Σελίδα 1 από 2

Νέος στην παρέα ;) - Wrangler JK Unlimited 3.8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2008, 01:48
από ZooL
Ιδού λοιπόν το εργαλείο, φρέσκο, φρέσκο:

Εικόνα
Εικόνα


Για τα λάστιχα που λέτε, αυτά με τα οποία ήρθε (δώρο) ήταν τα Pirelli Scorpion ATR, 60/40 on/off.
Έχοντας οδηγήσει στο πρόσφατο παρελθόν τον συγκεκριμένο συνδυασμό αυτοκινήτου /ελαστικών για κάμποσα χιλιόμετρα και σε όλες τις συνθήκες (εθνική /επαρχιακό /χώμα /λάσπη /πηλό), είχα τη δυνατότητα να τα αξιολογήσω στην πράξη - και η απόφαση εξαρχής ήταν πως τα λάστιχα θα έπρεπε να αλλάξουν...

Έτσι ολοκαίνουρια εν τω μεταξύ (...ούτε 70χλμ) έπιαναν και πολύ καλή τιμή - οπότε η καλύτερη στιγμή για την αλλαγή ήταν τώρα.

Στη θέση τους μπήκαν 33άρια Cooper Discoverer STT (285/70R17), στις εργοστασιακές Rubicon ζάντες - οι οποίες όμως έχουν μικρό backspacing και γι' αυτό χρειάζεται να προστεθούν αποστάτες στους τροχούς (έχουν παραγγελθεί και αναμένονται). Όπως έχει το setup αυτή τη στιγμή, στο τέρμα τιμόνι (full lock) οι μπροστινοί τροχοί βρίσκουν στην αντιστρεπτική - δεν αποτελεί πρόβλημα, είναι απλά λίγο ενοχλητικό.

Να και το λάστιχο (από το κινητό):
Εικόνα



Το πρώτο στάδιο εξέλιξης θα ολοκληρωθεί μόλις μπει και η ανάρτηση της OME στις 2", κάποια στιγμή την επόμενη εβδομάδα που θα ξανα-έχω έξοδο ...από τη γαλέρα.
Παράλληλα, θα γίνονται και διάφορες μικρο-επεμβάσεις στα βασικά: σημεία πρόσδεσης μπρος-πίσω, μάζεμα του πίσω προφυλακτήρα (για τον μπροστά δεν υπάρχουν και πολλά περιθώρια...), ίσως κάποια επιπλέον ποδιά, κλπ.

Γενικά το όλο σχέδιο δεν είναι και τόσο extreme, μάλλον ως entry level θα το χαρακτήριζα περισσότερο.
Απλά εδώ η βάση είναι διαφορετική και όλα γίνονται σε εντελώς άλλη κλίμακα... Στο KJ ας πούμε, για να περάσεις από τους εργοστασιακούς 29" τροχούς σε 31" (που ήταν και το άνω όριο), έπρεπε να γίνουν πολλά και διάφορα, πατέντες, κλπ.
Εδώ, πολύ απλά, το αυτοκίνητο μου παραδόθηκε stock με 32άρια...
Και είτε με άλλες ζάντες, ή με αποστάτες στις εργοστασιακές, μπορείς να περάσεις σε τροχούς 33" χωρίς καμιά άλλη αλλαγή.

Αυτά για αρχή, άντε τώρα να βρούμε και λίγο χρόνο να το χαρούμε :)

Χ.

Νέος στην παρέα ;) - Wrangler JK Unlimited 3.8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2008, 07:57
από BILLJEEP
Παρα πολυ καλο. Μπραβο!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2008, 09:10
από yannis24
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ !

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ να ειναι και να το χαρεις οσο θες !!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2008, 11:02
από ermis1975
Είναι πολύ καλό! Καλοτάξιδο..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2008, 12:22
από argos
καλοταξιδο και παλι Χρηστε

αντε και απο κοντα τωρα!!!

διαβασμενο σε βρισκω και παλι!

να το απολαυσεις οσο περισσοτερο μπορεις

Χ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2008, 21:31
από ZooL
Ευχαριστώ, ευχαριστώ :)

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2008, 00:17
από heroicentaur
Μια λυση για την πισω πινακιδα ειναι ειτε να βαλεις στη ρεζερβα οπως τα cherokee

Εικόνα

H θελεις κατι πιο original οπως το χει η μαμα JEEP στην Αμερικη η τρυπα υπαρχει αλλα δεν εχω δει αν τα καλωδια ειναι εκει μεσα

Εικόνα


Ειναι αρκετα σπαστικο να το χωνεις και να βρισκει με το παραμικρο η πισω πινακιδα στα εμποδια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2008, 22:46
από dim1
Πραγματικα πανεμορφο!!!!

Να σε ρωτησω μονο,το χρωμα ειναι το Jeep green mettalic?Ειναι το μονο πρασινο που εχει στην ελλαδα?

Τα πλαινα σκαλοπατια ειναι εξτρα η ερχονται απο το εργοστασιο?

Και τελος απο καταναλωση τι λεει?

Καλοταξιδο και να το χαρεις οσο πιο πολυ γινεται :)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2008, 23:31
από vaggelis
Μπράβο ρε Χρήστο !!!!
Καλοτάξιδο!!!
Άντε να το δούμε και από κοντά
Από ότι θυμάμαι χρωστάς βόλτα ;-)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιούλ 2008, 02:35
από ZooL
@heroicentaur: δεν έχω καταλήξει ακόμη τι θα κάνω με την πινακίδα.
Το option για την θέση όπου την έχουν τα αμερικάνικα δυστυχώς νομίζω δεν παίζει: οι δικές μας πινακίδες είναι συγκριτικά πολύ μεγαλύτερες σε μήκος και δεν χωράνε με τίποτα εκεί (ούτε ακόμη και η τετράγωνη, δεν χωράει σε ύψος).
Νομίζω πως μάλλον θα την "στριμώξω" κάτω από τη ρεζέρβα, ξηλώνοντας ίσως τα φωτάκια που υπάρχουν για τον φωτισμό της, "διπλώνοντάς" την ίσως και λίγο... Δεν ξέρω... θέλει ψάξιμο η όλη πατέντα...
Και σίγουρα δεν είναι μόνο το σπάσιμο του να βρίσκει κάτω η βάση της πινακίδας σαν φτυαράκι, είναι ότι έτσι μπορεί να αφήσεις και κα'να προφυλακτήρα πουθενά...
Εσύ τι έχεις κάνει στο δικό σου?

@dim1: το χρώμα μου είναι το Rescue Green - το Jeep Green που λες είναι αρκετά πιο σκούρο.
Τα σκαλοπάτια δεν είναι standard, είναι dealer option: αν τα ζητήσεις μπαίνουν εδώ (τιμή καταλόγου €630 για το 4πορτο).
Για την κατανάλωση δεν έχω ιδέα, είμαι στο πρώτο γέμισμα μέχρι στιγμής (κι έτσι όπως με πάει, θα είμαι για καιρό ακόμη). Επιπλέον, μέχρι να "ανοίξει" το μοτέρ, η κατανάλωση είναι σχετικά υψηλότερη.

@vaggelis: Που 'σαι ρε Ευάγγελε :)
Που να δεις κι εγώ πόσο γουστάρω καμιά βόλτίτσα... :lol: :lol: :lol:

X.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιούλ 2008, 23:34
από kostas_renegade
Kουκλί σκέτο! Και στο χρώμα που γουστάρω!
άντε καλά χώματα, καλές λάσπες, καλά σπαστήρια, καλά χιόνια, καλά ...ποτάμια..κλπ κλπ!

(τώρα αυτό που μένει είναι μια τετράδα ημισλίκ, σκάστρα, ιντερκούλερ, κομπρέσσορας, εκκεντροφόρος...χιχιχιχι...)

ΦΤΟΥ ΡΕ ΝΑ ΜΗ ΒΑΣΚΑΘΕΙ !! :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2008, 00:53
από heroicentaur
Για την πινακιδα δεν εχω κανει τιποτα (βλεπε ολικη ασφαλεια) αλλα στο μελλον θα φυγει θα κοπει το πλαστικο και θα μπει στην ρεζερβα οπως στα Cherokee. Απο καταναλωση full γεματο (πολλα λεφτα ρε γαμωτο) εκανα σχεδον 560 με 580 και με αναμενο το λαμπακι της βενζινης για 70 χιλιομετρα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2008, 10:10
από m.misk(j)is
Καλοτάξειδο και καλά χιλιόμετρα, εντός και εκτός!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2008, 19:20
από ZooL
ευχαριστώ παιδιά!

kostas_renegade έγραψε:(τώρα αυτό που μένει είναι μια τετράδα ημισλίκ, σκάστρα, ιντερκούλερ, κομπρέσσορας, εκκεντροφόρος...χιχιχιχι...)
    να του ρίξω και μια φτερούγα να, τόση, με το συμπάθειο... εκεί να δεις τι έχει να γίνει ;)

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιούλ 2008, 23:10
από GANTEMIS
ΘΗΡΙΟ!
Καλοτάξιδο, καλές βόλες και καλό λάσπωμα.