PanY έγραψε:Εγω εξακολουθω να πιστευω πως δεν το εχω φορτωσει αμιγκος. Αν εξαιρεσετε το αισθητικο μερος με καποιες προσθηκες ανευ ουσιαστικης σημασιας, θεωρω πως εκανα απλα καποιες παρεμβασεις που πιστευω πως επρεπε να αποτελουν μερη του standard εξοπλισμου του μοσχαριου. Βεβαια τωρα ομολογω πως δεν του λειπει τιποτα οποτε κι εγω αλλα και οποιοσδηποτε ενδιαφερθει να το παρει στο μελλον θα το χαρουμε με το παραπανω. Χωρις να θεωρηθω επισης αχαριστος αλλα ειλικρινης, οτι και να του κανει καποιος, ποτε δεν προκειται να γινει 4λιτρο. Το αγαπω ομως, τι να κανω. Αυτο μου λαχε, μ αυτο θα πορευτω. Μην του κανετε ομως αλλα κοπλιμεντα γιατι αρκετα το χω κακομαθει.
Το αμερικάνικο rule of thumb για την σειρά των βασικών βημάτων στην εξέλιξη ενός off-road οχήματος έχει ως εξής:
1. Tires
2. Armour
3. Suspension
Όπως το λες κι εσύ, στην πράξη μόλις "ολοκλήρωσες" το νο.1...
(το "ολοκλήρωσες" είναι σε εισαγωγικά, γιατί από τη στιγμή που έκανες την πρώτη επέμβαση στο σύστημα μετάδοσης (με την διαφορετική διάμετρο τροχών & την αλλαγή των κ/π), είναι σαν να ξεκινάς ένα ...domino - αυτό είναι άλλη ιστορία όμως).
Δεδομένου ότι για το νο.3 έχεις ήδη φροντίσει και είσαι stand-by
να την περάσεις την OME, σου μένει το βασικό νο.2: η προστασία (ποδιές, σημεία πρόσδεσης, κλπ).
Από 'κει και πέρα θα συμφωνήσω με την σωστή συμβουλή του vram: μέσα από την χρήση που θα του κάνεις, θα βρεις και τι άλλο μπορεί να χρειαστείς πάνω στο μοσχαράκι σου.
Χ.