Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

CB - VHF- ΣΤΟ JEEP ΜΑΣ !!

Δημοσίευσηαπό nickpar » 12 Φεβ 2008, 10:41

ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΤΈΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ..ΜΗΝ

ΥΠΕΡΒΑΛΕΤΕ ...ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΚΑΙ ΛΗΨΗΣ..

http://kapatech.gr/catalog/index.php?ma ... rers_id=25
JEEP CHEROKEE 3.7 2003 - LIFT 2.5in SKYJACKER PLATINUM WITH A-ARMS JEEPINBYAL-(ΤΩΡΑ ..ΟΜΕ)
REAR ARB LOCKER- WINCH T-MAX 11000 LIB- TIRES MUD BF-GOODRICH 235/70/16
ΤΩΡΑ.. MAD STT COOPER 245/75/16 !!
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 12 Φεβ 2008, 10:50

Βαγγελη η παραπανω σελιδα που δινουν τα παιδια, ειναι του τακη αδαμιδη, που σου ειχα πρωτεινει για μετρηση στα στασιμα. Εννοειτε πως αν χρειαστειτε κατι μπορω να του μιλησω διοτι συνεργαζομαστε. Ισως κανει και καλυτερη τιμη!
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό nickpar » 12 Φεβ 2008, 17:45

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ CB κλπ

http://www.yme.gov.gr/index.php?getwhat ... d=&tid=407
JEEP CHEROKEE 3.7 2003 - LIFT 2.5in SKYJACKER PLATINUM WITH A-ARMS JEEPINBYAL-(ΤΩΡΑ ..ΟΜΕ)
REAR ARB LOCKER- WINCH T-MAX 11000 LIB- TIRES MUD BF-GOODRICH 235/70/16
ΤΩΡΑ.. MAD STT COOPER 245/75/16 !!
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 13 Φεβ 2008, 00:00

BILLJEEP έγραψε:Βαγγελη η παραπανω σελιδα που δινουν τα παιδια, ειναι του τακη αδαμιδη, που σου ειχα πρωτεινει για μετρηση στα στασιμα. Εννοειτε πως αν χρειαστειτε κατι μπορω να του μιλησω διοτι συνεργαζομαστε. Ισως κανει και καλυτερη τιμη!

Άσε Βασίλη ακόμα δεν έχω πάει τα το κοιτάξω αυτό το θέμα...
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 13 Φεβ 2008, 14:12

nickpar έγραψε:Εικόνα
ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΚΕΡΑΙΑ.

Γεια σου Νικόλα!

Έχω ερώτηση για την τοποθέτηση της κεραίας: όταν είναι στη θέση της, ανοίγει το τζαμί της πόρτας?
Επίσης, μήπως κάποια στιγμή που θα είχες λίγο χρόνο θα μπορούσες να βγάλεις 2-3 φωτογραφίες όπου να φαίνεται το πως έχεις την έχεις στηρίξει πάνω στη βάση της ρεζέρβας?
Σκέφτομαι να κάνω το ίδιο πράγμα και δεν θα ήθελα να ξανανακαλύπτω τον τροχό :D

Ευχαριστώ!

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό nickpar » 13 Φεβ 2008, 14:39

Γεια σου φιλε ..
Το παραθηρο ανοιγει γερνοντας την κουκουναρα της βασης της κεραιας λιγο πισω...
Οσο για την βαση ειναι μια λαμα που πιανει στην βιδα τησ ρεζερβας και στραβωνει στην ακρη με μια τρυπα στην μεση για να περαση η βαση τησ κουκουναρας ..οταν ευχερισω θα βαλω και φωτο ...γιατι πρεπει να βγαλω την ρεζερβα για να το κανω....
JEEP CHEROKEE 3.7 2003 - LIFT 2.5in SKYJACKER PLATINUM WITH A-ARMS JEEPINBYAL-(ΤΩΡΑ ..ΟΜΕ)
REAR ARB LOCKER- WINCH T-MAX 11000 LIB- TIRES MUD BF-GOODRICH 235/70/16
ΤΩΡΑ.. MAD STT COOPER 245/75/16 !!
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό ZooL » 13 Φεβ 2008, 14:46

nickpar έγραψε:...γιατι πρεπει να βγαλω την ρεζερβα για να το κανω....
όχι, όχι, μην μπεις στη φασαρία! κατάλαβα πως είναι :)
σ' ευχαριστώ!

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό argos » 13 Φεβ 2008, 14:54

και στασιμα μετραω και στις τοποθετησεις βοηθαω
αρκει να υπαρχει διαθεση
Άβαταρ μέλους
argos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 30 Σεπ 2007, 09:22
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό ZooL » 13 Φεβ 2008, 15:33

argos έγραψε:και στασιμα μετραω και στις τοποθετησεις βοηθαω
αρκει να υπαρχει διαθεση

:) :) :) :)

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 14 Φεβ 2008, 02:00

argos έγραψε:και στασιμα μετραω και στις τοποθετησεις βοηθαω
αρκει να υπαρχει διαθεση


Ε τότε είσαι ο άνθρωπός μας!!!

Λοιπόν Χρήστο θέλω μια κεραία, έναν ενισχυτή για το CB, μια καλή θέση για να μπεί το CB, μέτρημα στα στάσιμα.... αυτά για την ώρα!!!
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό PanY » 24 Ιαν 2009, 16:26

Πηγα σημερα και τραβηξα και μια επιπλεον γραμμουλα κατευθειαν απ την μπαταρια για το Cbακι. Εβαλα φυσικα και δυο ασφαλειες στο ενδιαμεσο για παν ενδεχομενο. Ο λογος ηταν πως ηθελα να ελευθερωσω τον αναπτηρα μιας κι εκει βαζω συνηθως το GPS και συν τοις αλλοις δεν ηθελα να εχω περισσοτερα μαραφετια στην κεντρικη κονσολα, οπως πχ ανταπτορες 1 σε 2 κλπ. Θεωρω επισης πως ειναι και η πιο σωστη λυση για την παροχη του CB.

Τα καλωδιακια τα περασα απ εξω προς τα μεσα, μεσω μιας ταπας που υπαρχει στην θεση του οδηγου κατω απ το τιμονι και συγκεκριμενα 10-15 περιπου εκατοστα πανω δεξια απ το πενταλ του γκαζιου ενω στην συνεχεια τα περασα κατω απ την μοκετα και κατα μηκος της κεντρικης κονσολας του λεβιε ταχυτητων κι εβγαλα μια εξοδο με θηλυκο ανταπτορα σαν του αναπτηρα πισω απ την θεση του οδηγου ωστε να κρυβεται κατω απ το καθισμα και να μην ειναι χυμα οταν το CB δεν χρησιμοποιειται.

Το CB που τελικα επελεξα οπως ειπα και σε καποιο αλλο θεμα ειναι φορητο ( αυτο: http://kapatech.gr/catalog/product_info ... cts_id=781 ) μιας και δεν ηθελα να "φορτωσω" αλλο το εσωτερικο.

Ευτυχως ο προηγουμενος κατοχος ειχε φτιαξει μια υπεροχη πατενταδικη αλλα καθολου προχειρη βασουλα για την κεραια (Δειτε χαρακτηριστικα τη φλατζα της. Την εχει φαει στον τορνο για να της δωσει την επιθυμητη κλιση ωστε να ειναι καθετη αλλα και την εκοψε ωστε να εφαρμοσει ακριβως στο σημειο. Την εχει επισης βιδωσει με "σκουλικια" ωστε να μη μπορει να αφαιρεθει με ευκολια) απο αλουμινιο και δεν χρειαστηκε να παιδευτω καθολου για το που ή πως θα την τοποθετησω.

Βαζω και μερικες φωτος της βασης

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Το καλο με αυτη τη βαση ειναι οτι πρωτον δεν φαινεται (ειδικα τωρα με τις Rubicon) και δευτερο και σημαντικοτερο πως η κεραια βιδωνει αρκετα ψηλα βελτιωνοντας την ληψη αλλα και δεν κοπαναει πανω στο Hardtop (στις διαφορες ταλαντωσεις του μαστιγιου).
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό PanY » 25 Ιαν 2009, 19:51

Το ματιαξα το ρημαδι... Ξεκινωντας το πρωι για την συναντηση, πηγα να βαλω το βισμα που εχει ενσωματομενο το CB (το αρσενικο για τον αναπτηρα του μοσχαριου) στην αναλογη υποδοχη που ειχα συνδεση απ την γραμμη που περασα κατευθειαν απ την μπαταρια και μετα απο 5 περιπου δευτερολεπτα ακουσα ενα ανεπαισθητο σχεδον τσαφ και παρ το κατω. Εννοω δεν λειτουργησε ποτε ξανα. Να σημειωσω πως η μηχανη ηταν σβηστη και το CB επισης κλειστο. Αμεσως σκεφτηκα μηπως καηκε καποια ασφαλεια απο εκεινες που εχω βαλει στις δυο ασφαλειοθηκες που μεσολαβουν αλλα τιποτα. Κι οι 2 ηταν ανεπαφες, οπως επισης και η τριτη του βισματος του CB. Εβγαλα το βισμα του και του φορεσα την μπαταριοθηκη του με τις αλκαλικες μπαταριες και παλι τζιφος. Ολα δειχνουν πως το τσαφ ακουστηκε τελικα απ το εσωτερικο του και μακαρι να εχει καποια επιπλεον ασφαλειουλα που να αλλαζει ευκολα. ΟΚ, δεν κανει και καμια περιουσια αλλα οπως και να χει προσπαθω να βρω μια εξηγηση. Επαναλαμβανω, σβηστη η μηχανη του αυτοκινητου, κλειστο και το CB. Να επισημανω επισης πως η παροχη που εχω τραβηξει απ τη μπαταρια, εχει μεν τις 2 ασφαλειοθηκες αλλα δεν εχει ενδιαμεσο διακοπτη.

Καμια ιδεα κανεις για το τι μπορει να εφταιξε? (Ευτυχως που ειχα παρει προσφατα τα 2 PMR και μπορουσα να ανταλλαξω καμια κουβεντα με τους αμιγκος)
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 26 Ιαν 2009, 10:45

Καμια ιδεα κανεις για το τι μπορει να εφταιξε?

Ανάποδη πολικότητα ίσως?
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό PanY » 26 Ιαν 2009, 10:56

Ναι αυτο μου ειπε και καποιος αλλος αμιγκο. Ειναι και η πιο λογικη εξηγηση. Ισως θα πρεπει να βρω εναν αλλον θηλυκο ανταπτορα και να βεβαιωθω πως θα εχει στο κεντρο το + ωστε να μην εχουμε αλλα τσαφ και τσουφ. Θα πεταχτω αυριο απ την αντιπροσωπεια να το τσεκαρω. Ευτυχως απ οτι μου ειπαν εχει και 2η ασφαλεια μεσα το CB οποτε θα επισκευαστει αμεσως.
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό PanY » 29 Ιαν 2009, 11:39

Οπως ολα εδειχναν το προβλημα προεκυψε απο την λαθος συνδεση των καλωδιων στον θηλυκο ανταπτορα (λαθος πολικοτητα). Ευτυχως ξεμπερδεψαμε με ενα 25αρι ευρωπουλακια.
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 32 επισκέπτες