Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Jeep Cherokee CRD 2.8 Diesel . . . Gnwmes???

Jeep Cherokee CRD 2.8 Diesel . . . Gnwmes???

Δημοσίευσηαπό RJAdonis » 25 Μαρ 2006, 01:42

Xairetai guys! Eimai twra katoxos enos Golf 1600 alla megalwsa me Cherokee 2.5 tou 1997. Latreuw to xwma kai stous epomenous mhnes psaxnw na agorasw ena sxetika grhgoro Diesel (kata protimhsh mias kai eimai eparxia) pou tha mporei na mou prosferei piswkinhsh gia na glistraw eukola, tetrakinhsh kat'epilogh gia na niwthw anesh kai asfaleia otan exei kolokairo kai otan laspwnoun ta bouna kai na mou prosferei kai mia sxetikh anesh kai telikh taxythta (170?) se ethnikh mias kai logw douleias tha eimai sunexeia panw katw Lamia . . . To Cherokee to 2.8 Diesel pisteuete pws prosferetai? An exete kai proswpikh empeiria akoma kalutera! Mhpws gnwrizetai timh giati sto site den to anagrafoun! Epishs pshnomai gia Sorento 2.5 CRD Diesel alla einai ligo pio argo apo to Cherokee. An kai nomizw pws apo apopsh eswterikwn xwrwn mallon einai kalutero to Sorento. Ti lete loipon ? ? ? Akouw gnwmes kai protaseis!!! Filika kai euxaristw in advance, Antwnhs!
Άβαταρ μέλους
RJAdonis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 24 Μαρ 2006, 03:35
Τοποθεσία: Λαμια/Αθηνα

Δημοσίευσηαπό xtrail » 25 Μαρ 2006, 10:42

Έχοντας οδηγήσει και τα δύο από κατόχους-φίλους, η αποψή μου είναι:
cherokee όπως είπες κι εσύ για τους χώρους σε αντίθεση με το sorento που ειναι σαφώς μεγαλύτεροι. Ο θόρυβος της μηχανής στο πρώτο περισσότερο αισθητός. Το πρώτο το νιώθεις πιο στιβαρό, σε αυτό μπορεί να φταίνε οι λίγο πιο σκληρές αναρτήσεις, με ότι αυτό σημαίνει σε εντός και εκτός.
Για ταχύτητες πήγα ως 140 και δεν ένιωσα πουθενά άβολα, ανασφαλεια ή περισσότερο θόρυβο. Ίσως με το sorento να είναι λίγο πιο άνετα τα πράγματα σε ταξίδι.
Κατανάλωση υπολόγισε κοντά στα 11 ίσως και λίγο παραπάνω
Το πρώτο κρατά την τιμή του σχετικά καλά σε αντίθεση με το δευτερο. Τιμή cherokee 2.8, ο φίλος μου το πήρε κοντα στα 50000 με αρκετά extra(δεν ξέρω και ποιες ειναι οι εκδόσεις σε αυτό). To sorento σαφώς πιο οικονομικό.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό RJAdonis » 25 Μαρ 2006, 13:41

Re gamwto 50.000 einai polla lefta, ean einai na dwsw tosa pairnw to Pajero to trithyro 3.200 Turbo Diesel. Mallon gia Sorento pame paides! Oikonomiko, kai me ena Chip eimaste mia xara!
Άβαταρ μέλους
RJAdonis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 24 Μαρ 2006, 03:35
Τοποθεσία: Λαμια/Αθηνα

Δημοσίευσηαπό s4ris4 » 23 Ιούλ 2006, 03:53

RJAdonis έγραψε:Re gamwto 50.000 einai polla lefta, ean einai na dwsw tosa pairnw to Pajero to trithyro 3.200 Turbo Diesel. Mallon gia Sorento pame paides! Oikonomiko, kai me ena Chip eimaste mia xara!


Το γυμνό Cherokee CRD κάνει 36,000 εγώ έχω το Limited με 50 και το προτίμησα από το γυμνό Grand Cherokee 4.0 των λιγότερων χρημάτων και της τεράστιας κατανάλωσης..Σε θέματα ροπής που είναι το κατεξοχήν πράγμα που πρέπει να κοιτάτε έξω από το δρόμο , τρώει το 3.7 , το 4.0 και φτάνει το 4.7... Είναι απλά σκυλί ... Τρόμαξα με αυτά που άκουγα για την ποιότητα πετρελαίου στην Ελλάδα αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα, μόνο ίσως σε πολύ κρύο -15 -20 που μαζεύει παραφίνες και δεν παίρνει μπρος,αυτό δεν είναι πρόβλημα του αμαξιού είναι πρόβλημα των διυλιστηρίων και τη πρόσθετα βάζουν. Σε 20 μήνες έχω κάνει 56,000 km...¨Οσο περνάν τα χιλιόμετρα καίει λιγότερο.. ¨Εχω κάνει αμιμητα σκηνικά από το να περάσω αυτοκίνητα μπαίνοντας παράλληλα του δρόμου σε γραμμή τρένου , μέχρι να περάσω με 120 κμ σε σκληρό χωματόδρομο 3-4 γραφικούς που κινούνταν στο δρόμο σε κανονική άσφαλτο... Θυμάμαι τον παππού που οδηγούσε νωχελικά μια 316ι το μπροστά αυτοκίνητο στην άσφαλτο, έκοψε και κοίταζε με ανοιχτό το στόμα γιατί σήκωσα ντουμάνι από σκόνη πίσω:PΑν τα κάνετε αυτά με RAV4, X-trail, CRV και Maverick θα πάρετε το διαφορικό στο χέρι...Το αμάξι σκυλί...Και το συστήνω ανεπιφύλακτα.

Κατανάλωση πόλης 13 περίπου λίτρα, κατανάλωση εθνικής με τετρακίνηση και 110 κμ είναι κάτω από 9 το απόλυτο minimum είναι 8.9 με 110 κμ και τετρακίνηση ,φορτωμένος στην Αττική Οδό από Αθήνα για Κόρινθο, σε σκληρό off-road( ανέβασμα εντελώς παγωμένου δρόμου που έβγαινες από το αμάξι και κυλούσες πίσω με παπούτσια heavy duty και χωρίς αλυσίδες, 23 λίτρα με κοντές σχέσεις. Το απόλυτο minimum είναι 7.9 και 8.4 se 2WD αλλά οι τιμές δεν είναι αντιπροσωπευτικές.

¨Οσοι παίρνου το αμάξι χωρίς την επιλογή full-time 4χ4 απλά κάνουν λάθος επιλογή.Αν θέλετε off-road και καλή συμπεριφορά στις στροφές πάρτε Limited ή Renegade τα άλλα είναι μόνο για πρεστίζ.

Το επόμενό μου αμάξι θα είναι σίγουρα diesel. Το απόλυτο diesel 4x4 για μένα θα ήταν ένα Η3 diesel και το Touareg V10 TDI..
Τελευταία επεξεργασία από s4ris4 και 08 Αύγ 2006, 00:39, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
s4ris4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 20:34
Τοποθεσία: Αθήνα

2.8crd DIESEL

Δημοσίευσηαπό kRoDE » 23 Ιούλ 2006, 12:05

S4ris simfono apolita mazi sou .
to aftokinito apla ine fovero . se kamia periptosi den perneis venzini
ego exo kanei pros to paron 70000km den ixa kanena provlima me to petreleo , kai apo tote pou vgike to v-power diesel tis shell , vazo mono afto kai exei megali diafora.
to diko mou to xo pros polisi opote opoios endiaferete as epikinonisei .
ine se aristi katastasi .
cherokee2.8crd (diesel) pros polisi info krode187@yahoo.com
Άβαταρ μέλους
kRoDE
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 05 Ιουν 2005, 23:18


Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες