Σελίδα 4 από 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2008, 12:42
από diamond
http://www.expeditionswest.com/equipmen ... /index.htm

Αφορά μια βελτιωμένη έκδοση του Patriot (δυστυχώς δεν εισάγεται) αλλά δείχνει το δυναμικό του αυτοκινήτου και τη φιλοσοφία της Jeep

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2008, 13:02
από BILLJEEP
meco έγραψε:Άρα συμφωνούμε. Εγώ δεν λέω πως το tiguan είναι ικανό για ακραία κίνηση εκτός δρόμου. Μάλλον όμως είναι το ίδιο αν όχι περισσότερο ικανό, από τα compass/patriot.


Συμφωνουμε! :)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2008, 13:07
από ZooL
diamond έγραψε:http://www.expeditionswest.com/equipment/reviews/patriot/index.htm

Αφορά μια βελτιωμένη έκδοση του Patriot (δυστυχώς δεν εισάγεται) αλλά δείχνει το δυναμικό του αυτοκινήτου και τη φιλοσοφία της Jeep

δώσε! δώσε! ;)

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2008, 13:15
από ZooL
Εικόνα

TRAIL-RATED® CERTIFICATION

From the original Willys MB to the 2008 Liberty, the Jeep® brand has been the leader in 4x4 innovation and off-road capability for over 66 years. The proof is in our exclusive Trail Rated standard.

We test Jeep® 4x4s on the toughest trails in the world to prove one thing: They can take whatever you dish out. The Trail Rated® badge means that your Jeep 4x4 has been designed to perform in five categories of off-road conditions: traction, ground clearance, maneuverability, articulation, and water fording.

Traction in 4x4 is equivalent to grip on Asphalt. Trail Rated® traction helps you stay in control on untamed terrain, slippery (wet, mud, snow) conditions, and on steep grades.

Don't drag your belly through the mud—just clear nasty logs, rocks, and uneven ground without sustaining undercarriage damage. Jeep® Trail Rated® 4x4s feature optimized approach, departure, and breakover angles to keep you in the clear.

Athletic. Agile. Trail Rated®. Jeep® 4x4s have the footwork to navigate narrow gaps, dodge emergency situations and avoid cosmetic damage to underbody sills thanks to precision steering and optimized wheelbases. Even gazelles don't move like this.

A Trail Rated® suspension is limber like a gymnast. How exactly? Flexibility is the key to good articulation. The more a wheel can travel, or flex, the better it can maintain contact with terra firma and provide the traction needed to cross an array of obstacles.

Hit that riverbed with confidence. Trail Rated® Jeep® 4x4s feature additional electrical and body sealing, along with a high air intake location for optimum water fording capability. Note: Do not attempt water fording unless depth is known to be less than 19 inches.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2008, 14:44
από ermis1975
Κι εγώ συμφωνω, απλά νομίζω οτι το look του νέου cherokee δε σε αφήνει να το φανταστείς τόσο εκτός, όσο εντός δρόμου, σε σχέση πάντα με το παλιό. Και η Cayenne πχ παρόλο που έχει μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου, σαν αίσθηση σου αφήνει πιο sport εντος δρόμου αυτοκίνητο. Το αντίθετο πχ συμβαίνει με το Wrangler. Δυνατότητες, λίγο που το οδήγησα το νέο cherokee κατάλαβα οτι έχει πολλές και με τα ηλεκτρονικά μπλοκέ που έχει..κλπ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2008, 18:03
από diamond
ermis1975 έγραψε:Κι εγώ συμφωνω, απλά νομίζω οτι το look του νέου cherokee δε σε αφήνει να το φανταστείς τόσο εκτός, όσο εντός δρόμου, σε σχέση πάντα με το παλιό.



μάλλον είσαι ο πρώτος που το λέει αυτό, τουλάχιστον σε αυτό το φόρουμ και σίγουρα σε σχέση με τα αμερικάνικα που θεωρούσαν το προηγούμενο μοντέλο , μοντέλο για γυναίκες (sorry Χρήστο)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2008, 18:23
από ermis1975
Δείχνει πιο πολιτισμένο, με τον εμπρός προφυλακτήρα να είναι πιο χαμηλά (οπτικά τουλάχιστον).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2008, 19:32
από diamond
ermis1975 έγραψε:Δείχνει πιο πολιτισμένο, με τον εμπρός προφυλακτήρα να είναι πιο χαμηλά (οπτικά τουλάχιστον).



????

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2008, 19:48
από ZooL
diamond έγραψε:...και σίγουρα σε σχέση με τα αμερικάνικα που θεωρούσαν το προηγούμενο μοντέλο , μοντέλο για γυναίκες (sorry Χρήστο)

μπα, προσωπικά ούτε κι εμένα μου άρεσε το look του KJ...
κι αν δεν ήταν το Renegade του 2005 με το flat hood, μάλλον δεν θα το είχα πάρει ποτέ (*)...
(μην παρεξηγηθώ: μιλάω για το θέμα εμφάνισης και μόνο)

και για να είμαι και ειλικρινής, ούτε το ΚΚ μ' αρέσει ιδιαίτερα - απ' όλα προτιμώ μάλλον το XJ (μήπως προδίδω έτσι την ηλικία μου? :P)

Χ.


* κι αν δεν είχα πάρει ποτέ το KJ, θα πήγαινα κατευθείαν μετά από 6-8 μήνες στο Wrangler και θα γλίτωνα έτσι ένα σκασμό λεφτά... βρε τι ζημιά που μου 'κανε ένα ίσιο καπό... :?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2008, 20:03
από diamond
Και μένα το XJ μου άρεσε (προφανές) αλλά από τα σύγχρονα και με δεδομένο ότι το Wrangler κόπηκε το Cherokee είναι από τα λίγα με macho εμφάνιση που αντοποκρίνεται και στις offroad ανησυχίες .
Και το Land cruiser μου αρέσει (αν και με χαλάει λίγο ο diesel του) απλά ανεβαίνει σε κόστος οπότε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2008, 22:31
από ermis1975
Τελικά σε λίγες μέρες παραλαμβάνω το cherokee ΚΚ!!
Πιστεύω οτι έκανα καλή επιλογή!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2008, 09:13
από yannis24
αντε...καλοριζικος και εσυ !!
μολις το παρεις, περιμενουμε φωτογραφιες και πρωτες εντυπωσεις !!

ολοι αλλαζουνε αυτοκινητα γυρω μου.....ρε λες ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2008, 09:02
από ermis1975
Τελικά ήρθε...γρηγορότερα αποτι το περίμενα! Οπότε θα το παραλάβω μέσα στη βδομάδα (γιατί λείπω διακοπές!).
Μόλις καταφέρω να κάνω κανένα χλμ θα σας πώ εντυπώσεις! :)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2008, 21:39
από meco
Καλοτάξιδο!!!!! :):):)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2008, 22:50
από ermis1975
Το παρέλαβα...! Εχω κάνει βέβαια ελάχιστα χλμ οπότε είμαι στο στρώσιμο. (αν και δε θέλει για πολλά χλμ). Πάντως παρατήρησα έντονες μυρωδιές...σε σημείο που διπλανό αυτοκίνητο μου λέει..."Βγάζουν καπνούς τα φρενα σου"! Φαντάστηκα οτι δε θα είναι τα φρένα, μιας και τα είχα χρησιμοποιήσει ελάχιστα (Αττική οδός), αλλά μυρωδιές στρωσίματος!