Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΡΓΑΤΗΣ Η ΜΠΛΟΚΕ??

ΕΡΓΑΤΗΣ Η ΜΠΛΟΚΕ??

Δημοσίευσηαπό tomkerkira » 27 Νοέμ 2008, 00:08

τι πιστευεται οτι ειναι πιο χρησιμο για το wrangler 08 απο τα δυο. μπλοκε πισω η ενας εργατης?
το λεω γιατι σε μια απο τις τελευταιες εξορμησης που εκανα σε πολυ λασπη σαν πηλος δηλαδη σε ανηφορικο κομματι με 4L και 2ευτερα ανεβηκα σχετικα δυσκολα σπυνιαροντας και οι τεσσερις τροχοι ενω ενα terios με μπλοκε πισω ανεβηκε πιο ευκολα με λαστιχα δρομου.
εαν πηγενα σε μια λυση arb μπλοκε πισω μηπως μετα θα επρεπε να αλλαξω και κατι αλλο δλδ σε πιο δυνατους αξονες μια και στην περιπτωση την δυσκολη που το βαρος του αυτοκινητου να προσπαθει να το βγαλει απο μια δυσκολη κατασταση μονο ο ενας τροχος να εχει συνεπεια να ζωριστη παρα πολυ ο αξονας η τα γραναζια? η μηπως η λυση ενος καλου εργατη γυρο στα 900-1000 ευρο ειναι μια πιο απλη και πιο λειτουργικη λυση?
Άβαταρ μέλους
tomkerkira
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 22 Φεβ 2006, 11:14
Τοποθεσία: kerkira

Re: ΕΡΓΑΤΗΣ Η ΜΠΛΟΚΕ??

Δημοσίευσηαπό ZooL » 27 Νοέμ 2008, 03:23

tomkerkira έγραψε:τι πιστευεται οτι ειναι πιο χρησιμο για το wrangler 08 απο τα δυο. μπλοκε πισω η ενας εργατης?

Μ' ένα locker συνήθως "μπλέκεις" σε καταστάσεις απ όπου τελικά μόνο ένας εργάτης μπορεί να σε βγάλει... Οπότε, καλύτερα να υπάρχει πρώτα ο εργάτης και μετά το μπλοκέ.

Το JK έχει επίσης και το traction control - μπορεί να μην υποκαθιστά πλήρως τη λειτουργία του locker, κάνει όμως πολύ καλή δουλειά, ακόμη και στη λάσπη.

Εργάτης λοιπόν.


tomkerkira έγραψε:το λεω γιατι σε μια απο τις τελευταιες εξορμησης που εκανα σε πολυ λασπη σαν πηλος δηλαδη σε ανηφορικο κομματι με 4L και 2ευτερα ανεβηκα σχετικα δυσκολα σπυνιαροντας και οι τεσσερις τροχοι ενω ενα terios με μπλοκε πισω ανεβηκε πιο ευκολα με λαστιχα δρομου.

Μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση αυτό που λες για το Terios...
Σίγουρα είναι κατά πολύ ελαφρύτερο, που βοηθάει πολύ στη λάσπη, αλλά και πάλι... Εσύ στο JK τι λάστιχα είχες? Το Terios ήταν με locker? 100%?


tomkerkira έγραψε:εαν πηγενα σε μια λυση arb μπλοκε πισω μηπως μετα θα επρεπε να αλλαξω και κατι αλλο δλδ σε πιο δυνατους αξονες μια και στην περιπτωση την δυσκολη που το βαρος του αυτοκινητου να προσπαθει να το βγαλει απο μια δυσκολη κατασταση μονο ο ενας τροχος να εχει συνεπεια να ζωριστη παρα πολυ ο αξονας η τα γραναζια?

Ο πίσω dana44 του JK δεν θα έχει κανένα απολύτως πρόβλημα με το ARB.
Ο ίδιος ακριβώς άξονας τοποθετείται και στα εργοστασιακά Rubicon με τα lockers.


tomkerkira έγραψε:η μηπως η λυση ενος καλου εργατη γυρο στα 900-1000 ευρο ειναι μια πιο απλη και πιο λειτουργικη λυση?

Σίγουρα. Έχε πάντως κατά νου ότι το JKL των 2+ τόννων θα θέλει κι έναν "ικανό" εργάτη που να μπορεί το ξεκολλήσει από τη λάσπη όταν χρειαστεί - βλ. από 9-10k lbs και πάνω, ανάλογα και με τον εργάτη βέβαια...

Χ.


ΥΓ: 500 posts! wowww!

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

εργάτης

Δημοσίευσηαπό HP » 27 Νοέμ 2008, 04:39

εργάτης, μην βάζεις τίποτα άλλο.
HP
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2007, 13:13

Δημοσίευσηαπό J.k » 27 Νοέμ 2008, 17:18

Εργατη. Γιατι οπως ειπε και ο zool με το μπλοκε καπου θα χωθεις πιο σκληρα και θα χρειαστεις τον εργατη.
Άβαταρ μέλους
J.k
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2008, 22:21
Τοποθεσία: Aττική

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 27 Νοέμ 2008, 17:57

Μην συγκρινεις ποτε 2 διαφορετικα αυτοκινητα σε ενα εμποδιο. Το Τεριος μπορει να περασε πιο ευκολα το εμποδιο επειδη λογικα πισω εχει LSD και ειναι πιο κοντο απο το JK. Yπαρχουνε εμποδια που ενα μακρυ μεταξονιο (wrangler) εχει πλεονεκτημα και ενα κοντο μεταξονιο (Terios) εχει μειονεκτημα και το αντιθετο. Προσωπικα ενας εργατης δεν σε αφηνει ποτε κολλημενο οπως ενα LOCKER γιατι μετο LOCKER αν κανεις λαθος εκτιμηση και κολλησης θα σε αφησει εκει.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 27 Νοέμ 2008, 20:27

Μη σας κάνει εντύπωση αν ενα μικρό και ελαφρύ 4x4 ακόμα και με μαμά λάστιχα μπορεί να μη κολλάει σε σημεία που κολλάει ένα βαρύτερο.
Προσωπική εμπειρία με jimny σε εκδρομούλα με μαμά λάστιχα...και χιόνι + λάσπη. Πέρασα απροβλημάτιστα απο ένα σημείο (και χωρίς αργά) που wrangler πήρε 2-3 φορές φόρα για να το περάσει...
Είναι μεγάλη υπόθεση και το βάρος!
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό jeep2008 » 27 Νοέμ 2008, 23:06

βαλε κ εργατη κ locker!!δηλαδη συγνωμη,εδωσες 45000ευρω στα 2500 θα κολλησεις!?!
TJ
Άβαταρ μέλους
jeep2008
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 10:50

Δημοσίευσηαπό ZooL » 28 Νοέμ 2008, 00:26

ermis1975 έγραψε:Μη σας κάνει εντύπωση αν ενα μικρό και ελαφρύ 4x4 ακόμα και με μαμά λάστιχα μπορεί να μη κολλάει σε σημεία που κολλάει ένα βαρύτερο...

Συμφωνώ για το βάρος, το γράφω και πιο πάνω.
Η απορία μου περισσότερο για το Terios ήταν κατά πόσο μπορεί να είχε locker (100%).


heroicentaur έγραψε:Το Τεριος μπορει να περασε πιο ευκολα το εμποδιο επειδη λογικα πισω εχει LSD ...

Το LSD δεν δουλεύει στη λάσπη... :roll:

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό tomkerkira » 28 Νοέμ 2008, 00:32

καταρχην ευχαριστω για τις απαντησεις!
zool καλοριζικο το αυτοκινητο καλους δρομους.
θελεις να πεις οτι εαν εβαζα 4H και προσπαθουσα ετσι ισως εβγαινα?
το terios ειναι το παλιο μοντελο το κλειδωμα μπορει να κανω και λαθος
να μην ειναι πισω αλλα κεντρικο. δεν ξερω απο terios αλλα πιστευω ειναι 100%. τα λαστιχα μου ειναι τα goodyear wrangler με 35 ατμοσφαιρες πιεση.
σιγουρα μιλαω για εναν εργατη 11000-12000 λιμπρες φυσικα θελω να το ψαξω αρκετα αν και βλεπω γυρο στα 1000 ευρο απλα δεν ξερω πωσ θα μπει πανω θα χρειαστει και αλλαγη προφυλακτηρα? η υπαρχει και αλλος τροπος? υπαρχουν καθολου φωτογραφιες?
αρα πιο σωστα ειναι να ξεκινησω με εναν εργατη απο οτι βλεπω απο ολους σας και ετσι μαλλον θα ξεκινησω και μετα θα ακολουθησω την συμβουλη του φιλου jeep2008 και να βαλω και ενα locker!!
σιγουρα παντος επαιξε μεγαλο ρολο το βαρος και η κλιση που ηταν περιπου 30 μοιρες. για να καταλαβετε οταν κατεβαιναμε ειχα 4L και πρωτη γιατι γλιστρουσα απιστευτα.
Άβαταρ μέλους
tomkerkira
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 22 Φεβ 2006, 11:14
Τοποθεσία: kerkira

Δημοσίευσηαπό jeep2008 » 28 Νοέμ 2008, 10:42

καταρχας πιστευω οτι οι 35 ατμοσφαιρες που εχεις ειναι πολλες!!θα σου προτεινα 28 η' 30 το πολυ,δοκιμασε το κ πες μου.για τον εργατη δεν ασχολουμαι με τα jk αλλα απο το λιγο που εψαξα βρηκα οτι μονο η warn βγαζει βαση για εργατη κ αυτη παλι ειναι για συγκεκριμενο εργατη της warn πανακριβο!δες εδω γι αυτη την βαση http://www.quadratec.com/products/12114_010_07.htm !υπαρχει κ αλλη λυση με βαση απο το tj πολυ φθηνοτερη αλλα θελει λιγο πατεντα οχι τιποτα ιδιαιτερο ομως,δες εδω γι αυτο που σου λεω http://forum.jkboard.com/viewtopic.php? ... sc&start=0 !
TJ
Άβαταρ μέλους
jeep2008
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 10:50

Δημοσίευσηαπό mato » 28 Νοέμ 2008, 14:50

Χωρίς παρεξήγηση, βάζετε στη ζυγαριά δυό πράγματα εντελώς διαφορετικά. Άλλη δουλειά κάνει το locker, άλλη ο εργάτης. Δεν πρέπει να τα συγκρίνεις με βάση λάθος ορισμό για το αναμενόμενο αποτέλεσμα (π.χ. να μην κολλήσεις - γιατί θα κολλήσεις, δε πα νάχεις και ερπύστριες) ούτε με το κόστος, γιατί πολύ απλά δεν είναι το ίδιο ρούχο, άσχετα αν θα τα φοράει το ίδιο σώμα (π.χ. καπέλο με παπούτσια). Αν τα οικονομικά είναι περιορισμένα, αποφάσισε αν κρυώνεις πιό πολύ στο κεφάλι ή στα πόδια και πάρε το ανάλογο. Το καλύτερο βέβαια σε κρύα μέρα είναι να τα έχεις και τα δύο, όπως λέει και ο jeeep2008 παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ZooL » 28 Νοέμ 2008, 17:33

mato έγραψε:Χωρίς παρεξήγηση, βάζετε στη ζυγαριά δυό πράγματα εντελώς διαφορετικά. Άλλη δουλειά κάνει το locker, άλλη ο εργάτης. Δεν πρέπει να τα συγκρίνεις με βάση λάθος ορισμό για το αναμενόμενο αποτέλεσμα

Δεν νομίζω πως τέθηκε θέμα σύγκρισης.

Το γεγονός ότι άλλη δουλειά κάνει το locker κι άλλη ο εργάτης, είναι τουλάχιστον προφανές.

Ταυτόχρονα όμως, και τα δύο αυτά εξαρτήματα προσδίδουν στο όχημα μεγαλύτερες δυνατότητες κινητικότητας - είτε πριν, είτε αφότου κολλήσει.

Συνεπώς, αν σε κάποια δεδομένη χρονική στιγμή υπάρχει η διάθεση (ή η ανάγκη) για την αύξηση των ορίων κινητικότητας αλλά το budget είναι περιορισμένο (που πάντα είναι το άτιμο...), τότε αυτομάτως τίθεται θέμα επιλογής.

Γιατί σίγουρα, αν μπορείς, καλό είναι να έχεις και εργάτη και locker.

Καθώς επίσης και λάστιχα.
Και μεγαλύτερους τροχούς.
Και κορωνοπηνία.
Και ανάρτηση.
Και προφυλακτήρες (για το ευρωπαϊκό Wrangler μιλάμε :roll:)
Και ένα full set ποδιές.
Και αποσπώμενη αντιστρεπτική.
Και πρόγραμμα για βελτίωση της ροπής χαμηλά.
και και και ...

(κι αυτά είναι μόνο τα "βασικά", για να εξοπλίσεις /θωρακίσεις ένα όχημα που όπως βγαίνει από το εργοστάσιο είναι έτσι κι αλλιώς το 1 από τα 2 ικανότερα εκεί έξω...)

--------------

tom, ευχαριστώ, επίσης :)

Αν τα Goodyear Wrangler που λες είναι τα μαμά HT, αυτά είναι ασφάλτινα... γι' αυτό και ταλαιπωρήθηκες στη λασπωμένη ανηφόρα.

Σ' αυτή την περίπτωση λοιπόν, αντί της επιλογής ανάμεσα σε εργάτη ή locker θα ήταν απολύτως προτιμότερο να αλλάξεις πρώτα λάστιχα και να πας σε κάτι πιο χωμάτινο - το JK κυριολεκτικά μεταμορφώνεται με τα "σωστά" λάστιχα.

Επίσης, τα 35psi είναι όντως πολλά - προσωπικά έχω 28psi στο JK.
Μια φορά δοκίμασα να ταξιδέψω (αυτοκινητόδρομο) με 40psi, για να δω αν θα έχω κάποια βελτίωση στην κατανάλωση - αφενός μεν δεν είδα κάτι το αξιοσημείωτο, αφετέρου δε το Jeep συμπεριφερόταν εντελώς "ξερά", έτριζε, κοπάναγε ... δεν το επαναλαμβάνω.

Θα σου έλεγα λοιπόν, δες πρώτα τι μπορείς να κάνεις με τα λάστιχα και κάνε τον προγραμματισμό σου για τον εργάτη για κάποια στιγμή στο μέλλον.
Γιατί, θέλει και σωστό σχεδιασμό η ιστορία με τον εργάτη: βάση στήριξης, σημεία πρόσδεσης, τροποποίηση ή αλλαγή του προφυλακτήρα, ενίσχυση της ανάρτησης (αφού θα βάλεις από 50+ έως και 80+ επιπλέον κιλά βάρους μπροστά), κλπ.

Τέλος, για το locker: στη δική μου προσωπική λίστα αναβαθμίσεων, είναι πολύ-πολύ χαμηλά...

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό tomkerkira » 28 Νοέμ 2008, 23:49

ειχα βαλει 35 psi γιατι τοσο ελεγε στη πορτα του οδηγου τα ταμπελακι... οκ αυριο κατευθειαν 30.
ειδα τις φωτογραφιες απο τα site (καλα το rubicon ειναι απιστευτο) ειδα αυτο που λες jeep2008 αυτον τον προφυλακτηρα εχω υποψιν μου, νομιζω το ειχα δει σε ενα περιοδικο τοποθετημενο πανω σε ενα χακι wrangler unlimited 3.8 για το αλλο που μου δειχνεις την βαση θα το εχω στο νου μου. (πολυ καλα τα site thanks!)
zool γιατι αλλαζεις κορωπηνια? ποσο θα σου παει ενα set full ποδιες?
θα το κοιταξω το θεμα με τα λαστιχα, καμια ιδεα?
φανταζομαι οτι αν παω σε ενα επαγγελματια να βαλω καποια στιγμη ενα εργατη θα το κετεχει το αντικειμενο και δεν θα μου στραβωση το wrangler απο ασχετη τοποθετηση.
Άβαταρ μέλους
tomkerkira
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 22 Φεβ 2006, 11:14
Τοποθεσία: kerkira

Δημοσίευσηαπό obelix » 29 Νοέμ 2008, 11:49

Απο αυτα που διαβασα-εγραψες ειδα οτι η λασπη που βρηκατε ηταν σαν πυλος. Ακομα και μπλοκε να ειχες δεν θα περναγες γιατι αυτο το ειδος της λασπης σου κανει τα λαστιχα slick. Αν ειχες εργατη τοτε με μεγαλη προσοχη και πολυ κοπο θα περναγες. Σε μια διαφορετικη κατασταση που δεν θα μπορουσες να χρησιμοποιησης τον εργατη τοτε το μπλοκε θα ηταν χρησιμο. Οπως αναφερθηκε κι απο τους αλλους χρηστες βαζεις τα υπερ και τα κατα της καθε επιλογης σου και αγοραζεις αναλογα. Το καλυτερο μπλοκε κι ο καλυτερος εργατης ειναι του φιλου σου....!!!!! :twisted: :twisted: Εγω εχω εργατη εδω κι ενα 6μηνο περιπου και δεν τον εχω τοποθετησει ακομα. Με τραβαει ο εργατης του φιλου!!!!! :D :D :D

Περα απο το αστειο της υποθεσης η αποψη μου ειναι οτι ο εργατης ειναι ποιο χρησιμος αν κι εχει κουραση (κατεβα, δεσε, τραβα, κατεβα, λυσε, μαζεψε)
ΠΡΟΕΔΡΟΣ BRAT ΠΕΛΟΠΟNΝΗΣΟΥ
ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
www.braters.gr
www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
obelix
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 00:05
Τοποθεσία: kalamata

Δημοσίευσηαπό J.k » 30 Νοέμ 2008, 14:05

Οποτε χρειαζομαστε και ενα συνοδηγο για τον εργατη. :D
Άβαταρ μέλους
J.k
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2008, 22:21
Τοποθεσία: Aττική

Επόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες