Σελίδα 1 από 3

3,7 Μοντελο 2008

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιουν 2008, 23:59
από juan
Υπάρχουν κάποια σχολια για το νέο 3,7 cherokee ? Πιθανά ανητικά ?

3,7 Μοντελο 2008

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2008, 09:23
από Phill
Αυτο που κατάλαβα εγώ ( έχω το 2.8 το καινούργιο) είναι ότι το 3,7 " μπουκώνει" συγκριτικα με το πετρέλαιο, γιατί συνεργάζεται με 4άρι αυτόματο ( το πετρέλαιο έχει πεντάρι). Τώρα γιατί δεν δίνουν το κιβώτιο αυτό και στην βενζίνη, δεν ξέρω. Γενικά για το αυτοκίνητο, διάβασε το post μου ( Cherokee KK 2.8 εντυπώσεις). Ελπίζω να βοήθησα.

3,7 Μοντελο 2008

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2008, 10:25
από ermis1975
Οποιος μπορεί να πάρει πετρέλαιο είναι γενικά τυχερός απο πολλές απόψεις. Το 3.7 το νέο είναι πιο "μοντέρνο" και προσεγμένο εσωτερικά. Πιστεύω οτι είναι λίγο πιο SUV, απο την άποψη της μόνιμης 4κίνισης.

Re: 3,7 Μοντελο 2008

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2008, 13:18
από ZooL
ermis1975 έγραψε:Το 3.7 το νέο ... Πιστεύω οτι είναι λίγο πιο SUV, απο την άποψη της μόνιμης 4κίνισης.

Αυτό, επιμένω, είναι πλεονέκτημα.

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2008, 14:45
από ermis1975
Μια που μιλάμε για το καινούριο.. Στην αγορά υπάρχει και το μοντέλο LIBERTY εισαγωγής απο Αμερική με χαμηλότερη τιμή και εγγύηση 3 χρόνια. Είναι σα το limited χωρίς δέρμα αλλά με οροφή, αν δε κάνω λάθος.

Re: 3,7 Μοντελο 2008

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2008, 09:38
από meco
ZooL έγραψε:
ermis1975 έγραψε:Το 3.7 το νέο ... Πιστεύω οτι είναι λίγο πιο SUV, απο την άποψη της μόνιμης 4κίνισης.

Αυτό, επιμένω, είναι πλεονέκτημα.
Χ.

Φυσικά και είναι πλεονέκτημα!!!
Δε χωράει η παραμικρή αμφιβολία σε αυτό. 8)

Re: 3,7 Μοντελο 2008

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2008, 09:51
από ermis1975
Απλά προσωπικά θα προτιμούσα και 1 κουμπάκι που να δίνει κίνιση μόνο στους πίσω τροχούς χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα! Κάτι τέτοιο αφήνει όταν το θές...περιθώρια για "παιχνίδια"! Απο άποψη ασφάλειας βέβαια η μόνιμη 4 κίνιση είναι σημαντική.

Re: 3,7 Μοντελο 2008

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2008, 13:27
από ZooL
ermis1975 έγραψε:Απλά προσωπικά θα προτιμούσα και 1 κουμπάκι που να δίνει κίνιση μόνο στους πίσω τροχούς χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα! Κάτι τέτοιο αφήνει όταν το θές...περιθώρια για "παιχνίδια"!

Δεν έχεις άδικο.
Όμως, ακόμη και αν υπήρχε τέτοια επιλογή για "καθαρή" πίσω κίνηση, μην ξεχνάς πως υπάρχει και το ESP.
Υπάρχει βέβαια και το ανάλογο κουμπάκι για την απενεργοποίησή του (ESP), αυτή όμως είναι μόνο μερική - αν τα ηλεκτρονικά αντιληφθούν μεγάλες αποκλίσεις από την προδιαγεγραμμένη τροχιά, επεμβαίνουν και διορθώνουν. Βλέπεις, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει την δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP για κάποιες ειδικές περιπτώσεις (πχ εκκίνηση σε χιόνι) και όχι για να κάνεις μπαντιλίκια ;)

Επίσης, το ESP δεν είναι νέο κόλπο στα KK - το ίδιο σχεδόν πακέτο ηλεκτρονικών έχουν και τα KJ από το 2006 και μετά. Σαφώς και υπάρχει και εδώ το κουμπάκι απενεργοποίησης, αλλά για drifts κλπ... ούτε να το σκέφτεσαι...

Άμα θέλεις KJ για τέτοιου είδους παιχνίδια, ψάξε να βρεις αυτοκίνητο πριν το 2006 και με το πίσω LSD διαφορικό (ακόμη κι αν δεν έχει LSD, αυτό μπαίνει εύκολα και εκ των υστέρων).

Η γενικότερη τάση της εποχής πάντως, να γίνονται τα αυτοκίνητα ασφαλέστερα, σημαίνει ταυτόχρονα ότι γίνονται και λιγότερο διασκεδαστικά - πάνε αυτά που ξέραμε...

----------------------
ermis1975 έγραψε:Μια που μιλάμε για το καινούριο.. Στην αγορά υπάρχει και το μοντέλο LIBERTY εισαγωγής απο Αμερική με χαμηλότερη τιμή και εγγύηση 3 χρόνια. Είναι σα το limited χωρίς δέρμα αλλά με οροφή, αν δε κάνω λάθος.

Στην Αμερική τα KJ /KK δεν λέγονται Cherokee αλλά Liberty.
Αυτό που είδες λοιπόν (στον Πουλικίδη στον Αγ. Στέφανο να υποθέσω? ;)), είναι παράλληλη εισαγωγή. Το θέμα της 3ετούς εγγύησης θέλει λίγο προσοχή, αφού δεν είναι από την επίσημη αντιπροσωπεία αλλά από τον έμπορο.

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2008, 16:56
από diamond
πάντως εγώ δεν είδα πρόβλημα στα παιχνίδια

Γενικά η εικόνα που αποκόμισα από το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλή με το diesel να είναι μακράν καλύτερο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2008, 19:18
από ermis1975
Το Diesel είναι σίγουρα καλύτερο! Και σε 4x4 καί σε συμβατικό. Αλλά ακόμα όσοι δε ζούμε στην επαρχία δε νομίζω πως μπορούμε να έχουμε diesel (ασχετο αλλά μήπως μπορούμε αν το κινούμε μόνο εκτός Αττικης)?
Για τα παιχνίδια τώρα που λέω... Καταλαβαίνω οτι ενα τέτοιο αμάξι.. και με τέτοιο βάρος είναι και επικίνδυνο για drift κλπ...! Εχω συνηθίσει απο το μικρό και ευέλικτο...jimny! Που γυρνάει για πλάκα...παρά τους λίγους ίππους του κυρίως στο βρεγμένο!
Όπως και να το κάνουμε...θα πρέπει να συνηθίσουμε τα ηλεκτρονικά βοηθήματα για την καθημερινή ασφάλειά μας!

Κάτι άλλο.. Αν τελικά προσανατολιστώ στο καινούριο, η sport έκδοση, αξίζει τα λεφτά της? Και κυρίως σα μεταπώληση, μια και δε θα έχει τόσα extra όσο το limited.?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2008, 21:22
από ZooL
diamond έγραψε:πάντως εγώ δεν είδα πρόβλημα στα παιχνίδια

Στο δικό μου το KJ πάντως, όταν βγάζεις το ESP ξεκινάει μεν να σβουρίζει, μια χαρά, αλλά μετά από 4-5 δευτερόλεπτα "κόβει" :(
Ξεκολλάει μεν, σαφώς, αλλά τι να το κάνεις... το θέμα είναι να μπορείς να τοποθετήσεις το αυτοκίνητο διασκεδάζοντας. Η επαναφορά που σου κάνει μάλιστα το ESP, κόβοντας τον κινητήρα, πέρα από ότι σου χαλάει την όποια γραμμή πας να πάρεις, είναι και μεγάλο ξενέρωμα... :oops:

Από την άλλη, η όλη αίσθηση του αυτοκινήτου, αρχοντική, "ράθυμη" και "αφ' υψηλού", εμένα προσωπικά με εμπνέει για πιο χαλαρή & ήρεμη οδήγηση, με μόνες εξάρσεις αντικοινωνικής συμπεριφοράς κα'να kickdown που και που, για ν 'ακούω τον μετατροπέα ροπής και τον εξακύλινδρο να γεμίζει...
Και για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (και εντός δρόμου πάντα), αυτό μου αρκεί. :)

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2008, 09:00
από m.misk(j)is
Ειναι άλλο πράγμα όμως το στρίψιμο με το γκάζι!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2008, 11:01
από ZooL
m.misk(j)is έγραψε:Ειναι άλλο πράγμα όμως το στρίψιμο με το γκάζι!

μωρέ το ξέρω, απλά υπάρχουν άλλα εργαλεία καλύτερα γι' αυτή τη δουλειά ;)

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2008, 17:41
από diamond
μην τα μπερδεύουμε
Τα Jeep είναι για χώμα και ανεβα- κατέβα, λασπούλα, κοντά και όλα τα σχετικά.

Τώρα άμα το θες για αγώνες παίρνεις ένα XJ και παίζεις όσο θέλεις!!

Για πάντες έχει αλλού πορτοκαλιές (πχ MX5 !!, BMW, και άλλα ωραία τετρακίνητα ή μη)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2008, 19:26
από ermis1975
Κάτι άλλο.. Αν τελικά προσανατολιστώ στο καινούριο, η sport έκδοση, αξίζει τα λεφτά της? Και κυρίως σα μεταπώληση, μια και δε θα έχει τόσα extra όσο το limited.? ??