Σελίδα 1 από 2

Μηχανική Αξιοπιστία των Jeep

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2009, 17:30
από emmanuil
Αγαπητοί φίλοι γεια σας,

Είναι το πρώτο μου post στο forum, αποφάσισα να εγγραφώ διότι ψάχνοντας διάφορα πράγματα στο google σχετικά με το off road, έπεσα πολλές φορές σε αυτό το forum.

Είμαι απο Θεσσαλονίκη, λάτρης της off road δραστηριότητας αλλά δυστυχώς με πολύ μικρή έως καθόλου extreme εμπειρία πέρα από τις γνωστές βόλτες σε βουνό.

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ενα μεταχειρισμένο wrangler 2.5L και για αρχή θέλω να επιβεβαιώσετε ή να διαψεύσετε κάτι που μου είπε ένας φίλος ότι "τα wrangler συχνά παρουσιάζουν διάφορα προβλήματα και πρέπει συχνότερα να "εχεις σχέση" με την αντιπροσωπεία, απ'ότι αν έχεις άλλο τζιπ".

Η εναλλακτική μου είναι ένα Pajero Pinin 2.0 ή 1.8, αλλά προς το παρόν είμαι στη φάση έρευνας.

Μηχανική Αξιοπιστία των Jeep

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2009, 17:54
από NIKOLAS_L200
Καλως ήρθες φίλε. Κατ'αρχην να ξέρεις οτι τα δυο αυτοκίνητα έχουν τεράστια διαφορά σε νοοτροπία. Το Wrangler είναι περιπου 1800 κιλα, εχει μπρως, πίσω άξονες και φτιάχνεται μέχρι σκασμού. Το πινιν απο την άλλη είναι κάπου στα 1300-1400 με ψαλίδια μπροστα και απο φτιάξιμο είναι ψαλιδάτο αρα το πας μέχρι +6-7 πόντους με λογικές μετατροπές. Αν τελικά θες να ψ΄ξεις ανάμεσα στα δυο να ξέρεις οτι το 1.8 δεν έχει κλείδωμα κεντρικού και αργα ενω το 2.0 εχει την θαυματουργη super select που τα κανει ολα.
Το wrangler είναι η αγάπη μου αλλα πήρα το pinin! Γενικά για μένα υπάρχουν δυο σχολές στο βουνό τα ελαφρια και τα βαριά 4χ4 με διαφορετικά και μάλλον αντίθετα υπέρ και κατά.
Ψάξε και διάβασε πριν καταλήξεις σε τι τύπο οχήματος θα πας.

Μηχανική Αξιοπιστία των Jeep

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2009, 18:08
από PanY
Καλως ηρθες αμιγκο. Καταρχας πρεπει να διευκρινησουμε πως το Pajero δεν ειναι Jeep. Οσον αφορα στα προβληματα που τυχον παρουσιαζουν σε μεγαλυτερη κλιμακα τα διαφορα Jeep και συγκεκριμενα τα Wrangler σε σχεση με αλλα (αλλης κατασκευαστριας εταιρειας εκτος δρομου οχηματα... μαλλον αυτο υπονοουσε ο αμιγκο σου), αυτο που θα μπορουσα να πω μετα απο εμπειρια 8 μονο μηνων στον χωρο και συγκεκριμενα ως κατοχος 2,5λιτρου (προσοχη, υπαρχουν και 2,4λιτρα Wrangler) ειναι πως αποτελουν φημες και μονο. Αυτη μαλιστα η φημη μου θυμιζει σε πολυ μεγαλο βαθμο καποια αναλογα σχολια που συνοδευαν τις Alfa Romeo (Υπηρξα κατοχος τους τα τελευταια 12 χρονια) και τα οποια τα τροφοδοτουσαν συνηθως κατοχοι οχηματων αλλων εταιρειων που προερχονταν κυριως απ τον χωρο του μεγαλυτερου ανταγωνιστη τους της BMW. Σχολια φυσικα που απειχαν παρα πολυ απ την πραγματικοτητα. Οπως και να το κανουμε, η αληθεια ειναι μια και μονο. Οποιο οχημα κι αν εχεις, αναλογως βεβαια και της χρησης που του κανεις, θελει και την αναλογη φροντιδα. Αν το αγαπας πραγματικα και ασχολεισαι μαζι του, ελαχιστοποιεις τις πιθανοτητες να σου παρουσιασει οποιαδηποτε απροσμενη δυσλειτουργια. Η φροντιδα του επισης κι απ τη στιγμη που μιλαμε για μεταχειρισμενο Jeep οποτε και σου δινεται η ευκαιρια να απαγκιστρωθεις απ την αναθεματισμενη την αντιπροσωπεια, σε καμια περιπτωση δεν συνεπαγεται υπερβολικα ή παραλογα εξοδα. Χαρακτηριστικα, μπορω να σου αναφερω πως θα κυμαινονται γυρω στα 150-180 ευρω. Διαβαζοντας λιγο τα διαφορα αρθρα εδω μεσα θα βρεις επισης απαντησεις σε πολλα ερωτηματα που εχεις τωρα ή που τυχον παρουσιαστουν μετα την αγορα του οχηματος που τελικα επιλεξεις.

Μηχανική Αξιοπιστία των Jeep

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2009, 18:16
από emmanuil
Ευχαριστώ για τις γρήγορες αλλά συγχρόνως μεγάλες απαντήσεις!

Αυτό κάνω τώρα, διαβαζω και μαθαινω...

@Pany το υποψιάστηκα ότι ήταν μια φήμη η οποία οπως πολλές άλλες είναι απλά μύθος, θα συμφωνήσω πάντως στο ότι : "Οποιο οχημα κι αν εχεις, αναλογως βεβαια και της χρησης που του κανεις, θελει και την αναλογη φροντιδα."

Μηχανική Αξιοπιστία των Jeep

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2009, 22:32
από emmanuil
Να ρωτήσω και κάτι άλλο...

Μου αρέσει πολύ και το cherokee που έβγαινε μεχρι το 2001, ναι ναι εκείνο που μοιάζει με τούβλο!

Τί γνώμη έχετε για το συγκεκριμένο; Εννοείται για μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση (όσο μπορεί να είναι). Από καταναλωση πώς είναι; Έχω ακούσει ότι είναι σκυλί μηχανικά. Ισχύει;

Ευχαριστώ πολύ και σορρυ για το πρήξιμο!

Μηχανική Αξιοπιστία των Jeep

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2009, 07:20
από vram
Οτι ισχυει για τα wrangler ισχυει και για τα cherokee....ακομα και αν το σκιζεις δεν χαλαει μηχανικα και αν χαλασει θα ειναι απο δικη σου ευθυνη,,,το μονο μειονεκτημα τους ειναι το κοστος των after market στην Ελλαδα....

Μηχανική Αξιοπιστία των Jeep

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2009, 22:17
από haritak
emmanuil,

είμαι κάτοχος του wrangler 2.4L μοντέλο 2001. Απο την αντιπροσωπεία ξεκόψαμε νωρίς μιας και τα τσουγκρίσαμε, αλλά αυτό είναι αλλο θέμα. Το service το κάνω εδώ στην γειτονιά μου, και ουσιαστικό πρόβλημα εδώ και 8 χρόνια δεν έχω συναντήσει. Τώρα είμαι κοντά στα 65000χλμ.

Αν και το wrangler το απολαμβάνω, τόσο σε εκτός δρόμου οδήγηση, όσο και σε εντός *πόλης* οδήγηση,
πρέπει να σου πώ ότι είναι σκέτος πονοκέφαλος σε μέτρια με μεγάλα ταξίδια. Αργό, με μακριές σχέσεις, δεν μπορείς να προσπεράσεις, οι θόρυβοι απο την αεροδυναμική είναι πολύ κουραστικοί, ταχύτητες μέχρι 120 το πολύ, αλλά για να είσαι άνετος 80-100. Για τέσσερα άτομα, γίνεται υπερβολικά άβολο, πρέπει να κατεβάζεις συνέχεια ταχύτητα, να κρατάς ψηλά τις στροφές.... Σκέτο βάσανο.

Επίσης, καλοί οι μπρος πίσω άκαμπτοι άξονες, αλλά στην παραμικρή λακούβα θα κάνεις τραμπάλα! Θα ξανα-ανακαλύψεις τους δρόμους της θεσσαλονίκης, που αν είναι σαν εδώ του Ηρακλείου (κρήτης) σώθηκες!

Απο την άλλη, φίλος έχει το pinin το 1.8. Σε *πολλά* ταξίδια που έχουμε κάνει μαζί, ακόμα και 4 άτομα μέσα, είναι *πολύ* άνετο. Καμία σχέση με το wrangler. Ο ίδιος φίλος μου έχει πει για το pinin το 2.0 τα καλύτερα. Εχει την super select τετρακίνηση οπότε οι εκτός δρόμου δυνατότητες πολλαπλασιάζονται.

Εγώ θα πήγαινα χαλαρά για το pinin.

Α, τώρα που βλέπω ότι ενδιαφέρεσαι για cherokee, θα σου έλεγα ξέχνα το wrangler τελείως. Το wrangler παίρνει 20 εκεί που θα βρίσκεσαι μόνο το 5% του χρόνου που θα το έχεις. Στο υπόλοιπο 95% με το ζόρι πιάνει την βάση...


Φιλικά,
Γιάννης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2009, 00:09
από PanY
Γιαννη... 2,5 ή 2,4 εχεις? Εχω την εντυπωση πως τα 2,4 βγηκαν μετα το 2002. Βεβαια και τα δυο εχουν λιγο πολυ τα χαρακτηριστικα που ανεφερες αλλα το Wrangler... ειναι Wrangler!!! Το ανοιγεις το καλοκαιρακι και μονομιας ξεχνας και λακουβες και τραμπαλες και τα παντα... Αν παρει βεβαια και το 4λιτρο, που στο κατω κατω αυτη την περιοδο δεν θα το βρει και με μεγαλη αποκλιση τιμης σε σχεση με τα αλλα δυο, τοτε θα εχει το απολυτο 4Χ4 (Και απιστευτα δυνατο, και cabrio και Jeep!!!)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2009, 07:45
από vram
Ποσα χρηματα διαθετεις και ποσο γουσταρεις να εισαι αναγκασμενος να κανεις υποχωρησεις για την καυλα σου??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2009, 07:48
από vram
Α!!!!!Και ποσο χρονων εισαι.....σημαντικη παραμετρος...εκει στην Σαλονικη υπαρχει club που μπορει να σε βοηθησει.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2009, 09:58
από haritak
PanY έγραψε:Γιαννη... 2,5 ή 2,4 εχεις? Εχω την εντυπωση πως τα 2,4 βγηκαν μετα το 2002. Βεβαια και τα δυο εχουν λιγο πολυ τα χαρακτηριστικα που ανεφερες αλλα το Wrangler... ειναι Wrangler!!! Το ανοιγεις το καλοκαιρακι και μονομιας ξεχνας και λακουβες και τραμπαλες και τα παντα... Αν παρει βεβαια και το 4λιτρο, που στο κατω κατω αυτη την περιοδο δεν θα το βρει και με μεγαλη αποκλιση τιμης σε σχεση με τα αλλα δυο, τοτε θα εχει το απολυτο 4Χ4 (Και απιστευτα δυνατο, και cabrio και Jeep!!!)


Είναι 2464, αυτό δεν είναι 2.4; (Πήγα και κοίταξα την άδεια κυκλοφορίας!!!)

Να μην ξεχάσω άλλο ένα "πλεονέκτημα" του wrangler, στα πίσω καθίσματα έχει τεράστια παράθυρα και πολύ καλή ορατότητα. Οπότε το συμπαθεί η μικρή μου κόρη γιατί μέσα απο το καθισματάκι της μπορεί να έχει καλή θέα του τί γίνεται γύρω! :-)

Cabrio δεν το έχω κάνει ποτέ. Ακουσα ότι μετά δεν κάθεται καλά η οροφή
και υπάρχουν τριγμοι. Ξέρει κανείς;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2009, 10:48
από PanY
Αν ειναι του 2001 και εχει και 5 ταχυτητες αντι για 6 ειναι 2,5 αμιγκο μου σαν το δικο μου. Αν του αλλαξεις λαστιχακια και κορωνοπηνια ομως, πιστεψε με, γινεται αλλο οχημα. Δεν θα γινει βεβαια 4λιτρο αλλα θα ειναι αρκετα πιο νευρικο και θα το χαιρεσαι πολυ περισσοτερο. Οσον αφορα στο Hardtop καλο θα ηταν η επανατοποθετηση του να συνοδευτει κι απ την αλλαγη του λαστιχου που υπαρχει στο πανω μερος του πλαισιου του παρμπριζ το οποιο μετα απο καποιο καιρο χανει την ελαστικοτητα του και σκληραινει αρκετα. Οπως και να το κανεις ομως, θα χρειαστεις την συνδρομη καποιου/ων φιλου/ων ωστε να πατησει σωστα(!) και να κουμπωσει το καλυμμα πανω στο παρμπριζ και αυτο γιατι θα πρεπει να του ασκειται καποια πιεση στο μπροστινο τμημα κατα την διαρκεια που εσυ θα το βιδωνεις για να το ασφαλισεις μεσα στην καμπινα. Ειναι λογικο βεβαια ωστε να "σφραγιστει" σωστα η καμπινα και να αποφυγεις τριγμους αλλα και συριγμους κατα την διαρκεια του ταξειδιου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2009, 11:09
από haritak
PanY έγραψε:Αν ειναι του 2001 και εχει και 5 ταχυτητες αντι για 6 ειναι 2,5 αμιγκο μου σαν το δικο μου. Αν του αλλαξεις λαστιχακια και κορωνοπηνια ομως, πιστεψε με, γινεται αλλο οχημα. Δεν θα γινει βεβαια 4λιτρο αλλα θα ειναι αρκετα πιο νευρικο και θα το χαιρεσαι πολυ περισσοτερο. Οσον αφορα στο Hardtop καλο θα ηταν η επανατοποθετηση του να συνοδευτει κι απ την αλλαγη του λαστιχου που υπαρχει στο πανω μερος του πλαισιου του παρμπριζ το οποιο μετα απο καποιο καιρο χανει την ελαστικοτητα του και σκληραινει αρκετα. Οπως και να το κανεις ομως, θα χρειαστεις την συνδρομη καποιου/ων φιλου/ων ωστε να πατησει σωστα(!) και να κουμπωσει το καλυμμα πανω στο παρμπριζ και αυτο γιατι θα πρεπει να του ασκειται καποια πιεση στο μπροστινο τμημα κατα την διαρκεια που εσυ θα το βιδωνεις για να το ασφαλισεις μεσα στην καμπινα. Ειναι λογικο βεβαια ωστε να "σφραγιστει" σωστα η καμπινα και να αποφυγεις τριγμους αλλα και συριγμους κατα την διαρκεια του ταξιδιου.


Φίλτατε, pany! ειναι 2001, με 5 ταχυτητες.Λαστιχα του εχω αλλάξει (..προφανώς! 8 χρόνια πάνε...) και του εχω βάλει κατι bf goodrich, φανταστικα!
Ευχαριστώ για τον κόπο που έκανες να μου πεις για την οροφή! Επειδή, μαλλον θα το πουλήσω λέω να μην το πειράξω, ωστε αυτός που θα το πάρει να παιξει σε λευκό (εργοστασιακό) χαρτί. Προς το παρον μόνο το συντηρώ.
Χμμμμ, με τα κορωπήνια λες να εχει καλύτερη απόδοση και στην εθνική;;;;
Το καλό με αυτό το αμάξι είναι ότι αλλάζεις ότι θες....
Και ας μην το εχω πειράξει ακόμα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2009, 11:17
από PanY
Συγνωμη εννοουσα να του αλλαξεις τα ελαστικα με αλλα μεγαλυτερα. Θα χασεις πολυ λιγο σε τελικη ταχυτητα αλλα θα "γεμιζει" πολυ πιο ανετα με αποτελεσμα να μπορεις να κανεις και μια προσπεραση με ασφαλεια, (επιτελους απο αριστερα!) οταν βρισκεις καποιον "επιταφιο" στη μεσαια λωριδα που εως τωρα τον προσπερνουσες με πολυ κοπο και απο δεξια ως επι το πλειστον.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2009, 13:03
από emmanuil
καταρχήν να ευχαριστήσω όλους σας που έχετε την διάθεση να βοηθήσετε ένα νέο στο χώρο.

ειμαι 25 και για αγορά μπορώ να διαθέσω μέχρι 15Κ. Δεν υπάρχει πρόβλημα για θέμα κυβικών πάντως.

λόγω περιορισμένου budget όπως καταλαβαίνετε μιλώ για μεταχειρισμένο αποκλειστικά. δεν με προβληματιζει ιδιαίτερα ούτε η παλαιότητα, ούτε τα km, διότι γνωρίζω έμπειρους και καλούς μηχανικούς οι οποίοι μπορούν με μία ματιά να μου πούν τί παίζει με ένα αυτοκίνητο.

το αυτοκίνητο δεν το θέλω μόνο για τις καύλες στο βουνό. βασική παράμετρος, η οποία σύμφωνα με αυτά που έγραψε και ο haritak μάλλον αποκλείει το wrangler, αν και το wrangler ειναι πραγματικά για μένα το πιο όμορφο και δυνατό jeep.

οπότε μάλλον καταλήγω σε ένα pajero pinin ή σε ένα cherokee του 2001.

θα ήθελα να μου πείτε τί γνώμη έχετε για το cherokee του 2001. ξέρετε κατανάλωση; δεν θέλω να δίνω 100€ για μια βόλτα στη χαλκιδικη (120km).

είμαι στην αρχή της έρευνας αλλά εν πάσει περιπτώση κάθε βοήθεια είναι more than welcome.

φλικά,
εμμανουήλ

P.S. Παρακαλώ κάποιος από τους διαχειριστές να αλλάξει τον τίτλο του post, αφού αυτός πλέον δεν ανταποκρίνεται στη συζήτηση. Αν κρίνεται σκόπιμο ας μεταφερθεί και το post εκεί που πρέπει.