ΕΡΓΑΤΗΣ Η ΜΠΛΟΚΕ??
Δημοσιεύτηκε: 27 Νοέμ 2008, 00:08
τι πιστευεται οτι ειναι πιο χρησιμο για το wrangler 08 απο τα δυο. μπλοκε πισω η ενας εργατης?
το λεω γιατι σε μια απο τις τελευταιες εξορμησης που εκανα σε πολυ λασπη σαν πηλος δηλαδη σε ανηφορικο κομματι με 4L και 2ευτερα ανεβηκα σχετικα δυσκολα σπυνιαροντας και οι τεσσερις τροχοι ενω ενα terios με μπλοκε πισω ανεβηκε πιο ευκολα με λαστιχα δρομου.
εαν πηγενα σε μια λυση arb μπλοκε πισω μηπως μετα θα επρεπε να αλλαξω και κατι αλλο δλδ σε πιο δυνατους αξονες μια και στην περιπτωση την δυσκολη που το βαρος του αυτοκινητου να προσπαθει να το βγαλει απο μια δυσκολη κατασταση μονο ο ενας τροχος να εχει συνεπεια να ζωριστη παρα πολυ ο αξονας η τα γραναζια? η μηπως η λυση ενος καλου εργατη γυρο στα 900-1000 ευρο ειναι μια πιο απλη και πιο λειτουργικη λυση?
το λεω γιατι σε μια απο τις τελευταιες εξορμησης που εκανα σε πολυ λασπη σαν πηλος δηλαδη σε ανηφορικο κομματι με 4L και 2ευτερα ανεβηκα σχετικα δυσκολα σπυνιαροντας και οι τεσσερις τροχοι ενω ενα terios με μπλοκε πισω ανεβηκε πιο ευκολα με λαστιχα δρομου.
εαν πηγενα σε μια λυση arb μπλοκε πισω μηπως μετα θα επρεπε να αλλαξω και κατι αλλο δλδ σε πιο δυνατους αξονες μια και στην περιπτωση την δυσκολη που το βαρος του αυτοκινητου να προσπαθει να το βγαλει απο μια δυσκολη κατασταση μονο ο ενας τροχος να εχει συνεπεια να ζωριστη παρα πολυ ο αξονας η τα γραναζια? η μηπως η λυση ενος καλου εργατη γυρο στα 900-1000 ευρο ειναι μια πιο απλη και πιο λειτουργικη λυση?