obelix έγραψε:...ο καλυτερος εργατης ειναι του φιλου σου....!!!!!
+1
tom, σίγουρα ξεκίνα από τα λάστιχα!
Ανάλογα με το πως χρησιμοποιείς το Jeep, μπορείς είτε να πας για A/T (προσωπική επιλογή τα BFGoodrich), ή για M/T (φοράω τα Cooper Discoverer STT και είμαι πολύ ευχαριστημένος).
Κορωνοπηνία θα χρειαστώ (κάποια στιγμή) γιατί έχοντας αλλάξει διάσταση ελαστικού, έχει μακρύνει αρκετά η τελική σχέση μετάδοσης και το JK έχει "βαρύνει" αρκετά...
Για ποδιές, αυτό που σκέφτομαι δεν υπάρχει εδώ και φοβάμαι πως όταν (κάποια στιγμή) έρθει η ώρα να κάνω την κίνηση, θα πρέπει να ξηλωθώ κανονικά μάλλον, για να τις φέρω από την Αμερική...
Αυτές είναι της Rock Hard και καλύπτουν το transfer (γαλάζια), τον χώρο κάτω από τον κινητήρα (κίτρινη), το ρεζερβουάρ (κόκκινη) και το evap. canister (γκρι).
Jeep = Just Empty Every Pocket
Χ.