Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

CHEROKEE 3.7- 2.4 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Δεκ 2008, 11:31

ok Εμμανουήλ νο προμπλεμ

δεν μπορειτε να βρειτε ωρε παλληκαρια κανενα κονε με χωρα ΕΕ, ουτως ωστε να φερνετε πραγματα?


Εχω στο μυαλο μου βεβαια το προτυπο των LR, που οτι θελουμε το βροσκουμε σε 10 ιντερνετγικα μαγαζια απο Αγγλια και μας ερχονται με 15% ΦΠΑ και ΠΟΛΥ κατω της επισημης τιμης. Προσφατο παραδειγμα μπιλιοφορος στο Δισκο V8 που εχω, τιμη για δυο τοπικου ανταλλακτικά 270 Ε, απο Παντοκ κανενα 40αρι ο ενας
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό ZooL » 16 Δεκ 2008, 14:06

firelord έγραψε:δεν μπορειτε να βρειτε ωρε παλληκαρια κανενα κονε με χωρα ΕΕ, ουτως ωστε να φερνετε πραγματα?

Δυστυχώς, το 99% των εξαρτημάτων για τα Jeep έχει ως αρχική προέλευση τις ΗΠΑ. Δεδομένου λοιπόν του υψηλού κόστους της υπερατλαντικής διακίνησης, αλλά και των δασμών για την εισαγωγή τους στην οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ, δεν μένουν και πολλά περιθώρια ελπίδας για αναζήτηση σημαντικά καλύτερης διαφοράς τιμής σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες :(...

Ένα online μαγαζί που έχω εντοπίσει στη Γερμανία πάντως, είναι αυτό εδώ:
http://www.4x4garage.de/catalog/index.php

Σε κάποια πράγματα που "τσέκαρα", οι τιμές του δείχνουν αρκετά συμφέρουσες συγκρινόμενες με τις αντίστοιχες εδώ. Για παράδειγμα, ένα bikini για TJ, αγορασμένο από τον Γερμανό και μαζί και με τα μεταφορικά για Ελλάδα, θα έρθει κάπου 30% φτηνότερο.
Σε άλλα εξαρτήματα οι διαφορές ήταν μικρότερες, κάπου στο 15-20%.
Που και πάλι όμως, δεν ακούγεται κι άσχημα...

Προσωπικά δεν έχω ψωνίσει τίποτα ακόμη από εκεί για να έχω ολοκληρωμένη άποψη, αν κάποιος το κάνει ας μας πει τη γνώμη του.

Χ.


ΥΓ: παρεμπιπτόντως, κι ο Μάικ Μισκής με ένα Jeep (JΚ Unlimited) κινείται πλέον...

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Δεκ 2008, 14:21

αυτο ειναι πολυ δυστυχες φιλε Ζοολ. Το ιδιο προβλημα εχει φιλος με Σορεντο, οπου μοναδικη πηγη ανταλλακτικων ειναι η ΚΙΑ.

Παντως σε ΛΡ εχω δει τεραστιες αποκλισεις σε τιμες ανταλλακτικων για νεωτερα και παλαιοτερα οχηματα, πρακτικα δε σου δινεται η δυνατοτητα να καταργησεις τους τοπικους προμηθευτες με μεγαλο οφελος. Απο την αλλη φευγει και η εγνοια (μπαμπουλας) του μην το χαλασω, θα με σκισουν κλπ.

Anyhow σας προτεινει να ψαχτειτε λιγο παραπανω, γιατι πραγματικα ειναι κριμα.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό ZooL » 16 Δεκ 2008, 15:30

...και στην περίπτωσή μας μπορεί κανείς να αποφύγει την αντιπροσωπεία, παραγγέλνοντας από Αμερική. Το καλό είναι ότι εκεί υπάρχουν αμέτρητα online μαγαζιά, όπου βρίσκεις απολύτως τα πάντα - από γνήσια ανταλλακτικά μέχρι και τα πιο τρελά aftermarket... Υπό προϋποθέσεις μάλιστα, μπορείς να ψωνίσεις μέχρι και από ιδιώτες (από τα fora μέχρι την craig's list, κλπ).

Το θέμα των δασμών τώρα, κατά κάποιο τρόπο "παλεύεται" - τα μεταφορικά όμως βέβαια παραμένουν πάντα πανάκριβα.

Μπορεί να μην είμαστε τόσο τυχεροί όσο εσείς με τα "κοινοτικά" LR... όπως ακριβώς είπες όμως, σίγουρα υπάρχουν και στην περίπτωση μας εναλλακτικές επιλογές.

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Δεκ 2008, 16:57

ευγε παιδες, ευχομαι το καλυτερο,γιατι η εποχη δεν ειναι για 'κιμπαριες'
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 30 Δεκ 2008, 20:54

Ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα, μεγαλώνουν και τα προβλήματα!
Κάπου στις 88.500 km, επιστρέφοντας απο ταξίδι μπαίνω σε βενζινάδικο της εθνικής για ανεφοδιασμό. Μόλισ βγαίνω και πάλι εθνική βλέπω έκπληκτος οτι ο δείκτης της βενζίνης δεν έχει ανέβει καθόλου και το trip μου δίνει υπόλοιπο km ίδιο με πριν μπω. Βγαίνω στην επόμενη έξοδο, σβήνω, ανάβω και ανάβει και το λαμπάκι του κινητήρα! Η βενζίνη βέβαια ανέβηκε. Πάω γλυφάδα, το ελέγχουν και μου λένε ότι είναι δύο αισθητήρες οξυγόνου.
250€ προυπολογισμός, δίνω εγκριση και φεύγω.Μου τηλεφωνούν αργότερα και με ενημερώνουν ότι
1) το σωληνάκι υποπίεσης του σαζμάν έχει κοπεί -60€-, αλλά δεν υπάρχει πουθενά και έρχεται ή αεροπορικά -240€- την δευτέρα ή κανονικά την τετάρτη.
2)το σωληνάκι υποπίεσης του υδραυλικού τιμονιού δακρύζει -270€-
και 3) Η ΓΝΩΣΤΗ ΦΟΥΣΚΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ τρύπησε -700-
Περαστικά μου!

και για να μην ξεχνιώμαστε, μετά απο 7 εργάσιμες αντικαταστάθηκε 1 μπουλόνι τροχού, 4 αισθητήρες οξυγόνου, το σωληνάκι υποπίεσης του σαζμάν και το σωληνάκι του υδραυλικού τιμονιού με την ανάλογη εργασία 390€.
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό konstantinos81 » 02 Απρ 2009, 23:12

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΙΓΟ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ. ΕΧΩ ΕΝΑ KJ 2.4 ΕΞΑΤΑΧΥΤΟ. ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΩ ΣΤΑ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΩΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΩ ΤΟ ΜΙΣΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΟΤΑΝ ΚΑΝΩ ΟΠΙΣΘΕΝ?? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!!!
Άβαταρ μέλους
konstantinos81
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 29 Μαρ 2009, 22:03

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 03 Απρ 2009, 16:41

Πίσω έχεις δίσκους ή ταμπούρα?
Μήπως πλατσούρισες πρόσφατα σε λασπόνερα?
Αν έχεις δίσκους δεν δικαιολογείται ο θόρυβος, ακόμα και άν τους έχεις στραβώσει.
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 04 Απρ 2009, 23:00

Άν έχεις ταμπούρα , μήπως κάποιος "μάστορας" τα...."ρύθμισε" ;
Άν ναι , πήγαινε.....σε κάποιον πιο γνώστη να τα ρυθμίσει σωστά ,.....ή κάνε υπομονή να "φαγωθούν" τα θερμουϊ όσο χρειάζεται για να σταματήσει ο θόρυβος !! :P Το τελευταίο , δοκιμασμένο προσωπικά , δεν είναι πλάκα .....
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό konstantinos81 » 04 Απρ 2009, 23:29

Κατ' αρχήν ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει δισκόπλακες για τα φρένα και από μέσα ταμπούρα τα οποία χρησημοποιούνται μόνο και αποκλειστικά από το χειρόφρενο. Ο θόρυβος προέρχεται από τα ταμπούρα. Σαν πρώτη φάση ρύθμισα τα ταμπούρα αρκετά σφιχτά, σε σημείο που στο πιο χαλαρό τους να γλείφουν ίσα-ίσα. Ο θόρυβος σταμάτησε, αλλά θέλω να το τσεκάρω τι γίνεται σε ταξίδι γιατι το φοβάμαι λίγο μήπως υπερθερμανθούν ή μήπως αν πάρουν νερά φρενάρουν πολύ. Αν έχετε κάποια παρατήρηση πάνω σε αυτή τη ρυθμιση παρακαλώ ενημερώστε με. Έγώ θα σας κρατήσω ενήμερους για οτιδήποτε προκύψει.
Άβαταρ μέλους
konstantinos81
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 29 Μαρ 2009, 22:03

Δημοσίευσηαπό konstantinos81 » 04 Απρ 2009, 23:45

Τώρα σε ότι αφορά προβλήματα που είχα αναφέρω τα εξής:
32.000 km. αλλαγή ράδιο-cd επειδή ξαφνικά με άφησε. Το κάλυψε η εγγύηση.
54.000 km. αλλαγή δίσκο-πλατώ. Το πρόβλημα προερχόταν από το πλατώ.
Επίσης κάθε καλοκαίρι συμπληρώνω φρέον γιατί από κάπου χάνει, αλλά επειδή η διαρροή είναι μικρή δεν είναι δυνατόν να εντοπιστεί.

KJ 2.4 2005 6-SPEED MANUAL
Άβαταρ μέλους
konstantinos81
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 29 Μαρ 2009, 22:03

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 05 Απρ 2009, 17:52

konstantinos81 έγραψε:Σαν πρώτη φάση ρύθμισα τα ταμπούρα αρκετά σφιχτά, σε σημείο που στο πιο χαλαρό τους να γλείφουν ίσα-ίσα.


Προγανώς δεν ρύθμισες τα θερμουϊ να είναι τελείως "παράλληλα" με την περιοχή επαφής τους και έτσι στην όπισθεν πιάνουν καοντραρισμένα και όχι προοοδευτικά και σε όλη την επιφάνειά τους ταυτόχρονα . Ρύθμισέ τα λιιιίγο πιο χαλαρά .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό konstantinos81 » 05 Απρ 2009, 23:37

Ω ΝΑΙ!! Δυο κλικ το δεξί πιο χαλαρό και δεν ακουγεται κιχ..... Ευχαριστω πολυ ρε ανθρωπε. Να σαι καλα!!
Άβαταρ μέλους
konstantinos81
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 29 Μαρ 2009, 22:03

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 06 Απρ 2009, 08:31

Είπαμε....παθών , και μάλιστα από εξουσιοδοτημένο συνεργείο !!!! Εάν κάτσω και γράψω πως πήρα το αυτοκίνητο από το τυπικό service των 40.000 χλμ. , θα νομίσεις ότι περιγράφω ταινία του ...Λουϊ ντε Φινές !!
Τέλος πάντων ... χαίρομαι που βρήκες λύση !
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό kwnstantinos » 07 Απρ 2009, 00:22

Καλησπέρα και από εμένα
Έχω το Cherokee KJ 2,4L μοντέλο 2006 με το 6ρι σασμάν
08/2006 Αγορά καινούριο (Και την περνάει ζωή και κότα 99% στην άσφαλτο)
10/2006 στα 2.000Km Με άφησε στα καλά καθούμενα στη μέση του δρόμου
Αλλαγή Δίσκο-Πλατό (Ελαττωματικός δίσκος είπαν)
02/2008 στα 8.000 Km Βλέπω λάδια στο parking.
2ρη Αλλαγή Δίσκο-Πλατό Τα λάδια είχαν βγει από την τσιμούχα και είχαν βρέξει το δίσκο
03/2009 στα 15.000 Km Βλέπω πάλι λάδια.
Αλλαγή της τσιμούχας
04/2009 Πάλι λάδια.
Άλλαξε λέει κάτι φλάντζες σε καπάκια βαλβίδες
04/2009 και δεν ξέρω μέχρι πότε το έχω παρατήσει στο συνεργείο μαντέψτε τι είδα ……. ΛΑΔΙΑ :evil:
kwnstantinos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 03 Δεκ 2006, 23:33

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες