Σελίδα 1 από 6

Patriot / Cherokee

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2008, 20:04
από ermis1975
Σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο για καινούριο Jeep. Για τη συγκεκριμένη λοιπόν μάρκα, θέλω να μου πείτε απόψεις για το Patriot (CVT), και το cherokee στη sport έκδοση. Κυρίως για patriot που δεν έχω διαβάσει πολλά και που νομίζω είναι λίγο παρεξηγημένο.
Αυτό που μου αρέσει και στα 2 είναι το κλασικό τους σχήμα!

Φυσικά η αγάπη μου είναι το Wrangler, το οποίο είναι αρκετά ακριβότερο το 4πορτό (και ποιό offroad, με μικρότερες επιδόσεις) Το 2πορτο, διστυχώς δεν έχει χώρους αν και μου αρέσει πολύ!

Patriot / Cherokee

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2008, 20:45
από heroicentaur
Με μικροτερες επιδοσεις το Wrangler ??? Μα το wranlger ειναι φτιαγμενο για offroad με πολυ ροπη εννο τα υπολοιπα της JEEP ειναι πιο γρηγορα αλλα οχι τοσο αγρια οσο ενα wrangler. Σκεψου καλα τη θες γιατι αν θες ταχητυτα το wrnagler δεν σου κανει (φαντασου μωλις περασεις τις 2.500 στροφες το αμαξι δεν επιτανχυνη αλλα απλα βγαζει ολη του την ροπη)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2008, 10:39
από ermis1975
Ναι αυτό λέω... Προσανατολίζομαι σε 1 αυτοκίνητο που να έχει και χώρους και να κάνει και για ταξίδια, και να πηγαίνει και στο χιόνι και στο χώμα ... και γενικά να πάς όπου δε πάνε τα συμβατικά ΙΧ και να είναι και ασφαλές!...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2008, 14:17
από HP
Patriot

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2008, 15:43
από ermis1975
Απο άποψη μεταπώλησης...ποιό θα χάσει ευκολότερα την αξία του?!.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2008, 15:47
από HP
cherokee
γιατί καίει τα κέρατά του και λόγω ότι είναι άγαρμπο στην οδήγηση στην εθνική.
Και το ότι το 2.4 είναι μπουρούχα!
Σε κάλυψα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2008, 20:06
από ermis1975
Δε κατάλαβα... Δηλ...παρτο ένα και βάρα το άλλο?!!!!

Μήπως να πάω προς Wrangler?

(μη νομίζετε οτι δε ξέρω τί θέλω...Απλά επειδή δε μου περισεύουν και ένα 4χ4 τύπου "σκάλας" ήταν το όνειρό μου, προσπαθώ να το πραγματοποιήσω και να κάνω την όσο το δυνατό καλύτερη επιλογή.)..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2008, 23:00
από sorokos
HP έγραψε:Και το ότι το 2.4 είναι μπουρούχα!
Σε κάλυψα?
Εχω ακουσει και ακουσει σχολια, αλλα ...μπουρουχα ??!! :D ... Απλα γελαω γιατι εχω και εγω μια ... μπουρουχα ! Δεν την βλεπω βεβαια ετσι ... αλλα τι να κανω αυτην εχω :) (και ... μου αρεσει)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιουν 2008, 08:43
από meco
ermis1975 έγραψε:Δε κατάλαβα... Δηλ...παρτο ένα και βάρα το άλλο?!!!!

Μήπως να πάω προς Wrangler?

(μη νομίζετε οτι δε ξέρω τί θέλω...Απλά επειδή δε μου περισεύουν και ένα 4χ4 τύπου "σκάλας" ήταν το όνειρό μου, προσπαθώ να το πραγματοποιήσω και να κάνω την όσο το δυνατό καλύτερη επιλογή.)..

Ψάξε για μτχ 2,0 ή 2,5 grand vitara όσο το δυνατό ποιο καινούριο.
Το wrangler πωλείται ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ σε ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΗ τιμή.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιουν 2008, 09:08
από ermis1975
Βασικά όλα τα αμερικάνικα πωλούνται στην Ελλάδα σε τιμές διπλάσιες της χώρας παραγωγής τους παρόλο που το $ έχει πάρει τη κατηφόρα! (Αλήθεια τί εξήγηση δίνει η αντιπροσωπεία? Η πάνε για τρελά κέρδη!)
Το GV το έχω ψάξει για καινούριο. Απο άποψη εμφάνισης λοιπόν εχω καταλήξει στα μοντέλα της Jeep, και για κανένα άλλο λόγο. Μέχρι πριν λίγο για 4x4 είχα Jimny (κλασικό σχήμα.. άπειρες δυνατότητες), μικρός όμως κινητήρας, και χώροι, για να μπορείς να συνδιάζεις και χαλαρά άντετα ταξίδια (130-150χλμ).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιουν 2008, 09:47
από meco
ermis1975 έγραψε:Βασικά όλα τα αμερικάνικα πωλούνται στην Ελλάδα σε τιμές διπλάσιες της χώρας παραγωγής τους παρόλο που το $ έχει πάρει τη κατηφόρα! (Αλήθεια τί εξήγηση δίνει η αντιπροσωπεία? Η πάνε για τρελά κέρδη!)
Το GV το έχω ψάξει για καινούριο. Απο άποψη εμφάνισης λοιπόν εχω καταλήξει στα μοντέλα της Jeep, και για κανένα άλλο λόγο. Μέχρι πριν λίγο για 4x4 είχα Jimny (κλασικό σχήμα.. άπειρες δυνατότητες), μικρός όμως κινητήρας, και χώροι, για να μπορείς να συνδιάζεις και χαλαρά άντετα ταξίδια (130-150χλμ).

Αν θέλεις πλαίσιο τύπου σκάλας και να μη σε πιάσουν και κοροϊδο, η λύση που σου πρότεινα για μτχ Grand Vitara προηγούμενης γενιάς φαντάζει ιδανική. Σε σχέση και με το jimny που είχες θα σου φανεί λιμουζίνα. Υπάρχουν σε 2000 και 2500κ.ε. βενζίνης καθώς και 2000 πετρέλαιο.
Θα σου στοιχίσουν από 15 έχως 23Κ€, πολύ λιγότερα από αυτά που θέλεις να δώσεις. Έτσι θα πραγματοποιήσεις το "όνειρό" σου χωρίς να σε κατακλέψουν στη jeep.
Από εκεί και μετά αν μπορείς να ξεχάσεις το πλαίσιο τύπου σκάλας, τόσο το καινούριο GV όσο και το Tiguan είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα Patriot και Compass. 8)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιουν 2008, 10:40
από HP
Και το ότι το 2.4 είναι μπουρούχα!
Το τσερόκυ εννοώ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιουν 2008, 14:02
από ermis1975
Δε βγαίνει τώρα 2.4 cherokee...!

Πάντως προσανατολίζομαι στο καινούριο sport 3,7.

Το tiguan είναι πολύ καλό SUV. Αλλά θα έπερνα τη 2λιτρη έκδοση. Δε ξέρεις τί μπορεί να παρουσιάσει ο μικρός 1.4 κινητήρας turbo.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιουν 2008, 17:34
από diamond
μια απορία ermis1975

Τι αμάξι ακριβώς ψάχνεις γιατί με όσα έχεις γράψει έχεις πιάσει από soft SUV μέχρι hard core 4x4 οπότε όπως καταλαβαίνεις είναι πολύ δύσκολο να πάρεις μια ξεκάθαρη πρόταση.

Ναι αυτό λέω... Προσανατολίζομαι σε 1 αυτοκίνητο που να έχει και χώρους και να κάνει και για ταξίδια, και να πηγαίνει και στο χιόνι και στο χώμα ... και γενικά να πάς όπου δε πάνε τα συμβατικά ΙΧ και να είναι και ασφαλές!...


Αυτό που γράφεις εδώ παραπέμπει σε απλό SUV (όπως Tiguan, outlander, forester, rav4, xtrail, patriot) και όχι απαραίτητα σε offroad οχημα όπως το Wrangler ή λιγότερο το νέο cherokee.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιουν 2008, 18:02
από ermis1975
Πράγματι σας μπέρδεψα γιατί κι εγώ μπερδεύω την εμφάνση με τη χρήση που θα κάνω! Είχα 2 αυτοκίνητα 1 Jimny και 1 BMW. Επειδή παντού πήγαινα με το jimny...ακόμα και σε μακρυνά ταξίδια (με πολλές υποχωρήσεις σε χώρο και δύναμη κλπ) τα έδωσα και τα 2 με σκοπό να πάρω μεγάλο 4χ4. Εκτός λοιπόν απο χιόνι και χωματόδρομους που συναντάω συχνά, δε θα βγάλω το αυτοκίνητο στα κατσάβραχα. Το wrangler είναι αυτό που πάντα μου άρεσε! (το είδα σήμερα απο κοντά, αλλά η τιμή του φτάνει ψηλά). Επίσης θέλω να είναι και αυτόματο και "δυνατό", μιας και δε θα το κινώ εντός κέντρου καθημερινά (εχω μηχανάκι). Ενα άλλο που ψάχνω και που μου αρέσει είναι οι επιλογές 4κίνισης και η κίνιση στους πίσω τροχούς, γι αυτό και έχω βγάλει εκτός πολλά αξιόλογα, φθηνότερα που έχουν μόνιμη 4κίνιση.
Είδα σήμερα και το cherokee και θα το οδηγήσω τις επόμενες ημέρες.