Σελίδα 8 από 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2006, 15:55
από panayiotis
Στην έκδοση CRDi είχε ένα κλασσικό συμπλέκτη που μόλις διαπίστωνε ολίσθιση τους μπροστινούς τροχούς έδινε κίνηση και στους πίσω.
Η έκδοση 2.7 είχε ένα μπροστινό διαφορικό με τρεις εξόδους (μία για κάθε ημιαξόνιο και άλλη μία για το πισω διαφορικό). Επιπλέον το πίσω διαφορικό ήταν LSD. To αποτέλεσμά ήταν ότι το 2.7 είχε μία εξαιρετική 4κίνηση που περιόριζε ελάχιστα το σπινιάρισμα τον μπροστινών τροχών σε αντίθεση με την CRDi στην οποία το σπινιάρισμα ήταν περισσότερο έντονο

Δηλαδη δεν καταλαβα η διαφορα στις 2 παλιες εκδοσεις ηταν απλα η ελλειψη LSD πισω στο πετρελαιο?
Ας μας διαφωτισουν οι almak kai warrior

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2006, 11:28
από meco
panayiotis έγραψε:
Στην έκδοση CRDi είχε ένα κλασσικό συμπλέκτη που μόλις διαπίστωνε ολίσθιση τους μπροστινούς τροχούς έδινε κίνηση και στους πίσω.
Η έκδοση 2.7 είχε ένα μπροστινό διαφορικό με τρεις εξόδους (μία για κάθε ημιαξόνιο και άλλη μία για το πισω διαφορικό). Επιπλέον το πίσω διαφορικό ήταν LSD. To αποτέλεσμά ήταν ότι το 2.7 είχε μία εξαιρετική 4κίνηση που περιόριζε ελάχιστα το σπινιάρισμα τον μπροστινών τροχών σε αντίθεση με την CRDi στην οποία το σπινιάρισμα ήταν περισσότερο έντονο

Δηλαδη δεν καταλαβα η διαφορα στις 2 παλιες εκδοσεις ηταν απλα η ελλειψη LSD πισω στο πετρελαιο?
Ας μας διαφωτισουν οι almak kai warrior

Eκτός από το LSD είχαν και διαφορά στην 4κίνηση. Στο post μου (που κάνεις μάλιστα quote) εξηγώ ποια είναι αυτή.
Ας το αναλύσω λίγο καλύτερα:
Η έκδοση 2.7 είχε ένα μπροστινό διαφορικό με τρεις εξόδους (μία για κάθε ημιαξόνιο και άλλη μία για το πισω διαφορικό). Έτσι στο SantaFe 2.7 οι πίσω τροχοί έπαιρναν διαρκώς ένα ποσοστό ροπής το οποίο ήταν σημαντικό και το οποίο μπορούσε να μεταβληθεί χάρη στην ύπαρξη συνεκτικής σύζευξης στο μπροστινό διαφορικό (στο κομμάτι που αφορούσε την έξοδο προς το πίσω διαφορικό).
Στο CRDi υπήρχε ένας απλός συμπλέκτης παρόμοιος με αυτόν που υπάρχει στα Huyndai Tucson, Kia Sportage (new) κ.λ.π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2006, 12:08
από panayiotis
Οταν λες συνεκτικη συζευξη εννοεις ιξωδοελαστικο υλικο ή πολυδισκο συμπλεκτη με αυξανομενη συμπλεξη απο ενα πηνιο(ηλεκτρο μαγνητικα)?
Και πώς δουλευε ο απλος συμπλεκτης του πετρελαιοκινητου,αν οχι οπως οι προαναφερομενοι τροποι?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2006, 14:43
από meco
panayiotis έγραψε:Οταν λες συνεκτικη συζευξη εννοεις ιξωδοελαστικο υλικο ή πολυδισκο συμπλεκτη με αυξανομενη συμπλεξη απο ενα πηνιο(ηλεκτρο μαγνητικα)?
Και πώς δουλευε ο απλος συμπλεκτης του πετρελαιοκινητου,αν οχι οπως οι προαναφερομενοι τροποι?

Δεν γνωρίζω τι υλικό είχαν, ή πώς ήταν κατασκευασμένοι οι συμπλέκτες.
Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι στο μεν 2,7 το υλικό υπήρχε για να ρυθμίζει τη ποσοστό της ροπής στο πισω διαφορικό (ανάλογες κατασκευές υπάρχουν και σε κεντρικά διαφορικά (forester, RAV4MK2, impreza, EVO) και όχι για να συμπαρασύρει το πίσω διαφορικό σε κίνηση όπως γίνεται στα Ηonda CRV-HRV στα Volvo XC90-70 κ.λ.π.
Επιπλέον μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι το CRDi είχε/έχει έντονο σπινάρισμα (στους μπροστινούς τροχούς) σε βίαιη επιτάχυνση από στάση ενώ το 2,7 ελάχιστο σπινάρισμα, σα να ήταν πραγματικό 4κίνητο με κεντρικό διαφορικό. :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2006, 13:50
από Santa
ΕΘΕΑΘΗ SANTA FE,

Σημερα στην Αγ. Παρασκευή, στην οδό Χαλανδρίου συγκεκριμένα, εθεάθη Santa fe χρώματος μπλε του ονυχα.....που επιχειρούσε να βάλει συναγερμό στο Mr.Sound...
Και φυσικά ήρθε και γνωριστήκαμε....

Γεια σου Παναγιώτη SantaFe_2006_lover !!!!! :D :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2006, 18:15
από Santa
Παναγιώτη,
Το τιμόνι κλειδώνει.
Βγάλε το κλειδί και απλά κάνε μιση περιστροφή το τιμονι και θα δείς.
Πρέπει μαλλον να στρίψει ο τροχός ώστε να ακινητοποιείται το αμάξι καλύτερα σε κατηφόρες κλπ....για αυτό το έχουν ετσι..

Λέω και εγώ...να μένει ακλείδωτο?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2006, 23:50
από almak
meco έγραψε:Επιπλέον μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι το CRDi είχε/έχει έντονο σπινάρισμα (στους μπροστινούς τροχούς) σε βίαιη επιτάχυνση από στάση ενώ το 2,7 ελάχιστο σπινάρισμα, σα να ήταν πραγματικό 4κίνητο με κεντρικό διαφορικό. :wink:
Tο 2.7 του 2005 δηλαδή το δικό μου δεν σπινιάρει με τίποτα!!!!!!!!
Εγώ χοντρικά καταλαβαίνω πως το καινούργιο santa fe έχει την ίδια 4κίνηση με το παλιό , εκτός από την δυνατότητα να κλειδώνει την 4κίνηση με κουμπί ( που έχει το νέο :cry: ).
Παραπάνω δεν γνωρίζω.

Ερώτηση:
Το νέο santa fe έχει περιορισμένης (LSD)πίσω ???????

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2006, 00:06
από TLG
Δεν το νομιζω ...δεν εχω δει να αναφερουν καπου οτι εχει LSD πισω ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2006, 01:37
από SantaFe_2006_lover
Φίλε Παναγιώτη (Santa),

σε ευχαριστώ για την πληροφορία με το τιμόνι. Θα σου απαντήσω πιο συγκεκριμένα αύριο από Θεσσαλινίκη, γιατι τώρα είμαι πτώμα μιας και όπως σου είπα μετακομίζουμε.

Χάρηκα πολύ για τη γνωριμία thanks για τα αυτοκόλλητα του off-road.gr και εύχομαι να τα ξαναπούμε σύντομα, μιας και εκτός από το αμάξι μας ενώνει και το επάγγελμα.

Οι υπόλοιποι κάντε λίγο υπομονή να βρώ λίγο χρόνο και θα σας πω αναλυτικά τις εμπειρίες μου μέχρι τώρα, αν και μπορείτε να βασιστείτε στον Santa μιας και έχει σχεδόν τις ίδιες.

Προς το παρόν γεια χαρά σε όλους!

Mexri 33.000

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2006, 15:00
από far&away
Paidia bravo sas pou enhmerwnete ki emas tous asxetous sthn 4xkinhsh. Problhmatzomai konta 6 mhnes gyrw apo thn agora 4x4. Den exw prohgoumenh empeiria. Exw Golf IV 1.6 kai Punto Sporting 2004. Palia eixa to palio Punto GT, ena Peugeot 307 1.6 kai Fiat Uno Fire (to mono ektos dromou... :P )
Eimai anamesa sto SANTA-FE kai to GV 2000. Ti na kanw? Shmeiwteon oti 8a kinoumai entos, alla de 8elw na exw problhmata kai sta ektos dromou (p.x. To Golf briskei pantou... :( ). Oxi pws 8a bgazw gia plaka thn pista tou Attart...
Epishs: Den mporw na parw to auto Santa Fe- too expensive- a3izei to mhxaniko kibwtio?
Euxaristw gia to xrono sas. Na eisaste kala! :wink:

Mexri 33.000

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2006, 16:13
από fokion
GV λογω "κοντων" εστω και με ψαλιδια..... you never know.....

Re: Mexri 33.000

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2006, 19:18
από Santa
far&away έγραψε:Paidia bravo sas pou enhmerwnete ki emas tous asxetous sthn 4xkinhsh. Problhmatzomai konta 6 mhnes gyrw apo thn agora 4x4. Den exw prohgoumenh empeiria. Exw Golf IV 1.6 kai Punto Sporting 2004. Palia eixa to palio Punto GT, ena Peugeot 307 1.6 kai Fiat Uno Fire (to mono ektos dromou... :P )
Eimai anamesa sto SANTA-FE kai to GV 2000. Ti na kanw? Shmeiwteon oti 8a kinoumai entos, alla de 8elw na exw problhmata kai sta ektos dromou (p.x. To Golf briskei pantou... :( ). Oxi pws 8a bgazw gia plaka thn pista tou Attart...
Epishs: Den mporw na parw to auto Santa Fe- too expensive- a3izei to mhxaniko kibwtio?
Euxaristw gia to xrono sas. Na eisaste kala! :wink:


Far&away,
Η απάντηση στο ερώτημά σου είναι πολύπλοκη και θα εξαρτηθεί καθαρά απο την καθημερινή χρήση που θα του κάνεις.
Θα σου πώ για το Santa Fe οτι η φθηνή έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο είναι παρα πολύ καλή μιας με 33.000 ευρώ συνδυάζεις επιδόσεις (10,7'' στα 100 και 195 χλμ τελική) καλύτερες απο αυτές του αυτόματου κιβωτίου. Επίσης χώρους, μέγεθος, ηχομόνωση, αίσθηση κυρίαρχου στο δρόμο, ομορφιά και σκληροτράχηλο αρκετά (για suv μέχρι στιγμής).
Τα αρνητικά του είναι για μένα δύο: καίει αρκετά (15 lt στην πόλη) και θα πρέπει να εξοικειωθείς στο παρκάρισμά λόγω μεγέθους. Κατα τα αλλα δεν θα έχεις κανένα παράπονο. Σχετικά σχόλια και τεστ μπορείς να δείς στο περιοδικό topgear.
Τώρα για το GV θα σου πούν οι αρμόδιοι συνάδελφοι. Η γνώμη μου για το GV μεταφράζεται στην απόφασή μου να αγοράσω το Santa Fe 2.7 auto. (Αυτό τα λέει όλα νομίζω).
Θα βάλεις πρώτα κάτω τα πλήν και σύν του κάθε μοντέλου και πώς θα τα χρησιμοιήσεις (αν τα χρησιμοποιήσεις) και όποιο σου αρέσει θα το πάρεις.

Re: Mexri 33.000

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2006, 19:45
από far&away
Φίλε Παναγιώτη 1000 ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση! Έχεις δίκιο. Η κατανάλωση φρενάρει, αλλά από την άλλη πόσες ευκαιρίες υπάρχουν για τέτοιο κινητήρα σε τέτοια τιμή; ΟΥΟΥΦ!!! Πόσα αυτοκίνητα πρέπει να έχει κανείς...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2006, 22:28
από Santa
Νοιώθω μόνος......θέλω παρέα.....ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ SANTA FE....??

Προς ενημέρωση των υποψηφίων και συναναγνωστών μου έχω ένα σοβαρό πρόβλημα:
Στα 4500 χλμ που εχω ήδη κάνει, το αμάξι δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα απολύτως!!
Το πρόβλημά μου είναι οτι δεν έχω με τι να ασχοληθώ....
Είμαι σοβαρά γιατρέ μου ?

Συμπέρασμα:
Τελικά εμείς οι ανθρωποι δεν παιζόμαστε με τίποτα.
Και τέλειο να είναι κατι μας πειράζει.....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2006, 23:52
από mprizolas
Αν πρώτη σου προτεραιότητα δεν είναι οι εκτός δρόμου μετακινήσεις , και δεν σε νοιάζει να δίνεις και κάτι παραπάνω σε βενζίνα και όλα τα σχετικά , πάρε το Santa . Έχε βέβαια υπ’όψιν σου ότι το νέο G.V. είναι καταλληλότερο για εκτός δρόμου χρήση . Η τελική απόφαση είναι δική σου . :wink: