Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

CHEROKEE 3.7- 2.4 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Μαρ 2008, 13:11

να καθαρισεις το MAF και να ελεγξεις αν εχει διαρροες η πολλαπλη
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 03 Απρ 2008, 16:15

72000 km.
Απο τις 70000 άρχισαν να τρίζουν τα σινεμπλόκ της εμπρόσ αντιστρεπτικής.
Κάπου στις 65000 κάηκε το λαμπάκι ένδειξης φώτων πορείας στο ταμπλό ( το πράσινο).
Πρίν απο 500 km περνόντας απο low σε full drive και ανάποδα ακούω ενα "κοπάνημα" και νοιώθω ενα "κλώτσημα" απο το κεντρικό ή τον μειωτήρα, αμέσωσ μόλις ξεκινάω, είτε D είτε R!
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kire612002 » 15 Απρ 2008, 09:46

οι πρωτες 3 σκαλες στον ανεμιστηρα σταματησαν να δουλευουν.μπορω να κανω κατι πριν τους το παω?
Άβαταρ μέλους
kire612002
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 03 Ιαν 2008, 15:42
Τοποθεσία: glyfada

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 15 Απρ 2008, 19:35

οι πρωτες 3 σκαλες στον ανεμιστηρα σταματησαν να δουλευουν.μπορω να κανω κατι πριν τους το παω?

να λειτουργείς στην τέταρτη!
Μπορεί να θέλει καθάρισμα η επαφή του διακόπτη αλλα δεν ξέρω πως ανοίγει.
Κάπου στις 65000 κάηκε το λαμπάκι ένδειξης φώτων πορείας στο ταμπλό ( το πράσινο).

κολλήματα που τραβάω! Τελικά τετοιο λαμπάκι δεν υπάρχει! Ουτε υπήρξε ποτέ. Πως μου κόλλησε οτι κάηκε?
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kire612002 » 17 Απρ 2008, 08:19

kire612002 έγραψε:οι πρωτες 3 σκαλες στον ανεμιστηρα σταματησαν να δουλευουν.μπορω να κανω κατι πριν τους το παω?


Λοιπον, για να δινουμε και λυσεις στα προβληματα το παραπανω απο την ερευνα που εκανα ειναι συνηθες προβλημα και προερχεται απο την πλακετα του ανεμιστηρα(blower resistor) η οποια βρισκεται πισω απο το ντουλαπακι συνοδηγου..Την αγοραζης(30ευρω) και την αλλαζης μονος ,πραγμα που εκανα σχετικα ευκολα.Λεω σχετικα γιατι οποιο μυαλο τη σχεδιασε και την τοποθετησε εκει δεν ηταν και στα καλυτερα του.
Άβαταρ μέλους
kire612002
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 03 Ιαν 2008, 15:42
Τοποθεσία: glyfada

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 01 Ιούλ 2008, 16:29

Καλησπέρα παιδιά. Σήμερα διαπίστωσα, ότι μου ανάβει το λαμπάκι check engine....... στα καλά καθούμενα. Δέν έχω κάνει 1000 χλμ, απο τότε που έκανα σέρβις. Το αμάξι έχει 45000 χλμ. Έχει παρουσιαστεί σε κάποιον άλλο, το ίδιο πρόβλημα ????
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 01 Ιούλ 2008, 18:04

Γρηγορη πρεπει να ειναι ο αισθητηρας (λ), απο καυσιμο!
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 02 Ιούλ 2008, 07:42

Δέν ξέρω ρέ Βασίλη. Του έκανα χθές το κολπάκι με το κλειδί στη μίζα, και μου έβγαλε κωδικό Ρ0300 (P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected ).Θα πάω σήμερα αντιπροσωπεία, και άς ελπίσουμε ότι είναι μόνο μπουζί......
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 02 Ιούλ 2008, 07:59

Μολις το φτιαξεις, θελω να μου πεις τι ηταν....
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 02 Ιούλ 2008, 11:28

Το πρόβλημα λύθηκε, και ήταν τα μπουζί. Άλλαξα και τα μπουζοκαλώδια, γιατί έτσι και αλλιώς θα τα άλλαζα στίς 48000 χλμ. Κόστος ανταλλακτικών 95 €, και 50 € εργασία. Τέλος καλό, όλα καλά.....ευτυχώς..... :lol: :lol: :lol:
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 02 Ιούλ 2008, 12:55

Χμ....να το εχουμε στα υπ'οψιν. Αν και λενε στα 50000χλμ αλλαγη μπουζι, τελικα δεν ισχυει τιποτα. Και πιστευω το καυσιμο ευθυνεται και γι' αυτο! Θα πρεπει να ηταν εντελως μαυρισμενα, τα ειδες?
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 02 Ιούλ 2008, 13:07

Δέν μπορώ να πώ Βασίλη ότι ήταν σε κακό χάλι τα μπουζί. Είχαν μία φυσιολογική φθορά κατά τη γνώμη μου. Το θέμα είναι πώς στα 48000 χλμ, πρέπει να αλλαχθούν. Αυτό που μου είπε ο μάστορας, αλλά μου φάνηκε λίγο μούφα είναι τό εξής: κάποια αμάξια είχαν παρουσιάσει το πρόβλημα νωρίτερα, και το είχαν αλλάξει στήν εγγύηση. Το δικό μου λέει, μπορεί να κράτησε περισσότερο, γιατί του έχω βάλει το "τσιπάκι"...... :shock: :shock: :shock: Βγάλε άκρη !!!!!! Το μόνο σίγουρο παιδιά είναι, ότι όποιος έχει βάλει φίλτρο Κ&Ν, να το βγάλει αμέσως. Το τί χώμα είχε μέσα το ΤΒ δέν λέγεται. Παλιότερα είχα διαβάσει στους "αμερικάνους", για έναν "γκουρού" τών jeep, που έλεγε ότι το φίλτρο αέρα που χρησιμοποιεί η jeep, αφήνει να περάσει το ίδιο ποσοστό αέρα με το Κ&Ν, αλλά κατακρατεί περισσότερη σκόνη. Δέν είναι βέβαια τυχαίο, ότι το Κ&Ν οι αμερικάνοι δέν θέλουν ούτε να το ακούν.........χρησιμοποιούν μόνο AMSOIL.......(κάτι το οποίο δέν εισάγετε στο ελλαδιστάν....βεβαίως βεβαίως) :lol: :lol: :lol:
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό gus-60 » 10 Ιούλ 2008, 00:33

quote="SKARTOS"] Αυτό που μου είπε ο μάστορας, αλλά μου φάνηκε λίγο μούφα είναι τό εξής: κάποια αμάξια είχαν παρουσιάσει το πρόβλημα νωρίτερα, και το είχαν αλλάξει στήν εγγύηση. Το δικό μου λέει, μπορεί να κράτησε περισσότερο, γιατί του έχω βάλει το "τσιπάκι"...... :

Δηλαδή Γρηγόρη τι τσιπάκι είναι αυτό ?
Άβαταρ μέλους
gus-60
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 02 Φεβ 2007, 01:30
Τοποθεσία: αττική

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 10 Ιούλ 2008, 06:55

Αυτά που υποτίθεται ότι δίνουν δύναμη στόν κινητήρα........ :? :? :? :?(ναί είμαι και εγώ θύμα, μήν γελάτε)
Τού έχω βάλει το jet performance.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό argos » 10 Ιούλ 2008, 08:05

και δεν εχεις δει καμια διαφορα φιλε SKARTE??
δωσε μας καμια επιπλεον πληροφορια
Άβαταρ μέλους
argos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 30 Σεπ 2007, 09:22
Τοποθεσία: Αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης