Σελίδα 1 από 1

JEEP CHEROKEE TOY 1997

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2007, 22:06
από thomas_volos
ΓΕΙΑΣ ΣΑΣ, ΕΧΩ ΕΝΑ CHEROKEE TOY 1997, ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ, ΑΛΛΑΞΑ ( ΛΑΣΤΙΧΑ - ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ - ΚΟΡΩΝΑ ΠΗΝΙΟΥ ) ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΩ ΣΕ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΜΕ 40 - 60 χλμ/h ΤΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΝ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ !!!

Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΜΙΣΚΛΗΡΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΘΟΡΥΒΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΤΟΣΟ ΘΟΡΥΒΟ !!!

JEEP CHEROKEE TOY 1997

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2007, 07:25
από dimitrios
Προσπάθησε να εστιάσεις από που προέρχεται αυτός ο θόρυβος. Είναι από πλαστικό? είναι από μέταλα που ακουμπάνε μεταξύ τους ? συνδυάζεται από κάποιον τζόγο στο τιμόνι?τον ακούς στον μπροστινό άξονα? στον πίσω? Για παρατήρησε το και πές μας.Επίσης ρίξε μια ματιά αν είναι σφιγμένα τα μπουλόνια των τροχών,αν οι βάσεις του κινητήρα είναι Ο.Κ.,αν τα σημεία έδρασης των αμορτισέρ είναι εντάξει, αν είναι σφιγμένα τα αμορτισέρ και τέλος αν κρέμεται κάποιο πλαστικό (στους θόλους συνήθως).Αυτά για αρχή, ενημέρωσε μας για να προχωρήσουμε στα υπόλοιπα.

Υ.Γ.Θα είναι καλύτερα αν γράφεις με μικρά.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2007, 08:17
από SKARTOS
Συμφωνώ με αυτά που είπε ο Dimitrios, και θα σου πρότεινα ,παράλληλα να ψεκάσεις με σπρέϊ σιλικόνης ή αντισκωριακό όλους τους σύνδεσμους της ανάρτησης.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2007, 16:11
από yiannos_wrangler
Συμωνώ με του προλαλήσαντες και φοβάμαι ότι είναι θέμα αναρτήσεων και ίσως λίγο από τα ελαστικά (αν πχ. έβαλες με πολύ σκληρό τακούνι). Οι αιτίες του θορύβου υπήρχαν από πριν αλλά με τις σκληρότερες αναρτήσεις το αυτοκίνητο 'κοπανάει' περισσότερο με αποτέλεσμα να εντείνονται.

Συμφωνώ ότι καλό θα ήταν με ανοιχτό παράθυρο να δεις από που προέρχονται οι θόρυβοι, ίσως να είναι κάτι πολύ απλό που να μπορεί να διορθωθεί με ένα σφίξιμο παξιμαδιού. Εγώ τουλάχιστον ξέρω ότι το κοπάνημα μου έρχεται από το τελειωμενό λάστιχο που κρατά το καζανάκι και από το roll cage που έχω βάλει.

Το αυτοκίνητο θα γίνει σαν καινούριο μόνο αν το πουλήσεις και αγοράσεις καινούριο ή πάς το υπάρχων για total rebuild. Οι τριγμοι είναι αναπόφευκτοι με τα χρόνια και με τα offroad χιλιόμετρα. Προτείνω να συμβιβαστείς με τις ρητίδες του οχήματος σου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2007, 07:57
από SKARTOS
yiannos_wrangler έγραψε:Συμωνώ με του προλαλήσαντες και φοβάμαι ότι είναι θέμα αναρτήσεων και ίσως λίγο από τα ελαστικά (αν πχ. έβαλες με πολύ σκληρό τακούνι). Οι αιτίες του θορύβου υπήρχαν από πριν αλλά με τις σκληρότερες αναρτήσεις το αυτοκίνητο 'κοπανάει' περισσότερο με αποτέλεσμα να εντείνονται.

Συμφωνώ ότι καλό θα ήταν με ανοιχτό παράθυρο να δεις από που προέρχονται οι θόρυβοι, ίσως να είναι κάτι πολύ απλό που να μπορεί να διορθωθεί με ένα σφίξιμο παξιμαδιού. Εγώ τουλάχιστον ξέρω ότι το κοπάνημα μου έρχεται από το τελειωμενό λάστιχο που κρατά το καζανάκι και από το roll cage που έχω βάλει.

Το αυτοκίνητο θα γίνει σαν καινούριο μόνο αν το πουλήσεις και αγοράσεις καινούριο ή πάς το υπάρχων για total rebuild. Οι τριγμοι είναι αναπόφευκτοι με τα χρόνια και με τα offroad χιλιόμετρα. Προτείνω να συμβιβαστείς με τις ρητίδες του οχήματος σου.


:lol: :lol: :lol: Ωραίος ο Yiannos. Καλώς ήρθες Γιάννο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2007, 14:45
από thomas_volos
Γειά σας jeepαδες, τελικά ήθελε λίγο γράσσο στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Τώρα σαν να βελτιώθηκε ο θόρυβος αλλά όχι και οριστικά, στο κάτω κάτω της γραφής παλοιό είναι ας το κρατήσω μία τετραετία ακόμα και βλέπουμε. Ευχαριστώ για την βοήθεια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2007, 21:35
από heroicentaur
Mια τετραετια??? Τα 4χ4 εχουν ψυχη δεν σταματανε πουθενα. Κ εγω εχω τριξιματα αλλα μεσα στην καμπινα κ καμια φορα εξω στα ψαλιδια (οταν θελουν γρασαρισμα) απλα βαζω λιγη μουσικουλα η ρειχνω λιγο σπρει οπου μπορω.