Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Hyundai Tucson

Δημοσίευσηαπό TENGAI » 12 Μαρ 2008, 23:45

tucson2.0lt έγραψε:
Καλοριζικο και καλοταξιδο!
Εχει επισης μικρη ακτινα στροφης που θα το καταλαβεις στις στροφες επιτοπου!Με λιγα λογια κοβει το τιμονι.Δεν σου θυμιζει οτι οδηγας τετοιων διαστασεων αμαξι.Παντως η ορατοτητα προς τα πισω οταν κανεις οπισθεν ειναι αρκετα περιορισμενη.Αν ομως συνηθησεις να χρησιμοποιεις τους πλευρικους καθρεφτες τοτε ΟΚ.Παντως αν ειναι ακριβως πισω καποιο μηχανακι στο ενα μετρο δεν το βλεπεις με τιποτα,οποτε καλο ειναι να βαλεις αισθητηρες(αν δεν στους εχουν κανει δωρο).Περιμενουμε νεοτερα...... :)


oντως το τιμονι κοβει πολυ καλα ,το αμαξι ειναι αρκετα συμμαζεμενο και γρηγορα συνηθιζεις τισ διαστασεις του με μονο δυσκολο σημειο την ορατοτητα πισω,εκει δυσκολευομαι ακομη στο παρκαρισμα.τωρα στο δρομο απο ενα πρωτο ταξιδακι μεχρι τη Χαλκιδα εμεινα ευχαριστημενος .βεβαια το πηγαινα συμφωνα με αυτα που λεει το βιβλιο του (οχι πανω απο 90 και απο 2000 εως 4000 στροφες ).αληθεια το εχετε τηρησει αυτο ;
Καθαρ Δευτερα το εβαλα και λιγο σε χωμα στην Παρνηθα ετσι για να παρω μια γευση .
τωρα δυο παρατηρησεις,
1η Ειστε ευχαριστημενοι απο το air condition ; εμενα μου φαινεται σα να μην αποδιδει δεν ξερω ,δεν ειμαι και σιγουρος ακομη ισως επειδη στο προηγουμενο αμαξι μου ειχα clima

2η θα σας φανει χαζη η ερωτηση..... αλλα, εχει immobilazer ; υπαρχει καποια ενδειξη γι αυτο στο καντραν ή καπου αλλου;

ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
TENGAI
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 22 Φεβ 2008, 23:58
Τοποθεσία: αθηνα / καματερο

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 13 Μαρ 2008, 10:27

TENGAI έγραψε:
tucson2.0lt έγραψε:
Καλοριζικο και καλοταξιδο!
Εχει επισης μικρη ακτινα στροφης που θα το καταλαβεις στις στροφες επιτοπου!Με λιγα λογια κοβει το τιμονι.Δεν σου θυμιζει οτι οδηγας τετοιων διαστασεων αμαξι.Παντως η ορατοτητα προς τα πισω οταν κανεις οπισθεν ειναι αρκετα περιορισμενη.Αν ομως συνηθησεις να χρησιμοποιεις τους πλευρικους καθρεφτες τοτε ΟΚ.Παντως αν ειναι ακριβως πισω καποιο μηχανακι στο ενα μετρο δεν το βλεπεις με τιποτα,οποτε καλο ειναι να βαλεις αισθητηρες(αν δεν στους εχουν κανει δωρο).Περιμενουμε νεοτερα...... :)


oντως το τιμονι κοβει πολυ καλα ,το αμαξι ειναι αρκετα συμμαζεμενο και γρηγορα συνηθιζεις τισ διαστασεις του με μονο δυσκολο σημειο την ορατοτητα πισω,εκει δυσκολευομαι ακομη στο παρκαρισμα.τωρα στο δρομο απο ενα πρωτο ταξιδακι μεχρι τη Χαλκιδα εμεινα ευχαριστημενος .βεβαια το πηγαινα συμφωνα με αυτα που λεει το βιβλιο του (οχι πανω απο 90 και απο 2000 εως 4000 στροφες ).αληθεια το εχετε τηρησει αυτο ;
Καθαρ Δευτερα το εβαλα και λιγο σε χωμα στην Παρνηθα ετσι για να παρω μια γευση .
τωρα δυο παρατηρησεις,
1η Ειστε ευχαριστημενοι απο το air condition ; εμενα μου φαινεται σα να μην αποδιδει δεν ξερω ,δεν ειμαι και σιγουρος ακομη ισως επειδη στο προηγουμενο αμαξι μου ειχα clima

2η θα σας φανει χαζη η ερωτηση..... αλλα, εχει immobilazer ; υπαρχει καποια ενδειξη γι αυτο στο καντραν ή καπου αλλου;

ευχαριστω



Για το στρωσιμο απλα δεν θα το τσιτωνεις.Μπορεις να κινηθεις ανετα με 100 χλμ και 5η εφοσον εκει οι στροφες ειναι 2900-3000.Δεν χρειαζεται τιποτα το ιδιαιτερο!Απλα μην γεμιζεις υπερβολικα τις ταχυτητες.Τωρα για το air-condition,εμενα δεν ειχε φρεον οταν το πηρα και το καταλαβα επειδη δεν απεδιδε.Δηλαδη το εβαζα στην ψυξη τελειως και εβγαζε τον κανονικο αερα την καμπινας.Το πηγα στην αντιπροσωπεια και μου το γεμισαν εντελως δωρεαν στην εγγυηση.Απο τοτε κανενα προβλημα!Για το immobilaizer εχει ενα σημα πορτοκαλι στο καντραν ενα αμαξι με ενα κλειδι στη μεση και αναβει οσο ειναι ανοιχτος ο διακοπτης χωρις να δουλευει η μηχανη.Αν θες να το δοκιμασεις στην πραξη βγαλε ενα αντικλειδη απο εναν κλειδαρα και προσπαθησε να το βαλεις μπροστα...αμ δε!Πρεπει να προγραμματιστει το κλειδι απο την αντιπροσωπεια με τον κωδικο που σου δινουν σε ενα μεταλλικο καρτελακι νομιζω.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό almak » 13 Μαρ 2008, 21:27

To plastiko μέρος του κλειδιού έχει ενσωματομένο τα του imobilager.
Όταν έβγαλα ένα παραπάνω κλειδί διότι έχασα ένα , επαναπρογραμμάτησαν όλα τα κλειδιά (παλιά και καινούργια) με καινούργιο κωδικό ,αλλά και για λόγους ασφαλείας ( μην ρει κανείς το κλειδί).
Το ταμπελάκι το μεταλικό μάλλον έχει να κάνει με το σχήμα του κλειδιού παρά με τον κωδικό του ιμομπιλαϊζερ.....νομiζω.
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό TENGAI » 14 Μαρ 2008, 07:23

kαλημερα

τελικα εχει ιμομπιλαιζερ εγω δεν ειχα προσεξει την ενδειξη στο κατραν
αλλα μεταλλικο καρτελακι με αριθμο δεν μου ειχαν δωσει με τα κλειδια
μονο ενα πλαστικο καρτελακι και ευτυχως που δεν το ειχα πεταξει γιατι εκει επανω εχει δυο αριθμους .

ευχαριστω για τις απαντησεις
Άβαταρ μέλους
TENGAI
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 22 Φεβ 2008, 23:58
Τοποθεσία: αθηνα / καματερο

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 15 Μαρ 2008, 20:34

http://www.youtube.com/watch?v=9C8yP7Bl ... re=related
Παντως δεν θα πηγαινα εκει! :P





Reasearcher εσυ δεν εισαι αυτος? http://www.youtube.com/watch?v=GVYneJYh ... re=related

Εχεις αφησει κανενα βουνο ανεξερευνητο? :D :)
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

καταναλωση βενζινης

Δημοσίευσηαπό TENGAI » 20 Μαρ 2008, 00:05

γεια σας
οριστε οι πρωτες μου εντυπωσεις σε σχεση με τη καταναλωση

α) εθνικη αθηνα -πατρα 212,7 km 18 ευρω (17,39 lit με 1,035 )
0,08 ε στο km ταχυτητα εως 110 χμ

β) εθνικη πατρα αθηνα 232,6 km 25 ευρω (24,22 lit με 1,032)
0,107 ε στο km ταχυτητα 100-και 120 χμ

γ) διαδρομη Τριπολη Βυτινα Λαγκαδια Αρχαια Ολυμπια Αμαλιαδα Πατρα
Αθηνα
463,4 km 45 (20+25)ευρω 43,290 lit
(1,049+1,032)

0,097 στο km ταχυτητα 100-και 120 km




επομενες μετρησεις εντος πολης σε λιγες μερες
ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
TENGAI
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 22 Φεβ 2008, 23:58
Τοποθεσία: αθηνα / καματερο

καταναλωση βενζινης

Δημοσίευσηαπό tucson2_gus » 20 Μαρ 2008, 14:51

Στο εντός πόλης και στο off-road άγγιξα και 14lt/100km :cry!
Άβαταρ μέλους
tucson2_gus
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 26 Φεβ 2008, 13:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: καταναλωση βενζινης

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 21 Μαρ 2008, 15:12

TENGAI έγραψε:γεια σας
οριστε οι πρωτες μου εντυπωσεις σε σχεση με τη καταναλωση

α) εθνικη αθηνα -πατρα 212,7 km 18 ευρω (17,39 lit με 1,035 )
0,08 ε στο km ταχυτητα εως 110 χμ

β) εθνικη πατρα αθηνα 232,6 km 25 ευρω (24,22 lit με 1,032)
0,107 ε στο km ταχυτητα 100-και 120 χμ

γ) διαδρομη Τριπολη Βυτινα Λαγκαδια Αρχαια Ολυμπια Αμαλιαδα Πατρα
Αθηνα
463,4 km 45 (20+25)ευρω 43,290 lit
(1,049+1,032)

0,097 στο km ταχυτητα 100-και 120 km




επομενες μετρησεις εντος πολης σε λιγες μερες
ευχαριστω



Δηλαδη στο χει φερει απο 8,2 εως 10,4 lt/100km.Πολυ καλα επιπεδα!Διαιρεις τα λιτρα με τα χιλιομετρα που διενυσες και μετα το πολλαπλασιαζεις με το 100 και βρισκεις ποσα λιτρα καιει στα 100 χλμ (lt/100km).Παντως απο τον υπολογιστη ταξιδιου εχω βρει αποκλιση εως και 0,2lt κυριως στην πολη.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 25 Μαρ 2008, 20:51

tucson2.0lt έγραψε:Reasearcher εσυ δεν εισαι αυτος? http://www.youtube.com/watch?v=GVYneJYh ... re=related

Εχεις αφησει κανενα βουνο ανεξερευνητο? :D :)



χαχαχα! Ναι!!! χαίρομαι που είδες το κλιπάκι μου! ελπίζω να σου άρεσε!
Οσον αφορά τα βουνά, είναι τοσα πολλά αλλά και τόσα ακόμα πράγματα να δεις που μια ζωή δεν φτάνει!!!!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Researcher » 25 Μαρ 2008, 21:04

Σχετικά με το σερβις που λέγαμε φίλε tuscon2.0, το έκανα πριν 1 βδομάδα και μου πήγε στα 220ε με αλλαγή μέσα τακάκια (μπροστινά) και φίλτρου γύρης(!). Το αστείο ήταν που πήραν κατσαβίδι και σφυρί για να σπάσουν τη λάσπη που είχε ξεραθεί στα μπουλόνια της ζάντας και δεν ξεχώριζε τίποτα!:D
Καλή και η φώτο (ωραία γωνία λήψης) με τη λασπουριά φίλε tuscon2_gus!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2_gus » 25 Μαρ 2008, 23:02

Researcher έγραψε: Καλή και η φώτο (ωραία γωνία λήψης) με τη λασπουριά φίλε tuscon2_gus!


Να'σαι καλά! Βλέπω ότι το βάζεις καλά και εσύ! Εύγε! (Άχ και να 'χε κοντές)!
Άβαταρ μέλους
tucson2_gus
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 26 Φεβ 2008, 13:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 26 Μαρ 2008, 10:04

Researcher έγραψε:Σχετικά με το σερβις που λέγαμε φίλε tuscon2.0, το έκανα πριν 1 βδομάδα και μου πήγε στα 220ε με αλλαγή μέσα τακάκια (μπροστινά) και φίλτρου γύρης(!). Το αστείο ήταν που πήραν κατσαβίδι και σφυρί για να σπάσουν τη λάσπη που είχε ξεραθεί στα μπουλόνια της ζάντας και δεν ξεχώριζε τίποτα!:D


Τακακια απο τωρα??Εμενα ειναι λιγο πιο κατω απο τη μεση η παστα τους και εχω περιπου 32000χλμ!Οπου να ναι θα θελουν αλλαγη.Παντως ειναι αρκετα μαλακά,το βλεπεις απο το ποσο ευκολα μαυριζει η ζαντα!Εσενα ποσο ειχαν ακομη,τα ειδες?Ποια λαδια εβαλες?Εντυπωσεις? :)
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 09 Απρ 2008, 21:26

Ασε και εγώ ήμουν δύσπιστος στο αν χρειάζονται αλλαγή αλλά όταν μου έδειξε το τακούνι από τα καινούργια,....ειπα, ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΑΜΕΣΩΣ!!!
Ηταν ουσιαστικά στα 3-3,5 / 5 από το αρχικό μέγεθος και γιαυτό τα άλλαξα... Λάδια έβαλα τα Repsol αν δεν κάνω λάθος, τώρα για τύπο...δεν θυμάμαι.
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 10 Απρ 2008, 19:54

Researcher έγραψε:Ασε και εγώ ήμουν δύσπιστος στο αν χρειάζονται αλλαγή αλλά όταν μου έδειξε το τακούνι από τα καινούργια,....ειπα, ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΑΜΕΣΩΣ!!!
Ηταν ουσιαστικά στα 3-3,5 / 5 από το αρχικό μέγεθος και γιαυτό τα άλλαξα... Λάδια έβαλα τα Repsol αν δεν κάνω λάθος, τώρα για τύπο...δεν θυμάμαι.


Bαζει η αντιπροσωπεια repsol??H τα αγορασες εσυ ξεχωριστα?
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 17 Απρ 2008, 17:39

Οχι! εγώ δεν αναμείχθηκα καθόλου! Μόνοι τους τα βάλανε...
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες