Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μολις μπηκα και εγω καλως σας βρηκα "Seagull"

Μολις μπηκα και εγω καλως σας βρηκα "Seagull"

Δημοσίευσηαπό Seagull » 04 Αύγ 2006, 14:49

Παιδια γεια σας.

Το site πολλυ ενδιαφερον

Εχω ενα Liberty-KJ-3.7-2004--φορτωμενο!!!
Ειμαι διαθεσιμος για οποιαδηποτε πληροφορια θελεται για το συγκεκριμενο αμαξι αλα και για Grand kai για καινουργιο Laredo.
Eπισεις τεχνικα θεματα / GPS / accessories / performance / etc.

Επισεις εχει περασει απο τα χερια μου ενα Pajero Pinin 2000cc / 2002 to οποιο το σουλουπωσα μεν δεν το αντεξα και το πουλησα δε, μακρια και αλαργα απο αυτο.

Αλλο ενα ενδιαφερον θεμα για οποιον θελει να μαθει ειναι οικονομια καυσιμου για τα JEEP!!!

Περιμενω νεα σας.
Άβαταρ μέλους
Seagull
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 04 Αύγ 2006, 14:10
Τοποθεσία: Αργυρουπολη, Αθηνα

Μολις μπηκα και εγω καλως σας βρηκα "Seagull"

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Αύγ 2006, 14:57

Καλώς ήρθες Seagull...
Οι περισσότεροι είναι αυτή τη στιγμή διακοπές....
Μείναμε μόνο οι "σκληροπυρηνικοί" :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Ευχαριστω για το καλοσωρισμα

Δημοσίευσηαπό Seagull » 04 Αύγ 2006, 16:03

Superspy ευχαριστω για το καλοσωρισμα.
Δικιο εχεις εχει αδειασει η Αθηνα λογω διακοπων.
Μου θυμιζει παλιοτερα χρονια οταν ειχα γρηγορα αμαξια και τετοιες μερες τα απογευματακια-βραδακια λυσσαγαμε!!!
Άβαταρ μέλους
Seagull
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 04 Αύγ 2006, 14:10
Τοποθεσία: Αργυρουπολη, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 04 Αύγ 2006, 21:16

Καλωσόρισες και από μένα!!
Ως σχετικά νέος κάτοχος (9 μήνες) του Pinin 2.0GDi, θα ήθελα να σε ρωτήσω γιατί δεν έμεινες ευχαριστημένος απ' το αμάξι? Εγώ οφείλω να πω ότι είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος ως τώρα. Δεν θέλω ν' ανοίξω συζήτηση για το αν το Pinin είναι καλό ή όχι, αλλά καθότι έχεις πείρα από πολλά off road θα ήθελα να μας πεις τι δεν σου άρεσε στο Pinin
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 05 Αύγ 2006, 08:21

Φίλε Seagull καλώς ήλθες. Είμαι κάτοχος και εγώ ενός liberty 2.4 ΠΟΛΥ φορτωμένου. Θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω για την οικονομία καυσίμου.
Άν θές να δείς το δικό μου , μπές στο www.cardomain.com/ride/2232437.
Τα λέμε.
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό vasdaris » 09 Αύγ 2006, 20:35

Χαιρετώ!

Για την οικονομία ενδιαφέρομαι κι εγώ!!!

Με τα BFG A/T (και μία διάσταση πάνω) έχει ανέβει η μέση κατανάλωση στα 15.9Λ/100Κμ απο 13.9 που ήταν μετα Cooper A/T
Με προσοχή στις πιέσεις των ελαστικών έπεσε (που λεει ο λόγος) στα 15.6.

Μου έχουν πεί για άζωτο και κάτι άλλα δαχτυλίδια μετά το φίλτρο αέρα κτλ.

Οι καιροί είναι δύσκολοι! Οτι ξέρετε πείτε το....
Άβαταρ μέλους
vasdaris
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 09:43

PININ

Δημοσίευσηαπό Seagull » 10 Αύγ 2006, 13:04

Geia sou file me to pajeraki.
Loipon prwta prwta den eipa oti to amaxi den einai kalo gia ta lefta tou, aplws egw to eixa apo kainourgio mexri 50000km opou kai to poulhsa, ekana poles diadromes sthn Ellada kai to dokimasa arketa. Tou foraga 75aria BFG apithana kai tou eixa balei mia podia mprosta apo duralouminio 6cm. (tha sou steilw Photos allh fora den tis exw sthn douleia twra) Me para polla alla extra exwterika kai eswterika.
Twra akou parakatw:
Sta 10000km tou ebala ena filtro aeros K&N free flow katharizomeno kai me spray ladi. To amaxi anapneuse amesws kai edeixe ta alogakia tou se feuga kai anabaseis.
Exei poly kalh tetrakinisi gia ton ogo kai to baros tou kai paei pantou, ama odhgas kai ligo texnika mporeis na trelaneis kai kosmo me auta pou kanei kai pou mporei na paei. stin ammo de kai me ta parapanw lastixa h kai sto xioni paei treno. sthn lasph to pan einai to lastixo alla gia poly laspi hthele ligo parapanw dynamh.

Twra akou kai ta kata:
To amaxi den einai Japan ala einai Italy peran twn mhxanikwn merwn, dhladh sasi-kambina-hlektrika einai italika.
Me alla logia sta 30000km mou ekapse kai tis dyo balbides thermokrasias kai eutyxws htan fthinopwro kai phga me calorifier apo 3-5 pigadia sth Naousa kai apo ekei Thessalonikh sto Sarakaki gia allagh me ton deikth konta sto kokkino. Na skefteis oti eimouna ekdromh kai etrexa sta kala kathoumena. an eimouna allou kai dyskola tha eixa problhma.
Episeis h kambina den steganopoiouse katholou oti rythmiseis kai na ekana stis portes giati ta lastixa einai kakhs poiothtas. To apotelesma se diadromes me skonh bgaineis apo mesa arxaios apo thn skonh. se potamia den endeiknitai gia diadromh arkeths wpas mesa sto nero giati mou ebale nero mexri to gonato "prosexe".
Twra to koryfaio einai oti o kinhthras GDI typou steghs kapaki kai embola mazeuei karbounia me thn xrhsh kai eidika otan kinhtai pio poly se poleis me apotelesma st 50000km peripou na ftanei sto orio na anabei lambaki mhxanhs kai na mhn anebazei strofes kinhthra panw apo 1000-1200. Auto giati tote to amaxi prepei na paei me gerano ston sarakaki gia na lysoun kefalh kai na tou kanoun katharismo me xhmiko kai ammovoli me psyxa karydias. Auto einai standard to kako einai oti den sto lene otan to pairneis oute to grafei sto manual gia na proetoimasteis opote gia fantasou na to patheis xeimwna me xioni kai omixlh se kamia bounokorfi kai na mhn pianei kai to kinhto kai na mhn exeis oute asyrmato mazi!!!!
Gia ola ta parapanw bebaia kai gia ala polla den plhrwsa pote draxmh kai auto einai to kalo tou amaxiou logw twn 7 etwn egyhsh kai ths kalhs gnwshs pou exoun oi mhxanikoi-hlektrologos sta kentrika Iera odo. Omws kai pali einai taleporia otan meneis makria apo tis synikoies autes trygyrw, den yparxoun polla exousiodothmena kai ena sthn kalithea einai apatewnas.

Elpizw na xekatharisa thn thesh mou.
Oti allo theleis pou mporei na xerw pes mou.


Pajerinho έγραψε:Καλωσόρισες και από μένα!!
Ως σχετικά νέος κάτοχος (9 μήνες) του Pinin 2.0GDi, θα ήθελα να σε ρωτήσω γιατί δεν έμεινες ευχαριστημένος απ' το αμάξι? Εγώ οφείλω να πω ότι είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος ως τώρα. Δεν θέλω ν' ανοίξω συζήτηση για το αν το Pinin είναι καλό ή όχι, αλλά καθότι έχεις πείρα από πολλά off road θα ήθελα να μας πεις τι δεν σου άρεσε στο Pinin
Άβαταρ μέλους
Seagull
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 04 Αύγ 2006, 14:10
Τοποθεσία: Αργυρουπολη, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Seagull » 10 Αύγ 2006, 14:17

file geia sou kai se sena.

Poly wraio to exeis to amaxi kai maxhmo. Exoume to idio xrwma me kapoies diafores.
Den exw photo twra alla tha sou steilw tis epomenes meres.
Apo oti eida foras skyjacker lift 2.5" kai an katalaba kala to amaxi einai 2.4L. An exw dikio tote tha sou pw oti logw ligoterou barous empros apo to 3.7L tote issws kathete kalytera.
Gia pes mou an theleis ti ginetai apo triximata empros kai mesa sthn cabina.

Twra oson afora thn oikonomia exei ws exhs:

Prin dyo mines ebala ena systhma apo magnhtes ston aera kai to kausimo kai phra 50 km parapanw autonomia sto 1 reservoir. Meta kanw service kai alazontas to filtro aera kanw ena taxidi karpenisi kai bazw benzina gia na gyrisw kai blepw autonomia 100km sto 1 reservoir.
Molis blepw etsi gyrnwntas athina tou bazw ena K&N filtro katharizomeno kai free flow me spray ladi kai blepw alo amaxi.
Auta pou lew einai pragmatika. meta apo auta sthn etaireia pou douleuw balane se 20 autokinhta me kala apotelesmata se ola apo 80km mexri 150 km plus!!!!! (twra exoume kai ekptwsh 30E sto autokinhto). Ta perisotera km ta phre ena toyota avensis 1800cc (2004) mallon epeidei exei kinhthra vvti!!!.

Auta pou lew den einai fantasies einai xeiropiasta.
To set gia 2000cc kai katw einai enas magnhths sto colaro tou aera kai enas sto swlhnaki ths benzynhs. Gia 2000cc kai panw dyo ston aera kai ena sthn benzinh.
Times xwris ekptwsh 98 & 145 analoga, me ekptwsh 75 & 115 analoga
(Gia thn ekptwsh xrhsimopoihse to onoma mou Nikos Lappas apo thn nautiliakh sthn Glyfada pou balane se polla amaxia)

Twra gia to max performance prepei:
1. na kapsei to amaxi 1-2 reservoir
2. to ena reservoir h dynaton sthn ethnikh odo kai toulaxiston gia 15mins full speed, gia na diabasei o eggefalos thn petalouda sto full kai na dwsoun plhrofories ston eggefalo oloi oi sensors sto max range gia na anakataskeuash neo range kat analogian.
3. sthn ethnikh epishs me crouise control sta 120 kai sta 140 km/hr gia alla 15mins
4. Sthn polh me 60-70 km/hr me apalo petali gaziou gia thn xamhloterh dynath katanalwsh koitwntas thn hlektronikh endeixh tou instand average consumption L/100km.
Se ligotero apo mhna h oikonomia kausimou tha einai tromera emfanhs.

Pros plhroforhsh sou/sas thelw na kanw ena step akoma kai exw parageilei kati pragmata apo USA. Molis dw apo Oktwbrh to apotelesma tha sas enhmerwsw.

Elpizw na bohthisa.





SKARTOS έγραψε:Φίλε Seagull καλώς ήλθες. Είμαι κάτοχος και εγώ ενός liberty 2.4 ΠΟΛΥ φορτωμένου. Θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω για την οικονομία καυσίμου.
Άν θές να δείς το δικό μου , μπές στο www.cardomain.com/ride/2232437.
Τα λέμε.
Άβαταρ μέλους
Seagull
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 04 Αύγ 2006, 14:10
Τοποθεσία: Αργυρουπολη, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 11 Αύγ 2006, 11:18

Τριξίματα, δεν έχει καθόλου.Ούτε μέσα ούτε έξω.
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό Seagull » 11 Αύγ 2006, 11:57

Geia kai pali.
Se parakalw gia pes mou apo plagio kounhma "barkarisma" ti leei?
Nikos.



SKARTOS έγραψε:Τριξίματα, δεν έχει καθόλου.Ούτε μέσα ούτε έξω.
Άβαταρ μέλους
Seagull
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 04 Αύγ 2006, 14:10
Τοποθεσία: Αργυρουπολη, Αθηνα

Re: PININ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 11 Αύγ 2006, 19:55

Seagull έγραψε:Geia sou file me to pajeraki.
Loipon prwta prwta den eipa oti to amaxi den einai kalo gia ta lefta tou, aplws egw to eixa apo kainourgio mexri 50000km opou kai to poulhsa, ekana poles diadromes sthn Ellada kai to dokimasa arketa. Tou foraga 75aria BFG apithana kai tou eixa balei mia podia mprosta apo duralouminio 6cm. (tha sou steilw Photos allh fora den tis exw sthn douleia twra) Me para polla alla extra exwterika kai eswterika.
Twra akou parakatw:
Sta 10000km tou ebala ena filtro aeros K&N free flow katharizomeno kai me spray ladi. To amaxi anapneuse amesws kai edeixe ta alogakia tou se feuga kai anabaseis.
Exei poly kalh tetrakinisi gia ton ogo kai to baros tou kai paei pantou, ama odhgas kai ligo texnika mporeis na trelaneis kai kosmo me auta pou kanei kai pou mporei na paei. stin ammo de kai me ta parapanw lastixa h kai sto xioni paei treno. sthn lasph to pan einai to lastixo alla gia poly laspi hthele ligo parapanw dynamh.

Twra akou kai ta kata:
To amaxi den einai Japan ala einai Italy peran twn mhxanikwn merwn, dhladh sasi-kambina-hlektrika einai italika.
Me alla logia sta 30000km mou ekapse kai tis dyo balbides thermokrasias kai eutyxws htan fthinopwro kai phga me calorifier apo 3-5 pigadia sth Naousa kai apo ekei Thessalonikh sto Sarakaki gia allagh me ton deikth konta sto kokkino. Na skefteis oti eimouna ekdromh kai etrexa sta kala kathoumena. an eimouna allou kai dyskola tha eixa problhma.
Episeis h kambina den steganopoiouse katholou oti rythmiseis kai na ekana stis portes giati ta lastixa einai kakhs poiothtas. To apotelesma se diadromes me skonh bgaineis apo mesa arxaios apo thn skonh. se potamia den endeiknitai gia diadromh arkeths wpas mesa sto nero giati mou ebale nero mexri to gonato "prosexe".
Twra to koryfaio einai oti o kinhthras GDI typou steghs kapaki kai embola mazeuei karbounia me thn xrhsh kai eidika otan kinhtai pio poly se poleis me apotelesma st 50000km peripou na ftanei sto orio na anabei lambaki mhxanhs kai na mhn anebazei strofes kinhthra panw apo 1000-1200. Auto giati tote to amaxi prepei na paei me gerano ston sarakaki gia na lysoun kefalh kai na tou kanoun katharismo me xhmiko kai ammovoli me psyxa karydias. Auto einai standard to kako einai oti den sto lene otan to pairneis oute to grafei sto manual gia na proetoimasteis opote gia fantasou na to patheis xeimwna me xioni kai omixlh se kamia bounokorfi kai na mhn pianei kai to kinhto kai na mhn exeis oute asyrmato mazi!!!!
Gia ola ta parapanw bebaia kai gia ala polla den plhrwsa pote draxmh kai auto einai to kalo tou amaxiou logw twn 7 etwn egyhsh kai ths kalhs gnwshs pou exoun oi mhxanikoi-hlektrologos sta kentrika Iera odo. Omws kai pali einai taleporia otan meneis makria apo tis synikoies autes trygyrw, den yparxoun polla exousiodothmena kai ena sthn kalithea einai apatewnas.

Elpizw na xekatharisa thn thesh mou.
Oti allo theleis pou mporei na xerw pes mou.


seagull thanks για τις πληροφορίες!
Απ' ότι κατάλαβα ήσουν ευχαριστημένος με τον τρόπο που απέδιδε το αμάξι αλλά ήσουν άτυχος σε θέματα βλαβών.
Tο πρόβλημα της συγκέντρωσης καρβουνιάς στον θάλαμο καύσης το έχω ακούσει από πολλούς (και ισχύει για όλους τους GDi κινητήρες), αλλά (θεωρητικά τουλάχιστον) αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά από την αντιπροσωπία χωρίς έξοδα.
Θα ήθελα να σου κάνω μία ερώτηση, σου είχε ανάψει από νωρίτερα το λαμπάκι της μηχανής ή ξαφνικά άναψε το λαμπάκι και το αμάξι δεν πήγαινε πλέον? Δεν σου έκανε τίποτα προειδοποιητικές διακοπές ο κινητήρας πριν σ' αφήσει?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 16 Αύγ 2006, 07:41

Στήν άσφαλτο, το αυτοκίνητο κουνάει ελάχιστα, και μόνο όταν βρίσκω διαμήκη αυλάκια. Μπορώ να πώ, ότι το αυτοκίνητο "έδεσε", με την καινούργια ανάρτηση, δέν παίρνει μεγάλες κλίσεις στίς στροφές, και σου δημιουργεί ένα αίσθημα ασφάλειας.
Στο χώμα, η διαφορά με τίς "μαμίσιες", είναι εμφανής.Είναι λίγο πιό σκληρό, και κατά περίεργο τρόπο πιό άνετο απο πρίν. Έχει εξαφανιστεί και το έντονο "κούνημα". Δέν λέω για την άρθρωση, απλά είναι ότι καλύτερο έχω δεί σε cherokee!
Οι κάτοχοι cherokee, θα πρέπει να ξέρουν, ότι μπορούν να πάρουν μέχρι 2 cm μπροστά, με το λεγόμενο "clevis lift", λύνοντας μόνο μια βίδα.

Pajerinho, απο ποιό μέρος της Πάτρας είσαι???? Και εγώ απο Πάτρα είμαι. (Αμπελόκηποι - Νέος Δρόμος).
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό karka » 16 Αύγ 2006, 23:11

ωχχ !! την βαψαμε πατζερο με τσεροκι !!! αμαν καλυτερα να φευγω. δεν θα μου μεινει ιμαντας για ιμαντας.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 17 Αύγ 2006, 06:53

karka έγραψε:ωχχ !! την βαψαμε πατζερο με τσεροκι !!! αμαν καλυτερα να φευγω. δεν θα μου μεινει ιμαντας για ιμαντας.


Εδώ δεν σου έχει μείνει αυτοκίνητο για αυτοκίνητο, (έχει σκορπίσει το μπου.... σου) ο ιμάντας σε πείραξε. Κοίτα να βρείς ένα καλό συνεργείο,να το φτιάξεις για να παίρνει μπροστά το πρωί χωρίς να βγάζει καπνούς το ISUZU σου, δυστυχισμένε βρωμοιάπωνα.
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό supermario » 17 Αύγ 2006, 08:55

SKARTOS έγραψε:
karka έγραψε:ωχχ !! την βαψαμε πατζερο με τσεροκι !!! αμαν καλυτερα να φευγω. δεν θα μου μεινει ιμαντας για ιμαντας.


Εδώ δεν σου έχει μείνει αυτοκίνητο για αυτοκίνητο, (έχει σκορπίσει το μπου.... σου) ο ιμάντας σε πείραξε. Κοίτα να βρείς ένα καλό συνεργείο,να το φτιάξεις για να παίρνει μπροστά το πρωί χωρίς να βγάζει καπνούς το ISUZU σου, δυστυχισμένε βρωμοιάπωνα.
Μην τον πληγωνεις...Μικρος ειναι θα μαθει......... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
supermario
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 17:46
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες