Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ήρθε η μαύρη ώρα για να αλλάξω ελαστικά

Δημοσίευσηαπό PanY » 19 Νοέμ 2008, 21:46

Εβγαλα μερικες αλλα ειναι σκοτεινες μιας και τραβηχτηκαν μεσα στο γκαραζ και νυχτα.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό PanY » 19 Νοέμ 2008, 21:49

Η ρεζερβα οπως ειπα μπηκε χωρις καμια πατεντα.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 20 Νοέμ 2008, 00:45

Κουκλί το μοσχαράκι ;)

Και τα λάστιχα δείχνουν ολοκαίνουρια!

Btw, έβαλες και την OME?
Βλέπω κίτρινο αμορτισέρ στην πρώτη φώτο...

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό PanY » 20 Νοέμ 2008, 00:48

Οχι αμιγκο μου. Ειναι τα Bilstein που φοραει τωρα. Για τα λαστιχα μου το ειπε κι ο κυριουλης που μου εκανε την αλλαγη πως ειναι σχεδον καινουρια. Το ανεφερε κι ο Αμερικανος στην αγγελια του βεβαια αλλα αν δεν τα δεις κι απο κοντα...
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό PanY » 20 Νοέμ 2008, 01:05

Τα κορωνοπηνια θα τα φερω και θα παω να τα αλλαξω παντως. Ετσι για το γαμωτο να μου φυγει κι η απορια γιατι εχω σκασει. Ε κι αν δεν τα θελει ο επομενος, του τα ξαναλλαζω το πολυ πολυ, εδω θα κολλησουμε. Το θεμα ειναι ποιο απ τα δυο να βαλω 4,56 ή 4,88? Ρωτησα και στο Jeepforum αλλα αναθεμα κι αν μπορεσα να διαμορφωσω αποψη. Για τα 4,56 πιστευω πως απλα θα του δωσουν λιγη, ελαχιστη εστω ζωντανια αλλα ειμαι περιεργος ποσο διαφορα θα εχει με τα 4,88 αν και απ οτι μου ειπαν προοριζονται για μεγαλυτερου μεγεθους ελαστικα (κατι 33 και 35... ουφ)
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 20 Νοέμ 2008, 01:11

Με τίποτα 4.88 - είναι τρελή υπερβολή.

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό PanY » 20 Νοέμ 2008, 01:15

Καλα αμιγκο μου, παω για τα 4,56 και βλεπουμε. Αλλωστε ενα 300 κανουν. Αν δω και αντεχει το μοσχαρι φερνω και τα 4,88 και το πολυ πολυ να ξεκιναω με σουζα στα φαναρια. Ευχαριστω παντως για την ιδεα με τις Rubicon γιατι πραγματικα του εδωσαν αλλο χαρακτηρα.
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 20 Νοέμ 2008, 09:48

Κουκλί το μοσχαράκι

και βάλε!!
Μπράβω, κουκλί.
Το θεμα ειναι ποιο απ τα δυο να βαλω 4,56 ή 4,88?

Αφού θα το κάνει που θα το κάνει, γιατί όχι τα 4.88 μία κι έξω?
Το πολύ πολύ στα δύσκολα να είναι με μία πάνω.
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό PanY » 20 Νοέμ 2008, 10:36

m.misk(j)is έγραψε:Αφού θα το κάνει που θα το κάνει, γιατί όχι τα 4.88 μία κι έξω?
Το πολύ πολύ στα δύσκολα να είναι με μία πάνω.


Αυτο σκεφτομαι κι εγω φτανει ομως να μην κανω τα "ευκολα" (εννοω την καθημερινη οδηγηση και τα ταξιδακια στην εθνικη) δυσκολα και μου μειωσει πολυ την τελικη ταχυτητα και βλεπω τα παπακια να με προσπερνανε αν κι απ οτι εχω διαβασει εως τωρα δεν πιστευω να χω τοσο τρομερο προβλημα. Ουτως η αλλως με τα προηγουμενα τις μανας του 215/75/15 την πεμπτη ταχυτητα δεν την ειχα χρησιμοποιησει ποτε σε ταξιδι, αντε 2-3 φορες κι αυτο σε κατηφορα.

Αφηστε με να βαλω τα 4,88888888... Pleaaaaaaseeeeee....!!!
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 20 Νοέμ 2008, 13:20

Μωρέ ότι θέλεις βάλε :)

Ρίξε όμως πρώτα και μια ματιά στον πίνακα εδώ: http://myjeeptj.com/2008/05/03/gear-rat ... size-chart

Λέγοντας "υπερβολή" εννοούσα ότι θα ξεφύγεις αρκετά από τον χαρακτήρα του daily-driver οχήματος, θα το κάνεις λίγο πιο "ειδικής χρήσης" όπως σου είχα γράψει παλιότερα.

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό PanY » 20 Νοέμ 2008, 13:32

Μια φορα ν απαντουσες με συναισθημα και παρορμητισμο και τι στον κοσμο...
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 20 Νοέμ 2008, 13:49

Εντάξει, sorry, είμαι ξενέρωτος καμιά φορά, το αναγνωρίζω... :P :P :P

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό jeep2008 » 20 Νοέμ 2008, 14:06

PanY έγραψε:Καλα αμιγκο μου, παω για τα 4,56 και βλεπουμε. Αλλωστε ενα 300 κανουν. Αν δω και αντεχει το μοσχαρι φερνω και τα 4,88 και το πολυ πολυ να ξεκιναω με σουζα στα φαναρια. Ευχαριστω παντως για την ιδεα με τις Rubicon γιατι πραγματικα του εδωσαν αλλο χαρακτηρα.
δεν το συζηταμε το jeep πραγματικα εδειξε,μπραβο!!η απορια μου ειναι τα 300ευρω που λες τι περιλαμβανουν?κορωνοπηνια πρεπει να βαλεις κ τα ιδια μπροστα κ εχουμε κ τα ''περαστικα'' ετσι δεν ειναι!?!πως ειναι τα λαστιχα απο θορυβο κ ειδικα πως ειναι στο βρεγμενο?
TJ
Άβαταρ μέλους
jeep2008
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 10:50

Δημοσίευσηαπό PanY » 20 Νοέμ 2008, 14:15

Ναι αμιγκο. usd 160 μπρος + usd 160 πισω + usd 70 το installation kit καπου εκει υπολογιζω να πανε (συν τα εργατικα βεβαια). Τα λαστιχα κανουν λιγο θορυβο γυρω στα 70-80 χλμ αλλα αυτο το καταλαβαινεις μονο με το Mp3 κλειστο βεβαια. Προσωπικα δεν με πειραζει καθολου. Τις τελευταιες μερες με τις βροχες που μπορεσα να τα τσεκαρω δεν ειδα τρομερη διαφορα σε σχεση με τα Dualer A/T αλλα ουτως η αλλως με τις βροχες πηγαινα και παω αρκετα προσεκτικα (ακομα και με τα προηγουμενα μου αυτοκινητα) οποτε δεν μπορω να κρινω την προσφυση που εχει το καθε λαστιχο μιας και δεν πιστευω πως παιζει ιδιαιτερο ρολο στους "γυαλι" Ελληνικους δρομους (αν πηγαινεις οπως εγω ειπαμε που οδηγω σε αυτες τις συνθηκες με τον τροπο που θα οδηγουσα τη μηχανη μου).
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό PanY » 21 Νοέμ 2008, 01:41

ZooL έγραψε:Λέγοντας "υπερβολή" εννοούσα ότι θα ξεφύγεις αρκετά από τον χαρακτήρα του daily-driver οχήματος, θα το κάνεις λίγο πιο "ειδικής χρήσης" όπως σου είχα γράψει παλιότερα.


Εχω μπερδευτει αμιγκο μου να σου πω την αληθεια και βασικα δεν νομιζω να ξεμπερδευτω αν δεν οδηγησω ενα 2,5αρι με 4,56 κι ενα αλλο με 4,88.

Το οτι θα γινει αρκετα πιο νευρικο με το 4,88 το καταλαβαινω. Το θεμα ειναι να μην βαλω το 4,56 και δω πως απλα εδωσε μονο μια "αυρα" δυναμης σε σχεση με το 4,11 που χω τωρα ενω η τελικη μου δεν εμφανισει ιδιαιτερη καμψη. Τοτε θα μου μπει η ιδεα και δεν θα ηρεμησω παλι μεχρι να βαλω τα 4,88. Να σας ξαναπω πως την 5η ταχυτητα δεν την εχω χρησιμοποιησει παραπανω απο 4-5 φορες στην εθνικη. Ακομα και με τα 140 χλμ δεν χρειαστηκε να την βαλω μιας και οποτε την εβαζα απλα μου κατεβαζε τις στροφες ενα χιλιαρικο περιπου (απ τις 3,5 στις 2,5 περιπου) οποτε ειναι σαν μην υπαρχει. Βεβαια καταλαβαινω πως η μεταβαση απο 4,11 σε 4,56 ειναι ηδη αρκετη οποτε αυτο που εξεταζω ειναι το ποσο μεγαλη διαφοροποιηση υπαρχει αναμεσα σε 4,56 και 4,88 οσον αφορα κυριως την τελικη ταχυτητα. Απ την αλλη, στην 4-low δεν ξερω τι επιπτωση θα εχει μια τετοια μετατροπη. Απλα απο μια συζητηση που ειχα στο jf μου ειπε ενας αλλος αμιγκο με 2,5 και 4,88 αλλα με 33" λαστιχα πως το νευρο του αυτοκινητου θυμιζει πλεον 4λιτρο, πεταει, ενω δεν ειχε διακυμανση στην τελικη. Με τα 30 και κατι ομως τα δικα μου, φοβαμαι πως θα εχει εντελως διαφορετικη συμπεριφορα. Δεν ξερω, εχω προβλημα... Απ τη Κικη κι απ τη Κοκω ποια να διαλεξω...
Τελευταία επεξεργασία από PanY και 21 Νοέμ 2008, 18:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 43 επισκέπτες