Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Hyundai Tucson

Δημοσίευσηαπό BLACKSUN » 31 Μάιος 2008, 09:56

EBD ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕ ΤO ABS ΣΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ, ESC ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ.

ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ESC - TCS ...

http://www.hyundaiusa.com/vehicle/tucson/trim/gls.aspx

ΣΕ ΑΥΤΗ Η ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΝΙΜΙΖΩ ΕΧΟΥΝ ΕΙΔΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΧΡΗΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ESC, ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΥΨΗΛΌ ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΡΟΥΣ .....

ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ Μ280 (ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ MANUAL) , ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΜΕΝΕ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΉΡΑ, ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΖΕ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΜΕΡΕΣ ΑΚΙΝΗΣΊΑΣ (ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΜΟΝΤΕΛΑ 05-06)

http://townhall-talk.edmunds.com/direct/view/.f0e3b5b/0

ΑΥΤΟ ΤΟ FORUM ΑΡΧΙΖΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΤΟΥ TCS (?!?), ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ΦΑΓΑΝΕ ΜΕ ΑΛΛΑΓΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΑΝΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΜΙΑ ΜΙΑ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΟΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΑΕΙ ΡΕΥΜΑ !!!!!!!!!

http://www.twoguysgarage.com/forum/show ... ostcount=7

ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟ FORUM ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΗΚΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ Μ280 ..... ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ SITE.

ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ MANUAL, ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΥΠΗΡΧΕ TUCSON ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΧΑΝ ΒΓΑΛΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΟ ΥΧΟΣΥΣΤΗΜΑ. ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑ ΟΤΙ "ΚΟΛΛΗΣΑΝ" ΛΙΓΟ ....

... ΠΑΝΤΩΣ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ HYUNDAI ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ MANUAL, ΑΛΛΑ ΕΝΑ SONY (ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΘΗΚΗ) ...... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΣΕ ΠΟΙΑ ΦΑΣΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΚΟΡΕΑ, ΜΑΝΔΡΑ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ?????
ΙΣΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ..... ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΣΤΙΣΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ FORUMS ΒΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΑΛΛΑΖΑΝ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ....
Άβαταρ μέλους
BLACKSUN
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 14:07
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ, ΕΥΒΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό BLACKSUN » 31 Μάιος 2008, 10:19

http://www.hyundaiusa.com/vehicle/tucso ... afety.aspx

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ESC, ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ....

ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΥ ΟΤΙ ΤΟ TUCSON ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΜΠΑΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ... ΔΕ ΘΥΜΆΜΑΙ ΟΜΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ (ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ) .... ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΒΡΩ ΘΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΩ ....
Άβαταρ μέλους
BLACKSUN
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 14:07
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ, ΕΥΒΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Researcher » 31 Μάιος 2008, 14:14

Καλορίζικο το νέο σου αυτοκίνητο και εύχομαι να μείνεις ικανοποιημένος φίλε Blacksun!
Αν μπορούσες μόνο να γράφεις και με μικρά γιατί τα κεφαλαία μου φαίνεται σαν να φωνασκείς!!! όχι ότι είχες και άδικο για τη μ@λ@κια για το TCS, αλλά μην το συνεχίζεις έτσι!
Κατά την αποψή μου, αν τα διαφημιστικά φυλλάδια τα εκτυπωμένα εννοώ που δίνουν στους πελάτες ανέφεραν το TCS στα στανταρτ και δεν έγινε μνεια ως προς αυτό, πρέπει να τους.........!
Οχι ότι δεν πάει χωρίς αυτό αλλά το να αγοράζεις κάτι που πιστεύεις ότι το έχει (γιατί απλά ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΙΧΕ!) είναι ηλιθιότητα απο αυτούς που δεν το αναφέραν (σιγά μην το ήξεραν!)
Κατα τα άλλα όντως βοηθάει όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κλίση και με ψιλοχάλικο ή πέτρα και σπινιάρει σαν τρελλή η ρόδα προσπαθώντας να "πίασει". Εκεί όντως χρειάζεται! καθώς και σε φάσεις εκτός δρόμου (με αναλλαγή από off σε on ή και το αντίθετο). Είναι ένα εχτρα βοήθημα αλλά δεν χάλασε και ο κόσμος γιαυτό μην στεναχωριέσαι! Το αμαξι σαν σύνολο είναι φανταστικό και καλά δεμένο και αυτό ελπίζω να το διαπιστώσεις τις επόμενες μέρες που θα το "¨περιεργάζεσαι"....
Σου ποστάρω και ένα βιντεάκι που ενεργοποιείται το TCS και φυσικά και ακούγεται και ανάβει η ένδειξη στο καντράν (αυτό βέβαια το έβλεπα μόνο εγώ). Για να το προσέξεις ανοιξε λίγο τον ήχο στα σημεία 0:07, 0:11 και ειδικα στο 0:56 που ακούγεται και το "κομπλάρισμα" της ρόδας! Είναι το περιβάλον που περιέγραψα παραπάνω, σαθρό έδαφος, μεγάλη κλίση και ολίγον τι "ανώμαλο".
δες εδώ

http://www.youtube.com/watch?v=pQC9AKggmNM

Ενα θα σου πώ όμως!
Σκέψου ότι πριν δυο-τρεις μήνες, Αττική οδός, 2 μετά τα μεσάνυχτα γυρνώντας από κάτι συγγενικά αρραβωνιάσματα, σκοτάδι, άδειος δρόμος και ταχύτητα περί των 120....
Ξάφνου άσπρο σκυλί (!!!!) διασχίζει κάθετα το οδόστρωμα με "ακολουθούμενη πορεία συγκρούσεως" στα 80-100μ και πατάω φρένο... ΤΕΡΜΑ!!!
Το αυτοκίνητο ούτε έφυγε, ούτε ακούστηκε ο τρελλός αυτός ήχος του φρεναρίσματος που όλοι έχουμε συνηθίσει να ακούμε, τίποτα από όλα αυτά!
Μόνο ένα αισθητό τίναγμα στο πετάλ του φρένου, το αμάξι παρέμεινε ευθεία και το αποτέλεσμα?
Σταμάτησα 4-5 μέτρα πριν το σκύλο και αυτός με βλέμα απορρημένο έκατσε και με κοίταγε!!!
Γι'αυτό σου λέω, το αμάξι μαμάει! Πίστεψε με!

Φιλικά
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2_gus » 31 Μάιος 2008, 19:21

Καλορίζικο το αυτοκίνητο! Το ότι έβγαλαν το TCS αντί να του προσθέσουν ESP είναι πισωγύρισμα! Η αντιμετώπιση είναι πολύ χάλια αλλά αυτό είναι γενικό στην Ελλάδα! Το λάστιχο είναι μάπα ελπίζω να μην έχεις προβλήματα με τρέμουλο κλπ! Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό αλλά του λείπει η ροπή και θέλει φόρα σε ανηφορικά εμπόδια!
Άβαταρ μέλους
tucson2_gus
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 26 Φεβ 2008, 13:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 31 Μάιος 2008, 20:29

Researcher στο βιντεακι αυτο ειχες ελευθευρη την τετρακινηση και οχι κλειδωμενη σωστα?Το καταλαβαινα απο τα μικρα σπιναρισματα εμπρος.ή κανω λαθος?
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό BLACKSUN » 31 Μάιος 2008, 21:02

καλησπέρα παιδια, και ευχαριστώ για τα καλα σας λόγια ....
ναι φίλε Researcher ήταν και στο φυλλάδιο που έχω και στο επίσημο site έως τη τετάρτη σίγουρα .... (το έχω αποθηκεύσει)
αλλά ξέρεις .... αστο να πάει στο καλό ....
είδα το video και πιστεύω ότι κατάλαβα τι εννοείς ...

το αυτοκίνητο όντως είναι απίθανο. δεν το πιστευω πόσο εύκολο, ευκίνητο και υπάκουο είναι .....
να ξεκαθαρίσω ότι απλά με στεναχώρησε η συμπεριφορά τους, με το αυτοκίνητο δεν εχω κανένα παράπονο. και να ήξερα ότι δεν θα είχε tcs, πάλι το ίδιο θα επέλεγα ...
το ίδιο έγινε και με το esc, που όταν έψαχνα πήρα και ρώτησα, και μου εξήγησαν πώς αντικαθιστάτε απο το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης (το ποστάρω στο τέλος) ... δεν άλλαξα γνώμη για το αυτοκίνητο .....

gus ...
δοκίμασα σήμερα σε χωμα, με μικρή ταχύτητα και χωρίς να ακουμπάω το τιμόνι, το τρέμουλο ήταν ανεπαίσθητο, και στα χέρια δεν καταλάβαινα κάτι τρομερο ....
βλέπεις είμαι τυχερός, εκτός απο το ότι μένω σε χωματόδρομο, όλοι οι δρόμοι γυρω απο το σπίτι μου είναι επαρχιακοι διπλα στη θάλασσα, και χωματόδρομοι που οδηγούν στις παραλίες ...
πάντως μη νομίζεται οτι το πήρα και τη τρίτη ημέρα εβαλα το 4χ4 και σκαρφαλώνω στις πλαγιές .... το προσέχω .... οι δρόμοι είναι εύκολοι ...


τελικά αυτό που είδα διαβάσει ήταν για το σύστημα που λείτουργεί η τετρακίνηση, και παίζει το ρόλο του esp, είναι το Electronic InterActive Torque. (και είναι ηλεκτρομαγνητικό τελικα)
δεν σταματάει τους τροχούς που δε πατάνε σαν το esp, αλλά δίνει μεγαλήτερη δύναμη στον αξονα που πατάει καλλίτερα ... σχεδον το ίδιο αποτέλεσμα δηλαδή.

http://www.autotriti.gr/ams/_magazine/a ... hema=28989

http://www.in.gr/auto/tests/test.asp?ln ... leID=41076 [/list]
Άβαταρ μέλους
BLACKSUN
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 14:07
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ, ΕΥΒΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 31 Μάιος 2008, 21:16

BLACKSUN έγραψε:gus ...
δοκίμασα σήμερα σε χωμα, με μικρή ταχύτητα και χωρίς να ακουμπάω το τιμόνι, το τρέμουλο ήταν ανεπαίσθητο, και στα χέρια δεν καταλάβαινα κάτι τρομερο ....
βλέπεις είμαι τυχερός, εκτός απο το ότι μένω σε χωματόδρομο, όλοι οι δρόμοι γυρω απο το σπίτι μου είναι επαρχιακοι διπλα στη θάλασσα, και χωματόδρομοι που οδηγούν στις παραλίες ...
πάντως μη νομίζεται οτι το πήρα και τη τρίτη ημέρα εβαλα το 4χ4 και σκαρφαλώνω στις πλαγιές .... το προσέχω .... οι δρόμοι είναι εύκολοι ...


Δεν εννοει στον χωματοδρομο αλιμονο...αλλα στην εθνικη με πανω απο 100 χιλιομετρα.Δηλαδη προσεξε αν παρατηρεις κανενα τρεμουλο στο τιμονι οταν εισαι εθνικη και τρεχεις.Υπηρχε ενα τετοιο θεμα και τελικα ειναι απο τα λαστιχα.Σε μενα παντως δεν το παρουσιασε.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό BLACKSUN » 31 Μάιος 2008, 21:22

θα το τσεκάρω
Άβαταρ μέλους
BLACKSUN
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 14:07
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ, ΕΥΒΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Researcher » 31 Μάιος 2008, 21:53

tucson2.0lt έγραψε:Researcher στο βιντεακι αυτο ειχες ελευθευρη την τετρακινηση και οχι κλειδωμενη σωστα?Το καταλαβαινα απο τα μικρα σπιναρισματα εμπρος.ή κανω λαθος?


ΑΧΑ! σωστή η παρατήρηση και χαίρομαι που αντιλήφθηκες τα μπλοκαρίσματα και την ώθηση μπρος αλλά αυτά είναι ακριβώς από το TCS!!! Αυτό ήθελα να παρατηρήσει ο νέος μας φίλος!
Η τετρακίνηση ήταν κλειδωμένη στα συγκεκριμένα κομμάτια λόγω του εδάφους και μόνο! Είναι αυτό που σου έλεγα παλιότερα περί TCS και ότι το βγάζω εκτός γιατί μπορεί να σου δημιουργήσει πρόβλημα σε ορισμένες καταστάσεις όπως λάσπης που να σου κόψει και να δώσει απότομα με αποτέλεσμα τη μη σωστή ομαλή πορεία που θα ήθελες μέσα σ'αυτήν!
Οσον αφορά το φίλο tucson_gus, το λάστιχο δεν είναι μάπα! το φρενάρισμα που περιέγραψα πιο πριν με αυτά τα λάστιχα το έκανα! 1 χρόνο "περιηγήσεων" στα τοπία της χώρας μας, πάλι με αυτά τα έκανα! Οχι οτι δεν τα μαμησα αλλά αν πήρες το tucson για να τρέχεις και να μπαίνεις στις στροφές με τα μπούνια τότε, ναι! είναι μάπα (ασε που δεν είναι και ο ρόλος του αυτοκινήτου αυτός)! αν πάλι τα θες για "περίεργες χωμάτινες δραστηριότητες" πάλι είναι μάπα! Απλώς πιστέυω ότι η εταιρεία βάζει κάτι που είναι λίγο απόλα με κλίση ιδιαίτερη ως προς το ασφάλτινο αλλά και συνάμα σκληροτράχηλα για τις επικείμενες μ@λ@κίες που μας κατεβαίνουν στο μυαλό όσον αφορά το χώμα...και τις πέτρες!
Και όταν λέω πέτρες δες και το παρακάτω βιντεάκι για να καταλάβεις το είδος του τεραίν που "περπάτησαν" τα μαμίσια! μιλάμε για κοφτερή φυτευτή πετρούλα!!!

http://www.youtube.com/watch?v=trLidVw5oXY

Για τη ροπή που λές, ναί συμφωνώ αλλά μην ξεχνάς τη πετρελαιοκίνητη έκδοση που είναι πέρα των προσδοκιών μας! Και στη τελική πόσα εμπόδια συνάντησες που δεν μπόρεσες να ανέβεις ή σε δυσκόλεψαν τόσο πολύ?
Οχι ότι δεν μου έχει τύχει (σε σημείο κολλήματος) αλλά φίλε μου, SUV είναι αυτό, αν το ήθελες για κάτι άλλο, το πράγμα αλλάζει...εγώ για να χαρώ πάντως της ομορφιές της Ελλαδίτσας μας το πήρα και όχι για να το παίξω ο γαμάτος με το γαμάτο τουτού που "δαμάζει τη φύση"!
Αλλά και κει που πάει, κάνει πολλούς να τρίβουν τα ματάκια τους...μέχρι και σε βάλτο το έχωσα (βέβαια έκανα αμάν να προλάβω να βγώ:D)και έχεις και ασφάλεια, και κράτημα, και άνεση, και, και.....

Ετσι όπως τα λέτε θα με κάνετε να τα δημοσιεύσω όλα τα βίντεο!!!
χαχαχα! (αστειεύομαι και χωρίς καμία παρεξήγηση)
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 31 Μάιος 2008, 23:43

Φιλε Researcher εισαι απιστευτος!:D Σε καθε εξορμηση που κανεις τραβας και βιντεο(φανταζομαι ποσα βιντεο και φωτογραφιες θα χεις) τωρα θα βαζεις και την νεα σου καμερα που μας εδειχνες παραπανω...!Πω πω την ζεις εντονα την εκδρομη!:wink:Μπραβο και παλι μπραβο!Λιγοι το κανουν αυτο. =D> Εγω απο την αλλη δεν ειμαι και πολυ της φωτογραφιας και γενικα να απαθανατιζω στιγμες..ισως και να βαριεμαι.Εχω βρεθει σε πολυ δυσκολες καταστασεις που σιγουρα αμα ησουν στη θεση μου νομιζω θα κατεβαινες και θα γυριζες ολοκληρη ταινια με την περιπετεια.

Τωρα για τα λαστιχα να πω οτι ειναι παρα πολυ καλα στην ασφαλτο..πρεπει να το επιδιωξεις για να χαθει η προσφυση.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 01 Ιουν 2008, 10:57

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλε tucson_2.0, αλλά θέλω να ξέρεις ότι αυτά που ανεβάζω δεν το κάνω για προσωπική προβολή (δεν υπάρχει και λόγος άλλωστε) αλλά για να δείξω σε μερικούς φίλους ότι το αμαξάκι που επιλέξαμε μπορεί να παει και πιο πέρα από ότι φαντάζονται, φυσικά πάντα με σύνεση και σεβασμό στη μάνα φύση! Σίγουρα τα πιο δύσκολα που μου έχουν συμβεί δεν τα έχω καταγράψει ποτέ γιατί εκείνη τη στιγμή κοιτάς πάντα να τα περάσεις με τη ψυχή στο στόμα! Απλώς οι καταγραφές είτε σε βίντεο ή φώτο μου αρέσουν γιατί κρατάνε ζωντανές τις αναμνήσεις μιας εκδρομής και των τοπίων της απίστευτης σε ομορφιές χώρας μας.
Και τα λεφτά (που δεν είναι και λίγα) που έδωσα για να το αποκτήσω θέλω να τα χαρώ για το ρόλο του αυτοκινήτου και να το αξιοποιήσω και να μην γίνει το κλασσικό σουβάκι για τα ψώνια μας στο σουπερμάρκετ!
Είναι το "μέσο" για να με κάνει να αισθάνομαι πάλι "φυσικός" άνθρωπος, το "μέσο" που με διευκολύνει να έχω πρόσβαση στην ιστορία και τα "μυστήρια" αυτού του τόπου...ξέρεις. βαρέθηκα να βλέπω κάποιους να κάνουν τους "καμπόσους" στους άλλους και να χάνουν την ουσία της όλης κατάστασης που περιγράφεται ως "εκτός δρόμου οδήγηση", δεν ξέρω, τελικά αν [το "ταξίδι" ή η "Ιθάκη"] αξίζει για κάποιους...
Χαίρομαι και για τα λεγομενά σου και μακάρι να είμουν εκεί να σε τράβαγα...αλλά αυτό κανονίζετε ξέρεις...χεχεχε
Αντε για να μαζευτούμε να γνωριζόμαστε κι'όλας!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Researcher » 01 Ιουν 2008, 11:10

και για να καταλαβαινόμαστε όταν λέω γνωρίστε την Ελλάδα μας, παραθέτω κάποιες φώτος για να δείξω ότι και το αμάξι μπορεί (όπως τα περρισότερα) αρκεί θέληση να υπάρχει...
και μπορείτε να πάτε...
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Researcher » 01 Ιουν 2008, 11:20

συνέχεια...
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Researcher » 01 Ιουν 2008, 11:26

συνέχεια...
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Researcher » 01 Ιουν 2008, 11:30

συνέχεια...
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες