπροσωπείες ; Για κάθε μοντέλο δηλαδή υπάρχει διαφορετικό tester ; Διότι εάν είναι έτσι δυστυχώς για κάποια ανάλογη βλάβη σε κρατάνε από τα α@@@δια !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιούλ 2006, 07:38
από fokion
Αν το αυτοκινητο σου εχει διαγνωστικο OBD II μπορεις να βρεις με 100 δολαρια ( που λεει ο λογος ) στην Αμερικη πανευκολα

Αν εχεις OBD 1 τοτε νε... την εβαψες... σε κρατανε απο οπου θες....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιούλ 2006, 12:03
από dashmod
To OBDII 119 ευρά από ελλάδα με ένα search στο google. Είναι η καλύτερη λύση. Για κάθε μοντέλο σχεδόν είναι διαφορετικό αλλά το δικό σου μπορεί να κάνει και σε άλλα. το group VAG πχ έχει 1 μοντέλο για όλα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιούλ 2006, 12:17
από donald
fokion έγραψε:Αν το αυτοκινητο σου εχει διαγνωστικο OBD II μπορεις να βρεις με 100 δολαρια ( που λεει ο λογος ) στην Αμερικη πανευκολα

Αν εχεις OBD 1 τοτε νε... την εβαψες... σε κρατανε απο οπου θες....


Από που θα μπορούσα να μάθω τι φοράει το δικό μου:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιούλ 2006, 12:25
από fokion
οτιδηποτε μετα το 98 ειναι ODB-2
96 - 98 ειναι μια "θαμπη μεταβατικη περιοδος
μεχρι το 96 ειναι OBD-1 οπου καθε κατασκευαστης ομως ειναι στο χαβα του και το οργανο ( τουλαχιστον για το δικο μου που εχω ρωτησει ) κανει πανω απο παλιο καλο 'μυριο............... Dealer item only γαρ....

Στο OBD-2 η κωδικοποιηση παραμετρων-βλαβων κ.λ.π. ειναι πλεον ενιαια συμφωνα με συγκεκριμενα στανταρ και οχι οπως και οτι του καπνισει του καθε κατασκευαστη οπως ειναι στο OBD-1 ( εξ ου και η ανυπαρξια φτυνων σκανερ για το -1)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιούλ 2006, 12:53
από donald
fokion έγραψε:οτιδηποτε μετα το 98 ειναι ODB-2
96 - 98 ειναι μια "θαμπη μεταβατικη περιοδος
μεχρι το 96 ειναι OBD-1 οπου καθε κατασκευαστης ομως ειναι στο χαβα του και το οργανο ( τουλαχιστον για το δικο μου που εχω ρωτησει ) κανει πανω απο παλιο καλο 'μυριο............... Dealer item only γαρ....

Στο OBD-2 η κωδικοποιηση παραμετρων-βλαβων κ.λ.π. ειναι πλεον ενιαια συμφωνα με συγκεκριμενα στανταρ και οχι οπως και οτι του καπνισει του καθε κατασκευαστη οπως ειναι στο OBD-1 ( εξ ου και η ανυπαρξια φτυνων σκανερ για το -1)


Ευχαριστώ για την ενημέρωση.