Δεν ξέρω αν εδώ είναι η σωστή θέση για την περιογραφή του προβλήματος που θα δείτε
Είμαι κάτοχος ενός ΚΙΑ ΣΟΡΕΝΤΟ 2,4 από τον 2/2006 και μέχρι σήμερα έχω κάνει 55000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα και με τα προγραμματισμένα σέρβις στην ώρα τους και στην αντιπροσωπεία της πόλης μου πάντα.
Στις 26/6 το πρωί εν αιθρία το αυτοκίνητο ενώ βρισκόμουν σε πορεία "παρέδωσε το πνεύμα του".
Λίγος βήχας και τελος
Και δεν έλεγε να ξαναξεκινήσει
Με τη βοήθεια της οδικής βοοήθειας πήγε στην αντιπροσωπεία και από κει και πέρα αρχίζει μια οδύσσεια για μένα.
Από την Τρίτη κατέλειξαν στο τί έχει Τετάρτη απόγευμα στις 4.30, που επεκοινώνησαν μαζί μου και μου είπαν ΄τοι έφταιγε η τρόμπα πετρελαίου.
Παραγγέλθηκε στα κεντρικα την επόμενη για να φτάσει στη Χαλκίδα την Παρασκευή και πάλι στις 4.30 το απόγευμα μου είπαν ότι δεν έφταιγε αυτή άλλα κάτι άλλο που για να το βρουν έπρεπε να έρθει από Αθήνα κάποιο "μηχάνημα" ηλεκτρονικού ελέγχου που ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ υπάρχει.
Από την Παρασκευή λοιπόν το μηχάνημα έφτασε στη Χαλκίδα την τρίτη στις 11 το πρωί για να βρούν στις 1.30 ότι έφταιγε το σύστημα υποπίεσης της τρόμπας αν κατάλαβα καλά. Κάποιο τρύπιο σωληνάκι, μάλλον.
Ο προγραμματισμός τους;
Τετάρτη παραγγελία
Πέμπτη στη Χαλκίδα
Παρασκευή αν προλάβουμε το φτιάχνουμε
Αυτά από μια εταιρία που βρίσκεται στις πιο ψηλές θέσεις σε πωλήσεις στην Ελλάδα
Γιατί λείπει αυτό ο εξοπλισμός από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, όταν πια όλα τα αμάξια είναι γεμάτα ηλεκτρονικά και χρειάζονται ειδικό εξοπλισμό;
Πλήρης απογοήτευση
Όσο για τα κάυσιμα, γιατί κάτι διάβαζα στα πιο πάνω ποστ: Πετρέλαιο από τα φτηνά, πρόβλημα μέχρι σήμερα κανένα
Θα τα ξαναπούμε