Δέν μπορώ να πώ Βασίλη ότι ήταν σε κακό χάλι τα μπουζί. Είχαν μία φυσιολογική φθορά κατά τη γνώμη μου. Το θέμα είναι πώς στα 48000 χλμ, πρέπει να αλλαχθούν. Αυτό που μου είπε ο μάστορας, αλλά μου φάνηκε λίγο μούφα είναι τό εξής: κάποια αμάξια είχαν παρουσιάσει το πρόβλημα νωρίτερα, και το είχαν αλλάξει στήν εγγύηση. Το δικό μου λέει, μπορεί να κράτησε περισσότερο, γιατί του έχω βάλει το "τσιπάκι"......
Βγάλε άκρη !!!!!! Το μόνο σίγουρο παιδιά είναι, ότι όποιος έχει βάλει φίλτρο Κ&Ν, να το βγάλει αμέσως. Το τί χώμα είχε μέσα το ΤΒ δέν λέγεται. Παλιότερα είχα διαβάσει στους "αμερικάνους", για έναν "γκουρού" τών jeep, που έλεγε ότι το φίλτρο αέρα που χρησιμοποιεί η jeep, αφήνει να περάσει το ίδιο ποσοστό αέρα με το Κ&Ν, αλλά κατακρατεί περισσότερη σκόνη. Δέν είναι βέβαια τυχαίο, ότι το Κ&Ν οι αμερικάνοι δέν θέλουν ούτε να το ακούν.........χρησιμοποιούν μόνο AMSOIL.......(κάτι το οποίο δέν εισάγετε στο ελλαδιστάν....βεβαίως βεβαίως)
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)