Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

και μια που μαζευτηκαν αρκετα sorento

Δημοσίευσηαπό Dark_kronos » 17 Ιαν 2006, 15:57

kyran έγραψε:Μικρο ιντερμεδιο με ανεκδοτακι

Αγαπητό forum χρειάζομαι τη συμβουλή σου

Χρειάζομαι τη συμβουλή σου για κάτι τρομερα σημαντικό, μιας που έχεις και την πείρα.

Εδώ και λίγο καιρό υποψιάζομαι πως η γυναίκα μου με απατά. Βλέπω όλα τα ΄΄ κλασικά σημάδια΄΄:

Χτυπάει το τηλέφωνο και όταν το σηκώνω εγώ το κλείνουν. Άρχισε να βγαίνει συχνά έξω ΄΄ με τα κορίτσια΄΄ και όταν τη ρώτησα με ποιά κορίτσια μου απαντά ΄΄ κάτι φίλες από την δουλεία, δεν τις ξέρεις΄΄.

Όταν επιστρέψει έχω πάντα το νού μου για να δώ αν έρχεται με ταξί ή με κάποιον άλλο αλλά πάντα κατεβαίνει στην προηγούμενη γωνιά και έρχεται με τα πόδια

Μια φορά έπιασα το κινητό της για να δω τι ωρα είναι και μου το άρπαξε αμέσως από τα χέρια φωνάζοντας πως δεν είναι σωστό να ψαχουλευώ τα πράγματα των άλλων.

Μέχρι τώρα δεν της μίλησα ποτέ ανοιχτά για αυτές τις υποψίες.΄

Ίσως βαθιά μέσα μου δεν θέλω να μάθω την αλήθεια. Χθές όμως ΄΄ξαναβγήκε με τις φίλες της ΄΄ και δεν κρατήθηκα. Αποφάσισα να την ελέγξω. Λιγο πρίν απο την ώρα που μου είχε πει ότι θα επιστρέψει, βγήκα στον δρόμο και πήγα και κρύφτηκα πίσω από το αυτοκίνητό μου για να δω αν θα γύρναγε μόνη της ή με ταξί ή αν θα την έφερνε κάποιος άλλος.

Εκεί λοιπον που καθόμουνα σκυφτός και περίμενα παρατήρησα πως έχει πιάσει σκουρία μέσα στο θόλο της πίσω δεξιάς ρόδας μου.

Για αυτό λοιπόν θέλω την συμβουλή σου: να το πάω σε φαναρτζή ή να πάρω τίποτα απο το praktiker και να το φτιάξω μόνος μου.



Παλιο αλλα καλο!
Άβαταρ μέλους
Dark_kronos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005, 18:53
Τοποθεσία: Ροδος!

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 17 Ιαν 2006, 16:10

Καντε search στις δημοσιευσεις μου στα
www.off-road.gr
www.tο4x4.gr
www.kia-forums.com
www.clubterracan.net
http://miarroba.com/foros/ver.php?foroid=214032
και θα καταλαβετε πολλα για το TOD.
Για τους "τεμπεληδες" θα ετοιμασω ολα τα στοιχεια και θα τα δημοσιευσω σε λιγη ωρα.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 17 Ιαν 2006, 20:07

Ας αρχισουμε λοιπον.
Ως γνωστόν η κλασσικη τετρακίνηση (παλιο sorento,vitara,pajero,terrano,navara,l200 κοκ) δουλευει ως εξης:οχημα πισωκινητο και κατ'επιλογην μπλοκαρισμα πισω με μπροστα κινητηριο αξονα,ωστε να δουλευουνε και οι 2 σαν ενας συμπαγης αξονας.Φανταστειτε τωρα στα ακρα αυτα του ακαμπτου αξονα τα 2 διαφορικα(μπρος και πισω),να παιρνουνε κινηση.
Αν λοιπον σηκωσουμε τις 3 ροδες ενος τετοιου τζιπ και αφησουμε να παταει μονο η μια απο τις 2 μπροστινες και προσπαθησουμε να περιστρεψουμε την μπροστα σηκωμενη τοτε θα εχουμε κινηση του κλειδωμενου αξονα και κατ'επεκταση κινηση της μιας πισινης ροδας(και των 2 αν το πισω διαφορικο ειναι LSD).
Ε στο Sorento TOD τα πραγματα δεν δουλευουνε ετσι.
Αντι για κεντρικο διαφορικο εχει εναν συμπλεκτη που αποτελειται απο πολλους δισκους(απο ειδικο φερριτικο ανθεκτικο υλικο) οι οποιοι ειναι σε αποσταση μεταξυ τους. Αυτος ο συμπλεκτης βρισκεται αναμεσα στους 2 προαναφερομενους αξονες και στην ακρη του εχει ενα πηνιο.
Το πηνιο παιρνει ταση απο τον εγκεφαλο της τετρακινησης TOD .Οσο μεγαλυτερη ταση παιρνει το πηνιο τοσο μεγαλυτερο μαγνητικο πεδιο δημιουργειται επαγωγικα και με αναλογα αυξανομενη ενταση ελκονται οι δισκοι.Οσο περισσοτερο εμπλεκονται αυτοι τοσο λιγοτερη σχετικη ολισθηση υπαρχει μεταξυ τους ,ωσπου στα 12 volt οι δισκοι κολλανε μεταξυ τους και εχουμε ιση κατανομη ροπης μπρος-πισω 50-50.
Ετσι στην ασφαλτο το οχημα παει μια χαρα ,αφου και τετρακινηση μονιμη αυξομειουμενη εχουμε(ο εγκεφαλος με βαση τα στοιχεια που παιρνει απο τους αισθητηρες του ABS,αισθητηρες μεσα στο κιβωτιο μεταφορας κοκ στελνει αναλογα Volt),αλλα και δεν ζοριζονται τα ημιαξονια οπως αν βαλουμε τετρακινηση vitara πχ στην ασφαλτο.
Αλλα υπαρχει ενα μεγαλο ΑΛΛΑ.
Οι μηχανικοι της ΚΙΑ δεν προγραμματισαν τον εγκεφαλο σωστα στην εκτος δρομου κινηση.
Ή καλυτερα για να τους δωσω καποιο δικιο επρεπε να κανουνε συμβιβασμους και να βρουνε μια μεση λυση για εντος και εκτος δρομου.
Αλλωστε πολλοι σημερα πηγαινουνε στα βουνα χωρις να ξερουνε τα στοιχειωδη για το ποτε πρεπει να κλειδωνουνε κεντρικα διαφορικα κοκ.
Στην ΚΙΑ προτιμησαν λοιπον να προγραμματιστει ετσι ωστε το αυτοκινητο να σκεφτεται για εμας και οχι εμεις.
Στο δυσκολο ομως εδαφος που θελουμε 50 -50 κατανομη ροπης το TOD δεν μπορει να τη δωσει,δεν ξερει αν ειναι χωμα ή εμεις σπινιαρουμε το αμαξι και δινει για παραδειγμα 30-70 κατανομη.
Ανακεφαλαιωνοντας:
1)με πληρες γκαζι δινει max 30-70
2)αν αφησετε το γκαζι δινει 0.2 volt πρακτικα 0-100!!!!
Τωρα στο low αστα να πανε:
1)στο ρελαντι δινει 0.2 volt πρακτικα 0-100!!!!
2)με πολυ μαλακο πατημα γκαζιου 0.2 volt χαλια
3)με αποτομα πατημα 12 volt 50-50 ενταξει
4)αν οι στροφες <1200 rpm και αφησω γκαζι 0.2 volt ,δηλαδη σε κατηφορα το αυτοκινητο αποτομα γινεται πισωκινητο αισχος
5)αν κανεις οπισθεν σε σαθρο εδαφος 6 volt δηλαδη 25-75 κατανομη.
Πρακτικα πας οπισθεν σχεδον πισωκινητα και επειδη ζυγιζει πανω απο 2 τονους τρανταζεται ολο και ζοριζεται τοσο πολυ που λες οτι θα διαλυθει το κιβωτιο μεταφορας,αν δε το εδαφος ειναι πολυ χαλαρο τοτε υπαρχει περιπτωση να σε φερει σιγα σιγα καθετα στον δρομο.
Ολα αυτα δεν ειναι δικες μου ανακαλυψεις ,τα διαβασα στο www.clubterracan.net.
Εκει οι ανθρωποι κανανε τρομερη δουλεια,μετρησανε με παλμογραφο την ταση του TOD και πηρανε τις μετρησεις που σας ειπα.
Τωρα θα μου πειτε και πού ξερανε οτι στα 12 volt "κλειδωνει" ο συμπλεκτης?
Μα αυτο το στοιχειο τους το εδωσε η ιδια η ΚΙΑ!!!
Μαζευτηκανε ολοι μαζι και κανανε παραπονο στην HYUNDAI με αποτελεσμα η εταιρια να αναγκαστει να βγαλει ενα κιτ που στελνει 12 volt μονιμα οποτε θελουμε εμεις.
Τωρα στα δικα μας ,εμεις τι κανουμε?
Τα εχω γραψει παλιοτερα αλλα εκτος 2 φιλων που με πηρανε τηλ. αλλος δεν ενδιαφερθηκε,ενω η ΚΙΑ αδιαφορησε σε e-mail που τους παρουσιαζα ολα τα στοιχεια.
Εγω επικοινωνησα με τους Ισπανους στο προαναφερθεν site, μου στειλανε το διαγραμμα του κιτ ,και το εφτιαξα με την βοηθεια ενος ηλεκτρονικου αφου πρωτα του καναμε μια ψιλοβελτιωση.
Το κολπο ειναι απλο.Παρεμβαλω ενα διακοπτη στον εγκεφαλο TOD και στελνω 12 volt οποτε θελω εγω κλειδωμα,ενω η ταση που βγαζει το TOD μου ειναι εκεινη τη στιγμη αχρηστη και τη στελνω σε μια αντισταση να καταναλωθει σαν θερμοτητα.
http://www.picpile.com/image.php?img=523504537.jpg
Να παρω μια ανασα :P
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 17 Ιαν 2006, 20:47

Παιχταρα Παναγιωτη! Δουλευει ορε καλα? το δοκιμασες στα αναλογα τεστ με αυτα που περιγραφεις? μυριζει καθολου ο συμπλεκτης στο κεντρο?
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 17 Ιαν 2006, 21:10

vayero4_4 έγραψε:Παιχταρα Παναγιωτη! Δουλευει ορε καλα? το δοκιμασες στα αναλογα τεστ με αυτα που περιγραφεις? μυριζει καθολου ο συμπλεκτης στο κεντρο?

Ναι ορε Αλεξανδρε,δουλευει τελεια.
Πρωτα επιβεβαιωσα τα λεγομενα των Ισπανων.Ο εγκεφαλος TOD ειναι στην αριστερη πλευρα των ποδιων του συνοδηγου,ο ακροδεκτης 3 στην αριστερη απο τις 2 φισες ειναι η ταση για το πηνιο.Οι μετρησεις που πηρα με το πολυμετρο ταυτιζονται με των Ισπανων.
Οταν παρεμβαλα το κυκλωμα της φωτο εχω οποτε θελω 12 volt.
Ο συμπλεκτης συμπεριφερεται σαν βραχος,δεν μυριζει καθολου,περιττο να σας πω τη διαφορα στην οπισθεν σε σχεση με πριν.
Σε αντιπυρικη ζωνη με κλιση 40% εκανα πισω με τετοια ευκολια που δεν λεγεται.Απο τη μανα του το αμαξι σπινιαρε τους πισω μεχρι αηδιας.
Παντως αμφιβαλλω πολυ για την αντοχη αυτου του πολυδισκου συμπλεκτη σε βαθος χρονου τουλαχιστον οπως δουλευει απο τη μανα του.
Το TOD ακομα και στο ρελαντι στελνει 0.2 volt που σημαινει οτι μια ελαχιστη ροπη στελνεται και μπροστα,αρα ΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΠΑΝΤΑ ΤΡΙΒΟΝΤΑΙ.
Ρωταω δεν θα φαγωθουν?
Οι Ισπανοι βρηκανε ενα παλιο κιβωτιο ταχυτητων και οταν το ανοιξαν ειχε πολυ λασπουρα,μηπως ητανε απο την τριβη του φερριτικου?
Η ΚΙΑ-HYUNDAI δεν ειναι συνεργασιμη και δεν δινει στοιχεια,οφειλει ομως να απαντησει.
Εγω ξεπερασα και αυτο το προβλημα.
Στο κυκλωμα ενας Ισπανος ειχε προνοησει να βαλει και θεση για 0 volt,οποτε το αμαξι ειναι καθαρα πισωκινητο και δεν εχω καθολου φθορα του "συμπλεκτη".Τον εμπλεκω(να δινει απο τη μανα του ) οταν κινουμαι σε πολυ βρεγμενους ή γλιτσιασμενους δρομους.
Κατα τη γνωμη μου οσοι εχουνε TOD πρεπει να κανουνε αυτην την μετατροπη.
Επισης θα παρακαλουσα αν διαβαζει καποιος moderator να μπορουσαμε να το δημοσιευσουμε στο forum σαν αρθρο ή στο tetrakinisimag πχ.
Τελευταία επεξεργασία από panayiotis και 18 Ιαν 2006, 20:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 18 Ιαν 2006, 18:35

Ετσι για πληροφορηση παντως, στην Αγγλια πουλιεται σε τρια μοντελα απο αποψη εξοπλισμου και τεχνικων χαρακτηριστικων: τα XE, XS και XT.

Στο ΧΕ που ειναι το βασικο μοντελο η τετρακινηση ειναι κατ' επιλογην με ηλεκτρικο συστημα εμπλοκης, οπως το δικο μου, μοντελο Απρ.2004. Το λενε οι αγγλεζοι EST = Electric Shift Transfer (Part Time 4 Wheel Drive).

Στα XS και ΧΤ που ειναι πιο χαι, ερχεται με το ΑΤΤ = Active Torque Transfer (Full Time 4 Wheel Drive).

http://www.kia.co.uk/sorentotechnicalspecification.asp

Στην Ελλαδα απο οσο γνωριζω (εχω καιρο να επισκεφτω την αντιπροσωπεια) ερχεται μονο το XE, αλλα σε διαφορα επιπεδα εξοπλισμου, εντελως διαφορετικα απο τα αγγλικα (π.χ. δερμα ναι ή ου, κλιμα ναι ή ου, ηλιοροφη ναι ή ου κ.ο.κ). Τωρα... οταν εγω παρηγγειλα το δικο μου, μου ειπαν οτι μπορω να ζητησω διάφορα, οπως δερμα, ηλιοροφη κλπ, αλλα θα καθυστερουσε κανα 5-άμηνο μεχρι να ερθει. Δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο, αλλα μαλλον δε μασανε να φερουν και το μοντελο με την κατ' επιλογη 4κινηση, εφοσον υπαρχει και βγαινει απο τη μαμα-Κορεα.

Ας το ψαξει κανεις ενδιαφερομενος, σε καλο θα του βγει αν γινεται εντελει.

Υ.Γ.: Παναγιωτη αλλαξε την υπογραφη σου, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ κεντρικο διαφορικο :P :P
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 18 Ιαν 2006, 19:57

vayero4_4 έγραψε:Ετσι για πληροφορηση παντως, στην Αγγλια πουλιεται σε τρια μοντελα απο αποψη εξοπλισμου και τεχνικων χαρακτηριστικων: τα XE, XS και XT.

Στο ΧΕ που ειναι το βασικο μοντελο η τετρακινηση ειναι κατ' επιλογην με ηλεκτρικο συστημα εμπλοκης, οπως το δικο μου, μοντελο Απρ.2004. Το λενε οι αγγλεζοι EST = Electric Shift Transfer (Part Time 4 Wheel Drive).

Στα XS και ΧΤ που ειναι πιο χαι, ερχεται με το ΑΤΤ = Active Torque Transfer (Full Time 4 Wheel Drive).

http://www.kia.co.uk/sorentotechnicalspecification.asp

Στην Ελλαδα απο οσο γνωριζω (εχω καιρο να επισκεφτω την αντιπροσωπεια) ερχεται μονο το XE, αλλα σε διαφορα επιπεδα εξοπλισμου, εντελως διαφορετικα απο τα αγγλικα (π.χ. δερμα ναι ή ου, κλιμα ναι ή ου, ηλιοροφη ναι ή ου κ.ο.κ). Τωρα... οταν εγω παρηγγειλα το δικο μου, μου ειπαν οτι μπορω να ζητησω διάφορα, οπως δερμα, ηλιοροφη κλπ, αλλα θα καθυστερουσε κανα 5-άμηνο μεχρι να ερθει. Δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο, αλλα μαλλον δε μασανε να φερουν και το μοντελο με την κατ' επιλογη 4κινηση, εφοσον υπαρχει και βγαινει απο τη μαμα-Κορεα.

Ας το ψαξει κανεις ενδιαφερομενος, σε καλο θα του βγει αν γινεται εντελει.

Υ.Γ.: Παναγιωτη αλλαξε την υπογραφη σου, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ κεντρικο διαφορικο :P :P

Οταν παντως πηρα το δικο μου τον Ιουλιο,εφερναν μονο το TOD.
Οταν τους ειπα να μου παραγγειλουν το EST,μου ειπανε απο τα κεντρικα οτι δεν γινεται με τιποτα.Δεν με πολυενοιαξε ομως γιατι ειχα ηδη ερθει σε συννενοηση με τους Ισπανους.
Αλλωστε με ικανοποιουσε το γεγονος πως θα εχω και κλειδωμα και full-time τετρακινηση.
Τωρα που κοιταγα στο site εχουνε και το EST και μαλιστα λιγο φτηνοτερο απο το TOD.
Τιποτα δεν σου ξεφευγει?
Καλα θα γραψω Κλειδωμα κεντρικου συμπλεκτη.Εγκρινεις? :P
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Update

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 19 Ιαν 2006, 15:22

Μιλουσα σημερα με φιλο που καλοβλεπει το 2.5 Diesel και με ρωτουσε εντυπωσεις, προβληματα κλπ. Οταν ηρθε η κουβεντα για την τετρακινηση μου ειπε οτι το φερνουν κανονικα το EST, με -400 ευρω στην τιμη. Αρα, το Sorento ειναι εδω και δεν το χαλασαν το χαρμανι οι χαμουρες!

Σε πειραζω ρε Παναγιωτη, μη μασας! Καλα το αλλαξες ομως, εισαι ακριβης τωρα!
Τελευταία επεξεργασία από vayero4_4 και 19 Ιαν 2006, 15:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Update

Δημοσίευσηαπό fokion » 19 Ιαν 2006, 15:25

Axxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ατιμη κενονια....... Καντε μου μια χαρη - σταματηστε να αναφερεστε στο diesel μου ματωνετε την καρδια :( :( :( :( :( :( :( :(
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Update

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 19 Ιαν 2006, 15:29

LOL, βρε fokion, απλα τα πραγματα, αλλαξε πολη και μπορεις να αλλαξεις και καυσιμο!

(ωχχχ, θα εκραγει τωρα, φυλαχτειτεεε!)
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Update

Δημοσίευσηαπό panosktm » 19 Ιαν 2006, 15:49

φιλοι ντιζελοκηνιτοι απο καταναλωση πω πατε?εγω περιπου 11lt/100.πριν το αγωρασω περιμενα γυρω στα
9/100.μηπως θελει καμια ρυθμιση?απο turbo lag πως πατε.εγω μεχρι τι 1800 στροφες που μπαινει το turbo
εχω τρυπα ισχυος.δηλαδη ξεκινημα απο την μεση μεγαλης ανηφορας η βαθιας αμμουδιας ζοριζεται και βαζω αργο.
jeep cherokee 2,5 crd
ktm exc 450
Άβαταρ μέλους
panosktm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 22 Μάιος 2005, 14:01
Τοποθεσία: loutraki

Re: Update

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 19 Ιαν 2006, 16:17

panosktm έγραψε:φιλοι ντιζελοκηνιτοι απο καταναλωση πω πατε?εγω περιπου 11lt/100.πριν το αγωρασω περιμενα γυρω στα
9/100.μηπως θελει καμια ρυθμιση?απο turbo lag πως πατε.εγω μεχρι τι 1800 στροφες που μπαινει το turbo
εχω τρυπα ισχυος.δηλαδη ξεκινημα απο την μεση μεγαλης ανηφορας η βαθιας αμμουδιας ζοριζεται και βαζω αργο.

Εγω με σορεντο 2.5 crdi εχω 9 lit?100 km μεικτη καταναλωση στα 7000 κμ που εχω κανει μεχρι τωρα με κινηση και εντος πολης και σε επαρχιακους και εθνικη με 150 κμ/ωρα και 4χ4 αργο.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Re: Update

Δημοσίευσηαπό fokion » 19 Ιαν 2006, 16:29

vayero4_4 έγραψε:LOL, βρε fokion, απλα τα πραγματα, αλλαξε πολη και μπορεις να αλλαξεις και καυσιμο!

(ωχχχ, θα εκραγει τωρα, φυλαχτειτεεε!)


ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΜ


:banging: :punch: :punch: :punch: :tank: :tank: :mumum: :angry4: :angry4: :angry4: :car3: :xcensoredx: :xcensoredx: :xcensoredx: :xcensoredx: :xcensoredx: :xcensoredx: :xcensoredx: :forcefeed: :forcefeed: :sword: :sword: :rock: :rock: :flames:
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 19 Ιαν 2006, 20:11

Panosktm κατ αρχην δεν κανεις ασχημα που βαζεις αργα, γι αυτη τη δουλεια ειναι εκει. Στο δικο μου sorento Ο κινητηρας αρχιζει να παιρνει φωτια απο τις 1500 στροφες, η μεγιστη ροπη εμφανιζεται απο 1850-2500 στροφες. Ωστοσο, αν ξεκινησω χωρις γκαζι ολα ειναι καλυτερα καθως αναλαμβανουν τα ηλεκτρονικα της τροφοδοσιας να κρατησουν τον κινητηρα και να μη σβησει. Παλι λεω ομως, δεν ειναι καθολου κακο να βαζεις αργο, εγω το κανω αρκετα συχνα για να μη ζοριζομαι. Τι στο καλο τα εχουμε τα κοντα αμα δεν τα χρησιμοποιουμε?

Οσο για καταναλωση, σε 30.000 χλμ που εχω κανει ως τωρα ειμαι περιπου στα 10lt / 100χλμ με πολυ μικτη χρηση, περισσοτερο πολη αλλα και δρομο - βουνο κλπ. Εχω ομως μεγαλυτερο και βαρυτερο λαστιχο (Μ/Τ) και ειναι και πιο κρυο εδω απ οτι στην Καλαματα του ετερου Πανου. Με ασφαλτινα λαστιχα, καλοκαιρι και εθνικη οδο, ειδα μεχρι και 7lt/100χλμ παντως.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό panosktm » 19 Ιαν 2006, 21:04

δεν ξερω αλλους με cherokee crd να ρωτησω αλλα μου φενεται μεγαλη καταναλωση για diesel.
με 60 lt που βαζω κανω περιπου 500-520 χλμ μικτης χρησης(χωμα,ασφαλτο).στη αμερικη που κοιταω μετρανε σε μιλια ανα γαλονι και δεν μπορω να καταλαβω.
jeep cherokee 2,5 crd
ktm exc 450
Άβαταρ μέλους
panosktm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 22 Μάιος 2005, 14:01
Τοποθεσία: loutraki

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες