Σελίδα 1 από 1

grand cherokee wj??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2007, 09:15
από niriis2000
Mexri twra pisteva oti to WJ syndyazei arista tous 2 kosmous ektos me polles dinatotites, entos me polles aneseis. Diavazontas omws sta fora de vlepw kanenan na moirazetai tis idies skepseis. Giati?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2007, 09:33
από SKARTOS
Μπορείς να γίνεις λίγο πιό συγκεκριμένος. Δηλαδή τί διάβασες???? Ρωτάω γιατί έχω προσωπική άποψη.

Παράκληση : άν μπορείς γράφε ελληνικά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2007, 11:13
από niriis2000
παραδειγμα: Δεν έχς δει κανέναν να μιλάει για μετατροπές που μπορει να κάνει. Εχω σκεφτει να κάνω τα εξής: Χαραγμένες δισκοπλακες powerstop-powerslot, γιατι με το που το πηρα με τις κανονικες δισκοπλακες μου τις εσπασε με το που ακούμπησε νερο και χώμα. τακακια HPS, ποδιές για διαφορικό, σασμαν, μηχανη, ανάρτηση oldman για σχετικό ψήλωμα 2,5-4". Επίσης: Από τη μάνα του έχει δυνατότητες η θα σκέφτομαι πάντα πόσο καλύτερα ήμουν με το VITARA μου? Μιλάμε πάντα για Grand Cherokee 2001 4,7ltd quadradrive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2007, 12:48
από SKARTOS
Όλα τα παραπάνω που λές, γίνονται. Τα πάντα γίνονται. Λεφτά να έχεις να διαθέσεις, και μπορείς να το κάνεις τέρας.
Έχω φίλο, με ένα του 96 μοντέλο, και του είχε βάλει, ΟΜΕ 2" (νομίζω) και 31" mud terrain, και ήταν τέρας. Τώρα το έχει ψηλώσει περισσότερο. Το αμάξι δέν μάσαγε πουθενά.
Το quadradrive, ξέρεις τι είναι????
Τώρα, το να το συγκρίνεις, με το vitara, είναι τουλάχιστον ατυχής η σύγκριση. Σάν να συγκρίνεις σκατά με χιόνι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2007, 13:17
από niriis2000
Quadradrive: 3 diaforika kai ousiastika mploke pisw. kostos antikatastasis:asto...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2007, 13:22
από niriis2000
βασικό ομως ειναι το οτι σαν του φιλου σου εχω δει πολλα φτιαγμενα. σαν το δικο μου ομως εχω βρει ελαχιστα. κ η βασικη ερωτηση δεν ειναι τι μπορεις να κανεις με λεφτα αλλα χωρις αυτά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2007, 13:26
από niriis2000
και αλλη ερωτηση: το αυτοκινητο φοραει καινουρια ελαστικά winter(!!!!) continental. Επειδη ειναι κριμα να τα αλλαξω κατευθειαν μπορουν να κανουν αραγε τιποτα ή να τα αλλαξω με BF?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2007, 13:51
από jdelis
Χωρίς λεφτά μπορείς πάνω-κάτω να κάνεις ότι και στα υπόλοιπα αυτοκίνητα (στο Vitara ας πούμε...).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2007, 07:04
από SKARTOS
niriis2000 έγραψε:βασικό ομως ειναι το οτι σαν του φιλου σου εχω δει πολλα φτιαγμενα. σαν το δικο μου ομως εχω βρει ελαχιστα. κ η βασικη ερωτηση δεν ειναι τι μπορεις να κανεις με λεφτα αλλα χωρις αυτά


Στη βασική σου ερώτηση λοιπόν..........
Με 4 λάστιχα, έστω και bf all terrain, μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα. Το θέμα είναι όμως, ότι το δικό σου φοράει 17άρα ζάντα, και θα δυσκολευτείς αρκετά να βρείς διάσταση που να σου κάνει.
Εδώ θα ήθελα να τονίσω, ότι αναφέρω τα bf all terrain, γιατί τα φοράω στο δικό μου και είναι δοκιμασμένα, και απλά γιατί τα θεωρώ τα μόνα πραγματικά all terrain λάστιχα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2007, 11:22
από niriis2000
ελα ομως που δε φοραει 17 αλλα 16 και ολα λυνονται ετσι δεν ειναι?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2007, 12:15
από SKARTOS
Οπωσδήποτε. Ενός φίλου, που είναι 2002, φοράει 17, και απο εκεί μπερδεύτηκα. Άν φοράει 16, κάνένα πρόβλημα. Βρίσκεις ότι θές.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2007, 14:56
από yiannos_wrangler
φίλε SKARTO

ψιλοάσχετο με το θέμα του forum...αλλά και εγώ την ίδια άποψη είχα για τα bf all terrain....μέχρι που΄φόρεσα (έδώ και 2 χρόνια περίπου) το bridgestone dueler 694...και αναθεώρησα...κάνουν ότι και τα bf all terrain, με την διαφορά ότι μετά από αρκετά χλμ. συμπεριφέρονται καλίτερα στην άσφαλτο (ειδικά βρεγμένη)...

βέβαια στην τελική, στον καθένα ανάλογα με την χρήση του οχήματος, 'κουμπώνουν' και διαφορετικά ελαστικά...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιούλ 2007, 07:18
από SKARTOS
yiannos_wrangler έγραψε:φίλε SKARTO

ψιλοάσχετο με το θέμα του forum...αλλά και εγώ την ίδια άποψη είχα για τα bf all terrain....μέχρι που΄φόρεσα (έδώ και 2 χρόνια περίπου) το bridgestone dueler 694...και αναθεώρησα...κάνουν ότι και τα bf all terrain, με την διαφορά ότι μετά από αρκετά χλμ. συμπεριφέρονται καλίτερα στην άσφαλτο (ειδικά βρεγμένη)...

βέβαια στην τελική, στον καθένα ανάλογα με την χρήση του οχήματος, 'κουμπώνουν' και διαφορετικά ελαστικά...


Θα συμφωνήσω μαζί σου στο τελευταίο κομμάτι Γιάννη.
Τα bridge, τα κοίταζα και εγώ, αλλά δεν μου γέμιζε το μάτι το πέλμα τους για λάσπη. Απ'ότι έχω ακούσει, είναι τα καλύτερα στη κατηγορία τους, αλλά δεν ξέρω μου φαίνονται λίγο στρητάδικα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2007, 18:07
από SHADOW200
Εμενα το NAVARA φοραει κατι στριταδικα 80-20 continental contrac που ειναι στην 80 θεση στην καταταξη , παρολα αυτα το αμαξι δεν κολαει πουθενα ...... μηπως φιλε τελικα πρεπει να αλλαξεις αμαξι και οχι μετατροπες στο υπαρχον ???